abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218597065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat ze ergens gelezen heeft dat het werkt voor wat ze verzonnen heeft en daarom zegt dat ze het drinkt...
Voor dat filmpje heeft ze het woord nooit eerder getypt
Ik vind dat Debbie vooral antireclame maakt met al deze dingen. Blijkbaar neemt ze allerlei maatregelen en hangt ze dan nog half in haar rolstoel tijdens een uitje. Hoe zou ze erbij liggen als ze de voorzorgsmaatregelen niet zou treffen?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218597079
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat ze ergens gelezen heeft dat het werkt voor wat ze verzonnen heeft en daarom zegt dat ze het drinkt...
Voor dat filmpje heeft ze het woord nooit eerder getypt
En er zal wel weer een linkje komen om via haar watturdrop te kopen.
pi_218597088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind dat Debbie vooral antireclame maakt met al deze dingen. Blijkbaar neemt ze allerlei maatregelen en hangt ze dan nog half in haar rolstoel tijdens een uitje. Hoe zou ze erbij liggen als ze de voorzorgsmaatregelen niet zou treffen?
Waarschijnlijk is ze dan een stuk fitter. Al die onnodige maatregelen treffen kosten namelijk bakken energie.
pi_218597090
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ballerina888 het volgende:
Na een wat langer gesprek met dbm...het is echt praten tegen een stalen deur. Ze begrijpt gewoon niet wat er gezegd wordt.
Eens. Ik heb in het verleden contact gehad met haar, gesprek leek best oké te verlopen, maar ineens een scheldkanonnade en ik werd geblokkeerd. En dan te bedenken dat ik ver weg bleef van advies geven, maar vooral vertelde vanuit eigen ervaringen, in de hoop dat ze er zelf wat uit zou halen.
pi_218597091
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Bedoel je niet Frieslant? 🤪
😂
pi_218597095
Misschien moet ze zich minder druk maken om wat mensen zeggen en er geen domme filmpjes over maken. Ze was zo druk met het editen van een treurig hijgend filmpje dat ze vergeet waar haar kind heen gaat. Dat er uberhaupt een alarm afgaat als het tijd is. Je zal het maar druk hebben met jezelf druk maken.
pi_218597124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:51 schreef Johanna38 het volgende:
Ik praat vast voor mijn beurt, maar is dat iets wat echt werkt; drankjes met elektrolyten? Of is het gewoon verkapte reclame voor haar chemische drankje?
Ik ken het alleen voor sporters en als je buikgriep hebt. Kennelijk vindt Debbie dat ze een topsporter is.
pi_218597127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En er zal wel weer een linkje komen om via haar watturdrop te kopen.
Zou daar wel wat van vinden hoor als ze die meuk aan gaat prijzen als soort van medicijn.. waterdrop is gewoon geur smaak en zoetstof .. kan je beter gewoon een supplement ofzo nemen als je extra pietamientjes wilt
pi_218597136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is ze dan een stuk fitter. Al die onnodige maatregelen treffen kosten namelijk bakken energie.
Meerdere keren per dag temperaturen is toch ook te idioot voor woorden. Het is een obsessie voor haar. Ze probeert zichzelf iets te bewijzen.
pi_218597167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ken het alleen voor sporters en als je buikgriep hebt. Kennelijk vindt Debbie dat ze een topsporter is.
Of ze heeft buikgriep en noemt het lc 🤔
pi_218597170
Ik gebruik zelf vaak tabletten met elektrolyten tijdens (lange/intensieve) trainingen op de fiets. Je gebruikt dat om aan te vullen wat je verliest tijdens sporten. Door meer zweten verlies je meer natrium, magnesium, calcium etc.. en kun je bijv. kramp krijgen. Als het warm weer is, gebruik ik naast de losse tabletten vaak nog een bruistablet opgelost in een bidon. Doe ik dat niet dan heb ik een paar uur erna hoofdpijn. Buiten mijn trainingen om gebruik ik niks extra, maar haal ik het uit mijn gewone voeding.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:25:08 #112
184769 crew  Deisyy
pi_218597203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:01 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Heeft ze niet gewoon borderline?
Laat diagnoses stellen maar aan de experts over

Zie TT, diagnose daar (dus niet hier :+ )
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218597239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:13 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Eens. Ik heb in het verleden contact gehad met haar, gesprek leek best oké te verlopen, maar ineens een scheldkanonnade en ik werd geblokkeerd. En dan te bedenken dat ik ver weg bleef van advies geven, maar vooral vertelde vanuit eigen ervaringen, in de hoop dat ze er zelf wat uit zou halen.
Ja exact, zo ging het. Ineens was ik een narcist enz.
pi_218597277
Mirthe en dat ei lopen weer achter zeepbellen aan 🙄. Die zijn ook cringe met z'n 2en hoor!
pi_218597305
Vergeten jullie niet dat Debbie haar lichaam iedere dag topsport levert?!
pi_218597315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:03 schreef Ballerina888 het volgende:
Als DBM Brabant met een D blijft schrijven dan kom ik hoogstpersoonlijk naar Friesland om dr een tik te geven. Zo ergelijk dit.
Maar weet je dan wel waar ze woont? Ze beschermt alle privé informatie heeeel goed.
pi_218597316
Het boeit dbm allemaal niks hoor, maar wel tig stories en een post moet ze eraan besteden 🫣
pi_218597319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Precies! In een grijs verleden vroeg mijn moeder mij om mee te lopen met een protestmars "vrouwen tegen kernwapens". Ik haat dat soort gedoe! Ik loop in een protestmars tegen kernwapens en dat staat los van het feit dat ik een vrouw ben, dat heeft er nl helemaal niks mee te maken! Ik heb sowieso niks met vrouwengatherings.
Dat precies! Zei ik vorige week ook, ze zijn tegen vrouwenmoord ik ben tegen ALLE moord.
pi_218597561
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het boeit dbm allemaal niks hoor, maar wel tig stories en een post moet ze eraan besteden 🫣
Ze wil heel graag een grote fluflu worden. Met dit soort berichten waarin ze # onlinehaat etc gebruikt krijgt ze meer reactie en online zichtbaarheid.
pi_218597566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Meerdere keren per dag temperaturen is toch ook te idioot voor woorden. Het is een obsessie voor haar. Ze probeert zichzelf iets te bewijzen.
Eens. Ik vind dat redelijk gestoord hoor.
pi_218597569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zou daar wel wat van vinden hoor als ze die meuk aan gaat prijzen als soort van medicijn.. waterdrop is gewoon geur smaak en zoetstof .. kan je beter gewoon een supplement ofzo nemen als je extra pietamientjes wilt
Het zou me totaal niet verbazen.
pi_218597574
Hoe Debbie dat verhaal
Ook weer verteld op TikTok, helemaal
Opgewonden en blij,jeujjj ik mag weer wat vertellen over mijn ziektes, o wat ben ik interessant..

En Dbm : ik ben ook ooit door haar geblokkeerd, was een keurig gesprek maar ik was het niet met haar eens, werd echt compleet afgebrand.
Ik vind haar zo hypocriet, ze zet mensen met een vraag met naam en foto in haar Posts maar haar eigen kinderen krijgen een bloemetje en een fictieve naam.
pi_218597575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:52 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja, echt! Ik ga niet net als haar het hele gesprek online gooien met screenshots. Maar de kern is dat im ben blijven herhalen dat ik niet snap waarom ze haar kinderen en hun privacy online blijft gooien. En de conclusie is dat ik een narcist ben en aan het shamen ben. Terwijl dit gewoon een oprechte waarschuwing is.
En geblokkeerd natuurlijk, want ik ben "een wappie".
Hahahaha een narcist en aan het shamen? Die vrouw kraamt echt alleen maar onzin uit. Misschien moet ze voordat ze allerlei moeilijke woorden gebruikt eerst eens kijken wat ze betekenen. En anders alleen woorden uit haar eigen woordenschat gebruiken. Zeg niet snel dat mensen dom zijn, maar zij doet toch een beste poging om dat woord aan haar toe te kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 26-08-2025 15:32:40 ]
pi_218597591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Word je er ook zo cricri van?
Hahaha, de straattaal die zij gebruikt komt in mijn vocabulaire niet voor. Ik verbaas me vooral over al die onzin die zij uitkraamt.
pi_218597668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:51 schreef Johanna38 het volgende:
Ik praat vast voor mijn beurt, maar is dat iets wat echt werkt; drankjes met elektrolyten? Of is het gewoon verkapte reclame voor haar chemische drankje?
Ik neem dit ook in verband met mijn pots klachten (te hoge hartslag etc) maaar ik neem het niet extra op drukke dagen daarvoor helpt het niet.
Neem het trouwens niet van waterdrop hoor.

Maar her word dus echt niet alleen maar bij veel sporten geadviseerd wat hier boven veel genoemd word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')