abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218593837
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218593943
Daar is dbm weer. 1 of ander forum terwijl ze alles gewoon meeleest
pi_218593961
Dbm heeft een dm gevonden die ze kon gebruiken voor haar frustratie 😂 alle "Maar je hebt 74 blogs en websites waar je foto's namen en alles openbaar hebt .. hoezo doe je geheimzinnig?" Waren niet bruikbaar want dan gaan mensen googlen
pi_218593962
Dank je, had niet gezien dat ik de laatste was.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:29 schreef Earring het volgende:

Weet je wat ze stuurde: "wel eens van sarcasme gehoord"?

Nou waarom noem je ze dan flipje flapje?

[..]
En heeft ze je nog geantwoord? Of heeft ze he weggevloekt?
pi_218593974
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een dm gevonden die ze kon gebruiken voor haar frustratie 😂 alle "Maar je hebt 74 blogs en websites waar je foto's namen en alles openbaar hebt .. hoezo doe je geheimzinnig?" Waren niet bruikbaar want dan gaan mensen googlen
Haha wat een grap die vrouw: bewust in zoveel negativiteit leven...
Ze is zelf 1 en al negativiteit.
pi_218594002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef Lampje88 het volgende:
Tja en we zijn zwak 😂👍 zegt de 5 dagen in de week maand sportende vrouw die non stop alles op karakter moet doen 👍
pi_218594045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja en we zijn zwak 😂👍 zegt de 5 dagen in de week maand sportende vrouw die non stop alles op karakter moet doen 👍
En ook andere momfluencers zien het. Thezhoufamily had van de week ook een story met: " hoe zeggen ze dat ook al weer, een dagje op karakter".🤣
pi_218594066
Dbm zegt over vrouwen neerhalen.. vervolgens doet ze zelf niet anders😆
pi_218594158
Dbm zit alweer lekker op de kast deze ochtend 😆maar het boeit haar verder niks hoor
pi_218594191
Hoe is J bij Bzzonder naar huis gegaan? Hij was ook met hen op vakantie, maar was al thuis toen zij vertraagd thuis kwamen?

(Ik ken ze verder niet, dus weet ook niets van relaties/familieverbanden enzo)
pi_218594219
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe is J bij Bzzonder naar huis gegaan? Hij was ook met hen op vakantie, maar was al thuis toen zij vertraagd thuis kwamen?

Haar ouders hebben hem opgehaald:) dus daar is hij een nachtje gebleven
pi_218594221
quote:

Bedoel je hun oudste zoon? Die was naar het logeerhuis en opa&oma hebben hem daar opgehaald begreep ik. Hij was niet mee naar Milaan
pi_218594245
quote:

Joas? (Alle kinderen hebben een j)
Joas was bij een logeerhuis 😍 die was zondag opgehaald door opa en oma en is dus heeft het ook leuk gehad maar was niet mee naar milaan
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:38:46 #14
382129 crew  Donna
pi_218594284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:08 schreef Lampje88 het volgende:
Maakt ze even reclame? *O* *O*
pi_218594285
Huh ik dacht dat Judith nog open stond voor baby (stond in dat interview) maar wist niet dat ze 48!! Was. Dacht wel over de 40 en oud eruit zien maar niet bijna 50 ivm die wens
pi_218594316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:38 schreef Lampje88 het volgende:
Huh ik dacht dat Judith nog open stond voor baby (stond in dat interview) maar wist niet dat ze 48!! Was. Dacht wel over de 40 en oud eruit zien maar niet bijna 50 ivm die wens
Volgens mij had ze die wens maar heeft hem uiteindelijk toch los gelaten en jaagt ze nu op broertjes en zusjes voor bob via de donor
pi_218594375
Dbm op threads ook weer 😂 en dan reageert er iemand die haar soort van gelijk geeft (heeft natuurlijk geen idee waar het over gaat) zegt ze "ja gaat niet over mij hoor..." 😂🤣 och die vrouw....
pi_218594428
4 weken vrij samen en dan 6 dagen weg heb ik verder geen mening over (dbm) "als je maar kunt genieten samen" klopt helemaal 👌 maar ik heb nou geen enkel bericht tijdens die 6 dagen gezien dat ik dacht "zo die zijn lekker aan het genieten!"
Het was vies.. non stop wassen.. kinderen continue ziek en moe alles duur en flap nog net niet met gillende sirenes afgevoerd..
En toen hij net los begon te komen na 5 dagen kon hij weer naar huis 🤔
Tja.... genieten 👌👍
Ik definieer genieten anders 🤷
pi_218594456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm zegt over vrouwen neerhalen.. vervolgens doet ze zelf niet anders😆
Echt, zo’n ontzettende hekel aan dat vrouwen elkaar zouden moeten steunen.
Ik steun met wie ik het eens ben en niet omdat ze een bepaald geslacht hebben.

Wordt ook altijd gebruikt in situaties waarbij mensen (terechte) kritiek hebben, maar dan te horen krijgen ‘je bent een vrouw, doe even aardig’.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218594500
Wat laat ze zich weer kennen zeg 😂 (DBM)
pi_218594518
Niet helemaal passend hier denk ik maar toch.. Iedereen heeft het verschrikkelijke nieuws over de vermoorde Lisa wel gehoord, waarom moet elke influencer (oa DBM en closet van val) hun plasje erover doen. Hoeveel heeft DBM al niet gedeeld, gisteren nog van Peter Heerschop, Val over dat ze zelf misbruikt is of wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk maar waarom nou altijd zodat ze zelf de aandacht krijgen. Ik snap denk ik niks van het influencer wereldje.
pi_218594522
Goedemorgen,

Ja ben zo iemand die meeleest maar gisteren irriteerde de blije mama mij zo. Dat ik daar iets op zei kreeg je een reactie terug. Prima dat mag helemaal is normaal als iemand je een reactie geef. Maar waarom aangevallen voelen als je alles deelt over je kinderen, nota benen medische gegevens,alleen de gezichten afschermen dan liever af en toe een foto lijkt mij. Dan dat heel de wereld weet wat je kinderen hebben.
Zegt meer over haar.
pi_218594599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef IlseMarije het volgende:
Niet helemaal passend hier denk ik maar toch.. Iedereen heeft het verschrikkelijke nieuws over de vermoorde Lisa wel gehoord, waarom moet elke influencer (oa DBM en closet van val) hun plasje erover doen. Hoeveel heeft DBM al niet gedeeld, gisteren nog van Peter Heerschop, Val over dat ze zelf misbruikt is of wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk maar waarom nou altijd zodat ze zelf de aandacht krijgen. Ik snap denk ik niks van het influencer wereldje.
Ze doen inderdaad allemaal een "how can I make this about me". Snap dat het heftig is als je iets vergelijkbaars hebt meegemaakt (maar het gelukkig overleefd hebt), maar om dat nu allemaal te gaan uitmelken op social media vind ik onnodig. Blijkbaar gevalletje gebrek aan aandacht.
pi_218594606
quote:
Ik ergerde me vooral aan dbm op threads "wij fietsten samen naar huis... " en het hele systeem uitgelegd hoe ze dit deden... echt denk je dat die vrienden zich niet voor hun kop hebben geslagen en zich al zwaar piep voelen? Die hebben echt geen bevestiging nodig van een troela uit Friesland.. en het zou niet nodig moeten zijn! Als jonge vrouw (of oudere of als meisje of whatever) moet je gewoon 24/7 naar huis kunnen fietsen
En gelukkig kan dat vaak ook gewoon... dus de enige schuldige is die dader!
pi_218594609
Het verbaast mij dat ik op Threads niet geblokkeerd ben door DBM na het akkefietje van een paar weken geleden 🤔
pi_218594641
Die dweil weer van AM. Sorry, maar als dat na een week van je vloer komt met dweilen ben je gewoon echt een viezerik.
pi_218594668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:24 schreef Ballerina888 het volgende:
Die dweil weer van AM. Sorry, maar als dat na een week van je vloer komt met dweilen ben je gewoon echt een viezerik.
En gooi dat in de wc in plaats van in je gootsteen! Ieuwwwww
pi_218594678
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Ook dat nog.
pi_218594771
Sanneke is voorlopig offline wegens omstandigheden...zouden ze het huis uit moeten?
pi_218594878
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:19 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze doen inderdaad allemaal een "how can I make this about me". Snap dat het heftig is als je iets vergelijkbaars hebt meegemaakt (maar het gelukkig overleefd hebt), maar om dat nu allemaal te gaan uitmelken op social media vind ik onnodig. Blijkbaar gevalletje gebrek aan aandacht.
Ja precies alles zo draaien dat je aandacht krijgt, ik houd daar niet van.
pi_218595067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:30 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Sanneke is voorlopig offline wegens omstandigheden...zouden ze het huis uit moeten?
Ik vind het vooral heel vaag doen. Deel dan niks.
pi_218595092
quote:
Of hopen dat mensen nieuwsgierig worden en op de betaallink klikken
pi_218595130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Joas? (Alle kinderen hebben een j)
Joas was bij een logeerhuis 😍 die was zondag opgehaald door opa en oma en is dus heeft het ook leuk gehad maar was niet mee naar milaan
Haha, het blijkt dat ik echt niks weet na 2x kijken. Dank!
pi_218595144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar daar kan ze het niet goed fillemuh..
pi_218595206
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:01 schreef LeSage het volgende:

[..]
Echt, zo’n ontzettende hekel aan dat vrouwen elkaar zouden moeten steunen.
Ik steun met wie ik het eens ben en niet omdat ze een bepaald geslacht hebben.

Wordt ook altijd gebruikt in situaties waarbij mensen (terechte) kritiek hebben, maar dan te horen krijgen ‘je bent een vrouw, doe even aardig’.
Precies! In een grijs verleden vroeg mijn moeder mij om mee te lopen met een protestmars "vrouwen tegen kernwapens". Ik haat dat soort gedoe! Ik loop in een protestmars tegen kernwapens en dat staat los van het feit dat ik een vrouw ben, dat heeft er nl helemaal niks mee te maken! Ik heb sowieso niks met vrouwengatherings.
pi_218595225
quote:
Maar nog wel actief op threads. Zeist toch iets met haar vrije tijd hè?
pi_218595226
quote:
Viespeuken zijn het..
pi_218595250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Precies! In een grijs verleden vroeg mijn moeder mij om mee te lopen met een protestmars "vrouwen tegen kernwapens". Ik haat dat soort gedoe! Ik loop in een protestmars tegen kernwapens en dat staat los van het feit dat ik een vrouw ben, dat heeft er nl helemaal niks mee te maken! Ik heb sowieso niks met vrouwengatherings.
Sanneke heeft er ook een handje van, dat vrouwen elkaar moeten steunen. Nee, ik steun geen vrouwelijke racistische Wilders-ophemelaarster, puur omdat ze een vagina heeft.
pi_218595257
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm op threads ook weer 😂 en dan reageert er iemand die haar soort van gelijk geeft (heeft natuurlijk geen idee waar het over gaat) zegt ze "ja gaat niet over mij hoor..." 😂🤣 och die vrouw....
En ze swiffert ook reacties
pi_218595267
quote:
MB ook van de week. Ik vind het niet zo netjes, om het maar netjes te houden.
pi_218595271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En ze swiffert ook reacties
Klopt.. 🤣 ze zit er echt bovenop (zowel op de kast als de reacties)
pi_218595295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂
pi_218595367
Als DBM Brabant met een D blijft schrijven dan kom ik hoogstpersoonlijk naar Friesland om dr een tik te geven. Zo ergelijk dit.
pi_218595394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar het interesseert haar echt geen fuck bal hoor.
pi_218595489
Sinds een tijdje volg ik Milou (van de lekkere dingetjes winkel). Ik kan het niet goed omschrijven maar ik krijg er echt helemaal jeuk van. De hoeveelheid eten altijd in haar content en alle spullen die ze koopt, het houdt niet op. Noem me een zeur, maar je wil je kinderen toch ook meegeven dat niet altijd alles kan en hoeft en enige vorm van maat houden ook belangrijk is? Vind het wel heel positief dat ze als gezin veel ondernemen.
pi_218595505
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:49 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit. Je gezin heeft er niks aan als je zuchtend en scheefhangend in je rolstoel zit en iedereen negeert (want dat is het). Dat heeft niks met ziek zijn te maken, maar met mindset en aandacht trekken. Een echt zieke probeert juist zo normaal mogelijk te doen. Leuk ook voor je kinderen als je 8 dagen lang om het uitje heen in je pyjama loopt of in je nest ligt.
OMG dames wat gaan jullie hard 🤣. Ik wil hier nog even op reageren want ik wil bovenstaande bevestigen. Want stel het zou waar zijn dat ze ADD heeft. Dan is het zo dat ze juist ALLES hoort als ze zo overprikkeld is. Die vragen kunnen niet langs haar heen zijn gegaan. Als je te overprikkeld bent dan negeer je die vragen bewust. Of je snauwt. Maar het hele ‘het ging gewoon langs mij heen’.. meid, met ADD gaat helaas niks langs je heen :+
pi_218595532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:14 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Sinds een tijdje volg ik Milou (van de lekkere dingetjes winkel). Ik kan het niet goed omschrijven maar ik krijg er echt helemaal jeuk van. De hoeveelheid eten altijd in haar content en alle spullen die ze koopt, het houdt niet op. Noem me een zeur, maar je wil je kinderen toch ook meegeven dat niet altijd alles kan en hoeft en enige vorm van maat houden ook belangrijk is? Vind het wel heel positief dat ze als gezin veel ondernemen.
Ik vind het bij haar extra jammer juist omdat ze zoveel leuke dingen doet met haar jongens.
Dat is gewoon allang genoeg. Die kinderen hebben niet overal spullen en lekker eten bij nodig.
pi_218595588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
OMG dames wat gaan jullie hard 🤣. Ik wil hier nog even op reageren want ik wil bovenstaande bevestigen. Want stel het zou waar zijn dat ze ADD heeft. Dan is het zo dat ze juist ALLES hoort als ze zo overprikkeld is. Die vragen kunnen niet langs haar heen zijn gegaan. Als je te overprikkeld bent dan negeer je die vragen bewust. Of je snauwt. Maar het hele ‘het ging gewoon langs mij heen’.. meid, met ADD gaat helaas niks langs je heen :+
Dit!!! 🫶
Ik kan met methylfenidaat wel beter filteren (dus de niet belangrijke gesprekken negeren)
Debbie filtert vooral haar kinderen
pi_218595590
Ik vind al die posts van de fluflu's en bn'ers over hun eigen ervaringen als vrouw met mannen ook zeer ongepast. Is absoluut vreselijk dat heel veel vrouwen (en ook mannen) ervaringen van misbruik hebben in leven.

Maar Lisa is vermoord en de posters leven! Is nogal een verschil..
pi_218595595
quote:
Ik vind het zo vies dat ze dat altijd laat zien én dat ze dat niet door de wc spoelt maar in de gootsteen.
pi_218595608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar nog wel actief op threads. Zeist toch iets met haar vrije tijd hè?
Ik vind het vooral grappig dat ze in 1 van die reacties zet dat ze altijd goed met geld is geweest. :')
pi_218595688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:09 schreef Missmaar het volgende:
Goedemorgen,

Ja ben zo iemand die meeleest maar gisteren irriteerde de blije mama mij zo. Dat ik daar iets op zei kreeg je een reactie terug. Prima dat mag helemaal is normaal als iemand je een reactie geef. Maar waarom aangevallen voelen als je alles deelt over je kinderen, nota benen medische gegevens,alleen de gezichten afschermen dan liever af en toe een foto lijkt mij. Dan dat heel de wereld weet wat je kinderen hebben.
Zegt meer over haar.
DBM heeft niet in de gaten dat zijn constant non-argumenten geeft. 'als het je niet bevalt dat ik zoveel medische info van mijn kinderen deel, dan kijk je toch lekker niet?' Ja zo kun je wel alles zeggen en doen en goed praten, zonder ergens verantwoordelijk voor gehouden te worden. Zeg je dan ook als iemand in elkaar getimmerd wordt 'ja, als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op'.

Die vrouw is zo dom en aso.
pi_218595717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit!!! 🫶
Ik kan met methylfenidaat wel beter filteren (dus de niet belangrijke gesprekken negeren)
Debbie filtert vooral haar kinderen
De jongens dan, niet zo zeer haar dochter.
pi_218595738
Moet stiekem altijd wel lachen wanneer DBM 'lekker aan het wandelen' is naar eigen zeggen. En dan half buiten adem en van links naar rechts gaat. Dan denk ik stiekem 'je spreekt waggelen verkeerd uit'.
Het zal de enoooooooorme spierpijn in haar biceps, triceps etc etc wel zijn.

Maar goed, ik ben dan ook maar een normale sterveling die soms gewoon spierpijn in haar armen of linker bil heeft...
pi_218595760
En nu maakt ze een statement.
Het doet haar niks hoor al die dm’s.
Tuuuuuuurlijk niet
Gelukkig is ze altijd positief hahaha
pi_218595787
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:37 schreef ZombieQueen het volgende:
Moet stiekem altijd wel lachen wanneer DBM 'lekker aan het wandelen' is naar eigen zeggen. En dan half buiten adem en van links naar rechts gaat. Dan denk ik stiekem 'je spreekt waggelen verkeerd uit'.
Het zal de enoooooooorme spierpijn in haar biceps, triceps etc etc wel zijn.

Maar goed, ik ben dan ook maar een normale sterveling die soms gewoon spierpijn in haar armen of linker bil heeft...
Tja fatshaming gaat me dan wel wat ver. Alle vrouwen met stevige/mollige/dikke benen gaan nu eenmaal heen en weer. En je bouw kan daarin ook tegenzitten.

Net zoals je last van schuurplekken pp je bovenbenen kunt hebben als je slank bent.
pi_218595798
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:19 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind het bij haar extra jammer juist omdat ze zoveel leuke dingen doet met haar jongens.
Dat is gewoon allang genoeg. Die kinderen hebben niet overal spullen en lekker eten bij nodig.
Precies! Toen zij nog buitenshuis werkte en knutseldingen en activiteiten deelde vond ik haar zo leuk.
pi_218595816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:46 schreef Odonata het volgende:

[..]
Tja fatshaming gaat me dan wel wat ver. Alle vrouwen met stevige/mollige/dikke benen gaan nu eenmaal heen en weer. En je bouw kan daarin ook tegenzitten.

Net zoals je last van schuurplekken pp je bovenbenen kunt hebben als je slank bent.
Ik zeg toch nergens iets over haar formaat of gewicht... En daar was ik ook niet op uit. Ik schrijf toch het zal de enorme spierpijn zijn.

Maar goed, ik weet wat de hel is, want daar hebben ze een speciaal plekje voor me. O+
pi_218595956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:32 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
DBM heeft niet in de gaten dat zijn constant non-argumenten geeft. 'als het je niet bevalt dat ik zoveel medische info van mijn kinderen deel, dan kijk je toch lekker niet?' Ja zo kun je wel alles zeggen en doen en goed praten, zonder ergens verantwoordelijk voor gehouden te worden. Zeg je dan ook als iemand in elkaar getimmerd wordt 'ja, als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op'.

En waarom dan? Denk je serieus dat je daarmee wat bereikt? Dat ze denken oh Annemarie zegt dat dit niet goed is, laten we stoppen? Waarom denk jij dat je op de positie staat daar uberhaupt iets van te zeggen? Omdat je het ZOO ZOOOOO erg vind?
Ik vind familievloggers die hun kids aan het werk zetten en wellicht uitbuiten ook NOT DONE. Maar ik ga daar zelf echt niet berichtjes naar toe sturen. Er is een meldpunt. Gebruik dàt dan.

Dus je mag niet zeggen tegen een flu dat je peuter in een bikini of likkend aan een druipend softijsje niet verstandig is, dat die content ook op een andere manier wordt/kan worden gebruikt.

Dat mag je alleen mélden. Waarna er niks mee wordt gedaan, want de story is na 24 uur verdwenen.
Bovendien kun je alleen het ‘uitbuiten’ a la de Bellinga’s melden, niet een kleuter in een bikini.

Ook al boeit het een flu niks, ook al denkt een flu dat er niks gebeurt met de foto van háár dochter: misschien gaat er één iemand eens over nadenken. Komt ze/hij tot besef dat het inderdáád niet zo verstandig is.
pi_218595974
quote:

[..]

Bij het in elkaar timmeren moet ik weer denken aan haar man (met naam op threads) die bijna in elkaar getimmerd werd en haar ouders die haar eropaf sturen omdat zij wel kan vechten 🤦‍♂️ 1: vechten met je kinderen erbij.. 👌👍
2: überhaupt vechten
3: je ouders die indirect aangeven dat je vent een slappeling is 👌👍 (en jij die dat ok vind 👌 )
Pareltjes deze familie
Wel bijzonder dat ze niet ook "stoere" kinderen opvoeden.. alles is eng vies en spannend
pi_218595991
Als je zoveel spierpijn hebt zo als zij heeft/ zegt te hebben, dan gaat er sowieso iets mis. Het is nu dinsdag, 4 dagen spierpijn na een keertje sporten op zaterdag. Maarja, ze weet het toch beter, onze topsportster.

Maar het kan haar allemaal niks schelen, daarom zit ze nu op instagram hele verhalen te posten. Tuurlijk meid, als het je niks kan schelen, dan zeg je er niks over.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 12:05:41 #62
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218596009
Sanneke geeft op Insta aan dat ze “vanwege omstandigheden” voorlopig even offline is. Maar ik zie haar op Threads nog volop reageren op mensen. Ze zal uiteraard nog wel linkjes delen om haar inkomsten niet stil te laten staan. Vervolgens post ze ook meteen een story achter de betaalmuur.

Hoe gek denkt ze dat haar volgers zijn… Dit is toch gewoon weer pure aandachttrekkerij?
pi_218596010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:01 schreef papierentas het volgende:
Als je zoveel spierpijn hebt zo als zij heeft/ zegt te hebben, dan gaat er sowieso iets mis. Het is nu dinsdag, 4 dagen spierpijn na een keertje sporten op zaterdag. Maarja, ze weet het toch beter, onze topsportster.

Maar het kan haar allemaal niks schelen, daarom zit ze nu op instagram hele verhalen te posten. Tuurlijk meid, als het je niks kan schelen, dan zeg je er niks over.
'Het kan me niks schelen maar ik kan niet stoppen met erover hebben'...

Altijd maar die spierpijn, dan doet ze echt iets heel erg verkeerd.
pi_218596016
quote:

Precies, het doet haar niks maar nu weer een hele post!
En je mening geven mag maar als het haar niet zint verwijderd ze het dus wat is het nut? Alleen maar jaknikkers en halleluja wil ze
pi_218596020
quote:

Ja ik snap niet dat zij een wedstrijd gaat doen met zo weinig training.. ze gaat flink voor lul staan daar. Als je mee doet aan een echte wedstrijd moet je echt wel uren trainen meerdere dagen in de week, misschien wel dagelijks. Mijn broertje doet die sport ook, met wedstrijden. Die eet maanden vooral rijst, kip, kwark en eieren 🤮 en traint iedere dag paar uur voor een wedstrijd.
pi_218596027
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:05 schreef LALAA het volgende:
Sanneke geeft op Insta aan dat ze “vanwege omstandigheden” voorlopig even offline is. Maar ik zie haar op Threads nog volop reageren op mensen. Ze zal uiteraard nog wel linkjes delen om haar inkomsten niet stil te laten staan. Vervolgens post ze ook meteen een story achter de betaalmuur.

Hoe gek denkt ze dat haar volgers zijn… Dit is toch gewoon weer pure aandachttrekkerij?
Dacht ik ook al
Toch denk ik dat zij genoeg volgers heeft die haar zielig vinden en op zo’n manier doneren.
pi_218596028
quote:
Heeft ze al gedeeld wat zo leuk was, maar zo ingrijpend was in haar leven dat ze moest huilen, maar niet wilde wat het was?

Of zou dit het zijn?
pi_218596033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Ja ik snap niet dat zij een wedstrijd gaat doen met zo weinig training.. ze gaat flink voor lul staan daar. Als je mee doet aan een echte wedstrijd moet je echt wel uren trainen meerdere dagen in de week, misschien wel dagelijks. Mijn broertje doet die sport ook, met wedstrijden. Die eet maanden vooral rijst, kip, kwark en eieren 🤮 en traint iedere dag paar uur voor een wedstrijd.
Ik denk dat ze nog wel af gaat zeggen hoor.
Voor niks dat wedstrijdtenue aangeschaft
pi_218596064
Dbm 🤔 die niet weet dat kindermishandeling zeer zeker wel breder is.. en hoe zij haar kinderen in angst opvoed is ook gewoon niet goed..
Niet enkel kinderen die geslagen worden worden mishandeld meit..
Verdiep je er eens in ipv dom ratelen ✌️ mijn ouders hebben mij nooit geslagen... hun opvoeding heeft mij wel cptss opgeleverd
En dat heb ik ze vergeven ze wisten verder ook niet beter.. maar feit blijft dat ik er wel last van zal blijven houden en ik harder moet werken om dit zo min mogelijk over te dragen aan mijn kinderen...

Ze heeft trouwens echt totaal verder niet door dat de ophef nu komt omdat iedereen alle namen weet en alle foto's gewoon kan googlen en ze zelf roept dat het allemaal zo geheim is...
pi_218596075
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Mijn buurvrouw doet het ook en idd.. totaal ander eet en training schema
pi_218596080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Die sokken kan ze altijd nog aan met carnaval (of de lokale variant daarvan)
pi_218596083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Je bedoelt dat clowneske pak? 🤭
Als het haar prestaties niet zijn waarmee ze zichzelf voor schut zet dan is het die outfit wel.
pi_218596090
13 & 14 september Ascending Cup One in Rotterdam, dan gaat het gebeuren volgens de inschrijflijst.
pi_218596092
quote:

[..]

Ik vind haar zo'n ontzettend naar karakter hebben. Echt, het bloed onder mn nagels.
Ik ben helemaal niet geweldadig, heb nog nooit gevochten of zelfs iemand geslagen. Maar zij roept dingen in mij op...
pi_218596126
Nou ik hoop toch voor Sanneke dat er niets ernstigs aan de hand is… Wat je ook van haar (gedrag) vindt, zij heeft echt al wel veel ongeluk en ellende meegemaakt.
pi_218596132
Wat heeft haar ‘heb je wel eens van sarcasme gehoord’ opmerking te maken met de reactie van iemand die aangeeft dat ze zo te googlen is, inclusief volledige namen en aandoeningen van de kinderen?
pi_218596165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vind haar zo'n ontzettend naar karakter hebben. Echt, het bloed onder mn nagels.
Ik ben helemaal niet geweldadig, heb nog nooit gevochten of zelfs iemand geslagen. Maar zij roept dingen in mij op...
😂🤣 ik snap je zo!! Ik ben ook alles behalve agressief verder maar pffff
Nu ook weer dat ze mensen verwijt dat ze bang zijn dat de kinderen gepest zullen worden... iedere anale behandeling van zoonlief staat online met zijn lachende foto ernaast als je zijn naam googled 🤦‍♂️ wtf denkt ze zelf dat pubers straks op de middelbare doen?
Sterker nog... mijn dochter had een ict veilig les op school en die docent googlde namen van de kinderen in de klas... kwam niets spannend uit verder maar sommige kinderen stonden dus wel online andere niet... (mijn dochter bleek in een stamboom verwerkt te zijn maar geen foto's)
Stel haar zoon zit ook in de eerste en heeft een zelfde soort les.. "nou jongens even kijken wat we over N... kunnen vinden" ow... oeps...
pi_218596231
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:
13 & 14 september Ascending Cup One in Rotterdam, dan gaat het gebeuren volgens de inschrijflijst.
Met z’n alle als support op de tribune? 😂
pi_218596319
Debbie had toch ook nog de gevolgen van een Whiplash en ze had toch ook fibromyalgie, hoor je niks meer over.
pi_218596342
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat heeft haar ‘heb je wel eens van sarcasme gehoord’ opmerking te maken met de reactie van iemand die aangeeft dat ze zo te googlen is, inclusief volledige namen en aandoeningen van de kinderen?
Dat vroeg ik me dus ook af toen ik de opmerking kreeg. Het was bloedserieus bedoeld.
pi_218596345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En waarom dan? Denk je serieus dat je daarmee wat bereikt? Dat ze denken oh Annemarie zegt dat dit niet goed is, laten we stoppen? Waarom denk jij dat je op de positie staat daar uberhaupt iets van te zeggen? Omdat je het ZOO ZOOOOO erg vind?
Ik vind familievloggers die hun kids aan het werk zetten en wellicht uitbuiten ook NOT DONE. Maar ik ga daar zelf echt niet berichtjes naar toe sturen. Er is een meldpunt. Gebruik dàt dan.

Dus je mag niet zeggen tegen een flu dat je peuter in een bikini of likkend aan een druipend softijsje niet verstandig is, dat die content ook op een andere manier wordt/kan worden gebruikt.

Dat mag je alleen mélden. Waarna er niks mee wordt gedaan, want de story is na 24 uur verdwenen.
Bovendien kun je alleen het ‘uitbuiten’ a la de Bellinga’s melden, niet een kleuter in een bikini.

Ook al boeit het een flu niks, ook al denkt een flu dat er niks gebeurt met de foto van háár dochter: misschien gaat er één iemand eens over nadenken. Komt ze/hij tot besef dat het inderdáád niet zo verstandig is.
Het boeit haar in elk geval zoveel dat ze haar blog offline heeft gehaald, omdat er hier over geschreven is (of een ander forum).

Maar dan je ogen dichtdoen voor echte gevaren. Als je ze niet hoort of ziet zijn ze er ook niet?
pi_218596397
Ik ben geen DBM fan maar ze heeft natuurlijk wel een punt, als je niet bevalt hoe iemand voor de kinderen zorgt,
of welk werk die verricht of juist niet , dat gaat ons eigenlijk niks aan.
Natuurlijk ik schrijf mee , ik heb een oordeel en besteed aandacht aan mensen , die ik niet ken maar wel een oordeel over heb.
Ik doe hier gewoon aan mee, ik ga wel aan de slag hiermee,want tijd is kostbaar.
pi_218596403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:38 schreef Lampje88 het volgende:
Ze heeft nog een keer een poging gedaan toen haar zoon een jaar of 2/3 was. Die poging is mislukt.
pi_218596424
AM post weer schaamteloos 2 wildvreemde kinderen in bikini/zwembroek omdat ze haar jongste moet filmen. Waarschijnlijk ziet ze het niet door haar schermpje. En het boeit haar nog minder.
pi_218596430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:03 schreef Ballerina888 het volgende:
Als DBM Brabant met een D blijft schrijven dan kom ik hoogstpersoonlijk naar Friesland om dr een tik te geven. Zo ergelijk dit.
Bedoel je niet Frieslant? 🤪
pi_218596464
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
🤣🤣
pi_218596522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef miep123456 het volgende:
Ik ben geen DBM fan maar ze heeft natuurlijk wel een punt, als je niet bevalt hoe iemand voor de kinderen zorgt,
Natuurlijk ik schrijf mee , ik heb een oordeel en besteed aandacht aan mensen , die ik niet ken maar wel een oordeel over heb.
Ik doe hier gewoon aan mee, ik ga wel aan de slag hiermee,want tijd is kostbaar.
Als je alles online pleurt heeft iedereen ermee te maken.
Zij vindt dat ik haar lastig val.
Ik heb haar geadviseerd er eens over na te denken wat dit met haar kinderen doet, zeker als ze ouder worden.
pi_218596668
Na een wat langer gesprek met dbm...het is echt praten tegen een stalen deur. Ze begrijpt gewoon niet wat er gezegd wordt.
pi_218596757
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef miep123456 het volgende:
Debbie had toch ook nog de gevolgen van een Whiplash en ze had toch ook fibromyalgie, hoor je niks meer over.
Noem een aandoening of diagnose en Debbie heeft hem (gehad).
pi_218596811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Noem een aandoening of diagnose en Debbie heeft hem (gehad).
Gotta catch 'em all.
pi_218596819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:36 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Met spandoeken? 😂😂😂

"Hup hup op karakter"
pi_218596829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ballerina888 het volgende:
Na een wat langer gesprek met dbm...het is echt praten tegen een stalen deur. Ze begrijpt gewoon niet wat er gezegd wordt.
Onbegonnen werk om die vrouw het licht te laten zien. Ze neemt niks, maar dan ook niks van een ander aan. En ook echt een type dat altijd het laatste woord moet hebben. Pretty annoying.
pi_218596859
Ik praat vast voor mijn beurt, maar is dat iets wat echt werkt; drankjes met elektrolyten? Of is het gewoon verkapte reclame voor haar chemische drankje?
pi_218596869
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:47 schreef Maremare het volgende:

[..]
Onbegonnen werk om die vrouw het licht te laten zien. Ze neemt niks, maar dan ook niks van een ander aan. En ook echt een type dat altijd het laatste woord moet hebben. Pretty annoying.
Word je er ook zo cricri van?
pi_218596874
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:47 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja, echt! Ik ga niet net als haar het hele gesprek online gooien met screenshots. Maar de kern is dat im ben blijven herhalen dat ik niet snap waarom ze haar kinderen en hun privacy online blijft gooien. En de conclusie is dat ik een narcist ben en aan het shamen ben. Terwijl dit gewoon een oprechte waarschuwing is.
En geblokkeerd natuurlijk, want ik ben "een wappie".
pi_218596915
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:45 schreef Maremare het volgende:

[..]
Met spandoeken? 😂😂😂

"Hup hup op karakter"
En
"Laat de kroketjes hun werk doen"
pi_218596950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:51 schreef Johanna38 het volgende:
Ik praat vast voor mijn beurt, maar is dat iets wat echt werkt; drankjes met elektrolyten? Of is het gewoon verkapte reclame voor haar chemische drankje?
Ik denk vooral dat ze ergens gelezen heeft dat het werkt voor wat ze verzonnen heeft en daarom zegt dat ze het drinkt...
Voor dat filmpje heeft ze het woord nooit eerder getypt
pi_218596957
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef miep123456 het volgende:
- geen diagnoses -

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 26-08-2025 15:13:48 ]
pi_218596964
quote:

[..]
Leuke is dat buurvrouw ook meedoet en toevallig heeft gevraagd of ik ook kwam... 🤔 word wel erg interessant nu...
pi_218597038
Flip mag bij oma slapen 🥳 was dbm even vergeten... ze vergeet heel vaak dingen... wisten we al... ze vergeet zelfs dat ze zelf alles openbaar online plaatst...
pi_218597065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat ze ergens gelezen heeft dat het werkt voor wat ze verzonnen heeft en daarom zegt dat ze het drinkt...
Ik vind dat Debbie vooral antireclame maakt met al deze dingen. Blijkbaar neemt ze allerlei maatregelen en hangt ze dan nog half in haar rolstoel tijdens een uitje. Hoe zou ze erbij liggen als ze de voorzorgsmaatregelen niet zou treffen?
pi_218597079
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En er zal wel weer een linkje komen om via haar watturdrop te kopen.
pi_218597088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind dat Debbie vooral antireclame maakt met al deze dingen. Blijkbaar neemt ze allerlei maatregelen en hangt ze dan nog half in haar rolstoel tijdens een uitje. Hoe zou ze erbij liggen als ze de voorzorgsmaatregelen niet zou treffen?
Waarschijnlijk is ze dan een stuk fitter. Al die onnodige maatregelen treffen kosten namelijk bakken energie.
pi_218597090
quote:
Eens. Ik heb in het verleden contact gehad met haar, gesprek leek best oké te verlopen, maar ineens een scheldkanonnade en ik werd geblokkeerd. En dan te bedenken dat ik ver weg bleef van advies geven, maar vooral vertelde vanuit eigen ervaringen, in de hoop dat ze er zelf wat uit zou halen.
pi_218597091
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
😂
pi_218597095
Misschien moet ze zich minder druk maken om wat mensen zeggen en er geen domme filmpjes over maken. Ze was zo druk met het editen van een treurig hijgend filmpje dat ze vergeet waar haar kind heen gaat. Dat er uberhaupt een alarm afgaat als het tijd is. Je zal het maar druk hebben met jezelf druk maken.
pi_218597124
quote:
Ik ken het alleen voor sporters en als je buikgriep hebt. Kennelijk vindt Debbie dat ze een topsporter is.
pi_218597127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En er zal wel weer een linkje komen om via haar watturdrop te kopen.
Zou daar wel wat van vinden hoor als ze die meuk aan gaat prijzen als soort van medicijn.. waterdrop is gewoon geur smaak en zoetstof .. kan je beter gewoon een supplement ofzo nemen als je extra pietamientjes wilt
pi_218597136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is ze dan een stuk fitter. Al die onnodige maatregelen treffen kosten namelijk bakken energie.
Meerdere keren per dag temperaturen is toch ook te idioot voor woorden. Het is een obsessie voor haar. Ze probeert zichzelf iets te bewijzen.
pi_218597167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ken het alleen voor sporters en als je buikgriep hebt. Kennelijk vindt Debbie dat ze een topsporter is.
Of ze heeft buikgriep en noemt het lc 🤔
pi_218597170
Ik gebruik zelf vaak tabletten met elektrolyten tijdens (lange/intensieve) trainingen op de fiets. Je gebruikt dat om aan te vullen wat je verliest tijdens sporten. Door meer zweten verlies je meer natrium, magnesium, calcium etc.. en kun je bijv. kramp krijgen. Als het warm weer is, gebruik ik naast de losse tabletten vaak nog een bruistablet opgelost in een bidon. Doe ik dat niet dan heb ik een paar uur erna hoofdpijn. Buiten mijn trainingen om gebruik ik niks extra, maar haal ik het uit mijn gewone voeding.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:25:08 #112
184769 crew  Deisyy
pi_218597203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:01 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Heeft ze niet gewoon borderline?
Laat diagnoses stellen maar aan de experts over

Zie TT, diagnose daar (dus niet hier :+ )
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218597239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Eens. Ik heb in het verleden contact gehad met haar, gesprek leek best oké te verlopen, maar ineens een scheldkanonnade en ik werd geblokkeerd. En dan te bedenken dat ik ver weg bleef van advies geven, maar vooral vertelde vanuit eigen ervaringen, in de hoop dat ze er zelf wat uit zou halen.
Ja exact, zo ging het. Ineens was ik een narcist enz.
pi_218597277
Mirthe en dat ei lopen weer achter zeepbellen aan 🙄. Die zijn ook cringe met z'n 2en hoor!
pi_218597305
Vergeten jullie niet dat Debbie haar lichaam iedere dag topsport levert?!
pi_218597315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:03 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar weet je dan wel waar ze woont? Ze beschermt alle privé informatie heeeel goed.
pi_218597316
Het boeit dbm allemaal niks hoor, maar wel tig stories en een post moet ze eraan besteden 🫣
pi_218597319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat precies! Zei ik vorige week ook, ze zijn tegen vrouwenmoord ik ben tegen ALLE moord.
pi_218597561
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het boeit dbm allemaal niks hoor, maar wel tig stories en een post moet ze eraan besteden 🫣
Ze wil heel graag een grote fluflu worden. Met dit soort berichten waarin ze # onlinehaat etc gebruikt krijgt ze meer reactie en online zichtbaarheid.
pi_218597566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Meerdere keren per dag temperaturen is toch ook te idioot voor woorden. Het is een obsessie voor haar. Ze probeert zichzelf iets te bewijzen.
Eens. Ik vind dat redelijk gestoord hoor.
pi_218597569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zou daar wel wat van vinden hoor als ze die meuk aan gaat prijzen als soort van medicijn.. waterdrop is gewoon geur smaak en zoetstof .. kan je beter gewoon een supplement ofzo nemen als je extra pietamientjes wilt
Het zou me totaal niet verbazen.
pi_218597574
Hoe Debbie dat verhaal
Ook weer verteld op TikTok, helemaal
Opgewonden en blij,jeujjj ik mag weer wat vertellen over mijn ziektes, o wat ben ik interessant..

En Dbm : ik ben ook ooit door haar geblokkeerd, was een keurig gesprek maar ik was het niet met haar eens, werd echt compleet afgebrand.
Ik vind haar zo hypocriet, ze zet mensen met een vraag met naam en foto in haar Posts maar haar eigen kinderen krijgen een bloemetje en een fictieve naam.
pi_218597575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:52 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja, echt! Ik ga niet net als haar het hele gesprek online gooien met screenshots. Maar de kern is dat im ben blijven herhalen dat ik niet snap waarom ze haar kinderen en hun privacy online blijft gooien. En de conclusie is dat ik een narcist ben en aan het shamen ben. Terwijl dit gewoon een oprechte waarschuwing is.
En geblokkeerd natuurlijk, want ik ben "een wappie".
Hahahaha een narcist en aan het shamen? Die vrouw kraamt echt alleen maar onzin uit. Misschien moet ze voordat ze allerlei moeilijke woorden gebruikt eerst eens kijken wat ze betekenen. En anders alleen woorden uit haar eigen woordenschat gebruiken. Zeg niet snel dat mensen dom zijn, maar zij doet toch een beste poging om dat woord aan haar toe te kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 26-08-2025 15:32:40 ]
pi_218597591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Word je er ook zo cricri van?
Hahaha, de straattaal die zij gebruikt komt in mijn vocabulaire niet voor. Ik verbaas me vooral over al die onzin die zij uitkraamt.
pi_218597668
quote:
Ik neem dit ook in verband met mijn pots klachten (te hoge hartslag etc) maaar ik neem het niet extra op drukke dagen daarvoor helpt het niet.
Neem het trouwens niet van waterdrop hoor.

Maar her word dus echt niet alleen maar bij veel sporten geadviseerd wat hier boven veel genoemd word.
pi_218597688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:37 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Maar weet je dan wel waar ze woont? Ze beschermt alle privé informatie heeeel goed.
Ik weet in welk dorp ze woont en ik woon daar ook in de buurt. Eerder deelde ze dat ze mee wou doen met de avondvierdaagse bij hun in het dorp (met flip en flap). Toen ik op facebook zag dat er in haar dorp avondvierdaagse was vroeg ik op threads of net nog gelukt was met het trainen omdat ik zag dat dea avondvierdaagse in haar dorp was. Toen was ik de boeman want ik vroeg naar persoonlijke dingen en dat deed ik vaker (nooit eerder contact gehad), wat ik van haar weet, heeft ze zelf gedeeld maar ze was echt heel boos omdat IK prive informatie vroeg of had.
pi_218597699
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik neem dit ook in verband met mijn pots klachten (te hoge hartslag etc) maaar ik neem het niet extra op drukke dagen daarvoor helpt het niet.

Maar her word dus echt niet alleen maar bij veel sporten geadviseerd wat hier boven veel genoemd word.
Ik heb pots diagnose en drink het ook. Vind het wel heel goor trouwens -O-
Debbie heeft dit weer ergens op een Facebook groep gelezen of zo.
pi_218597702
Wat een gedoe trouwens bij AM met het inhalen van die paardrijlessen. Ja je hebt ze betaald maar dat is toch met alle sporten zo. Wij hebben de sporten van de kinderen afgelopen maand ook gewoon betaald. Zoon kon wat vakantietrainingen volgen maar sport van dochter lag gewoon 6 weken stil.
pi_218597714
Ik was vanmiddag in Joure aan het lunchen (je komt nog eens ergens he als je vakantie hebt). Achter mij was een zakelijk gesprek bezig tussen 2 mensen en later kwam er nog een man bij. (ik houd van luisteren naar gesprekken, kijken naar mensen etc) en uit het gesprek bleek dat de laatst aangeschoven man Mark van Opkop was. Had Annemarie daar eerder niet een samenwerking mee, dat is ook al een poosje over toch?
pi_218597729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik heb pots diagnose en drink het ook. Vind het wel heel goor trouwens -O-
Debbie heeft dit weer ergens op een Facebook groep gelezen of zo.
Ik gebruik de amacx hydro Tabs Forest Fruit die zijn heel lekker.
pi_218597739
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Of ze heeft buikgriep en noemt het lc 🤔
Dat zou wel verklaren waarom ze scheef in die rolstoel zat. Haar billen deden gewoon pijn door de buikgriep 🤣
pi_218597768
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze scheef in die rolstoel zat. Haar billen deden gewoon pijn door de buikgriep 🤣
😂 hier moest ik om lachen, Debbie en haar zere aars, weer een nieuwe diagnose
pi_218597784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef IlseMarije het volgende:
Ik was vanmiddag in Joure aan het lunchen (je komt nog eens ergens he als je vakantie hebt). Achter mij was een zakelijk gesprek bezig tussen 2 mensen en later kwam er nog een man bij. (ik houd van luisteren naar gesprekken, kijken naar mensen etc) en uit het gesprek bleek dat de laatst aangeschoven man Mark van Opkop was. Had Annemarie daar eerder niet een samenwerking mee, dat is ook al een poosje over toch?
Nee hoor, daar krijgen ze nog iedere maand gratis koffie van. Zelfs Sam krijgt zijn eigen koffie van hem
pi_218597908
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]

Debbie neemt iedere dag ritalin zegt ze. Daarom is haar hartslag verhoogd. Dat is ongeveer het eerste waarover je geïnformeerd wordt en op moet letten bij het gebruik van. En het kan ook een reden zijn om er mee te stoppen.
Dat en het feit dat ze geen conditie heeft natuurlijk.

Toevoeging: sportdrankjes icm methylfenidaat is overigens niet een gouden combi 😅

[ Bericht 4% gewijzigd door Hocuspocus2 op 26-08-2025 15:51:30 ]
pi_218597921
quote:

[..]
Entree is een tientje 😂. Als je op de website van de Ascending Cup kijkt zie je haar staan. Inclusief haar meisjesnaam. Geloof niet dat ze zo heel veel kans maakt (understatement), zelfs niet op karakter.
pi_218597926
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Hahahaha een narcist en aan het shamen? Die vrouw kraamt echt alleen maar onzin uit. Misschien moet ze voordat ze allerlei moeilijke woorden gebruikt eerst eens kijken wat ze betekenen. En anders alleen woorden uit haar eigen woordenschat gebruiken. Zeg niet snel dat mensen dom zijn, maar zij doet toch een beste poging om dat woord aan haar toe te kennen.
Toen ik dat dus letterlijk zei: " misschien moet je narcist eens opzoeken in het woordenboek", toen zei ze: o je geeft me nog huiswerk ook😏😏
pi_218597942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Noor_ het volgende:
Wat een gedoe trouwens bij AM met het inhalen van die paardrijlessen. Ja je hebt ze betaald maar dat is toch met alle sporten zo. Wij hebben de sporten van de kinderen afgelopen maand ook gewoon betaald. Zoon kon wat vakantietrainingen volgen maar sport van dochter lag gewoon 6 weken stil.
Ik vind dat ook niet handig van zo'n paardrijschool.
Maar dat ze al die lessen in gaat halen snap ik ook niet, ik zou gek worden.
pi_218597983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:41 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Entree is een tientje 😂. Als je op de website van de Ascending Cup kijkt zie je haar staan. Inclusief haar meisjesnaam. Geloof niet dat ze zo heel veel kans maakt (understatement), zelfs niet op karakter.
Ze heeft die inschrijving, inclusief haar (meisjes)naam zelf ook gedeeld op threads.
pi_218597992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:42 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Toen ik dat dus letterlijk zei: " misschien moet je narcist eens opzoeken in het woordenboek", toen zei ze: o je geeft me nog huiswerk ook😏😏
Whahahahaha, zij gaat echt ondankbaar om met gratis advies 😂😂😂
pi_218597996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef IlseMarije het volgende:
Volgens mij drinkt ze nog steeds enkel koffie van mark... komt geregeld voorbij
pi_218598023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij drinkt ze nog steeds enkel koffie van mark... komt geregeld voorbij
Ik volg haar niet meer dagelijks (kijk zo nu en dan anoniem) maar had dit gemist. In dat geval heb ik Mark van Opkop gezien 😂 Vooral gehoord dan 😂
pi_218598029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik weet in welk dorp ze woont en ik woon daar ook in de buurt. Eerder deelde ze dat ze mee wou doen met de avondvierdaagse bij hun in het dorp (met flip en flap). Toen ik op facebook zag dat er in haar dorp avondvierdaagse was vroeg ik op threads of net nog gelukt was met het trainen omdat ik zag dat dea avondvierdaagse in haar dorp was. Toen was ik de boeman want ik vroeg naar persoonlijke dingen en dat deed ik vaker (nooit eerder contact gehad), wat ik van haar weet, heeft ze zelf gedeeld maar ze was echt heel boos omdat IK prive informatie vroeg of had.
Zo gaat dat bij al die fluflu’s. Alles gooien ze online en als je dan een opmerking maakt, dan ben je met hun privé informatie bezig. Nee dat heb je zelf al tig keer online gegooid.
Moeilijke mensen zijn het.

Ze heeft mij ook geblokkeerd toen ik op threads een opmerking maakte wat ook op insta stond. Alsthans op insta zei ze A en threads B. Maar ja wie zijn wij.
pi_218598047
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
Whahahahaha, zij gaat echt ondankbaar om met gratis advies 😂😂😂
Maar ook zo ontzettend dom. Ze praat echt zoveel onzin!
Ik luister dus nooit naar die blaat stories van dr, maar vandaag gedaan. Echt wat een nonsens komt daar uit. Haar vragen of ze in de gaten heeft dat online alles te vinden is over haar kinderen en dan: je hoort je niet zo te gedragen!
Nee hoe zij zich gedraagt tov de kinderen is lekker. Wat een vreselijk karakter heeft die vrouw.
pi_218598072
Die DBM, ze heeft zelf ook geen ruimte voor iemand die een andere mening heeft. Maar verwacht het andersom wel. Ja zo werkt da nie hè Kim... Sowieso vind ik haar erg hatelijk in het leven staan. Maar helemaal priem hoor.

Je oogst wat je zaait. 🫶🏼
pi_218598092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik volg haar niet meer dagelijks (kijk zo nu en dan anoniem) maar had dit gemist. In dat geval heb ik Mark van Opkop gezien 😂 Vooral gehoord dan 😂
Heeft hij nog steeds een grote baard? Want daar kickte AM nogal op
pi_218598106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Heeft hij nog steeds een grote baard? Want daar kickte AM nogal op
Nee geen baard
pi_218598131
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Ik vind dat redelijk gestoord hoor.
Vind ze fijn 🤣
pi_218598147
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 15:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Debbie neemt iedere dag ritalin zegt ze. Daarom is haar hartslag verhoogd. Dat is ongeveer het eerste waarover je geïnformeerd wordt en op moet letten bij het gebruik van. En het kan ook een reden zijn om er mee te stoppen.
Dat en het feit dat ze geen conditie heeft natuurlijk.

Toevoeging: sportdrankjes icm methylfenidaat is overigens niet een gouden combi 😅
En dat is weer zo heerlijk tegenstrijdig bij ons Debbie: haar hartslag mocht toch niet hoog , daarom niet op de fiets, iets met peacen of wat was het.
En nu moet die hartslag weer omhoog??
Die komt toch om in haar eigen leugens .
pi_218598172
Gezellige laatste vakantieweek bij AM: elke dag verplichte uitjes, zelfs voor de twee bijna middelbaren die vanaf het middelbaar dus helemaal losgelaten worden (lees: over 6 dagen). En elke middag een inhaalles... 🙃 Lekker bijkomen zo.
pi_218598193
En Judith is te moe voor schoenen kopen. Dat kon niet in week 5 van de vakantie? Voor hun uitputtende week?
En 4 (!) paar schoenen is niet gek toch met een kind in de groei, als in: minimaal 1 paar nieuwe normale schoenen, laarzen, gymschoenen en wellicht sportschoenen voor een hobby?
pi_218598266
Ik vind die stories van Judith terwijl ze ligt vreselijk. Ik snap dat ze bij moet komen en kan er ook nog inkomen dat ze dat wil vertellen.
Maar neem even rechtop een story op en ga dan plat.
pi_218598417
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:22 schreef Holaa het volgende:
Gezellige laatste vakantieweek bij AM: elke dag verplichte uitjes, zelfs voor de twee bijna middelbaren die vanaf het middelbaar dus helemaal losgelaten worden (lees: over 6 dagen). En elke middag een inhaalles... 🙃 Lekker bijkomen zo.
Toen ik vroeger paardrijles had, hadden de paarden in de zomer ook gewoon lekker een paar weken vakantie. Niks inhaallessen, er was gewoon niks in te halen.
Ik kan me voorstellen dat de paarden en ponies nu extra ingezet worden voor al die inhaallessen. Sneu.
pi_218598421
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dat is weer zo heerlijk tegenstrijdig bij ons Debbie: haar hartslag mocht toch niet hoog , daarom niet op de fiets, iets met peacen of wat was het.
En nu moet die hartslag weer omhoog??
Die komt toch om in haar eigen leugens .
Al die dames hebben last van geheugenverlies. Op verschillende plekken en momenten roepen ze iedere keer andere dingen en vervolgens weten ze niet meer wat ze precies waar en wanneer hebben gedeeld.
pi_218598449
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:49 schreef Maremare het volgende:

[..]
Al die dames hebben last van geheugenverlies. Op verschillende plekken en momenten roepen ze iedere keer andere dingen en vervolgens weten ze niet meer wat ze precies waar en wanneer hebben gedeeld.
Ze lullen zoveel zelfs als je hoogbegaafd bent kun je het niet meer bijhouden. Ze zouden een logboek moeten bijhouden denk ik.
pi_218598541
quote:
Ik denk ergens dat ze wel weet dat ze niet goed bezig is, vandaar ook de bloemetjes over de gezichten en de nicknames. Maar social media brengt haar blijkbaar veel (in de vorm van likes, reacties, steun, zich gehoord voelen, etc.) dat ze er niet mee wil stoppen. En hoe extremer haar verhalen, hoe meer reactie ze krijgt, denk bijvoorbeeld aan het 100-delig zwangerschaps- en bevalverhaal van haar op Treads. Dit krijgt ze denk ik niet (of te weinig) in het "echte" leven van bijvoorbeeld haar man, vrienden, familie, collega's of een professional.

Sanne(ke) en Elyse vind ik hetzelfde soort type, best sneu eigenlijk...
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:04:17 #156
382129 crew  Donna
pi_218598552
Voor wie AM volgt en B&B vol liefde kijkt;

In de aflevering van gisteren zaten er gasten bij Eveline in de B&B waar Eveline en Bart ontbijt voor gingen maken. Dat was Mark, van de koffie. c_/
pi_218598556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:02 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ik denk ergens dat ze wel weet dat ze niet goed bezig is, vandaar ook de bloemetjes over de gezichten en de nicknames. Maar social media brengt haar blijkbaar veel (in de vorm van likes, reacties, steun, zich gehoord voelen, etc.) dat ze er niet mee wil stoppen. En hoe extremer haar verhalen, hoe meer reactie ze krijgt, denk bijvoorbeeld aan het 100-delig zwangerschaps- en bevalverhaal van haar op Treads. Dit krijgt ze denk ik niet (of te weinig) in het "echte" leven van bijvoorbeeld haar man, vrienden, familie, collega's of een professional.

Had ze daar erg veel reacties/likes/hartjes? Maarja, elke reactie was aandacht en vond ze fijn.
pi_218598609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik gebruik ook elektrolyten. Niet omdat ik topsporter ben maar omdat ik helaas dagelijks krampen heb. Zodra ik de elektrolyten inneem, zijn de krampen voor een paar dagen weg of een stuk minder.
Het zal het placebo effect wel zijn 🤪
pi_218598634
[..]
Had ze daar erg veel reacties/likes/hartjes? Maarja, elke reactie was aandacht en vond ze fijn.
[/quote]

Net even teruggekeken, ongeveer 25 hartjes per bericht, het verhaal had 52 hoofdstukken, dus 1300 hartjes voor de blije mama. Er zitten dagen tussen dat ik er minder krijg 😉
pi_218598704
Haha lees ik dat nou echt bij AM? “Ik twijfelde of de mevrouw mij herkende en binnen koffie ging halen, maar nee het is voor alle moeders”

Haha het feit dat iemand je eventueel zou herkennen plus dat iemand dan speciaal zou gaan halen voor jou binnen én het “maar nee, voor alle moeders”, alles aan deze zin vind ik arrogant..😂😂😂
pi_218598713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:29 schreef Flipflop12 het volgende:
Haha lees ik dat nou echt bij AM? “Ik twijfelde of de mevrouw mij herkende en binnen koffie ging halen, maar nee het is voor alle moeders”

Haha het feit dat iemand je eventueel zou herkennen plus dat iemand dan speciaal zou gaan halen voor jou binnen én het “maar nee, voor alle moeders”, alles aan deze zin vind ik arrogant..😂😂😂
Moeders ook echt... zo 1980... 🫠
pi_218598754
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:25 schreef Holaa het volgende:
En Judith is te moe voor schoenen kopen. Dat kon niet in week 5 van de vakantie? Voor hun uitputtende week?
En 4 (!) paar schoenen is niet gek toch met een kind in de groei, als in: minimaal 1 paar nieuwe normale schoenen, laarzen, gymschoenen en wellicht sportschoenen voor een hobby?
Het is weer een voorbereiding van lik me vesje.....
Gisteren zit ze nog heel stoer te verkondigen dat ze rekening houdt met een crash van 2 dagen, maar ondertussen gaat Bob in vieze kleding naar school, kunnen er geen nieuwe schoenen gekocht worden etc...
Zat nog na te denken over wat ze gisteren schreef over dat ze 2 dagen in bed heeft gelegen na die excursie die ze met Bob had gedaan. Ik vind het nogal wat. Is zo'n excursie dat echt waard, dat je de 2 dagen erna alleen maar in bed ligt en dus amper beschikbaar bent voor je kind?

[ Bericht 0% gewijzigd door WildeTuinen op 26-08-2025 17:42:07 (Taalfout ) ]
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:42:01 #163
382129 crew  Donna
pi_218598766
Oh my god. Ellen (terugnaarliefde) van de Kwarrel heeft een paar taartjes op vorige week en is 0 kilo aangekomen.
Hoe dat kan? Dat manifesteert ze.

_O- _O- _O- _O-

Deze vrouw. Ik kan niet meer. _O-
pi_218598779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Net even teruggekeken, ongeveer 25 hartjes per bericht, het verhaal had 52 hoofdstukken, dus 1300 hartjes voor de blije mama. Er zitten dagen tussen dat ik er minder krijg 😉
[/quote]

Maar veel ‘lik jij mij dan lik ik jou’ waarschijnlijk.
pi_218598791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
Oh my god. Ellen (terugnaarliefde) van de Kwarrel heeft een paar taartjes op vorige week en is 0 kilo aangekomen.

_O- _O- _O- _O-

Was het maar zo makkelijk 😂🤡 zou ze het zelf geloven?
pi_218598815
quote:

_O- _O- _O- _O-

Meestal duurt het toch een week of 2 voordat je dat ziet
pi_218598839
quote:

_O- _O- _O- _O-

OMG daarom ben ik zo dik, ik manifesteer niet genoeg!
pi_218598841
quote:

_O- _O- _O- _O-

Ik ga mijzelf nu even 20 kilo minder manifesteren! Be right back!!!! Koekoek!
pi_218598844
quote:

[..]

Dit is sowieso het leven van fluflu’s vind ik. Alles is aandacht. Aandikken is nog meer aandacht. Kan er zo een handvol denk ik die hier schuldig aan zijn.

Debbie
Sanne
Kim
Michelle
Elyse
Patricia Boudewijns
Annemarie
pi_218598864
quote:

_O- _O- _O- _O-

Hier kwam ik voor O+ _O-

Dik zijn is een mindset O+
pi_218598869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:50 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Alleen bij onwetende sukkels die zichzelf niet slank manifesteren natuurlijk!
pi_218598879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:22 schreef Holaa het volgende:
Echt he?
Ik zou iedereen lekker laten aanrommelen als ze elke dag naar de manege moeten.
pi_218598894
quote:

_O- _O- _O- _O-

Nouuu zij is echt niet oké hoor. :')
pi_218598940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:55 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ik ga mijzelf nu even 20 kilo minder manifesteren! Be right back!!!! Koekoek!
En, heb je al resultaat?
pi_218599010
Hé wat zie ik daar bij de aardappelsalade van DBM?? Een grote pot Remia Classic mayonaise??!! Maakte zij laatst niet zo'n mega drama dat haar man gewone mayo meegenomen had ipv de light versie, en dat ze écht niet die mayo met de extra calorieën ging eten?? 😂🙈 Is ze natuurlijk ook weer vergeten dat ze dat uitgebreid op sm heeft gemeld.
pi_218599025
Heb het berichtje nog even terug gezocht:

'Ik vraag mijn man wil je voor vanavond misschien even mayo/frietsauce meenemen. We hebben altijd dezelfde light variant. Neemt die lul niet zaanse mayo mee 😅

Dussss op naar de winkel want ik ga absoluut niet 700 kcal per 100 gr eten' 😂
pi_218599085
Aangebrande chips met te weinig kaas bij de Geertsen vanavond. Mjam.
pi_218599106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:22 schreef opwegnaar het volgende:
Heb het berichtje nog even terug gezocht:

'Ik vraag mijn man wil je voor vanavond misschien even mayo/frietsauce meenemen. We hebben altijd dezelfde light variant. Neemt die lul niet zaanse mayo mee 😅

Dussss op naar de winkel want ik ga absoluut niet 700 kcal per 100 gr eten' 😂
Kennelijk wel met de aardappelsalade 🙈
Tot dusver haar calorie te kort waar ze ALTIJD in zit
pi_218599130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:30 schreef Harper het volgende:
Had ze nog minder kaas erop kunnen doen? Toch niet te eten zo die vebrande chips?
pi_218599167
Brb even 5 taarten eten komende weken en manifesteren dat ik niet aankom #Ellen
pi_218599206
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:39 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Het is weer een voorbereiding van lik me vesje.....
Gisteren zit ze nog heel stoer te verkondigen dat ze rekening houdt met een crash van 2 dagen, maar ondertussen gaat Bob in vieze kleding naar school, kunnen er geen nieuwe schoenen gekocht worden etc...
Zat nog na te denken over wat ze gisteren schreef over dat ze 2 dagen in bed heeft gelegen na die excursie die ze met Bob had gedaan. Ik vind het nogal wat. Is zo'n excursie dat echt waard, dat je de 2 dagen erna alleen maar in bed ligt en dus amper beschikbaar bent voor je kind?
Dat laatste vraag ik mij dus a. In hoeverre is het leuk voor een kind als zijn moeder crasht na een activiteit samen?

Ik snap heel goed dat je af en toe bewust over je grenzen gaat overigens.
pi_218599297
De buurman heeft eten gebracht bij Judith, superlief van die man. Anders had ze weer kroketten moeten bakken. Ze had ook wat gezondere kant-en-klaar maaltijden kunnen halen voor in de magnetron. Of zou ze ook nog geen boodschappen gehaald hebben? Ik snap echt dat ze wil genieten en leuke dingen wil doen met Bob, maar er zou toch ook wel wat prioriteit gegeven kunnen worden aan de basisbehoeften zoals eten en schone kleding. Vraag me af of ze het reisschema van de afgelopen vakantie achteraf nog steeds een goed plan vindt.
pi_218599319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat laatste vraag ik mij dus a. In hoeverre is het leuk voor een kind als zijn moeder crasht na een activiteit samen?

Ik snap heel goed dat je af en toe bewust over je grenzen gaat overigens.
Ik zie net dat de buurman eten kwam brengen omdat het nodig was. Heel lief natuurlijk maar als haar crash een gevolg is van bewust over haar grenzen gaan vind ik daar iets van. Dan had eten brengen niet nodig hoeven zijn en zeg ik nogmaals dat ze egoïstisch is. Ze heeft namelijk een kind. Ze is niet alleen.
pi_218599377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie net dat de buurman eten kwam brengen omdat het nodig was. Heel lief natuurlijk maar als haar crash een gevolg is van bewust over haar grenzen gaan vind ik daar iets van. Dan had eten brengen niet nodig hoeven zijn en zeg ik nogmaals dat ze egoïstisch is. Ze heeft namelijk een kind. Ze is niet alleen.
Ik snap ook niet dat ze niet wat maaltijden ingevroren heeft...
Prima om natuurlijk op je netwerk terug te vallen wanneer nodig, maar tegelijk rijmt het niet met haar enorme drang naar zelfstandigheid en autonomie.
En ik vraag mij af hoe gezond dat steeds crashen is.
pi_218599382
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:50 schreef Maremare het volgende:
De buurman heeft eten gebracht bij Judith, superlief van die man. Anders had ze weer kroketten moeten bakken. Ze had ook wat gezondere kant-en-klaar maaltijden kunnen halen voor in de magnetron. Of zou ze ook nog geen boodschappen gehaald hebben? Ik snap echt dat ze wil genieten en leuke dingen wil doen met Bob, maar er zou toch ook wel wat prioriteit gegeven kunnen worden aan de basisbehoeften zoals eten en schone kleding. Vraag me af of ze het reisschema van de afgelopen vakantie achteraf nog steeds een goed plan vindt.
Op weg terug van B naar school brengen, of mag die dit jaar zelf rennend naar school?
En ik vraag me af hoe dat gaat met de buurman. Houdt hij in de gaten of ze het huis uit komt? Appt hij iedere dag even hoe het gaat en of ze nog wat nodig heeft?
Appt ze hem zelf met het verzoek wat te eten te brengen?

Wel ontzettend lief dat hij dat (hoe dan ook) doet. Fijn, zo’n buurman.
pi_218599430
quote:

[..]

Dat heb ik haar ook gezegd: ik heb het idee dat je zelf ook snapt dat het gevaarlijk kan zijn dat je alles deelt over de kinderen.
En dan komt ze weer met: dit is mijn beslissing.
pi_218599451
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:30 schreef Harper het volgende:
En die grootspraak ook weer: ze dacht dat ze herkend werd😂😂 en daarom koffie van binnen kreeg. En luizenthee...
pi_218599479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo'n buurman of netwerk is fijn, maar eens met jou dat als ze crasht door haar eigen onverantwoorde gedrag dat het dan nogal egoïstisch is om een ander op te laten draaien voor de zorgtaken. Het zou een ander verhaal zijn als ze getroffen is door een zware griep ofzo. Maar Judith blijft lekker autonoom en onverantwoord met haar gezondheid omgaan en iemand anders mag de basics voor haar oplossen. Onbegrijpelijk. Vooral ook omdat ze er waarschijnlijk ook totaal geen lering uit trekt.
pi_218599496
quote:
Dat denk ik wel. Zij is zó overtuigd van haar eigen gelijk dat ze nooit zal toegeven dat iets niet heel handig was.
pi_218599511
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:11 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zo'n buurman of netwerk is fijn, maar eens met jou dat als ze crasht door haar eigen onverantwoorde gedrag dat het dan nogal egoïstisch is om een ander op te laten draaien voor de zorgtaken. Het zou een ander verhaal zijn als ze getroffen is door een zware griep ofzo. Maar Judith blijft lekker autonoom en onverantwoord met haar gezondheid omgaan en iemand anders mag de basics voor haar oplossen. Onbegrijpelijk. Vooral ook omdat ze er waarschijnlijk ook totaal geen lering uit trekt.
Helemaal eens! Daarnaast vind ik het ook nogal wat tegenover haar kind. Als ze alleen was dan moet ze het wat mij betreft totaal zelf weten. Echter, ze is moeder en alleenstaande ouder.
En je kind in vieze kleding naar school sturen, een kroket als avondeten omdat je niets in huis hebt etc, vind ik echt een vorm van verwaarlozing. Klinkt wellicht hard, maar het is wat het is.
pi_218599519
Ik snap de beslissing om te verhuizen omdat de huizenprijs lager is in Flevoland. Maar in Judith haar geval zou ik toch liever dichter bij mn ouders/ zus wonen. Dan heb je iets meer vangnet. De broer die in de buurt woont zie je ook nooit op beeld.
pi_218599530
MB en JvP die voor een klein vermogen aan kleding kopen voor de kinderen.
Ze reden overigens niet samen.
pi_218599531
quote:

_O- _O- _O- _O-

OMG waar kan ik me aanmelden voor haar cursus?
pi_218599535
quote:

[..]
Nou idd, als ze een (zware) griep zou hebben dan zou het sporadisch zijn, maar zij heeft het regelmatig dat ze over haar grens heen gaat en dan mag een ander (weer) voor Bob zorgen.
Ik blijf erbij; ze is niet (meer) alleen verantwoordelijk voor zichzelf. Als ze geen kind had; leef en neem dat risico, maar nu neemt ze ook bewust en autonoom het risico voor een zesjarige en dat vind ik echt niet oke.
pi_218599539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
Volgens mij zag ik bij JvP staan dat ze het gekregen heeft.
pi_218599541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
Gratis mee krijgen.

Maar nee hoor, MB is enorm fan van Ter Stal! zo lang de samenwerking duurt
pi_218599548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:17 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Helemaal eens! Daarnaast vind ik het ook nogal wat tegenover haar kind. Als ze alleen was dan moet ze het wat mij betreft totaal zelf weten. Echter, ze is moeder en alleenstaande ouder.
En je kind in vieze kleding naar school sturen, een kroket als avondeten omdat je niets in huis hebt etc, vind ik echt een vorm van verwaarlozing. Klinkt wellicht hard, maar het is wat het is.
Eens... ze is al 2 dagen thuis en had dus prima iets simpels kunnen inslaan.. nu is zalm met salade natuurlijk erg lekker (staat hier toevallig morgen op het menu) maar het is toch triest dat je anders je kind niets te eten kan geven 🤔🤷
Super lief van de buurman.. maar gewoon bizar dat ze dit zo bewust doet
pi_218599553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef miep123456 het volgende:
Beloofd?
pi_218599556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:29 schreef Flipflop12 het volgende:

Ja, ik begrijp letterlijk niet wat daar staat hè? Betekent dat nou dat die vrouw koffie voor haar ging halen en dacht ze dat dat speciaal voor haar zou zijn omdat ze herkend werd maar bleek het voor iedereen gehaald te worden? Of staat er dat het juist niet voor haar gehaald werd en dat de koffie voor alle moeders beschikbaar is? WAT BEDOELT ZE? 🤣
pi_218599585
quote:

[..]
En Judith haar speech van: ik wil gewoon leven snap ik heel goed. En ook dat ze sommige ervaringen belangrijker vindt dan regeltjes (niet in de mate waarin Judith het doet), maar ook in die mindset kun je georganiseerd zijn. Als zij weet dat ze vlak voor school begint terugkomt vanwege die bruiloft en de vakantie, regel dan vooraf zaken. Zorg dat je minstens 3 gewassen setjes voor Bob in de kast hebt liggen voor je weggaat. En ze had makkelijk in de weken voor de vakantie wat vooruit kunnen koken en in de vriezer stoppen. Leg in de laatste dagen een bezorgmoment voor de boodschappen vast voor de maandag etc. Als je dan platligt dan is er nog veel netjes geregeld.
pi_218599607
Wat bedoelt JvP bij die foto van de jongens op het voetbal met ‘Als Koen geen training hoeft te geven en ik mee kan’? 😅

Bedoelt ze dat ze niet gaat als Koen training geeft? Of dat ze dan niet hoeft te babysitten op de andere kids?
pi_218599609
Dbm: Ze gebruikt fritessaus. Is iets minder calorieën. Maar daar heb je ook light varianten van. Dus met haar continu benoemen hoeveel calorieën iets is en dat ze in een calorie tekort eet verbaasd het mij dat ze dus daar geen lightvariant van heeft.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218599624
MB zocht nog even jasjes uit voor O. Zouden die van ter stal al in de vuurkorf liggen?
pi_218599713
Dbm: Heeft mij geblokkeerd nadat ik haar wees op haar HAP misbruik rondom slaappillen ( kreeg een hele scheld serenade in mn DM). Maar dat ter zijde.. ik keek even via Mollygram. Denk dat een fijne baan deze vrouw goed zal doen. Even de zinnen verzetten..Iets nuttigs doen. Want dat ze nergens op reageert en het zich allemaal niet aantrekt is natuurlijk onzin.
pi_218599758
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
Dbm: Heeft mij geblokkeerd nadat ik haar wees op haar HAP misbruik rondom slaappillen ( kreeg een hele scheld serenade in mn DM). Maar dat ter zijde.. ik keek even via Mollygram. Denk dat een fijne baan deze vrouw goed zal doen. Even de zinnen verzetten..Iets nuttigs doen. Want dat ze nergens op reageert en het zich allemaal niet aantrekt is natuurlijk onzin.
Waarom scheld zij ook zo veel? Haar boodschap komt zoveel infantieler over door dat gescheld. Niet dat ze zonder dat gescheld heel intelligente dingen zegt, maar vind dit zo kinderachtig.
pi_218599761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
Kopen? Samenwerking met Ot en Sien denk ik..
pi_218599763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef Minimimi het volgende:
Wat bedoelt JvP bij die foto van de jongens op het voetbal met ‘Als Koen geen training hoeft te geven en ik mee kan’? 😅

Bedoelt ze dat ze niet gaat als Koen training geeft? Of dat ze dan niet hoeft te babysitten op de andere kids?
Dat laatste, denk ik.
pi_218599767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
O, oké.
pi_218599795
quote:
Welke werkgever zou haar willen hebben als ze om de haverklap naar huis/de HAP/het ziekenhuis gaat met Flipflapflop? En ik denk ook niet dat ze echt werkethos heeft. Ze vindt nu al dat ze veel moet doen en een zwaar leven heeft.
pi_218599801
quote:

[..]
Nou, dan zullen we de komende dagen bij wel meer Fluflus die fantástische kleding voorbij zien komen.
pi_218599809
quote:

[..]
Staat er ook bij #gekregen (valt niet direct op want lichte letters op haar lichtgrijze shirt)
pi_218599832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou, dan zullen we de komende dagen bij wel meer Fluflus die fantástische kleding voorbij zien komen.
Dit is voor mij echt een reden om daar niet te kopen.
Ik snap dat dit hun manier is van reclame maken maar als je ziet wat een bergen kleding zij weggeven aan heel veel influencers, echt niet meer normaal
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:01:37 #213
382129 crew  Donna
pi_218599852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:50 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
En het 'kost' ook iets meer dan een paar taartjes als je gewoon gezond en gevarieerd en verder een normaal aantal kcal eet.

Maar goed, was er al bang voor na haar stories vorige week toen ze begon dat ze vorig jaar zoveel kilo zwaarder was.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:02:14 #214
382129 crew  Donna
pi_218599860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En, heb je al resultaat?
Ze.moet de cursus nog doen.
pi_218599892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:00 schreef Avea het volgende:

[..]
Ik snap dat dit hun manier is van reclame maken maar als je ziet wat een bergen kleding zij weggeven aan heel veel influencers, echt niet meer normaal
Als je ziet wat er op de rekjes hangt/wat JvP laat zien in stories: echt wel 7 setjes per kind? Dan ben je in principe al klaar voor meer dan de helft van een garderobe voor de kids, als de wasmachine vaak aan staat!
En ja MB zegt altijd: alles gaat door naar familie, vrienden en mensen die t kunnen gebruiken.
Maar wat een géld je kan besparen zo... en die kleding krijgen, en wss nog betaald krijgen voor de reclame.
pi_218599901
quote:
Ze had bij wijze van nog een blik soep kunnen opwarmen, broodje met een gebakken eitje erbij oid
pi_218599932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Welke werkgever zou haar willen hebben als ze om de haverklap naar huis/de HAP/het ziekenhuis gaat met Flipflapflop? En ik denk ook niet dat ze echt werkethos heeft. Ze vindt nu al dat ze veel moet doen en een zwaar leven heeft.
Nou, wat ik zeg; even de zinnen verzetten. Wellicht minder Hap bezoekjes en even wat meer in de realiteit. Zou voor meerdere insta reclame meiden wel een fijne dag besteding zijn. Even in de benen, een echt baantje zoeken. Telefoon aan de kant en stoppen met klagen.
pi_218599962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp letterlijk niet wat daar staat hè? Betekent dat nou dat die vrouw koffie voor haar ging halen en dacht ze dat dat speciaal voor haar zou zijn omdat ze herkend werd maar bleek het voor iedereen gehaald te worden? Of staat er dat het juist niet voor haar gehaald werd en dat de koffie voor alle moeders beschikbaar is? WAT BEDOELT ZE? 🤣
Ik heb het ook meerdere keren gelezen maar het staat echt raar geschreven
pi_218599971
quote:
Ik wens een potentiële werkgever veel sterkte met haar. Die wil je toch niet in je team / organisatie hebben? Altijd zwak, ziek, misselijk of onderweg (zijzelf of Flip / Flap). Dat op karakter geloof ik bij haar niks van, luie donder. En als je haar aan zou spreken op dingen die anders kunnen dan scheldt ze je stijf. Ik wil herintreders best een serieuze kans geven, maar dan wel iemand met de juiste motivatie.
pi_218599983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom scheld zij ook zo veel? Haar boodschap komt zoveel infantieler over door dat gescheld. Niet dat ze zonder dat gescheld heel intelligente dingen zegt, maar vind dit zo kinderachtig.
Ze is gewoon een tokkie
pi_218599987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze had bij wijze van nog een blik soep kunnen opwarmen, broodje met een gebakken eitje erbij oid
Selectieve autonomie daar...
Waarom maakt zij niet 4 maaltijden maal 4 in die 5 weken vakantie met Bob? 4x soep, 4x pastasaus, 4x lasagne etc...
Die buurman komt letterlijk met 2 bordjes aan? Daar is dus om gevraagd. Of hij kijkt haar stories?
pi_218600014
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Als je ziet wat er op de rekjes hangt/wat JvP laat zien in stories: echt wel 7 setjes per kind? Dan ben je in principe al klaar voor meer dan de helft van een garderobe voor de kids, als de wasmachine vaak aan staat!
En ja MB zegt altijd: alles gaat door naar familie, vrienden en mensen die t kunnen gebruiken.
Maar wat een géld je kan besparen zo... en die kleding krijgen, en wss nog betaald krijgen voor de reclame.
Nou precies dat ja. En er zijn er ook genoeg die het daarna wel op Vinted zetten voor de hoofdprijs.
Soms wel jaloersmakend hoor, als ik dan weer voor 3 kinderen de garderobes van m'n zuurverdiende centen uit loondienst sta af te rekenen haha.
Maar dan bedenk ik me weer hoe verschrikkelijk het is je hele leven en dat van je kinderen openbaar te moeten gooien, kinderen mee moeten werken aan de reclames, nooit spontaan iets kunnen doen want 'staat niet leuk op the gram'. En dan is die jaloezie snel weer over!
pi_218600084
Oeehhh onder de nieuwste tiktok heeeel veel negatieve reacties bij Debbie. Ze laat alles staan maar worden er nu zoveel dat ze straks denk gaat verwijderen.. snel even lezen dus!
pi_218600091
quote:

[..]
Het is inderdaad gekregen, dat zie je later in de story van JvP. Maar dahum, lijkt me best lekker als je daar even de najaarsgarderobe voor je 7 kids mag uitkiezen en zo meenemen. Het is inderdaad een klein vermogen.

Ze waren wel gezellig weer samen op pad. Of zou dat alleen voor de samenwerking zijn?
pi_218600096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De teksten van de "schrijfster" zijn vaak totaal onbegrijpelijk.
pi_218600099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:00 schreef Avea het volgende:

[..]
Ik vond het van ter stal ook erg jammer. Ik koop daar graag voor de jongste, en dan geven zij weg aan een fluflu die de kleding verder nooit meer zal aantrekken bij de kinderen.
pi_218600103
De vakantiekiekjes van Eline Zwitser waren echt leuk. Maar nu komt er weer herhaling en dan hoe fijn de tafel was. Zo leuk geprijsd ook! Alleen staat er bij iedere storie AD dus alles is gekregen. Ja dan is het zeker leuk geprijsd!
pi_218600121
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Precies dit. Maar nee, lekker een ander voor je laten opdraven. Er is niks mis met voor elkaar zorgen hoor. Zal ook altijd klaarstaan voor de mensen om me heen, maar mensen die zelf verantwoordelijk zijn voor hun ellende mogen het wat mij betreft lekker uitzoeken. Mij niet bellen.
pi_218600137
Ik dacht dat AM bedoelde dat ze goede koffie kreeg omdat ze herkend werd (dus dat die vrouw het speciaal voor haar ging halen) omdat ze altijd zo loopt te zeiken als er slechte koffie is. Maar dat ze daarna zag dat een andere vrouw ook die koffie kreeg dus dat dat het niet was.
pi_218600145
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef Minimimi het volgende:

Dat laatste, denk ik.
pi_218600161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef Lostit het volgende:
Ik dacht dat AM bedoelde dat ze goede koffie kreeg omdat ze herkend werd (dus dat die vrouw het speciaal voor haar ging halen) omdat ze altijd zo loopt te zeiken als er slechte koffie is. Maar dat ze daarna zag dat een andere vrouw ook die koffie kreeg dus dat dat het niet was.
Ja dit haalde ik er ook uit. AM denkt dat zij de bekende influencer is die "alleen goede koffie lust" en dat die vrouw daarom speciaal voor haar binnen koffie haalde.
Volgens mij viel het haar nog tegen dat anderen het ook kregen.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:28:12 #232
382129 crew  Donna
pi_218600181
Alsof ze George Clooney is. _O-
pi_218600192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Whaha die associatie kreeg ik er exact bij😂
pi_218600200
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Georgette Clooney van de lage landen.
pi_218600204
Overigens bied ik me aan als de buurman van Judith eten over heeft😋
pi_218600206
Debbie reageert op TT op iemand die een lichte vorm van CVS heeft: ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.

Wat zegt ze nou? Dit heeft ze letterlijk maanden geleden al gezegd. Toen was het al geëvolueerd. Zij moet echt gaan opschrijven wat ze uitkraamt.
pi_218600217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie reageert op TT op iemand die een lichte vorm van CVS heeft: ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.

Wat zegt ze nou? Dit heeft ze letterlijk maanden geleden al gezegd. Toen was het al geëvolueerd. Zij moet echt gaan opschrijven wat ze uitkraamt.
Wat evolueert er dan?

Is ze stiekem een pokemon?
pi_218600224
Schaamteloos van die koffie joh! Gisteren ook weer dat gezeik dat ze bij plaswijckpark de koffie niet durfde te proeven. Dat is weer een van haar nieuwe paradepaardjes hoor, overal koffie afzeiken of bij ieder uitje benoemen dat ze "niet durft" 🙄 Zou ze nou zelf nooit moe worden van die vastlopende langspeelplaat?
pi_218600226
quote:

Misschien moet ze een notitieboekje aanschaffen. Titel: Lether's bullshit boekje. Zij en DBM hadden zussen kunnen zijn.
pi_218600232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat evolueert er dan?

Ja, snorlex 😁
pi_218600235
quote:
De kinderen van M zitten precies aan de andere kant van Ot en Sien als de kinderen van J. Dus zou niet heel gek zijn als ze niet samen zijn gereden dan.

Kom een beetje uit die richting ;)

Zouden zij dan winkelen als de winkel open is of zouden zij eerder mogen komen?
Lijkt me nogal lullig als je daar zelf voor een godsvermogen neerlegt voor je kinderen en hen met tassen naar buiten ziet huppelen :')
pi_218600236
quote:

[..]
Wat evolueert er dan?

Ik denk een Labubu.
pi_218600237
quote:

Ja dus als ze het afmaakt dan krijgt ze het niet ofzo.. net of dat iets uitmaakt. Je hebt het of je hebt het niet. Ik heb het wel maar het is niet zo dat als ik een traject doorloop het niet meer heb.. was het maar zo makkelijk
pi_218600246
quote:

[..]
Wat evolueert er dan?

Ik had ook een pokemon associatie _O-
pi_218600263
Prachtig al die reacties. Straks gaat ze al die berichten bundelen en posten met jank verhaal dat dit dus gebeurd
pi_218600288
Ik lees op threads dat DBM eind september terecht kan bij psych voor haar adhd burnout
Ben benieuwd
pi_218600298
quote:

[..]
Wat evolueert er dan?

Hahahahahahaha

Aanstellilulu
pi_218600324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk een Labubu.
De nepversie, uiteraard.
pi_218600333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef Jenn1806 het volgende:
Schaamteloos van die koffie joh! Gisteren ook weer dat gezeik dat ze bij plaswijckpark de koffie niet durfde te proeven. Dat is weer een van haar nieuwe paradepaardjes hoor, overal koffie afzeiken of bij ieder uitje benoemen dat ze "niet durft" 🙄 Zou ze nou zelf nooit moe worden van die vastlopende langspeelplaat?
Ik denk het niet, want ik kan de content voor de komende maanden al weer verzinnen.
pi_218600339
MB schrijft dat ze meerdere keren per week naar Amsterdam rijdt. Dat is iig de bevestiging dat ze niet meer zo vaak thuis is.
pi_218600343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Ja dus als ze het afmaakt dan krijgt ze het niet ofzo.. net of dat iets uitmaakt. Je hebt het of je hebt het niet. Ik heb het wel maar het is niet zo dat als ik een traject doorloop het niet meer heb.. was het maar zo makkelijk
Leugen nr. zoveel.
pi_218600351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:17 schreef Lampje88 het volgende:
Oeehhh onder de nieuwste tiktok heeeel veel negatieve reacties bij Debbie. Ze laat alles staan maar worden er nu zoveel dat ze straks denk gaat verwijderen.. snel even lezen dus!
Ik heb geen TikTok en op mijn telefoon kan ik geen reacties zien. Wat is de strekking van de reacties?
pi_218600362
quote:
Ivo heeft een keer aangegeven dat ze dit gratis krijgen. Ze krijgen niet betaald voor hun samenwerking met Ot en Sien maar mogen elke seizoen voor een vermogen kleding uitzoeken
pi_218600380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ja, snorlex 😁
😂 voel me dan wel even een nerd dat ik denk past zeker maar die evalueert niet.. en dan denk ik o maar Debbie eigenlijk ook niet 🤔👍
pi_218600390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:43 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ivo heeft een keer aangegeven dat ze dit gratis krijgen. Ze krijgen niet betaald voor hun samenwerking met Ot en Sien maar mogen elke seizoen voor een vermogen kleding uitzoeken
Net als vele andere fluflus. Kun je nagaan hoeveel er verdiend wordt aan die kleding.
pi_218600393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb geen TikTok en op mijn telefoon kan ik geen reacties zien. Wat is de strekking van de reacties?
Dat ze liegt, aandacht vraagt, wat vindt het uwv hiervan?, is dit hypochondrie?, of ze gevaccineerd is enz😆
pi_218600414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:45 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Dat ze liegt, aandacht vraagt, wat vindt het uwv hiervan?, is dit hypochondrie?, of ze gevaccineerd is enz😆
Ik zag wel iets van 200 reacties ofzo. 😁
Daar is niet tegenaan te swifferen.
pi_218600422
JvP die kleding voor haar jongens bij Ot&Sien uitzoekt en zegt wat voor wie is: alleen de naam Rogier me bekend voor kwam. Sebastiaan en Floris zeiden me niks.
Volgens mij omdat ze het op Insta vrijwel alleen maar over Rogier en Ollie heeft.
pi_218600498
Ik moest even lachen om de "noem je dit geen hypochondrie?" Reactie 😂

Ze heeft het over een internist die een behandeling af wilt maken 🤔
Heeft ze er meerdere? Ze is toch aan het shoppen voor een internist met kennis van de b12 ziekte??
pi_218600509
quote:
Krijgen. Er staat bij gekregen
pi_218600518
Kyra stopt met borstvoeding. Goed dat ze het doet. Hopelijk herstelt ze snel.
pi_218600519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie maar 91 🤔 verwacht niet al te veel geswiffert nog.. zo positief zijn de reacties niet
pi_218600524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB schrijft dat ze meerdere keren per week naar Amsterdam rijdt. Dat is iig de bevestiging dat ze niet meer zo vaak thuis is.
En kids worden door haar of door Koen naar school gebracht, zo te zien niet door hen samen. De soft launch continues ;-)
pi_218600534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:43 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Wie is Ivo?
pi_218600537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ja, snorlex 😁
Hahahahahaha 😂😂😂
pi_218600553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Hahahahahahaha

Aanstellilulu
Hysteriax
pi_218600565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef SophiaLoren het volgende:
Kyra stopt met borstvoeding. Goed dat ze het doet. Hopelijk herstelt ze snel.
En hopelijk blijft ze niet hangen in dat schuldgevoel.
pi_218600744
quote:
En ze zet telkens dat liedje 'alleen met jou' van Tabitha onder haar stories.

De tekst is veelzeggend:

https://genius.com/Tabitha-alleen-met-jou-lyrics

Zijn dat nou steeds verborgen boodschappen?
pi_218600758
Fred's lijkt ook in Ams te zijn, bij MB op stories, met de nieuwste BFF voor een project. Weer een avondje/nachtje Ams dus op de maandag(?)avond.
pi_218600764
quote:
Wat heeft ze daar te zoeken meerdere keren per week? Woont die vermeende lover daar?
pi_218600790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Wat heeft ze daar te zoeken meerdere keren per week? Woont die vermeende lover daar?
Nee die woont tegenwoordig in Belgie.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218600803
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Holaa het volgende:
Fred's lijkt ook in Ams te zijn, bij MB op stories, met de nieuwste BFF voor een project. Weer een avondje/nachtje Ams dus op de maandag(?)avond.
Op de insta van die nieuwe BFF (ook een fluflu) kun je zien dat het in elk geval laat is geworden; het was al donker en story is om half 11 geplaatst.
Denk niet dat MB daarna nog naar de boerderie is gereden...

O, zie net dat MB er ook bij heeft gezet 'late night meeting'

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 26-08-2025 21:32:10 ]
pi_218600808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wie is Ivo?
Haha sorry zie het nu pas.
M’n tel heeft van Jvp ineens Ivo gemaakt.
Sorry JvP dus
pi_218600824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef Lostit het volgende:
Ik begreep het ook zo, maar las dat wel als humor.
"Jongens, no worries het is niet om zich beter voor te doen met die koffie omdat ze weten dat ik vlog, het is voor iedereen!"

De "verplichte uitjes" zien er leuk uit, zeker de Speeldernis is een heerlijke plek. En sowieso, niks doen is niet aan iedereen besteed.

Ik las op TikTok dat de volgende diagnose al in aantocht is in huize Lether:
@Debbie Lether:Oh wat naar! Ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.
pi_218600858
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Holaa het volgende:
Wie is fred?
pi_218600859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:29 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ik begreep het ook zo, maar las dat wel als humor.
"Jongens, no worries het is niet om zich beter voor te doen met die koffie omdat ze weten dat ik vlog, het is voor iedereen!"

De "verplichte uitjes" zien er leuk uit, zeker de Speeldernis is een heerlijke plek. En sowieso, niks doen is niet aan iedereen besteed.

Ik las op TikTok dat de volgende diagnose al in aantocht is in huize Lether:
@:Debbie Lether:Oh wat naar! Ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.
Die diagnose kreeg ze, volgens eigen zeggen, tijden terug al. Heeft ze alleen een tijdje niet gebruikt. Heeft ze nu weer van stal gehaald.
pi_218600860
En opvallend toch dat zowel MB als JvP bij Ot & Sien was en geen foto' s van even samen iets eten of zo. Gewoon ieder voor zich.
pi_218600891
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:17 schreef lila01 het volgende:

[..]
En ze zet telkens dat liedje 'alleen met jou' van Tabitha onder haar stories.

De tekst is veelzeggend:

https://genius.com/Tabitha-alleen-met-jou-lyrics

Zijn dat nou steeds verborgen boodschappen?
Wel onder een story met Koen.
pi_218600896
Sjee...die ijzige blikken en ontwijkende houding van KB.
pi_218600900
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel onder een story met Koen.
Koen lijkt tegenwoordig meer op een figurant in haar stories dan op haar man, grote liefde, etc. Het zou me trouwens niets verbazen als Michelle van management gaat switchen.
pi_218600928
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:39 schreef Cyan het volgende:

[..]
Koen lijkt tegenwoordig meer op een figurant in haar stories dan op haar man, grote liefde, etc. Het zou me trouwens niets verbazen als Michelle van management gaat switchen.
Eens. Nummer is daarom raar gekozen vind ik.
pi_218600930
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:27 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Haha sorry zie het nu pas.
M’n tel heeft van Jvp ineens Ivo gemaakt.
Sorry JvP dus
Ik durfde al niet vragen wie Ivo was 😉
pi_218600932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:34 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Wie is fred?
Fred's stond op haar story, op de voorkant van een menukaart. Is een restaurant in Ams waar MB op maandagavond zat.
pi_218600950
Ligt het aan mij of gaat het zaakie van Koen (die van Ellen die 0 kilo is aangekomen) alle kanten op in haar laatste reel als ze aan het sporten zijn?
pi_218600956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:19 schreef Felinecat het volgende:

[..]
🤐
pi_218600959
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Nummer is daarom raar gekozen vind ik.
Maar misschien is het bedoeld voor iemand die haar stories bekijkt 😎
pi_218600966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik durfde al niet vragen wie Ivo was 😉
Plotwending 😂
pi_218600994
Fred ivo 😂🤣 Ik was ook even in de war
pi_218601024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:44 schreef WildeTuinen het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het zaakie van Koen (die van Ellen die 0 kilo is aangekomen) alle kanten op in haar laatste reel als ze aan het sporten zijn?
Dat ligt niet aan jou maar waarschijnlijk aan het ontbreken van een boxershort
pi_218601036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:39 schreef Cyan het volgende:

[..]
Het zou me trouwens niets verbazen als Michelle van management gaat switchen.
Ja, zelfde als die van Iris Zeilstra en Quinty Trustful, die nieuwe BFF van MB is van hun agency, zag ik. MB is haar persoonlijke carrière aan het uitbouwen.
pi_218601063
Oehhh AM's boek heeft in 1 alinea 2 keer het ChatGPT streepje! 🙃
Uitgever moet de tekst nog even door de AI check halen....
pi_218601133
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ja, zelfde als die van Iris Zeilstra en Quinty Trustful, die nieuwe BFF van MB is van hun agency, zag ik. MB is haar persoonlijke carrière aan het uitbouwen.
:Y
Het past mijn inziens ook wel bij haar transformatie naar een nieuwe identiteit. Van onderdeel van de poly lijkt ze zichzelf nu te transformeren tot momfluencer.
pi_218601155
Figurant Koen. Ik lach hardop. Ja dit is precies wat het is.
pi_218601161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:17 schreef Lampje88 het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht, en goed voor haar bereik. Gehaaid mens
pi_218601164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:57 schreef Holaa het volgende:
Oehhh AM's boek heeft in 1 alinea 2 keer het ChatGPT streepje! 🙃
Uitgever moet de tekst nog even door de AI check halen....
Deze treurige vrouw heeft mij trouwens een paar weken geleden geblokkeerd omdat ik heel vriendelijke dm heb gestuurd.

Zij zei dat ze de naam van de camping niet wilde delen, pas als ze weggingen. Toen heb ik letterlijk gestuurd "je hebt de naam al gelijk in een storie laten zien, dus pas op."

Echt reden om iemand te blokkeren ja
pi_218601179
quote:

Scherp! Weer een leugen! Evolueren, is ze een Pokemon ofzo?
pi_218601183
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht, en goed voor haar bereik. Gehaaid mens
Vraag me vooral steeds af waarom je op deze manier bekend wilt staan...
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:20:24 #298
382129 crew  Donna
pi_218601196
quote:
Jeeeeeezus. _O- _O-
pi_218601201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie er maar 88?
pi_218601207
Laatst vroeg hier iemand naar the home and the kid, waar die ineens gebleven was.
Ze heeft nu een story
Don't ya leave, i'll be back.

Benieuwd of daar iets gebeurd is of ze gewoon even klaar was met Insta. Vond haar altijd leuk om te volgen.
pi_218601247
quote:
Omg ik zie het ook ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')