Geen idee hoe goed Genk is, maar als elke overwinning nog steeds door 5 moet worden gedeeld, gaan die een tragisch coefficientpunt hebben dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Union gaat vrijwel niks pakken aan punten in de CL. Dat is rechtstreeks het ravijn in met die trein.
Brugge zou de beste 24 nog kunnen halen als ze zo goed voetballen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed Genk is, maar als elke overwinning nog steeds door 5 moet worden gedeeld, gaan die een tragisch coefficientpunt hebben dit seizoen.
Is dit ook de Adelaar?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het slechtst denkbare scenario voltrekt zich hier. Dit was een weggever, zo simpel is het.
Het is blaffen, maar niet bijten bij Anderlecht. En dan nog heel stilletjes blaffen. Het verschil met het spel van vorige week, daar kan je met je verstand niet bij.
Een enorme teleurstelling zit er weer aan te komen voor Anderlecht, nu op de Europese scène.
Ik las Materazzi.quote:
Een jongen had de lyrics van dat liedje op een bord maar dan wilde hij liever het shirt van El Karouaniquote:
quote:
Tegenwoordig tonen voetballers alleen emoties als ze 50.000 likes op instagram hebben gescoord.quote:
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rangers in pot 1 morgen is wel de droomloting voor alle Nederlandse clubs.
Ja, ik reken het supportersperspectief vooral mee. Daarvoor is de Europa League wel een goudmijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.
Poets je tanden stuk @WimHordijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:wereldgozer
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen. @:wereldgozer
Isco ligt er tot eind oktober uit. Dus Betis moet je vooral in september of oktober treffen. En hopen dat ze Antony niet aantrekken. Dan heb je daar genoeg kans tegen, denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima uitpotje zou dat zijn ook. Maar naar Porto of Betis zou ik ook blij zijn.
De vraag is wel voortdurend of het uitvak groot genoeg is voor mij als silvercard houder, en of je veilig kan afreizen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
EL is inderdaad prachtig qua locaties en tegenstand. CL is op dat punt enigszins afgezaagd. Conference is echt obscuur genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |