Geen idee hoe goed Genk is, maar als elke overwinning nog steeds door 5 moet worden gedeeld, gaan die een tragisch coefficientpunt hebben dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Union gaat vrijwel niks pakken aan punten in de CL. Dat is rechtstreeks het ravijn in met die trein.
Brugge zou de beste 24 nog kunnen halen als ze zo goed voetballen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed Genk is, maar als elke overwinning nog steeds door 5 moet worden gedeeld, gaan die een tragisch coefficientpunt hebben dit seizoen.
Is dit ook de Adelaar?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het slechtst denkbare scenario voltrekt zich hier. Dit was een weggever, zo simpel is het.
Het is blaffen, maar niet bijten bij Anderlecht. En dan nog heel stilletjes blaffen. Het verschil met het spel van vorige week, daar kan je met je verstand niet bij.
Een enorme teleurstelling zit er weer aan te komen voor Anderlecht, nu op de Europese scène.
Ik las Materazzi.quote:
Een jongen had de lyrics van dat liedje op een bord maar dan wilde hij liever het shirt van El Karouaniquote:
quote:
Tegenwoordig tonen voetballers alleen emoties als ze 50.000 likes op instagram hebben gescoord.quote:
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rangers in pot 1 morgen is wel de droomloting voor alle Nederlandse clubs.
Ja, ik reken het supportersperspectief vooral mee. Daarvoor is de Europa League wel een goudmijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.
Poets je tanden stuk @WimHordijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:wereldgozer
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:wereldgozer
Isco ligt er tot eind oktober uit. Dus Betis moet je vooral in september of oktober treffen. En hopen dat ze Antony niet aantrekken. Dan heb je daar genoeg kans tegen, denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.
De vraag is wel voortdurend of het uitvak groot genoeg is voor mij als silvercard houder, en of je veilig kan afreizen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
EL is inderdaad prachtig qua locaties en tegenstand. CL is op dat punt enigszins afgezaagd. Conference is echt obscuur genot.
Vanwaar de absurditeit?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop wel dat AZ Rayo Vallecano loot. Puur voor Nederlands verslag van de absurditeit aldaar.
Nederland heeft toch ook gewoon een veel bredere subtop dan Portugal eigenlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Santa Clara nog altijd op 0-0 tegen shamrock bij rust terwijl ze er mininaal 1 in moeten plukken. Zou mooi zijn als die alvast sneuvelen
Vitoria deed het wel goed vorig jaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch ook gewoon een veel bredere subtop dan Portugal eigenlijk.
Wij sturen nu GAE Europa in maar daar sturen ze elk jaar wel één of twee clubs van dat niveau Europa in.
https://x.com/MarcTresens/status/1960776224692703562quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanwaar de absurditeit?
Wij sturen toch ook al 2 jaar GAE Europa in? Er zijn genoeg jaren geweest dat ook Utrecht weinig in Europa te zoeken had. Wij hebben 4, misschien 5 clubs die wat in Europa te zoeken hebben. Zij net zo. Ware het niet dat Boavista gedegradeerd is maar die horen er over het decennium gezien wel bij. Boavista, Brage, Sporting, Benfica, Porto. En dan een Arouca, Santa Clara, Rio Ave. Waar wij dan Go Ahead, NEC, NAC, Pec Zwolle, Heracles, Ado stuurden. ontloopt elkaar niet imo.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch ook gewoon een veel bredere subtop dan Portugal eigenlijk.
Wij sturen nu GAE Europa in maar daar sturen ze elk jaar wel één of twee clubs van dat niveau Europa in.
Zitten inderdaad wel teams bij waar een awayday lastig gaat worden. Betis zoals gezegd lijkt me wel leuk, Rangers, Plzen, Ferencvaros, Freiburg, Graz, Bologna (mooi stadje hoor!), Malmo, Brannquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vraag is wel voortdurend of het uitvak groot genoeg is voor mij als silvercard houder, en of je veilig kan afreizen.
Lille, Lyon, PAOK, Panathinaikos, Roma, Genk en Tel Aviv kan je bijvoorbeeld bij voorbaat al afschrijven terwijl ik die steden allemaal zou willen bezoeken. Pilsen lijkt mij ook leuk, maar zo’n mini stadion gaan we nooit voorrang in krijgen.
Wanneer begint het spektakel? Ben binnenkort in Malmoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel teams bij waar een awayday lastig gaat worden. Betis zoals gezegd lijkt me wel leuk, Rangers, Plzen, Ferencvaros, Freiburg, Graz, Bologna (mooi stadje hoor!), Malmo, Brann
Het probleem van Frans van Seumeren is dat ie bij zn eerste wijntje ook al praat alsof ie er 100 op heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Frans van Seumeren met zijn 100e wijntje van de dag in de hand.
Ik vind FC Utrecht, Twente, AZ wel wat beter als subtop. Ook als je kijkt naar de stadions.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wij sturen toch ook al 2 jaar GAE Europa in? Er zijn genoeg jaren geweest dat ook Utrecht weinig in Europa te zoeken had. Wij hebben 4, misschien 5 clubs die wat in Europa te zoeken hebben. Zij net zo. Ware het niet dat Boavista gedegradeerd is maar die horen er over het decennium gezien wel bij. Boavista, Brage, Sporting, Benfica, Porto. En dan een Arouca, Santa Clara, Rio Ave. Waar wij dan Go Ahead, NEC, NAC, Pec Zwolle, Heracles, Ado stuurden. ontloopt elkaar niet imo.
Voor Ziggo zou een uitwedstrijd van AZ op de Azoren anders ideaal zijn.quote:
Bologna is ook wel fantastisch ja. Of Stuttgart, daar ben je zo met het treintje. En ook Nottingham zou ik graag doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten inderdaad wel teams bij waar een awayday lastig gaat worden. Betis zoals gezegd lijkt me wel leuk, Rangers, Plzen, Ferencvaros, Freiburg, Graz, Bologna (mooi stadje hoor!), Malmo, Brann
Heel mooi. Turkije is Azië. Oprotten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken alleen met
CL: Galatasaray
EL: Fenerbahce
Conf: Samsunspor
Dat is wel een hele matige score ja
Saaie 0-0. Santa Clara kan er echt geen reet van. Die hadden het ook moeilijk tegen Den Bosch.quote:
Den Bosch is wel mooi nog ongeslagen, maar speelde niet tegen Santa Claraquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Saaie 0-0. Santa Clara kan er echt geen reet van. Die hadden het ook moeilijk tegen Den Bosch.
Er is daar sprake van onRustquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:27 schreef Szura het volgende:
Dat Shakhtar heeft er ook weleens beter voor gestaan
Deze opmerking slaat bij mij in als een bom. Zo jammer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:27 schreef Szura het volgende:
Dat Shakhtar heeft er ook weleens beter voor gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |