Kan Nederland weer een fregat kopen en een asielzoeker en een werkeloze te vreten gevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Heb de hele zomer zes a zeven dagen per week gewerkt maar volgens mij was het prima weer.
Ik las iets anders.quote:
Ja graag gedaan jongens. Altijd leuk dat je de eerste vier maanden van het jaar voor de belastingdienst werkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan Nederland weer een fregat kopen en een asielzoeker en een werkeloze te vreten geven
Nou, blijf gerust zitten, maar je stelt je wel enorm aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
god god drie dagenMoet ik op m'n knieën of zo?
Die krijgen geen voorrang hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik heb ook de hele zomer door gewerkt omdat mijn collega's wel kinderen hebben en dus gebonden zijn aan schoolvakanties.
Nou nou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. 2x erg warme periodes maar gelukkig tussendoor even een week verkoeling.quote:
Mag jij vinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, blijf gerust zitten, maar je stelt je wel enorm aan.
Als je Buda echt zo lief vindt valt er misschien iets te regelen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, een tamelijk normale Nederlandse zomer. Gemiddeld nog steeds te warm, maar wel een beetje afwisseling.quote:
Lekker slapen wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel. 2x erg warme periodes maar gelukkig tussendoor even een week verkoeling.
Misschien wil Buda ook mee naar de huishoudbeurs?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Buda echt zo lief vindt valt er misschien iets te regelen?
hier wel, maar bij ons is het maar 1 persoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krijgen geen voorrang hoor.
In een jurk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wil Buda ook mee naar de huishoudbeurs?
Wel droog ook. Beetje verkoeling tussendoor en toen nog een deel twee. Hopelijk een mooie herfst en dan zie ik jullie in maart weer ergens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een tamelijk normale Nederlandse zomer. Gemiddeld nog steeds te warm, maar wel een beetje afwisseling.
Eind maart is de planning dat de nieuwe motor er is. Dan mag het wel lekkerder weer zijn ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel droog ook. Beetje verkoeling tussendoor en toen nog een deel twee. Hopelijk een mooie herfst en dan zie ik jullie in maart weer ergens.
Vaak is de negenmaandenbeurs dan ook. Pak je die meteen mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wil Buda ook mee naar de huishoudbeurs?
Ik doe alsof ik zo aardig ben dat ik ze voorrang geef, maar stiekem wil ik zelf gewoon buiten het hoogseizoen op vakantiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wel, maar bij ons is het maar 1 persoon
Dat lijkt me echt de ultieme hel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak is de negenmaandenbeurs dan ook. Pak je die meteen mee.
Bestaat dat echt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak is de negenmaandenbeurs dan ook. Pak je die meteen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |