Sowieso. Maar ik heb eigenlijk niet direct een beeld van een ander land waar er wel genoeg zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was laatst toch wat over? Te weinig openbare toiletten in Nederland.
Poepen die nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor alle invaliden, die hebben het al zo zwaar.
Had je een vuiltje in je oog of zo de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Al bijna donker buiten. Nog steeds geen zomer gehad.
Op werk hebben we op iedere verdieping 4 toiletten. 1 voor docenten (1 man, 1 vrouw), 1 voor gehandicapten, 1 (met 4 hokjes) voor jongens, 1 (met 4 hokjes) voor meisjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik echt nodig moet schijten dan pak ik ook gewoon het invalidentoilet. Het is dat of de wasbak.
Vaticaanstad misschien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik heb eigenlijk niet direct een beeld van een ander land waar er wel genoeg zijn?
Het werd hier in de loop van de middag nog best warmquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je een vuiltje in je oog of zo de afgelopen weken
Nou dat is wel echt zo hoor. Liep eens door Amsterdam en kon daar zelfs nergens een wc vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mss volgend jaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja @:Ama wanneer gingen wij naar de Huishoudbeurs eigenlijk?
Juinquote:
Jij reist een stuk meer dan ik, jij zult het weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik heb eigenlijk niet direct een beeld van een ander land waar er wel genoeg zijn?
dat is voor mn gevoel echt overalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de uni had je twee wc's, gedeelde wastafel. En daar moesten de docenten ook op. Staat je docent syntax achter te wachten tot ik klaar ben met handen wassen. Terwijl ik net daarvoor lekker m'n maandverband had verwisseld op de wc en dat is zo lekker geruisloos.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op werk hebben we op iedere verdieping 4 toiletten. 1 voor docenten (1 man, 1 vrouw), 1 voor gehandicapten, 1 (met 4 hokjes) voor jongens, 1 (met 4 hokjes) voor meisjes.
Soms als ik nodig moet poepen, ga ik toch echt naar het invaliden toilet. Anders zit ik zo te knallen naast een collega.
Kan ik dan ook niet meer aankijken.
Wordt teveel misbruik van gemaakt door het tuig helaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is wel echt zo hoor. Liep eens door Amsterdam en kon daar zelfs nergens een wc vindenMocht ook nergens naar de wc in een winkel. Was 's ochtends en de restaurants waren nog dicht
Maar misschien had het daar ook niet gemogen als je er niet ging zitten om wat te eten/drinken, geen idee.
Dan kunnen ze het ook wel even ophouden nog. Ze zitten toch al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele dag door toch, in een zakje?
De VS, daar kun je echt overal naar de wc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was de afgelopen weken warm en zonnig met zelfs een hittegolf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het werd hier in de loop van de middag nog best warm
Bijenkorf en Primarkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is wel echt zo hoor. Liep eens door Amsterdam en kon daar zelfs nergens een wc vindenMocht ook nergens naar de wc in een winkel. Was 's ochtends en de restaurants waren nog dicht
Maar misschien had het daar ook niet gemogen als je er niet ging zitten om wat te eten/drinken, geen idee.
"Ok die is dus aan de rooie klats"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de uni had je twee wc's, gedeelde wastafel. En daar moesten de docenten ook op. Staat je docent syntax achter te wachten tot ik klaar ben met handen wassen. Terwijl ik net daarvoor lekker m'n maandverband had verwisseld op de wc en dat is zo lekker geruisloos.
god god drie dagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je een vuiltje in je oog of zo de afgelopen weken
Ik vond het een prima zomerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was de afgelopen weken warm en zonnig met zelfs een hittegolf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |