hier wel, maar bij ons is het maar 1 persoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krijgen geen voorrang hoor.
In een jurk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wil Buda ook mee naar de huishoudbeurs?
Wel droog ook. Beetje verkoeling tussendoor en toen nog een deel twee. Hopelijk een mooie herfst en dan zie ik jullie in maart weer ergens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een tamelijk normale Nederlandse zomer. Gemiddeld nog steeds te warm, maar wel een beetje afwisseling.
Eind maart is de planning dat de nieuwe motor er is. Dan mag het wel lekkerder weer zijn ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel droog ook. Beetje verkoeling tussendoor en toen nog een deel twee. Hopelijk een mooie herfst en dan zie ik jullie in maart weer ergens.
Vaak is de negenmaandenbeurs dan ook. Pak je die meteen mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wil Buda ook mee naar de huishoudbeurs?
Ik doe alsof ik zo aardig ben dat ik ze voorrang geef, maar stiekem wil ik zelf gewoon buiten het hoogseizoen op vakantiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wel, maar bij ons is het maar 1 persoon
Dat lijkt me echt de ultieme hel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak is de negenmaandenbeurs dan ook. Pak je die meteen mee.
Bestaat dat echt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak is de negenmaandenbeurs dan ook. Pak je die meteen mee.
Doen wij altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik zo aardig ben dat ik ze voorrang geef, maar stiekem wil ik zelf gewoon buiten het hoogseizoen op vakantie![]()
Daarna kruip je in je holletje voor een winterslaap?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel droog ook. Beetje verkoeling tussendoor en toen nog een deel twee. Hopelijk een mooie herfst en dan zie ik jullie in maart weer ergens.
Idem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik zo aardig ben dat ik ze voorrang geef, maar stiekem wil ik zelf gewoon buiten het hoogseizoen op vakantie![]()
Ik ben er toen ook geweest. Als je een kaartje invulde met je uitgerekende datum kreeg je een goodiebag van Nijntje. Ik denk dat mijn denkbeeldige kind nu een jaar of 22 is.quote:
hier willen veel mensen rond dezelfde periode op vakantie..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna kruip je in je holletje voor een winterslaap?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er toen ook geweest. Als je een kaartje invulde met je uitgerekende datum kreeg je een goodiebag van Nijntje. Ik denk dat mijn denkbeeldige kind nu een jaar of 22 is.
[..]
Ik ben er toen ook geweest. Als je een kaartje invulde met je uitgerekende datum kreeg je een goodiebag van Nijntje. Ik denk dat mijn denkbeeldige kind nu een jaar of 22 is.
CherryBlossoms.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me wakker wanneer de bloesems er zijn.
[..]
De 10e cirkel van de hel.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rist en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelikk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
Nijntjeproducten voor kinderen? Wat raar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rist en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelikk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Symfonische metalconcerten, daar komen ook extreem vage wereldvreemde mensen op af.
Prog is erger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Symfonische metalconcerten, daar komen ook extreem vage wereldvreemde mensen op af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |