Bagelsquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een bagel op. @:uitstraling
Dit is ook een plek waar menig mens vakantie zou willen vierenquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat een weertje vandaag jongens. Elke keer als ik in de tuin zit voelt het gewoon als een kleine vakantie![]()
[ afbeelding ]
Heb al een plekje voor de bospod gereserveerd hoor, naast de Grillplatzquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is ook een plek waar menig mens vakantie zou willen vieren
dat snap ik met dat uitzichtquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat een weertje vandaag jongens. Elke keer als ik in de tuin zit voelt het gewoon als een kleine vakantie![]()
[ afbeelding ]
Mag ik naast de grill wonen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al een plekje voor de bospod gereserveerd hoor, naast de Grillplatz
Ziet er mooi uit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben heel stilquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je even aan Buda vragen of ie een buurvrouw wil.
af en toe even omrollen voor een goed gegrilde bitterbalquote:
Die film is geweldig. Also: Florencequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Skittles![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik zie iets andersquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
@:bomenverzameling
een niesende panda
Oh ligt het dus niet aan mij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Vond het maar viezig buiten, zo plakkerig benauwd
verstandig om dat op tijd te doen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
En waarom moet echt elk apparaat gaan lopen kutten zodra je nieuw internet hebtGelukkig op tijd bedacht de chromecast te checken voor de F1 zo begint
Hij was ook heel de tijd aan het miepen met 'ik kan niet verbinden, mijn leven is zo zwaar, hoe werkt dit'. En ik klik weer op dezelfde knop en dan geeft die opeens de melding' 'niks aan het afspelen' en is die plots verbondenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig om dat op tijd te doen inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |