Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier in GC.
Ligt eraan wat ze opbrengtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.
Wilde net zeggen, wat schuift 't.quote:
We verkopen niemand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk Nizno maar dan omgekeerd en die gaan we natuurlijk niet verkopen.
Weet ik nietquote:
Denken mensen hier anders overquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, wat schuift 't.
Ehquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk niet dat het heel ethisch is om mensen te verkopen enz
Al heb ik dat ooit weleens gedaan, als nerd-herder
Je hebt nerds verkocht?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nietDenk niet dat het heel ethisch is om mensen te verkopen enz
Al heb ik dat ooit weleens gedaan, als nerd-herder
Ik sta er niet eens van te kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken mensen hier anders over
[..]
[..]
quote:
Jaquote:
Wat schuift dat?quote:
GELD, muhahahahaquote:
Of hij heeft een oneerbaar voorstel gedaan en zich toch snel bedacht. "DELETE! DELETE! COME BACK EMAIL, COME BACK!"quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, werd net gebeld "Heb je email gekregen van me? Nee? Mooi."
Blijkbaar heeft die ook ruzie met Outlook.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, werd net gebeld "Heb je email gekregen van me? Nee? Mooi."
Blijkbaar heeft die ook ruzie met Outlook.
Zoals de waard is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hij heeft een oneerbaar voorstel gedaan en zich toch snel bedacht. "DELETE! DELETE! COME BACK EMAIL, COME BACK!"
* Side eyed terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals de waard is.
*Bombastic Side Eye
quote:
Nog vaker wat zelf doen, op een gegeven moment heb je een hele bouwmarkt thuis liggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ik mis vaak wel wat qua gereedschap helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |