jahquote:
Wat had je gewonnen? Of dat zullen we nu nooit wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik had op het werk een prijs gewonnen maar nu zijn ze die kwijt
Herstellen is gedoe; iets helemaal opnieuw doen stuk eenvoudiger en kun je nog extra geld vragen.quote:
Ik denk dat ze zijn prijs opgegeten hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je gewonnen? Of dat zullen we nu nooit weten
prijs voor slechts opgeruimde werkplek, maar dat was alleen omdat de prijzencommissie was uitgesloten van deelnamequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat had je gewonnen? Of dat zullen we nu nooit weten
Nou ja zeg. Kunnen zulke bedrijven inmiddels zo kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herstellen is gedoe; iets helemaal opnieuw doen stuk eenvoudiger en kun je nog extra geld vragen.
Uiteindelijk ligt er wel een ander dak op; en heb ik de schuur maar zelf gedaan (alleen de nieuwe pannen zijn net iets groter in vergelijking met de oude pannen dus dat is een leuke puzzel geworden)
Ik denk dat US heel netjes isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
prijs voor slechts opgeruimde werkplek, maar dat was alleen omdat de prijzencommissie was uitgesloten van deelname
Helaas wel; de schuur zelf doen was best wel leuk uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Kunnen zulke bedrijven inmiddels zo kieskeurig zijn
Ja, nog steeds.quote:
Leer je ook weer vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas wel; de schuur zelf doen was best wel leuk uiteindelijk.
Zoiets heb ik ook eens gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zijn prijs opgegeten hebben
Het houdt je van de straat, namelijk in je eigen achtertuin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook eens gedaanMaar was per ongeluk. Zag een taartje in de koelkast op het werk, stond er al een dag, toen heb ik het opgegeten maar was blijkbaar een verjaardagstaartje voor iemand
Oeps.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat, namelijk in je eigen achtertuin.
Ja ben ook met de schuur bezig, en ook al ziet het er niet perfect uit, het is wel leerzaamquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verkoop toch geen onzin?quote:
Nee, we zitten hier in GC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verkoop toch geen onzin?
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier in GC.
Ligt eraan wat ze opbrengtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.
Wilde net zeggen, wat schuift 't.quote:
We verkopen niemand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.
Weet ik nietquote:
Denken mensen hier anders overquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, wat schuift 't.
Ehquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk niet dat het heel ethisch is om mensen te verkopen enz
Al heb ik dat ooit weleens gedaan, als nerd-herder
Forum Opties | |
---|---|