Villa - Kowet wordt een slachtingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Villa tegen zowel Feyenoord als GAE
Dat wordt elk avontuur voor GAE ben ik bang. Ook tegen Salzburg ben je kansloosquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Villa - Kowet wordt een slachting
Alleen is het Kowet - Villaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Villa - Kowet wordt een slachting
In Zuid is het glas altijd half leeg. Floploting zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit valt toch allemaal wel mee voor Feyenoord? Stuttgart uit is jammer en Braga vind ik lastig in te schatten. Aston Villa thuis is ook niet ideaal.
Niet makkelijk maar hiermee moeten ze wel bij de bovenste 16 komen
In Oostenrijk wordt dat lastig ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt elk avontuur voor GAE ben ik bang. Ook tegen Salzburg ben je kansloos
Feyenoord wilde de CL in en vindt dit een lastige loting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In Zuid is het glas altijd half leeg. Floploting zoals ik al zei.
Thuis moet je wel flink wat punten kunnen halen ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit valt toch allemaal wel mee voor Feyenoord? Stuttgart uit is jammer en Braga vind ik lastig in te schatten. Aston Villa thuis is ook niet ideaal.
Niet makkelijk maar hiermee moeten ze wel bij de bovenste 16 komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |