quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje huismerk olijfolie er bij dan
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rode plekken te ontstaanquote:
Oh wacht ik heb die plek wel gezien ja. Oh dat is wel fucked up.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rede plekken te ontstaan
dit is zeker geen zonneallergie
Nee iddquote:
Ja dan idd terug naar de huisartsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rode plekken te ontstaan
Die slogans op hun producten zijn soms wel echt te flauw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:51 schreef STING het volgende:
Doe maar g'woon, dan doe je al gek genoeg
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje huismerk olijfolie er bij dan
G'woon wat zout erbij doen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Die slogans op hun producten zijn soms wel echt te flauw.
Kan (woord)grapjes op verpakkingen altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Die slogans op hun producten zijn soms wel echt te flauw.
Dan zou je perfect daar bij de marketing kunnen werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Kan (woord)grapjes op verpakkingen altijd wel waarderen
Ja die hebben wel een heel scherp team.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:53 schreef STING het volgende:
Net zoals bijv. de advertenties van bol.com, hebben een goed social media marketing team zitten
Die reclames van Coolblue zijn wel erg flauw somsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:53 schreef STING het volgende:
Net zoals bijv. de advertenties van bol.com, hebben een goed social media marketing team zitten
Vind die van Coolblue vaak wel beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:53 schreef STING het volgende:
Ok fijn.quote:
Dat fekking klote hoere insta moet eens normaal doen. Gewoon een url die eindigt op jpg zodat je hem tussen IMG tags kan zetten. Wat is daar nou moeilijk aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft geen Insta vermoed ik. Ik wel dus ik zag het wel.
Nu waren het natuurlijk meerdere foto's en ook een paar filmpjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat fekking klote hoere insta moet eens normaal doen. Gewoon een url die eindigt op jpg zodat je hem tussen IMG tags kan zetten. Wat is daar nou moeilijk aan
Adem in en adem uuuuuit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat fekking klote hoere insta moet eens normaal doen. Gewoon een url die eindigt op jpg zodat je hem tussen IMG tags kan zetten. Wat is daar nou moeilijk aan
rustig maar flesje, straks komt er weer stoom uit je oren, zeyt ff lekker een koppie kruidenthee tegen de hoge bloeddruk wordt je lekker rustig vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worden die plekken op je arm niet langzaam beter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb 2 open wonden op mijn armen en mijn gehele hals is rood, er beginnen op andere delen van mijn lichaam ook rode plekken te ontstaan
ja dat welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worden die plekken op je arm niet langzaam beter?
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
maar het is toch vreemd dat dat in twee dagen tijd een gigantische open wond werd?
Ik had een keer een vies lelijke grote wond ineens op mijn hand, zag er ook nasty uit. Nooit een echte reden gevonden en is ook nooit terug gekomen. 🤷🏼♀️quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
maar het is toch vreemd dat dat in twee dagen tijd een gigantische open wond werd?
Gebruik je drugs?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik zag maar 1 fotoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu waren het natuurlijk meerdere foto's en ook een paar filmpjes.
ik ga om drie uur naar de huisartsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatMaar huidinfecties bijvoorbeeld die snel en met zulke wonden verspreiden, kunnen ook snel vele ernstigere gevolgen hebben.
Je hebt een verwijsbrief nodig voor het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij je vandaag nog bij de huisarts terecht kan, zou ik naar het ziekenhuis gaan. Nu moet ik niet te hard roepen want ik ben zelf zo iemand die altijd veel te laat naar een arts gaatMaar huidinfecties bijvoorbeeld die snel en met zulke wonden verspreiden, kunnen ook snel vele ernstigere gevolgen hebben.
Ik ben erg benieuwd wat hij zegt. Of zij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga om drie uur naar de huisarts
Of het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat hij zegt. Of zij.
Zou in ieder geval (even) stoppen met roken want met paffen krijg je geen enkele wond goed dicht.quote:
Ja, dat lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |