Ik vond het van ter stal ook erg jammer. Ik koop daar graag voor de jongste, en dan geven zij weg aan een fluflu die de kleding verder nooit meer zal aantrekken bij de kinderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:00 schreef Avea het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt een reden om daar niet te kopen.
Ik snap dat dit hun manier is van reclame maken maar als je ziet wat een bergen kleding zij weggeven aan heel veel influencers, echt niet meer normaal
Precies dit. Maar nee, lekker een ander voor je laten opdraven. Er is niks mis met voor elkaar zorgen hoor. Zal ook altijd klaarstaan voor de mensen om me heen, maar mensen die zelf verantwoordelijk zijn voor hun ellende mogen het wat mij betreft lekker uitzoeken. Mij niet bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze had bij wijze van nog een blik soep kunnen opwarmen, broodje met een gebakken eitje erbij oid
Dat laatste, denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:31 schreef Minimimi het volgende:
Wat bedoelt JvP bij die foto van de jongens op het voetbal met ‘Als Koen geen training hoeft te geven en ik mee kan’? 😅
Bedoelt ze dat ze niet gaat als Koen training geeft? Of dat ze dan niet hoeft te babysitten op de andere kids?
Ja dit haalde ik er ook uit. AM denkt dat zij de bekende influencer is die "alleen goede koffie lust" en dat die vrouw daarom speciaal voor haar binnen koffie haalde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef Lostit het volgende:
Ik dacht dat AM bedoelde dat ze goede koffie kreeg omdat ze herkend werd (dus dat die vrouw het speciaal voor haar ging halen) omdat ze altijd zo loopt te zeiken als er slechte koffie is. Maar dat ze daarna zag dat een andere vrouw ook die koffie kreeg dus dat dat het niet was.
Wat evolueert er dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie reageert op TT op iemand die een lichte vorm van CVS heeft: ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.
Wat zegt ze nou? Dit heeft ze letterlijk maanden geleden al gezegd. Toen was het al geėvolueerd. Zij moet echt gaan opschrijven wat ze uitkraamt.
Misschien moet ze een notitieboekje aanschaffen. Titel: Lether's bullshit boekje. Zij en DBM hadden zussen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie reageert op TT op iemand die een lichte vorm van CVS heeft: ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.
Wat zegt ze nou? Dit heeft ze letterlijk maanden geleden al gezegd. Toen was het al geėvolueerd. Zij moet echt gaan opschrijven wat ze uitkraamt.
Ja, snorlex 😁quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat evolueert er dan?
Is ze stiekem een pokemon?
De kinderen van M zitten precies aan de andere kant van Ot en Sien als de kinderen van J. Dus zou niet heel gek zijn als ze niet samen zijn gereden dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
MB en JvP die voor een klein vermogen aan kleding kopen voor de kinderen.
Ze reden overigens niet samen.
Ik denk een Labubu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat evolueert er dan?
Ja dus als ze het afmaakt dan krijgt ze het niet ofzo.. net of dat iets uitmaakt. Je hebt het of je hebt het niet. Ik heb het wel maar het is niet zo dat als ik een traject doorloop het niet meer heb.. was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik had ook een pokemon associatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat evolueert er dan?
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat evolueert er dan?
Ik denk het niet, want ik kan de content voor de komende maanden al weer verzinnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef Jenn1806 het volgende:
Schaamteloos van die koffie joh! Gisteren ook weer dat gezeik dat ze bij plaswijckpark de koffie niet durfde te proeven. Dat is weer een van haar nieuwe paradepaardjes hoor, overal koffie afzeiken of bij ieder uitje benoemen dat ze "niet durft" 🙄 Zou ze nou zelf nooit moe worden van die vastlopende langspeelplaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |