Hoofdletsel gaat snel ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de spoed geweest toen ik op mijn hoofd was gevallen.
Wachtkamer zat vol, volgens mijn ex waren meerdere mensen aan het klagen dat ze er al uren zaten.
Ik zat met binnen een paar minuten bij een arts.
Uren daar zitten met veel pijn is erg vervelend, maar vaak niet direct levensbedreigend dus dan gaan anderen voor.
Ik las vrouwenhandelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, @:gianni61 woont verkeerd.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-het-vrouwenhandbal
Jaquote:
Ik was toen eens uit m'n hoogslaper gelazerd op m'n hoofd, was er niet helemaal bij. Maar dat was midden in de nacht en toen was er een auto-ongeluk ergens en die ging voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wachtkamer zat vol, volgens mijn ex waren meerdere mensen aan het klagen dat ze er al uren zaten.
Uren daar zitten met veel pijn is erg vervelend, maar vaak niet direct levensbedreigend dus dan gaan anderen voor.
Heb dat in in Boedje meegemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet meerdere dagen mag ik hopen. Dat er ineens een lijk begint te stinken op een stoeltje"Nou meneer, het is uw beurt hoor! Meneer..?
"
Ik vond het al een rare foto bij zo'n onderwerpquote:
Je moet de SEH eerst bellen? Oh dat is hier niet zo. Je gaat gewoon wacht op je beurt. Kan wel zijn dat de verpleegster aan de balie je wegstuurt als het echt niet spoedeisend is, of wanneer je naar de apotheek kan. Apotheek kun je hier ook terecht voor kleinere dingen zoals wonden verzorgen e.d.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is eigenlijk de bedoeling dat je eerst belt, dus zelfde afwikkeling doorgaans. Heengaan betekent niet dat er ook daadwerkelijk een arts naar kijkt.
Auwquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen eens uit m'n hoogslaper gelazerd op m'n hoofd, was er niet helemaal bij. Maar dat was midden in de nacht en toen was er een auto-ongeluk ergens en die ging voor
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb dat in in Boedje meegemaakt
ik was daar vorige week zaterdagochtend ook in paniek naartoe gegaan, moest telefonisch een vragenlijst invullen en een foto uploaden, toen een kwartier aan de lijn gehangen die niet werd opgenomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ouch, onderuit gaan met de fiets kan idd soms geen fijne zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
Ik was onderuit gegaan met de fiets in een tunneltje. Hoofd op de stoeprand![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was daar vorige week zaterdagochtend ook in paniek naartoe gegaan, moest telefonisch een vragenlijst invullen en een foto uploaden, toen een kwartier aan de lijn gehangen die niet werd opgenomen
Het moet niet, maar het maakt dingen wel echt flink makkelijker. Meestal geven ze dan ook wel aan of je beter (gezien drukte) naar een HAP kan gaan dan naar het ziekenhuis, wat voor flink wat dingen ķķk gewoon voldoende is. Wat dingen hechten of controleren hoe je reageert na een val op je hoofd kan een arts immers eigenlijk overal wel, als 'ie de spullen maar heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet de SEH eerst bellen? Oh dat is hier niet zo. Je gaat gewoon wacht op je beurt. Kan wel zijn dat de verpleegster aan de balie je wegstuurt als het echt niet spoedeisend is, of wanneer je naar de apotheek kan. Apotheek kun je hier ook terecht voor kleinere dingen zoals wonden verzorgen e.d.
Je moet in het weekend de HAP bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:49 schreef Karzai het volgende:
toch raar dat je nergens terecht kunt in het weekend, ze zouden dat beter moeten verdelen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was daar vorige week zaterdagochtend ook in paniek naartoe gegaan, moest telefonisch een vragenlijst invullen en een foto uploaden, toen een kwartier aan de lijn gehangen die niet werd opgenomen
Verschilt wel per regio volgens mij. Sowieso met meerdere ziekenhuizen/SEH's goed om vooraf te bellen als het geen 112-materiaal is, ze geven dan vanzelf wel aan waar je dan heen zou kunnen als ze denken dat het niet tot na het weekend kan wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet in het weekend de HAP bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |