Wel binnenkort Portugal. Misschien m'n tube Zaanse mayo maar meenemen voor de zekerheid, eerste levensbehoefte and such.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er iemand van ons in Spanje op vakantie?

Ik weet wel: het was niet GRMBL.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]

Grmbl zou het tegenovergestelde doen, dus die valt afquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]

Bitterbal is wel van de mayonaise, maar geen man en zeker niet in Spanjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grmbl zou het tegenovergestelde doen, dus die valt af

bitterbal met mayoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbal is wel van de mayonaise, maar geen man en zeker niet in Spanje

Sorry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]

Ik vind het redelijk stroef werken op het begin; maar als je het beetje door hebt dan werkt het wel fijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zweren bij felco maar ik vind het maar een onding

We bevriezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:05 schreef STING het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ge-deze-eeuw-bereikt
RIP ons

Ene kut die als ZZP in de zorg werkt. Ik hoop als thuiszorg, niet als verpleegkundige.quote:Oja nog meer vaccinaties die kinderen geven straks licht

Ik denk dat eerst je spaken eruit vallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Ik krijg deze week vast nog ruzie met die versnellingen.

En twee hard gekookte eierenquote:

quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ene kut die als ZZP in de zorg werkt. Ik hoop als thuiszorg, niet als verpleegkundige.

antivaxxers zouden sowieso niet in de zorg mogen werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ene kut die als ZZP in de zorg werkt. Ik hoop als thuiszorg, niet als verpleegkundige.

Geen helder licht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |