Opvallend veel vrouwen die een levenslange drang hebben naar kinderspullen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rist en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelikk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
Sad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rits en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelijk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rits en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelijk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
Hoezo niet? Ik heb wel een star wars-pyjama.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend veel vrouwen die een levenslange drang hebben naar kinderspullen.
Wij mannen lopen toch ook niet rond in een Star Wars pyjama?
Ja bij de Hema zijn Jip en Janneke spullen ook niet alleen voor kinderen, dus eh.. tsjaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nijntjeproducten voor kinderen? Wat raar!
Gewoon nakend slapen tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal een Sippie en Takkiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij de Hema zijn Jip en Janneke spullen ook niet alleen voor kinderen, dus eh.. tsjaLesson learned.
Ik heb een Binx tas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag dat ze in Engeland pyjama's hebben van Hocus Pocus. Geef.
Boks. Heb hem nu ook aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb wel een star wars-pyjama.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correctie, dit was het ook, Dream Theater.
Jij en rugzakken gaan sowieso niet zo best he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Soms wel ja.quote:
Je moet je innerlijke kind ook een beetje tevreden houden, dat houdt je jongquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Immer.quote:
is weer zo zwaar opstaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Over een tijdje weer het warme winterdekbeden sprei
Nee nu je het zegtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij en rugzakken gaan sowieso niet zo best he?
Hmmm... idd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ok, tenzij rooie klats.
Rode hoeslakens kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ok, tenzij rooie klats.
Onderleggertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ok, tenzij rooie klats.
ik ga wel niet fietsen danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele week regen zie ik.
Dat wordt het regenpak van stal halen.
Poncho.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele week regen zie ik.
Dat wordt het regenpak van stal halen.
Ik heb Batman pantoffels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Over een tijdje weer het warme winterdekbeden sprei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |