Ik ben de coëfficiëntenpolonaise zo moequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/bartf/status/1961164617771536562
De coefficienten zijn wel relevant voor meer geld en meer sportieve mogelijkheden, maar die obsessie met woorden als coefficientenpolonaise door de media is wel lachwekkend ja. Wel leuk om de draak mee te steken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben de coëfficientenparade zo moe
Zes ploegen in de hoofdfase Europa mag daarentegen wel benoemd worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De coefficienten zijn wel relevant voor meer geld en meer sportieve mogelijkheden, maar die obsessie met woorden als coefficientenpolonaise door de media is wel lachwekkend ja. Wel leuk om de draak mee te steken.
Knap hoor om thuis 0-0 tegen een team te spelen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:12 schreef Paul het volgende:
bailabaila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
baila
WE GAAAAAAAAN UUUUUUUUUUUUUROPA INquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Knap hoor om thuis 0-0 tegen een team te spelen waar ik nog nooit van heb gehoord
Oh, zeker maar wat mij betreft zou gewoon veel meer de focus moeten liggen op de wedstrijden en de ontwikkeling van bepaalde spelers zelf en niet op wat elke uitslag elke week weer eventueel zou kunnen betekenen voor de Europese toernooien over 2 of 3 jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zes ploegen in de hoofdfase Europa mag daarentegen wel benoemd worden.
ben er ook bij lieffiesquote:
Trainer weg, MVP weg, belangrijkste man op het middenveld weg. Dan kan het aardig hard instorten, al was het in de fruitschaal allemaal zo slecht niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel Deventer straks voor de stream.
Het is ze van harte gegund, maar in de huidige vorm gaan die niet veel punten halen. Het lijkt er toch wel op dat de flow van vorig jaar er niet meer echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zullen ook zeker niet gaan degraderen of zo, maar plek 7 gaat hem echt niet meer worden dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trainer weg, MVP weg, belangrijkste man op het middenveld weg. Dan kan het aardig hard instorten, al was het in de fruitschaal allemaal zo slecht niet.
Go Ahead Eaglesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wie zien jullie als TOPFAVORIET in de EL?
Betisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat wel leuk. Daarvoor hebben we al die Europese tickets toch ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in al die items over Europese avondjes aan de VETKAMPSTRAAT.
Als dit geen gestuurde loting is dan weet ik het ook niet meerquote:
Zonder die Joost van Gangelen achtige ophemeling is het helemaal prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Daarvoor hebben we al die Europese tickets toch ook.
De stilte rond Jan-Joost van Gangelen is oorverdovend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder die Joost van Gangelen achtige ophemeling is het helemaal prima natuurlijk.
Daar heb ik inderdaad zo geen zin in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er geen Nederlands team Maccabi thuis loot want dan krijgen we weer drama.
Ik stel voor dat we Maccabi helemaal uitsluitenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er geen Nederlands team Maccabi thuis loot want dan krijgen we weer drama.
Real Betis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Totalitair.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |