Doen wij altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik zo aardig ben dat ik ze voorrang geef, maar stiekem wil ik zelf gewoon buiten het hoogseizoen op vakantie![]()
Daarna kruip je in je holletje voor een winterslaap?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel droog ook. Beetje verkoeling tussendoor en toen nog een deel twee. Hopelijk een mooie herfst en dan zie ik jullie in maart weer ergens.
Idem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik zo aardig ben dat ik ze voorrang geef, maar stiekem wil ik zelf gewoon buiten het hoogseizoen op vakantie![]()
Ik ben er toen ook geweest. Als je een kaartje invulde met je uitgerekende datum kreeg je een goodiebag van Nijntje. Ik denk dat mijn denkbeeldige kind nu een jaar of 22 is.quote:
hier willen veel mensen rond dezelfde periode op vakantie..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna kruip je in je holletje voor een winterslaap?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er toen ook geweest. Als je een kaartje invulde met je uitgerekende datum kreeg je een goodiebag van Nijntje. Ik denk dat mijn denkbeeldige kind nu een jaar of 22 is.
[..]
Ik ben er toen ook geweest. Als je een kaartje invulde met je uitgerekende datum kreeg je een goodiebag van Nijntje. Ik denk dat mijn denkbeeldige kind nu een jaar of 22 is.
CherryBlossoms.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me wakker wanneer de bloesems er zijn.
[..]
De 10e cirkel van de hel.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rist en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelikk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
Nijntjeproducten voor kinderen? Wat raar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rist en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelikk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Symfonische metalconcerten, daar komen ook extreem vage wereldvreemde mensen op af.
Prog is erger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Symfonische metalconcerten, daar komen ook extreem vage wereldvreemde mensen op af.
Opvallend veel vrouwen die een levenslange drang hebben naar kinderspullen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Sad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rits en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelijk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens ooit als 15-jarige een vrij dure Nijntje rugzak gekocht, was gewoon echt zo'n pluche Nijntje met een kleine rits en zakje erinKwam ik thuis, bleek het een rugzak voor kleine kinderen te zijn want de bandjes waren duidelijk veel en veel te kort voor iemand van ruim 1.80
Hoezo niet? Ik heb wel een star wars-pyjama.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvallend veel vrouwen die een levenslange drang hebben naar kinderspullen.
Wij mannen lopen toch ook niet rond in een Star Wars pyjama?
Ja bij de Hema zijn Jip en Janneke spullen ook niet alleen voor kinderen, dus eh.. tsjaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nijntjeproducten voor kinderen? Wat raar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |