Welke heb je? Heb ook nog een goede nodig. Ook zo eentje die je kunt uitschuiven om takken van bomen te snoeien, dan moet ik niet steeds met een ladder staan klooien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik afgelopen maand nog een mooie snoeischaar voor de tuin gekocht
Het verschilt ook sterk per lasmethode, ik zou dan sowieso TIG willen leren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijnbaar is het moeilijker dan het lijkt, om het netjes te doen. Maar misschien is het voor jou makkelijker omdat je sowieso wel van het precies priegelen bent
Priegelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt ook sterk per lasmethode, ik zou dan sowieso TIG willen leren.(Want, inderdaad,
priegelen
)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
@:ijsdraakje
[ afbeelding ]
Ik kan nog ff toe met priegelen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij dat ding wat ik net heb gemaild hebben ze dus ook een machine staan om zelf dat soort houten puzzeltjes te kunnen snijden.
Je doet je naam ook niet echt veel eer aan hé.quote:
Formaat checks out.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een foto van karzai was
quote:
Benieuwd hoeveel mensen er nu weer dood neervallen in de supermarkt.quote:Dinsdag gaan de eerste uitnodigingen voor een nieuwe ronde coronavaccinaties de deur uit. Dit omdat het virus nog altijd rondwaart. In totaal zullen zo’n 7 miljoen mensen worden uitgenodigd.
Nou nou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen er nu weer dood neervallen in de supermarkt.
Hier nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh nice, salaris is binnen![]()
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
Vrijdag alquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
Snel uitgeven voordat het op is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
afgelopen donderdag al. Meeste alweer opquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
(eigenlijk gisteren al)
De RS-vaccinatie voor baby's is er ook weer. Al die wijven weer in de gordijnen want 'nog meer gif'. Die lui zouden ze uit het ziekenhuis moeten weren als hun kind daar aan de beademing ligt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
7 miljoen, dat staat er tocj duidelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Provinciekereltje @Dr_Flashquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet je naam ook niet echt veel eer aan hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik misschien eens m'n auto kwijt als ik een dagje naar het strand ga.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
7 miljoen, dat staat er tocj duidelijk
Dit is pas een tragediequote:
quote:
Ja, dat gaat altijd snel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
afgelopen donderdag al. Meeste alweer op
dit moet toch gewoon een slechte marketingtruc zijnquote:
Ik heb er een gehaald bij Felco. Zwitserse kwaliteit. Volgens mij hebben die weinig telescopische snoeischaren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke heb je? Heb ook nog een goede nodig. Ook zo eentje die je kunt uitschuiven om takken van bomen te snoeien, dan moet ik niet steeds met een ladder staan klooien.
kInDErMisHANdeLiNG!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De RS-vaccinatie voor baby's is er ook weer. Al die wijven weer in de gordijnen want 'nog meer gif'. Die lui zouden ze uit het ziekenhuis moeten weren als hun kind daar aan de beademing ligt.
Zulke ouders hebben is wel kindermishandeling jaquote:
Is er iemand van ons in Spanje op vakantie?quote:Een man heeft een bar in het Zuid-Spaanse Sevilla in brand gestoken nadat hij geen mayonaise bij zijn broodje kreeg.
mensen zweren bij felco maar ik vind het maar een ondingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een gehaald bij Felco. Zwitserse kwaliteit. Volgens mij hebben die weinig telescopische snoeischaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |