Komt zeker nooit buiten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Uhm ik zie haar alleen als ze naar haar werk gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt zeker nooit buiten.
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Sowieso dat mijn buurvrouw nieuwsgierig gaat zitten kijken als ik thuis kom met mijn eigen fiets. Ze stond van de week ook al heel nieuwsgierig te kijken toen dat ding opgehaald werd.
Maar goed zij is ook de persoon die een camera heeft gericht op de schuur dus ze wil alles weten.
Komt goedquote:
Vriendelijk zwaaien.quote:
Zijn er nog meer zelfstandige maar begeleid wonen woningen daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik moet van de week moed verzamelen om bij mijn nieuwe buren aan te bellen en mezelf voorstellen.
Of wacht ik gewoon op het moment dat ik ze toevallig zie.....
![]()
Uitgebreid uit m'n neus eten vlak voor die camera.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou mezelf een Scream ghostface outfit aanschaffen en een half uur de Carlton dance doen midden in de nacht voor die camera.
Wat ik begrepen heb, is de rest in het gebouw (die dus dezelfde hoofdingang hebben) gewoon reguliere huur...quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er nog meer zelfstandige maar begeleid wonen woningen daar?
Ahjaquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, is de rest in het gebouw (die dus dezelfde hoofdingang hebben) gewoon reguliere huur...
Zijn maar 5 woningen trouwens..
Vanochtend ook maar eens gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Al best een hoop in huis gedaanNu weer verder met de vakantievoorbereidingen
30km/u ?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Zooo heb er meteen weer een goed tempo in met fietsen. Zo blij.
Ja ik ben nog een beetje voorzichtig want ik moet over een aantal dagen ook misschien even de spaken goed laten aandraaien nog als ik er een stukje op heb gefietst en over hobbeltjes ben gegaan enz.quote:
Ze hebben het hier liever over chips met rare smaakjes, schnitzels en poepvis in een jasje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan
Beginnen met wat oesters en een glaasje Pouilly Fumé.
Daarna een chevize van langoustines met gegrillde artisjok en scallops.
Good times
Zwaar leven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan
Beginnen met wat oesters en een glaasje Pouilly Fumé.
Daarna een chevize van langoustines met gegrillde artisjok en scallops.
Good times
Das woensdagmiddag plebejer lunch. Dus ik sla overquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben het hier liever over chips met rare smaakjes, schnitzels en poepvis in een jasje.
Iemand moet het doen hequote:
bij gebrek aan brood maar saucijzen hapjes in de oven gegooidquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bij gebrek aan brood maar saucijzen hapjes in de oven gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |