GOAL!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het hoeft niet zo nodig meer allemaal toch
En maar geld uitgeven.quote:
Bedankt, Michel Abbink.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hamrun Spartans uit Malta geplaatst voor de ECL.
Enkel San Marino, Montenegro en Andorra zijn volgens mij nu nog als enige clubloos in alle Europese hoofdtoernooien (over de hele historie gezien)
Hebben we ooit een club uit Lee Towers gehad? En de Faroereilanden?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hamrun Spartans uit Malta geplaatst voor de ECL.
Enkel San Marino, Montenegro en Andorra zijn volgens mij nu nog als enige clubloos in alle Europese hoofdtoernooien (over de hele historie gezien)
Hun probleemquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken alleen met
CL: Galatasaray
EL: Fenerbahce
Conf: Samsunspor
Dat is wel een hele matige score ja
België met 3 teams na hun uitgangpositie voor 2027 is ook gigantisch pijnlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken alleen met
CL: Galatasaray
EL: Fenerbahce
Conf: Samsunspor
Dat is wel een hele matige score ja
En Union gaat vrijwel niks pakken aan punten in de CL. Dat is rechtstreeks het ravijn in met die trein.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
België met 3 teams na hun uitgangpositie voor 2027 is ook gigantisch pijnlijk.
FK Zalgiris.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben we ooit een club uit Lee Towers gehad? En de Faroereilanden?
Ik lees al weken enorme crisisstemming op Sporza rondom Belgische prestaties in Europa. Alleen Club krijgt nog lovende woorden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
België met 3 teams na hun uitgangpositie voor 2027 is ook gigantisch pijnlijk.
Faroer volgens mij vorig jaar nogquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zalgiris en Klaksvik, vrij recent nogquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |