😂🤣 ik snap je zo!! Ik ben ook alles behalve agressief verder maar pffffquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n ontzettend naar karakter hebben. Echt, het bloed onder mn nagels.
Ik ben helemaal niet geweldadig, heb nog nooit gevochten of zelfs iemand geslagen. Maar zij roept dingen in mij op...
Met z’n alle als support op de tribune? 😂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:
13 & 14 september Ascending Cup One in Rotterdam, dan gaat het gebeuren volgens de inschrijflijst.
Dat vroeg ik me dus ook af toen ik de opmerking kreeg. Het was bloedserieus bedoeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat heeft haar ‘heb je wel eens van sarcasme gehoord’ opmerking te maken met de reactie van iemand die aangeeft dat ze zo te googlen is, inclusief volledige namen en aandoeningen van de kinderen?
Het boeit haar in elk geval zoveel dat ze haar blog offline heeft gehaald, omdat er hier over geschreven is (of een ander forum).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En waarom dan? Denk je serieus dat je daarmee wat bereikt? Dat ze denken oh Annemarie zegt dat dit niet goed is, laten we stoppen? Waarom denk jij dat je op de positie staat daar uberhaupt iets van te zeggen? Omdat je het ZOO ZOOOOO erg vind?
Ik vind familievloggers die hun kids aan het werk zetten en wellicht uitbuiten ook NOT DONE. Maar ik ga daar zelf echt niet berichtjes naar toe sturen. Er is een meldpunt. Gebruik dàt dan.
Dus je mag niet zeggen tegen een flu dat je peuter in een bikini of likkend aan een druipend softijsje niet verstandig is, dat die content ook op een andere manier wordt/kan worden gebruikt.
Dat mag je alleen mélden. Waarna er niks mee wordt gedaan, want de story is na 24 uur verdwenen.
Bovendien kun je alleen het ‘uitbuiten’ a la de Bellinga’s melden, niet een kleuter in een bikini.
Ook al boeit het een flu niks, ook al denkt een flu dat er niks gebeurt met de foto van háár dochter: misschien gaat er één iemand eens over nadenken. Komt ze/hij tot besef dat het inderdáád niet zo verstandig is.
Ze heeft nog een keer een poging gedaan toen haar zoon een jaar of 2/3 was. Die poging is mislukt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:38 schreef Lampje88 het volgende:
Huh ik dacht dat Judith nog open stond voor baby (stond in dat interview) maar wist niet dat ze 48!! Was. Dacht wel over de 40 en oud eruit zien maar niet bijna 50 ivm die wens
Bedoel je niet Frieslant? 🤪quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:03 schreef Ballerina888 het volgende:
Als DBM Brabant met een D blijft schrijven dan kom ik hoogstpersoonlijk naar Friesland om dr een tik te geven. Zo ergelijk dit.
Als je alles online pleurt heeft iedereen ermee te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef miep123456 het volgende:
Ik ben geen DBM fan maar ze heeft natuurlijk wel een punt, als je niet bevalt hoe iemand voor de kinderen zorgt,
of welk werk die verricht of juist niet , dat gaat ons eigenlijk niks aan.
Natuurlijk ik schrijf mee , ik heb een oordeel en besteed aandacht aan mensen , die ik niet ken maar wel een oordeel over heb.
Ik doe hier gewoon aan mee, ik ga wel aan de slag hiermee,want tijd is kostbaar.
Noem een aandoening of diagnose en Debbie heeft hem (gehad).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef miep123456 het volgende:
Debbie had toch ook nog de gevolgen van een Whiplash en ze had toch ook fibromyalgie, hoor je niks meer over.
Gotta catch 'em all.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Noem een aandoening of diagnose en Debbie heeft hem (gehad).
Met spandoeken? 😂😂😂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:36 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Met z’n alle als support op de tribune? 😂
Onbegonnen werk om die vrouw het licht te laten zien. Ze neemt niks, maar dan ook niks van een ander aan. En ook echt een type dat altijd het laatste woord moet hebben. Pretty annoying.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ballerina888 het volgende:
Na een wat langer gesprek met dbm...het is echt praten tegen een stalen deur. Ze begrijpt gewoon niet wat er gezegd wordt.
Word je er ook zo cricri van?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:47 schreef Maremare het volgende:
[..]
Onbegonnen werk om die vrouw het licht te laten zien. Ze neemt niks, maar dan ook niks van een ander aan. En ook echt een type dat altijd het laatste woord moet hebben. Pretty annoying.
Ja, echt! Ik ga niet net als haar het hele gesprek online gooien met screenshots. Maar de kern is dat im ben blijven herhalen dat ik niet snap waarom ze haar kinderen en hun privacy online blijft gooien. En de conclusie is dat ik een narcist ben en aan het shamen ben. Terwijl dit gewoon een oprechte waarschuwing is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:47 schreef Maremare het volgende:
[..]
Onbegonnen werk om die vrouw het licht te laten zien. Ze neemt niks, maar dan ook niks van een ander aan. En ook echt een type dat altijd het laatste woord moet hebben. Pretty annoying.
Enquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:45 schreef Maremare het volgende:
[..]
Met spandoeken? 😂😂😂
"Hup hup op karakter"
Ik denk vooral dat ze ergens gelezen heeft dat het werkt voor wat ze verzonnen heeft en daarom zegt dat ze het drinkt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:51 schreef Johanna38 het volgende:
Ik praat vast voor mijn beurt, maar is dat iets wat echt werkt; drankjes met elektrolyten? Of is het gewoon verkapte reclame voor haar chemische drankje?
- geen diagnoses -quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef miep123456 het volgende:
Debbie had toch ook nog de gevolgen van een Whiplash en ze had toch ook fibromyalgie, hoor je niks meer over.
Leuke is dat buurvrouw ook meedoet en toevallig heeft gevraagd of ik ook kwam... 🤔 word wel erg interessant nu...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:36 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Met z’n alle als support op de tribune? 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |