SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Context is alles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig als andere mensen met hun klauwen in je zak zitten.
quote:
quote:
Is dat ook een vleesetende trap?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flikker bijna van de trap af
Super lachen
Nee, mijn trap is niet defectquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat ook een vleesetende trap?
Nouja, terecht wel.quote:Een man heeft een bar in het Zuid-Spaanse Sevilla in brand gestoken nadat hij geen mayonaise bij zijn broodje kreeg. Hij liep daarbij zelf brandwonden op. De politie heeft hem gearresteerd.
De man bestelde vorige week samen met zijn collega en zoon rond 19.00 uur eten bij een bar in Los Palacios y Villafranca, een gemeente in Sevilla. Hij vroeg een van de medewerkers om mayonaise voor zijn broodje, maar die vertelde hem dat ze geen saus hebben. De bar heeft namelijk geen keuken en verkoopt alleen voorgemaakt eten, schrijft het Spaanse medium Cadena SER.
De man nam daar geen genoegen mee en sprak op het terras een andere medewerker aan, die hem hetzelfde antwoord gaf. Daarop liep de man naar een nabijgelegen benzinestation.
Niet veel later kwam hij terug met een fles benzine. Hij vroeg de man achter de bar of hij zeker wist dat ze geen mayonaise hebben en goot de fles leeg. Vervolgens stak hij de bar in brand. Op beelden is te zien hoe plotseling grote vlammen ontstaan en een man wegloopt wiens armen in brand staan.
Gasten en medewerkers renden naar buiten of hielden zich schuil op het toilet, omdat een deel van de bar door het vuur werd geblokkeerd. Een van de medewerkers heeft het vuur met een brandblusser kunnen doven.
Een andere medewerker was achter de brandstichter aangelopen, waardoor de lokale politie de man snel kon aanhouden. Hij is eerst geholpen aan zijn brandwonden en later overgebracht naar een gevangenis, waar hij zijn strafrechtelijk onderzoek moet afwachten.
Asterixquote:
Welke Fokker was dit?quote:
Whut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Man man man.. wilde een reparatie aan het dak door storm bij de verzekering claimen, wordt niet gedekt. We betalen godnondedju 20.000 euro per jaar alleen maar aan verzekeringen. Hoe kan het in godsnaam dat er nog íets niet gedekt is
Ja in totaal hč, niet alleen voor het huis. Maar hoe vaak het niet nog voorkomt dat iets alsnog niet gedekt is. Ga denk ik ook maar een verzekeringsmaatschappij beginnen. Lucratieve business.quote:
Had 'ie niet beter gewoon mayo kunnen halen?quote:
Gewoon alles op overmacht schuiven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja in totaal hč, niet alleen voor het huis. Maar hoe vaak het niet nog voorkomt dat iets alsnog niet gedekt is. Ga denk ik ook maar een verzekeringsmaatschappij beginnen. Lucratieve business.
Belachelijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja in totaal hč, niet alleen voor het huis. Maar hoe vaak het niet nog voorkomt dat iets alsnog niet gedekt is. Ga denk ik ook maar een verzekeringsmaatschappij beginnen. Lucratieve business.
Nu had het 2km/u te weinig gewaaid voor dekkingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alles op overmacht schuiven.
Sjezusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu had het 2km/u te weinig gewaaid voor dekkingJa op hún meetstation, maar dat ding staat niet op mijn dak
Lekker danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Man man man.. wilde een reparatie aan het dak door storm bij de verzekering claimen, wordt niet gedekt. We betalen godnondedju 20.000 euro per jaar alleen maar aan verzekeringen. Hoe kan het in godsnaam dat er nog íets niet gedekt is
Jezusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu had het 2km/u te weinig gewaaid voor dekkingJa op hún meetstation, maar dat ding staat niet op mijn dak
"Kwijt."quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik had op het werk een prijs gewonnen maar nu zijn ze die kwijt
Huh wat..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Bij de stormschade van mijn dak was het vooral een probleem een bedrijf te vinden dat het wilde herstellen en niet meteen een nieuw dak erop leggen
Onzin hequote:
jahquote:
Wat had je gewonnen? Of dat zullen we nu nooit wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik had op het werk een prijs gewonnen maar nu zijn ze die kwijt
Herstellen is gedoe; iets helemaal opnieuw doen stuk eenvoudiger en kun je nog extra geld vragen.quote:
Ik denk dat ze zijn prijs opgegeten hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je gewonnen? Of dat zullen we nu nooit weten
prijs voor slechts opgeruimde werkplek, maar dat was alleen omdat de prijzencommissie was uitgesloten van deelnamequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je gewonnen? Of dat zullen we nu nooit weten
Nou ja zeg. Kunnen zulke bedrijven inmiddels zo kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herstellen is gedoe; iets helemaal opnieuw doen stuk eenvoudiger en kun je nog extra geld vragen.
Uiteindelijk ligt er wel een ander dak op; en heb ik de schuur maar zelf gedaan (alleen de nieuwe pannen zijn net iets groter in vergelijking met de oude pannen dus dat is een leuke puzzel geworden)
Ik denk dat US heel netjes isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
prijs voor slechts opgeruimde werkplek, maar dat was alleen omdat de prijzencommissie was uitgesloten van deelname
Helaas wel; de schuur zelf doen was best wel leuk uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Kunnen zulke bedrijven inmiddels zo kieskeurig zijn
Ja, nog steeds.quote:
Leer je ook weer vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas wel; de schuur zelf doen was best wel leuk uiteindelijk.
Zoiets heb ik ook eens gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zijn prijs opgegeten hebben
Het houdt je van de straat, namelijk in je eigen achtertuin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook eens gedaanMaar was per ongeluk. Zag een taartje in de koelkast op het werk, stond er al een dag, toen heb ik het opgegeten maar was blijkbaar een verjaardagstaartje voor iemand
Oeps.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat, namelijk in je eigen achtertuin.
Ja ben ook met de schuur bezig, en ook al ziet het er niet perfect uit, het is wel leerzaamquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verkoop toch geen onzin?quote:
Nee, we zitten hier in GC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verkoop toch geen onzin?
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier in GC.
Ligt eraan wat ze opbrengtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.
Wilde net zeggen, wat schuift 't.quote:
We verkopen niemand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.
Weet ik nietquote:
Denken mensen hier anders overquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, wat schuift 't.
Ehquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk niet dat het heel ethisch is om mensen te verkopen enz
Al heb ik dat ooit weleens gedaan, als nerd-herder
Je hebt nerds verkocht?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk niet dat het heel ethisch is om mensen te verkopen enz
Al heb ik dat ooit weleens gedaan, als nerd-herder
Ik sta er niet eens van te kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken mensen hier anders over
[..]
[..]
quote:
Jaquote:
Wat schuift dat?quote:
GELD, muhahahahaquote:
Of hij heeft een oneerbaar voorstel gedaan en zich toch snel bedacht. "DELETE! DELETE! COME BACK EMAIL, COME BACK!"quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, werd net gebeld "Heb je email gekregen van me? Nee? Mooi."
Blijkbaar heeft die ook ruzie met Outlook.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, werd net gebeld "Heb je email gekregen van me? Nee? Mooi."
Blijkbaar heeft die ook ruzie met Outlook.
Zoals de waard is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hij heeft een oneerbaar voorstel gedaan en zich toch snel bedacht. "DELETE! DELETE! COME BACK EMAIL, COME BACK!"
* Side eyed terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals de waard is.
*Bombastic Side Eye
quote:
Nog vaker wat zelf doen, op een gegeven moment heb je een hele bouwmarkt thuis liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik mis vaak wel wat qua gereedschap helaas.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
Meteen zin in kibbeling terwijl ik wacht op twee veganisten (zijn vriendin gaat mee).
quote:
Waarheid dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog vaker wat zelf doen, op een gegeven moment heb je een hele bouwmarkt thuis liggen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hij heeft een oneerbaar voorstel gedaan en zich toch snel bedacht. "DELETE! DELETE! COME BACK EMAIL, COME BACK!"
Is ook wel ontspannend vind ik, beetje zelf klussen en dingen maken. Even wat anders dan achter de laptop zitten.quote:
Ik raak altijd gefrustreerd als het niet luktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook wel ontspannend vind ik, beetje zelf klussen en dingen maken. Even wat anders dan achter de laptop zitten.
Moet je de lat gewoon wat lager leggen (de spreekwoordelijke in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik raak altijd gefrustreerd als het niet lukt
Ja dat helpt wel haha. Ook vaak dat ik er gewoon aan moet beginnen. Vriendin helpt daar wel in meequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je de lat gewoon wat lager leggen (de spreekwoordelijke in ieder geval).
Gereedschap uitzoeken is wel mijn hobby. Lekker avonden lang dingen vergelijken en dan iets net iets duurders kopen dan ik eigenlijk nodig heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog vaker wat zelf doen, op een gegeven moment heb je een hele bouwmarkt thuis liggen
Youtube filmpjes kijken en dan nķg iets zien dat ook wel handig isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gereedschap uitzoeken is wel mijn hobby. Lekker avonden lang dingen vergelijken en dan iets net iets duurders kopen dan ik eigenlijk nodig heb.
Ik zag net dat ze hier in de buurt een introcursus gaan doen voor een openbare werkplaats, klinkt leuk, beetje uitleg over laserplotters, 3D-printers, freesbanken en weet ik wat nog meer. Even uitzoeken hoe ik me aan kan melden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook wel ontspannend vind ik, beetje zelf klussen en dingen maken. Even wat anders dan achter de laptop zitten.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Youtube filmpjes kijken en dan nķg iets zien dat ook wel handig is
Zo heb ik afgelopen maand nog een mooie snoeischaar voor de tuin gekochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Youtube filmpjes kijken en dan nķg iets zien dat ook wel handig is
Oh dat is wel leuk ja. Gergi heeft laatst leren lassen, heeft gewoon aan de metaalbouwer die bij ons thuis bezig was gevraagd of ze hem dat konden leren in hun werkplaatsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze hier in de buurt een introcursus gaan doen voor een openbare werkplaats, klinkt leuk, beetje uitleg over laserplotters, 3D-printers, freesbanken en weet ik wat nog meer. Even uitzoeken hoe ik me aan kan melden.
Moet je wel mee uitkijken, ik heb daar onze oude tuintegels onherstelbaar mee beschadigdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu ik weet hoe de onkruidbrander werkt is het weghalen van onkruid wel leuker
Lassen staat hier ook op m'n verlanglijstje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk ja. Gergi heeft laatst leren lassen, heeft gewoon aan de metaalbouwer die bij ons thuis bezig was gevraagd of ze hem dat konden leren in hun werkplaats
Dit lees ik wel vakerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, ik heb daar onze oude tuintegels onherstelbaar mee beschadigd
Ik heb geen professioneel spul, en de tegels zijn allemaal nog heelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, ik heb daar onze oude tuintegels onherstelbaar mee beschadigd
Schijnbaar is het moeilijker dan het lijkt, om het netjes te doen. Maar misschien is het voor jou makkelijker omdat je sowieso wel van het precies priegelen bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lassen staat hier ook op m'n verlanglijstje.![]()
Geven ze ook workshops in daar, zag ik net. Alleen de agenda hebben ze niet zo lekker op orde, da's wel jammer.
Welke heb je? Heb ook nog een goede nodig. Ook zo eentje die je kunt uitschuiven om takken van bomen te snoeien, dan moet ik niet steeds met een ladder staan klooien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik afgelopen maand nog een mooie snoeischaar voor de tuin gekocht
Het verschilt ook sterk per lasmethode, ik zou dan sowieso TIG willen leren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnbaar is het moeilijker dan het lijkt, om het netjes te doen. Maar misschien is het voor jou makkelijker omdat je sowieso wel van het precies priegelen bent
Priegelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt ook sterk per lasmethode, ik zou dan sowieso TIG willen leren.(Want, inderdaad,
priegelen
)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
@:ijsdraakje
[ afbeelding ]
Ik kan nog ff toe met priegelen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij dat ding wat ik net heb gemaild hebben ze dus ook een machine staan om zelf dat soort houten puzzeltjes te kunnen snijden.
Je doet je naam ook niet echt veel eer aan hé.quote:
Formaat checks out.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een foto van karzai was
quote:
Benieuwd hoeveel mensen er nu weer dood neervallen in de supermarkt.quote:Dinsdag gaan de eerste uitnodigingen voor een nieuwe ronde coronavaccinaties de deur uit. Dit omdat het virus nog altijd rondwaart. In totaal zullen zo’n 7 miljoen mensen worden uitgenodigd.
Nou nou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen er nu weer dood neervallen in de supermarkt.
Hier nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh nice, salaris is binnen![]()
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
Vrijdag alquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
Snel uitgeven voordat het op is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
afgelopen donderdag al. Meeste alweer opquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
De RS-vaccinatie voor baby's is er ook weer. Al die wijven weer in de gordijnen want 'nog meer gif'. Die lui zouden ze uit het ziekenhuis moeten weren als hun kind daar aan de beademing ligt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
7 miljoen, dat staat er tocj duidelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Provinciekereltje @Dr_Flashquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet je naam ook niet echt veel eer aan hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik misschien eens m'n auto kwijt als ik een dagje naar het strand ga.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
7 miljoen, dat staat er tocj duidelijk
Dit is pas een tragediequote:
quote:
Ja, dat gaat altijd snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
afgelopen donderdag al. Meeste alweer op
dit moet toch gewoon een slechte marketingtruc zijnquote:
Ik heb er een gehaald bij Felco. Zwitserse kwaliteit. Volgens mij hebben die weinig telescopische snoeischaren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke heb je? Heb ook nog een goede nodig. Ook zo eentje die je kunt uitschuiven om takken van bomen te snoeien, dan moet ik niet steeds met een ladder staan klooien.
kInDErMisHANdeLiNG!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De RS-vaccinatie voor baby's is er ook weer. Al die wijven weer in de gordijnen want 'nog meer gif'. Die lui zouden ze uit het ziekenhuis moeten weren als hun kind daar aan de beademing ligt.
Zulke ouders hebben is wel kindermishandeling jaquote:
Is er iemand van ons in Spanje op vakantie?quote:Een man heeft een bar in het Zuid-Spaanse Sevilla in brand gestoken nadat hij geen mayonaise bij zijn broodje kreeg.
mensen zweren bij felco maar ik vind het maar een ondingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een gehaald bij Felco. Zwitserse kwaliteit. Volgens mij hebben die weinig telescopische snoeischaren.
Wel binnenkort Portugal. Misschien m'n tube Zaanse mayo maar meenemen voor de zekerheid, eerste levensbehoefte and such.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er iemand van ons in Spanje op vakantie?
Ik weet wel: het was niet GRMBL.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Grmbl zou het tegenovergestelde doen, dus die valt afquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Bitterbal is wel van de mayonaise, maar geen man en zeker niet in Spanjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grmbl zou het tegenovergestelde doen, dus die valt af
bitterbal met mayoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbal is wel van de mayonaise, maar geen man en zeker niet in Spanje
Sorry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk stroef werken op het begin; maar als je het beetje door hebt dan werkt het wel fijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zweren bij felco maar ik vind het maar een onding
We bevriezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:05 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ge-deze-eeuw-bereikt
RIP ons
Ene kut die als ZZP in de zorg werkt. Ik hoop als thuiszorg, niet als verpleegkundige.quote:Oja nog meer vaccinaties die kinderen geven straks licht
Ik denk dat eerst je spaken eruit vallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Ik krijg deze week vast nog ruzie met die versnellingen.
En twee hard gekookte eierenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ene kut die als ZZP in de zorg werkt. Ik hoop als thuiszorg, niet als verpleegkundige.
antivaxxers zouden sowieso niet in de zorg mogen werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ene kut die als ZZP in de zorg werkt. Ik hoop als thuiszorg, niet als verpleegkundige.
Geen helder licht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Klinkt ook zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
Ik had wat sneetjes van een TGTG bakkers vloerbrood met hummus, kaas en zacht gekookte eitjes
Allemaal bij elkaar of gewoon drie losse boterhammen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
Ik had wat sneetjes van een TGTG bakkers vloerbrood met hummus, kaas en zacht gekookte eitjes
Bij elkaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Allemaal bij elkaar of gewoon drie losse boterhammen?
Jij wildebrasquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik doe er ook wel eens komkommer bij
Gewone hummus? Kan dit wel keer proberen in combi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij elkaar
En nog een zacht gekookt eitje extra om daarna op te lepelen
Ja Gwoon hummusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewone hummus? Kan dit wel keer proberen in combi.
That's mequote:
authentiek huismerk hoemoesquote:
Wat voor klachten heb je dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
mijn vader was even op bezoek die denkt dat ik waarschijnlijk een bacterie op mijn werk heb opgelopen, wat ook niet geheel onwaarschijnlijk is aangezien ik met allerlei troep in contact kom bij de kringloop
zo nog maar even naar de huisarts om te vragen of voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor een lab uitrijkje en bloedafname
Is het nog steeds niet beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
mijn vader was even op bezoek die denkt dat ik waarschijnlijk een bacterie op mijn werk heb opgelopen, wat ook niet geheel onwaarschijnlijk is aangezien ik met allerlei troep in contact kom bij de kringloop
zo nog maar even naar de huisarts om te vragen of voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor een lab uitrijkje en bloedafname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
meestal niks mis met Gwoonquote:
Ja eens prima te eten alleen je bracht het een beetje droog.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar Crohy Head Sea Arch geweest. Mooi met de huidige golven.
zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
beetje huismerk olijfolie er bij danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eens prima te eten alleen je bracht het een beetje droog.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje huismerk olijfolie er bij dan
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rode plekken te ontstaanquote:
Oh wacht ik heb die plek wel gezien ja. Oh dat is wel fucked up.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rede plekken te ontstaan
dit is zeker geen zonneallergie
Nee iddquote:
Ja dan idd terug naar de huisartsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rode plekken te ontstaan
Die slogans op hun producten zijn soms wel echt te flauw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:51 schreef STING het volgende:
Doe maar g'woon, dan doe je al gek genoeg
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje huismerk olijfolie er bij dan
G'woon wat zout erbij doen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Die slogans op hun producten zijn soms wel echt te flauw.
Kan (woord)grapjes op verpakkingen altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Die slogans op hun producten zijn soms wel echt te flauw.
Dan zou je perfect daar bij de marketing kunnen werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Kan (woord)grapjes op verpakkingen altijd wel waarderen
Ja die hebben wel een heel scherp team.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:53 schreef STING het volgende:
Net zoals bijv. de advertenties van bol.com, hebben een goed social media marketing team zitten
Die reclames van Coolblue zijn wel erg flauw somsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:53 schreef STING het volgende:
Net zoals bijv. de advertenties van bol.com, hebben een goed social media marketing team zitten
Vind die van Coolblue vaak wel beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:53 schreef STING het volgende:
Ok fijn.quote:
Dat fekking klote hoere insta moet eens normaal doen. Gewoon een url die eindigt op jpg zodat je hem tussen IMG tags kan zetten. Wat is daar nou moeilijk aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft geen Insta vermoed ik. Ik wel dus ik zag het wel.
Nu waren het natuurlijk meerdere foto's en ook een paar filmpjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat fekking klote hoere insta moet eens normaal doen. Gewoon een url die eindigt op jpg zodat je hem tussen IMG tags kan zetten. Wat is daar nou moeilijk aan
Adem in en adem uuuuuit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat fekking klote hoere insta moet eens normaal doen. Gewoon een url die eindigt op jpg zodat je hem tussen IMG tags kan zetten. Wat is daar nou moeilijk aan
rustig maar flesje, straks komt er weer stoom uit je oren, zeyt ff lekker een koppie kruidenthee tegen de hoge bloeddruk wordt je lekker rustig vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worden die plekken op je arm niet langzaam beter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rode plekken te ontstaan
ja dat welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worden die plekken op je arm niet langzaam beter?
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
maar het is toch vreemd dat dat in twee dagen tijd een gigantische open wond werd?
Ik had een keer een vies lelijke grote wond ineens op mijn hand, zag er ook nasty uit. Nooit een echte reden gevonden en is ook nooit terug gekomen. 🤷🏼♀️quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
maar het is toch vreemd dat dat in twee dagen tijd een gigantische open wond werd?
Gebruik je drugs?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik zag maar 1 fotoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu waren het natuurlijk meerdere foto's en ook een paar filmpjes.
ik ga om drie uur naar de huisartsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatMaar huidinfecties bijvoorbeeld die snel en met zulke wonden verspreiden, kunnen ook snel vele ernstigere gevolgen hebben.
Je hebt een verwijsbrief nodig voor het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatMaar huidinfecties bijvoorbeeld die snel en met zulke wonden verspreiden, kunnen ook snel vele ernstigere gevolgen hebben.
Ik ben erg benieuwd wat hij zegt. Of zij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga om drie uur naar de huisarts
Of het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat hij zegt. Of zij.
Zou in ieder geval (even) stoppen met roken want met paffen krijg je geen enkele wond goed dicht.quote:
Ja, dat lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Hunnie.quote:
Ja da kannie.quote:
Je kunt toch naar de spoedeisende hulp als de huisarts te lang duurt? Dat heb ik hier ook wel eens gedaan en achteraf was dat maar goed ook, want de huisartsassistente had de situatie niet helemaal goed ingeschat aan de telefoon. Kan gebeuren natuurlijk, maar ja toch lullig als je daardoor komt te overlijden of permanente schade oploopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een verwijsbrief nodig voor het ziekenhuis.
Op de SEH mag je voor zoiets ook vaak een tijdje wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt toch naar de spoedeisende hulp als de huisarts te lang duurt? Dat heb ik hier ook wel eens gedaan en achteraf was dat maar goed ook, want de huisartsassistente had de situatie niet helemaal goed ingeschat aan de telefoon. Kan gebeuren natuurlijk, maar ja toch lullig als je daardoor komt te overlijden of permanente schade oploopt.
Daar zit je ook gerust ook uren ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de SEH mag je voor zoiets ook vaak een tijdje wachten.
Sta je daar en voel je dat de vleesetende bacterie iedere seconde meer van je aan het opeten is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imma punch ya with ma rightiequote:
Niet meerdere dagen mag ik hopen. Dat er ineens een lijk begint te stinken op een stoeltjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Triage.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SEH zou dan eigenlijk SEHWJUMW heten (Spoedeisende Eerste Hulp Waar Je Uren Mag Wachten).quote:
I see your rightie and raise you an upperwartse millwieckquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Imma punch ya with ma rightie
Nee dat niet, maar ze sturen je misschien gewoon weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet meerdere dagen mag ik hopen. Dat er ineens een lijk begint te stinken op een stoeltje"Nou meneer, het is uw beurt hoor! Meneer..?
"
I dodge dat millwieck and full Nelson youquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
I see your rightie and raise you an upperwartse millwieck
Spoedeisende hulp wanneer het echt spoed is als je niet meteen wordt geholpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SEH zou dan eigenlijk SEHWJUMW heten (Spoedeisende Eerste Hulp Waar Je Uren Mag Wachten).
Als het acuut levenbedreigend is ben je snel aan de beurt hoor. Het is maar goed ook dat het niet first come first serve is natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SEH zou dan eigenlijk SEHWJUMW heten (Spoedeisende Eerste Hulp Waar Je Uren Mag Wachten).
Of de bange hypochonder met het kuchhoestje en het hardste gejank voor laten gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het acuut levenbedreigend is ben je snel aan de beurt hoor. Het is maar goed ook dat het niet first come first serve is natuurlijk
Ja ok, maar dan heeft er in ieder geval iemand even naar gekeken, in plaats van alleen een assistente die het via de telefoon aanhoort. Maar goed, karzai kan vandaag terecht dus maakt verder ook niet uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze sturen je misschien gewoon weg.
Die moest ik even Googlen, that escalated quicklyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I dodge dat millwieck and full Nelson you
Mwah, het is eigenlijk de bedoeling dat je eerst belt, dus zelfde afwikkeling doorgaans. Heengaan betekent niet dat er ook daadwerkelijk een arts naar kijkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan heeft er in ieder geval iemand even naar gekeken, in plaats van alleen een assistente die het via de telefoon aanhoort. Maar goed, karzai kan vandaag terecht dus maakt verder ook niet uit.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Die moest ik even Googlen, that escalated quickly
Zoals George Takei zou zeggen: Oh myyyy.
Ik ben een keer naar de spoed geweest toen ik op mijn hoofd was gevallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het acuut levenbedreigend is ben je snel aan de beurt hoor. Het is maar goed ook dat het niet first come first serve is natuurlijk
Hoofdletsel gaat snel ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de spoed geweest toen ik op mijn hoofd was gevallen.
Wachtkamer zat vol, volgens mijn ex waren meerdere mensen aan het klagen dat ze er al uren zaten.
Ik zat met binnen een paar minuten bij een arts.
Uren daar zitten met veel pijn is erg vervelend, maar vaak niet direct levensbedreigend dus dan gaan anderen voor.
Ik las vrouwenhandelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, @:gianni61 woont verkeerd.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-het-vrouwenhandbal
Jaquote:
Ik was toen eens uit m'n hoogslaper gelazerd op m'n hoofd, was er niet helemaal bij. Maar dat was midden in de nacht en toen was er een auto-ongeluk ergens en die ging voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wachtkamer zat vol, volgens mijn ex waren meerdere mensen aan het klagen dat ze er al uren zaten.
Uren daar zitten met veel pijn is erg vervelend, maar vaak niet direct levensbedreigend dus dan gaan anderen voor.
Heb dat in in Boedje meegemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet meerdere dagen mag ik hopen. Dat er ineens een lijk begint te stinken op een stoeltje"Nou meneer, het is uw beurt hoor! Meneer..?
"
Ik vond het al een rare foto bij zo'n onderwerpquote:
Je moet de SEH eerst bellen? Oh dat is hier niet zo. Je gaat gewoon wacht op je beurt. Kan wel zijn dat de verpleegster aan de balie je wegstuurt als het echt niet spoedeisend is, of wanneer je naar de apotheek kan. Apotheek kun je hier ook terecht voor kleinere dingen zoals wonden verzorgen e.d.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is eigenlijk de bedoeling dat je eerst belt, dus zelfde afwikkeling doorgaans. Heengaan betekent niet dat er ook daadwerkelijk een arts naar kijkt.
Auwquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen eens uit m'n hoogslaper gelazerd op m'n hoofd, was er niet helemaal bij. Maar dat was midden in de nacht en toen was er een auto-ongeluk ergens en die ging voor
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb dat in in Boedje meegemaakt
ik was daar vorige week zaterdagochtend ook in paniek naartoe gegaan, moest telefonisch een vragenlijst invullen en een foto uploaden, toen een kwartier aan de lijn gehangen die niet werd opgenomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ouch, onderuit gaan met de fiets kan idd soms geen fijne zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
Ik was onderuit gegaan met de fiets in een tunneltje. Hoofd op de stoeprand![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was daar vorige week zaterdagochtend ook in paniek naartoe gegaan, moest telefonisch een vragenlijst invullen en een foto uploaden, toen een kwartier aan de lijn gehangen die niet werd opgenomen
Het moet niet, maar het maakt dingen wel echt flink makkelijker. Meestal geven ze dan ook wel aan of je beter (gezien drukte) naar een HAP kan gaan dan naar het ziekenhuis, wat voor flink wat dingen ķķk gewoon voldoende is. Wat dingen hechten of controleren hoe je reageert na een val op je hoofd kan een arts immers eigenlijk overal wel, als 'ie de spullen maar heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet de SEH eerst bellen? Oh dat is hier niet zo. Je gaat gewoon wacht op je beurt. Kan wel zijn dat de verpleegster aan de balie je wegstuurt als het echt niet spoedeisend is, of wanneer je naar de apotheek kan. Apotheek kun je hier ook terecht voor kleinere dingen zoals wonden verzorgen e.d.
Je moet in het weekend de HAP bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:49 schreef Karzai het volgende:
toch raar dat je nergens terecht kunt in het weekend, ze zouden dat beter moeten verdelen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was daar vorige week zaterdagochtend ook in paniek naartoe gegaan, moest telefonisch een vragenlijst invullen en een foto uploaden, toen een kwartier aan de lijn gehangen die niet werd opgenomen
Verschilt wel per regio volgens mij. Sowieso met meerdere ziekenhuizen/SEH's goed om vooraf te bellen als het geen 112-materiaal is, ze geven dan vanzelf wel aan waar je dan heen zou kunnen als ze denken dat het niet tot na het weekend kan wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet in het weekend de HAP bellen.
Ik denk niet dat wij toen bij mij eerst hadden gebeld. Zou kunnen dat mijn ex dat heeft gedaan maar denk het niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het moet niet, maar het maakt dingen wel echt flink makkelijker. Meestal geven ze dan ook wel aan of je beter (gezien drukte) naar een HAP kan gaan dan naar het ziekenhuis, wat voor flink wat dingen ķķk gewoon voldoende is. Wat dingen hechten of controleren hoe je reageert na een val op je hoofd kan een arts immers eigenlijk overal wel, als 'ie de spullen maar heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |