PSV kan de tussenronde gewoon halen hoor. In dit format regeert de chaos, kijk naar Feyenoord vorig jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ gaat de door psv verneukte coëfficiënt redden dit jaar
Ik hou wel van chaos.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan de tussenronde gewoon halen hoor. In dit format regeert de chaos, kijk naar Feyenoord vorig jaar.
Er gaat ergens een ontsporing komen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
AZ gaat lachend de Conference League winnen.
Nee jij bent Paul en niet de Galgenwaard.quote:
Verzin je eigen postsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Besiktas achter tegen godbetert Lausanne.
Laat ff een natte wind andersquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal wel weer wat vriendelijker doen.
Heyquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderlecht heeft zijn kat gestuurd naar Athene, zie ik.
Het zou voor de coefficienten goed zijn als Anderlecht eruit gaat vanavond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
AZ heeft wel vaker Europees verloren na een 3-0 voorsprong.quote:
@Nattekat ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
RIP Utrecht.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Jensen, als je het iemand niet gunt om geblesseerd te raken..
Vermoeden van?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Portugese ploegjes allemaal een lollerloting
Dat hebben ze het hele seizoen al, in voorrondes ook. En vorig jaar ook al.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benfica een lollerloting, ja?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Door Futbol24 wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was er al gemeld dat Anderlecht achter staat?
Droevig eigenlijk. Toch een grote naam (uit ver verleden dan)quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was er al gemeld dat Anderlecht achter staat?
Eens. Veel mooier dan dat doodsaaie Club Brugge.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Droevig eigenlijk. Toch een grote naam (uit ver verleden dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coefficient zegt niet alles, daar scoort Kopenhagen bijvoorbeeld een stuk meer dan Newcastle en Athletic. Real Madrid bijvoorbeeld ook een stuk meer dan Barca. Dat we zelfs met Newcastle de zwaarste loting hebben op basis van coefficient geeft extra aan hoe zwaar er is geloot.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gemiddelde opp-coefficient van Sporting CP is de op een na laagste. Benfica heeft gewoon een loting waar ze zich voor moeten inspannen.
PSV overigens coefficient-wise de zwaarste loting.
xG dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coefficient zegt niet alles
Dit is op basis van ELO:quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coefficient zegt niet alles, daar scoort Kopenhagen bijvoorbeeld een stuk meer dan Newcastle en Athletic. Real Madrid bijvoorbeeld ook een stuk meer dan Barca. Dat we zelfs met Newcastle de zwaarste loting hebben op basis van coefficient geeft extra aan hoe zwaar er is geloot.
Boede staat daar wel laag.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is op basis van ELO:
Team Average opponent elo
Paris Saint-Germain 1 852
PSV Eindhoven 1 839
R. Union Saint-Gilloise 1 835
Newcastle United FC 1 832
Atlético de Madrid 1 826
Olympique de Marseille 1 826
Bayer 04 Leverkusen 1 817
Eintracht Frankfurt 1 816
FC Bayern München 1 814
Athletic Club 1 813
SK Slavia Praha 1 812
Qarabağ FK 1 806
SL Benfica 1 800
Borussia Dortmund 1 799
FK Bodø/Glimt 1 797
Atalanta BC 1 794
Manchester City 1 794
Galatasaray A.Ş. 1 792
Club Brugge KV 1 788
FC Kairat Almaty 1 788
Liverpool FC 1 785
FC Barcelona 1 784
SSC Napoli 1 779
AS Monaco 1 770
Sporting Clube de Por 1 767
AFC Ajax 1 766
Juventus 1 762
Chelsea FC 1 762
Tottenham Hotspur 1 759
Villarreal CF 1 757
Real Madrid C.F. 1 755
FC Internazionale Milano 1 753
Olympiacos FC 1 752
Arsenal FC 1 737
F.C. Copenhagen 1 732
Pafos FC 1 730
Wat dacht je van paffersquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boede staat daar wel laag.
En die spelen allemaal Europa League? Zo dan!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is op basis van ELO:
Team Average opponent elo
Paris Saint-Germain 1 852
PSV Eindhoven 1 839
R. Union Saint-Gilloise 1 835
Newcastle United FC 1 832
Atlético de Madrid 1 826
Olympique de Marseille 1 826
Bayer 04 Leverkusen 1 817
Eintracht Frankfurt 1 816
FC Bayern München 1 814
Athletic Club 1 813
SK Slavia Praha 1 812
Qarabağ FK 1 806
SL Benfica 1 800
Borussia Dortmund 1 799
FK Bodø/Glimt 1 797
Atalanta BC 1 794
Manchester City 1 794
Galatasaray A.Ş. 1 792
Club Brugge KV 1 788
FC Kairat Almaty 1 788
Liverpool FC 1 785
FC Barcelona 1 784
SSC Napoli 1 779
AS Monaco 1 770
Sporting Clube de Por 1 767
AFC Ajax 1 766
Juventus 1 762
Chelsea FC 1 762
Tottenham Hotspur 1 759
Villarreal CF 1 757
Real Madrid C.F. 1 755
FC Internazionale Milano 1 753
Olympiacos FC 1 752
Arsenal FC 1 737
F.C. Copenhagen 1 732
Pafos FC 1 730
Wat een gare beulen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Levski is lekker aan het beuken. Allerlei AZ'ers aan het blesseren.
Anderlecht is het Man Utd van Belgiequote:
Het hoeft niet zo nodig meer allemaal tochquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rampzalige helft van AZ. Enorm niveauverschil met eerste helft, bizar.
AZ being AZquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rampzalige helft van AZ. Enorm niveauverschil met eerste helft, bizar.
GOAL!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het hoeft niet zo nodig meer allemaal toch
En maar geld uitgeven.quote:
Bedankt, Michel Abbink.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hamrun Spartans uit Malta geplaatst voor de ECL.
Enkel San Marino, Montenegro en Andorra zijn volgens mij nu nog als enige clubloos in alle Europese hoofdtoernooien (over de hele historie gezien)
Hebben we ooit een club uit Lee Towers gehad? En de Faroereilanden?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hamrun Spartans uit Malta geplaatst voor de ECL.
Enkel San Marino, Montenegro en Andorra zijn volgens mij nu nog als enige clubloos in alle Europese hoofdtoernooien (over de hele historie gezien)
Hun probleemquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken alleen met
CL: Galatasaray
EL: Fenerbahce
Conf: Samsunspor
Dat is wel een hele matige score ja
België met 3 teams na hun uitgangpositie voor 2027 is ook gigantisch pijnlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken alleen met
En Union gaat vrijwel niks pakken aan punten in de CL. Dat is rechtstreeks het ravijn in met die trein.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
België met 3 teams na hun uitgangpositie voor 2027 is ook gigantisch pijnlijk.
FK Zalgiris.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben we ooit een club uit Lee Towers gehad? En de Faroereilanden?
Ik lees al weken enorme crisisstemming op Sporza rondom Belgische prestaties in Europa. Alleen Club krijgt nog lovende woorden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
België met 3 teams na hun uitgangpositie voor 2027 is ook gigantisch pijnlijk.
Faroer volgens mij vorig jaar nogquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zalgiris en Klaksvik, vrij recent nogquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed Genk is, maar als elke overwinning nog steeds door 5 moet worden gedeeld, gaan die een tragisch coefficientpunt hebben dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Union gaat vrijwel niks pakken aan punten in de CL. Dat is rechtstreeks het ravijn in met die trein.
Brugge zou de beste 24 nog kunnen halen als ze zo goed voetballen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed Genk is, maar als elke overwinning nog steeds door 5 moet worden gedeeld, gaan die een tragisch coefficientpunt hebben dit seizoen.
Is dit ook de Adelaar?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het slechtst denkbare scenario voltrekt zich hier. Dit was een weggever, zo simpel is het.
Het is blaffen, maar niet bijten bij Anderlecht. En dan nog heel stilletjes blaffen. Het verschil met het spel van vorige week, daar kan je met je verstand niet bij.
Een enorme teleurstelling zit er weer aan te komen voor Anderlecht, nu op de Europese scène.
Ik las Materazzi.quote:
Een jongen had de lyrics van dat liedje op een bord maar dan wilde hij liever het shirt van El Karouaniquote:
quote:
Tegenwoordig tonen voetballers alleen emoties als ze 50.000 likes op instagram hebben gescoord.quote:
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rangers in pot 1 morgen is wel de droomloting voor alle Nederlandse clubs.
Ja, ik reken het supportersperspectief vooral mee. Daarvoor is de Europa League wel een goudmijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.
Poets je tanden stuk @WimHordijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:wereldgozer
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:wereldgozer
Isco ligt er tot eind oktober uit. Dus Betis moet je vooral in september of oktober treffen. En hopen dat ze Antony niet aantrekken. Dan heb je daar genoeg kans tegen, denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.
De vraag is wel voortdurend of het uitvak groot genoeg is voor mij als silvercard houder, en of je veilig kan afreizen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
EL is inderdaad prachtig qua locaties en tegenstand. CL is op dat punt enigszins afgezaagd. Conference is echt obscuur genot.
Vanwaar de absurditeit?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop wel dat AZ Rayo Vallecano loot. Puur voor Nederlands verslag van de absurditeit aldaar.
Nederland heeft toch ook gewoon een veel bredere subtop dan Portugal eigenlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Santa Clara nog altijd op 0-0 tegen shamrock bij rust terwijl ze er mininaal 1 in moeten plukken. Zou mooi zijn als die alvast sneuvelen
Vitoria deed het wel goed vorig jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch ook gewoon een veel bredere subtop dan Portugal eigenlijk.
Wij sturen nu GAE Europa in maar daar sturen ze elk jaar wel één of twee clubs van dat niveau Europa in.
https://x.com/MarcTresens/status/1960776224692703562quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanwaar de absurditeit?
Wij sturen toch ook al 2 jaar GAE Europa in? Er zijn genoeg jaren geweest dat ook Utrecht weinig in Europa te zoeken had. Wij hebben 4, misschien 5 clubs die wat in Europa te zoeken hebben. Zij net zo. Ware het niet dat Boavista gedegradeerd is maar die horen er over het decennium gezien wel bij. Boavista, Brage, Sporting, Benfica, Porto. En dan een Arouca, Santa Clara, Rio Ave. Waar wij dan Go Ahead, NEC, NAC, Pec Zwolle, Heracles, Ado stuurden. ontloopt elkaar niet imo.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch ook gewoon een veel bredere subtop dan Portugal eigenlijk.
Wij sturen nu GAE Europa in maar daar sturen ze elk jaar wel één of twee clubs van dat niveau Europa in.
Zitten inderdaad wel teams bij waar een awayday lastig gaat worden. Betis zoals gezegd lijkt me wel leuk, Rangers, Plzen, Ferencvaros, Freiburg, Graz, Bologna (mooi stadje hoor!), Malmo, Brannquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vraag is wel voortdurend of het uitvak groot genoeg is voor mij als silvercard houder, en of je veilig kan afreizen.
Lille, Lyon, PAOK, Panathinaikos, Roma, Genk en Tel Aviv kan je bijvoorbeeld bij voorbaat al afschrijven terwijl ik die steden allemaal zou willen bezoeken. Pilsen lijkt mij ook leuk, maar zo’n mini stadion gaan we nooit voorrang in krijgen.
Wanneer begint het spektakel? Ben binnenkort in Malmoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel teams bij waar een awayday lastig gaat worden. Betis zoals gezegd lijkt me wel leuk, Rangers, Plzen, Ferencvaros, Freiburg, Graz, Bologna (mooi stadje hoor!), Malmo, Brann
Het probleem van Frans van Seumeren is dat ie bij zn eerste wijntje ook al praat alsof ie er 100 op heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Frans van Seumeren met zijn 100e wijntje van de dag in de hand.
Ik vind FC Utrecht, Twente, AZ wel wat beter als subtop. Ook als je kijkt naar de stadions.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij sturen toch ook al 2 jaar GAE Europa in? Er zijn genoeg jaren geweest dat ook Utrecht weinig in Europa te zoeken had. Wij hebben 4, misschien 5 clubs die wat in Europa te zoeken hebben. Zij net zo. Ware het niet dat Boavista gedegradeerd is maar die horen er over het decennium gezien wel bij. Boavista, Brage, Sporting, Benfica, Porto. En dan een Arouca, Santa Clara, Rio Ave. Waar wij dan Go Ahead, NEC, NAC, Pec Zwolle, Heracles, Ado stuurden. ontloopt elkaar niet imo.
Voor Ziggo zou een uitwedstrijd van AZ op de Azoren anders ideaal zijn.quote:
Bologna is ook wel fantastisch ja. Of Stuttgart, daar ben je zo met het treintje. En ook Nottingham zou ik graag doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel teams bij waar een awayday lastig gaat worden. Betis zoals gezegd lijkt me wel leuk, Rangers, Plzen, Ferencvaros, Freiburg, Graz, Bologna (mooi stadje hoor!), Malmo, Brann
Heel mooi. Turkije is Azië. Oprotten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken alleen met
Saaie 0-0. Santa Clara kan er echt geen reet van. Die hadden het ook moeilijk tegen Den Bosch.quote:
Den Bosch is wel mooi nog ongeslagen, maar speelde niet tegen Santa Claraquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Saaie 0-0. Santa Clara kan er echt geen reet van. Die hadden het ook moeilijk tegen Den Bosch.
Er is daar sprake van onRustquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:27 schreef Szura het volgende:
Dat Shakhtar heeft er ook weleens beter voor gestaan
Deze opmerking slaat bij mij in als een bom. Zo jammer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:27 schreef Szura het volgende:
Dat Shakhtar heeft er ook weleens beter voor gestaan
Ik ben de coëfficiëntenpolonaise zo moequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/bartf/status/1961164617771536562
De coefficienten zijn wel relevant voor meer geld en meer sportieve mogelijkheden, maar die obsessie met woorden als coefficientenpolonaise door de media is wel lachwekkend ja. Wel leuk om de draak mee te steken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben de coëfficientenparade zo moe
Zes ploegen in de hoofdfase Europa mag daarentegen wel benoemd worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De coefficienten zijn wel relevant voor meer geld en meer sportieve mogelijkheden, maar die obsessie met woorden als coefficientenpolonaise door de media is wel lachwekkend ja. Wel leuk om de draak mee te steken.
Knap hoor om thuis 0-0 tegen een team te spelen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:12 schreef Paul het volgende:
bailabaila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
WE GAAAAAAAAN UUUUUUUUUUUUUROPA INquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Knap hoor om thuis 0-0 tegen een team te spelen waar ik nog nooit van heb gehoord
Oh, zeker maar wat mij betreft zou gewoon veel meer de focus moeten liggen op de wedstrijden en de ontwikkeling van bepaalde spelers zelf en niet op wat elke uitslag elke week weer eventueel zou kunnen betekenen voor de Europese toernooien over 2 of 3 jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zes ploegen in de hoofdfase Europa mag daarentegen wel benoemd worden.
ben er ook bij lieffiesquote:
Trainer weg, MVP weg, belangrijkste man op het middenveld weg. Dan kan het aardig hard instorten, al was het in de fruitschaal allemaal zo slecht niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel Deventer straks voor de stream.
Het is ze van harte gegund, maar in de huidige vorm gaan die niet veel punten halen. Het lijkt er toch wel op dat de flow van vorig jaar er niet meer echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zullen ook zeker niet gaan degraderen of zo, maar plek 7 gaat hem echt niet meer worden dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trainer weg, MVP weg, belangrijkste man op het middenveld weg. Dan kan het aardig hard instorten, al was het in de fruitschaal allemaal zo slecht niet.
Go Ahead Eaglesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wie zien jullie als TOPFAVORIET in de EL?
Betisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat wel leuk. Daarvoor hebben we al die Europese tickets toch ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in al die items over Europese avondjes aan de VETKAMPSTRAAT.
Als dit geen gestuurde loting is dan weet ik het ook niet meerquote:
Zonder die Joost van Gangelen achtige ophemeling is het helemaal prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Daarvoor hebben we al die Europese tickets toch ook.
De stilte rond Jan-Joost van Gangelen is oorverdovend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder die Joost van Gangelen achtige ophemeling is het helemaal prima natuurlijk.
Daar heb ik inderdaad zo geen zin in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er geen Nederlands team Maccabi thuis loot want dan krijgen we weer drama.
Ik stel voor dat we Maccabi helemaal uitsluitenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er geen Nederlands team Maccabi thuis loot want dan krijgen we weer drama.
Real Betis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Totalitair.quote:
Jüden raus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Maccabi helemaal uitsluiten
Toch weer ingetuind.quote:
Geen uitsupporters dan neem ik aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Villa - Kowet wordt een slachtingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Villa tegen zowel Feyenoord als GAE
Dat wordt elk avontuur voor GAE ben ik bang. Ook tegen Salzburg ben je kansloosquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Villa - Kowet wordt een slachting
Alleen is het Kowet - Villaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Villa - Kowet wordt een slachting
In Zuid is het glas altijd half leeg. Floploting zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit valt toch allemaal wel mee voor Feyenoord? Stuttgart uit is jammer en Braga vind ik lastig in te schatten. Aston Villa thuis is ook niet ideaal.
Niet makkelijk maar hiermee moeten ze wel bij de bovenste 16 komen
In Oostenrijk wordt dat lastig ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt elk avontuur voor GAE ben ik bang. Ook tegen Salzburg ben je kansloos
Feyenoord wilde de CL in en vindt dit een lastige loting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In Zuid is het glas altijd half leeg. Floploting zoals ik al zei.
Thuis moet je wel flink wat punten kunnen halen ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit valt toch allemaal wel mee voor Feyenoord? Stuttgart uit is jammer en Braga vind ik lastig in te schatten. Aston Villa thuis is ook niet ideaal.
Niet makkelijk maar hiermee moeten ze wel bij de bovenste 16 komen
Je moet mazzel hebben met de clubs in pot 4 voor de puntjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Utrecht en GAE zijn, voor zover ze dat nog niet waren, de lul
Check.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedden dat we Stuttgart ook 2x gaan krijgen
Het is dan ook geen perenleaque.quote:
10x winst dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus
Panathinaikos
Stuttgart
Aston Villa
FCSB
Lyon
allemaal tegen 2 nlse clubs
Welke 2 niet dan?quote:
Na de winter alleen Feyenoord en AZ nog. En Utrecht als het mee zit tegen de makkelijkere tegenstandersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:33 schreef RamboDirk het volgende:
wordt wel weer een overload aan wedstrijden op donderdag
Hier trap ik niet in!quote:
Wel weer kneiterveel clubs uit de top 5 leagues ja, veel meer dan je naar rato mag verwachten. Bij Utrecht valt pot 4 wel mee en Feyenoord heeft op zich ook nog wel ok gelootquote:
Ik voorspel dat na de winter iedereen er nog in zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de winter alleen Feyenoord en AZ nog. En Utrecht als het mee zit tegen de makkelijkere tegenstanders
That's the spirit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorspel dat na de winter iedereen er nog in zit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Computer says Yesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie ik nou goed dat er 5/8 overlap zit tussen de tegenstanders van Feyenoord en GAE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |