oh ik zag maar 1 fotoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu waren het natuurlijk meerdere foto's en ook een paar filmpjes.
ik ga om drie uur naar de huisartsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatMaar huidinfecties bijvoorbeeld die snel en met zulke wonden verspreiden, kunnen ook snel vele ernstigere gevolgen hebben.
Je hebt een verwijsbrief nodig voor het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatMaar huidinfecties bijvoorbeeld die snel en met zulke wonden verspreiden, kunnen ook snel vele ernstigere gevolgen hebben.
Ik ben erg benieuwd wat hij zegt. Of zij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga om drie uur naar de huisarts
Of het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat hij zegt. Of zij.
Zou in ieder geval (even) stoppen met roken want met paffen krijg je geen enkele wond goed dicht.quote:
Ja, dat lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
maar het is toch vreemd dat dat in twee dagen tijd een gigantische open wond werd?
Hunnie.quote:
Ja da kannie.quote:
Je kunt toch naar de spoedeisende hulp als de huisarts te lang duurt? Dat heb ik hier ook wel eens gedaan en achteraf was dat maar goed ook, want de huisartsassistente had de situatie niet helemaal goed ingeschat aan de telefoon. Kan gebeuren natuurlijk, maar ja toch lullig als je daardoor komt te overlijden of permanente schade oploopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een verwijsbrief nodig voor het ziekenhuis.
Op de SEH mag je voor zoiets ook vaak een tijdje wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt toch naar de spoedeisende hulp als de huisarts te lang duurt? Dat heb ik hier ook wel eens gedaan en achteraf was dat maar goed ook, want de huisartsassistente had de situatie niet helemaal goed ingeschat aan de telefoon. Kan gebeuren natuurlijk, maar ja toch lullig als je daardoor komt te overlijden of permanente schade oploopt.
Daar zit je ook gerust ook uren ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de SEH mag je voor zoiets ook vaak een tijdje wachten.
Sta je daar en voel je dat de vleesetende bacterie iedere seconde meer van je aan het opeten is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Imma punch ya with ma rightiequote:
Niet meerdere dagen mag ik hopen. Dat er ineens een lijk begint te stinken op een stoeltjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Triage.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SEH zou dan eigenlijk SEHWJUMW heten (Spoedeisende Eerste Hulp Waar Je Uren Mag Wachten).quote:
I see your rightie and raise you an upperwartse millwieckquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Imma punch ya with ma rightie
Nee dat niet, maar ze sturen je misschien gewoon weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet meerdere dagen mag ik hopen. Dat er ineens een lijk begint te stinken op een stoeltje"Nou meneer, het is uw beurt hoor! Meneer..?
"
I dodge dat millwieck and full Nelson youquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
I see your rightie and raise you an upperwartse millwieck
Spoedeisende hulp wanneer het echt spoed is als je niet meteen wordt geholpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SEH zou dan eigenlijk SEHWJUMW heten (Spoedeisende Eerste Hulp Waar Je Uren Mag Wachten).
Als het acuut levenbedreigend is ben je snel aan de beurt hoor. Het is maar goed ook dat het niet first come first serve is natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SEH zou dan eigenlijk SEHWJUMW heten (Spoedeisende Eerste Hulp Waar Je Uren Mag Wachten).
Of de bange hypochonder met het kuchhoestje en het hardste gejank voor laten gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het acuut levenbedreigend is ben je snel aan de beurt hoor. Het is maar goed ook dat het niet first come first serve is natuurlijk
Ja ok, maar dan heeft er in ieder geval iemand even naar gekeken, in plaats van alleen een assistente die het via de telefoon aanhoort. Maar goed, karzai kan vandaag terecht dus maakt verder ook niet uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze sturen je misschien gewoon weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |