Klinkt ook zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
Ik had wat sneetjes van een TGTG bakkers vloerbrood met hummus, kaas en zacht gekookte eitjes
Allemaal bij elkaar of gewoon drie losse boterhammen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
Ik had wat sneetjes van een TGTG bakkers vloerbrood met hummus, kaas en zacht gekookte eitjes
Bij elkaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Allemaal bij elkaar of gewoon drie losse boterhammen?
Jij wildebrasquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik doe er ook wel eens komkommer bij
Gewone hummus? Kan dit wel keer proberen in combi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij elkaar
En nog een zacht gekookt eitje extra om daarna op te lepelen
Ja Gwoon hummusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewone hummus? Kan dit wel keer proberen in combi.
That's mequote:
authentiek huismerk hoemoesquote:
Wat voor klachten heb je dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
mijn vader was even op bezoek die denkt dat ik waarschijnlijk een bacterie op mijn werk heb opgelopen, wat ook niet geheel onwaarschijnlijk is aangezien ik met allerlei troep in contact kom bij de kringloop
zo nog maar even naar de huisarts om te vragen of voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor een lab uitrijkje en bloedafname
Is het nog steeds niet beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
mijn vader was even op bezoek die denkt dat ik waarschijnlijk een bacterie op mijn werk heb opgelopen, wat ook niet geheel onwaarschijnlijk is aangezien ik met allerlei troep in contact kom bij de kringloop
zo nog maar even naar de huisarts om te vragen of voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor een lab uitrijkje en bloedafname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
meestal niks mis met Gwoonquote:
Ja eens prima te eten alleen je bracht het een beetje droog.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar Crohy Head Sea Arch geweest. Mooi met de huidige golven.
zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
beetje huismerk olijfolie er bij danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja eens prima te eten alleen je bracht het een beetje droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |