Toen ik vroeger paardrijles had, hadden de paarden in de zomer ook gewoon lekker een paar weken vakantie. Niks inhaallessen, er was gewoon niks in te halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:22 schreef Holaa het volgende:
Gezellige laatste vakantieweek bij AM: elke dag verplichte uitjes, zelfs voor de twee bijna middelbaren die vanaf het middelbaar dus helemaal losgelaten worden (lees: over 6 dagen). En elke middag een inhaalles... 🙃 Lekker bijkomen zo.
Al die dames hebben last van geheugenverlies. Op verschillende plekken en momenten roepen ze iedere keer andere dingen en vervolgens weten ze niet meer wat ze precies waar en wanneer hebben gedeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dat is weer zo heerlijk tegenstrijdig bij ons Debbie: haar hartslag mocht toch niet hoog , daarom niet op de fiets, iets met peacen of wat was het.
En nu moet die hartslag weer omhoog??
Die komt toch om in haar eigen leugens .
Ze lullen zoveel zelfs als je hoogbegaafd bent kun je het niet meer bijhouden. Ze zouden een logboek moeten bijhouden denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Al die dames hebben last van geheugenverlies. Op verschillende plekken en momenten roepen ze iedere keer andere dingen en vervolgens weten ze niet meer wat ze precies waar en wanneer hebben gedeeld.
Ik denk ergens dat ze wel weet dat ze niet goed bezig is, vandaar ook de bloemetjes over de gezichten en de nicknames. Maar social media brengt haar blijkbaar veel (in de vorm van likes, reacties, steun, zich gehoord voelen, etc.) dat ze er niet mee wil stoppen. En hoe extremer haar verhalen, hoe meer reactie ze krijgt, denk bijvoorbeeld aan het 100-delig zwangerschaps- en bevalverhaal van haar op Treads. Dit krijgt ze denk ik niet (of te weinig) in het "echte" leven van bijvoorbeeld haar man, vrienden, familie, collega's of een professional.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:27 schreef Ballerina888 het volgende:
Na een wat langer gesprek met dbm...het is echt praten tegen een stalen deur. Ze begrijpt gewoon niet wat er gezegd wordt.
Had ze daar erg veel reacties/likes/hartjes? Maarja, elke reactie was aandacht en vond ze fijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:02 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ik denk ergens dat ze wel weet dat ze niet goed bezig is, vandaar ook de bloemetjes over de gezichten en de nicknames. Maar social media brengt haar blijkbaar veel (in de vorm van likes, reacties, steun, zich gehoord voelen, etc.) dat ze er niet mee wil stoppen. En hoe extremer haar verhalen, hoe meer reactie ze krijgt, denk bijvoorbeeld aan het 100-delig zwangerschaps- en bevalverhaal van haar op Treads. Dit krijgt ze denk ik niet (of te weinig) in het "echte" leven van bijvoorbeeld haar man, vrienden, familie, collega's of een professional.
Sanne(ke) en Elyse vind ik hetzelfde soort type, best sneu eigenlijk...
Ik gebruik ook elektrolyten. Niet omdat ik topsporter ben maar omdat ik helaas dagelijks krampen heb. Zodra ik de elektrolyten inneem, zijn de krampen voor een paar dagen weg of een stuk minder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen voor sporters en als je buikgriep hebt. Kennelijk vindt Debbie dat ze een topsporter is.
Moeders ook echt... zo 1980... 🫠quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:29 schreef Flipflop12 het volgende:
Haha lees ik dat nou echt bij AM? “Ik twijfelde of de mevrouw mij herkende en binnen koffie ging halen, maar nee het is voor alle moeders”
Haha het feit dat iemand je eventueel zou herkennen plus dat iemand dan speciaal zou gaan halen voor jou binnen én het “maar nee, voor alle moeders”, alles aan deze zin vind ik arrogant..😂😂😂
Het is weer een voorbereiding van lik me vesje.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:25 schreef Holaa het volgende:
En Judith is te moe voor schoenen kopen. Dat kon niet in week 5 van de vakantie? Voor hun uitputtende week?
En 4 (!) paar schoenen is niet gek toch met een kind in de groei, als in: minimaal 1 paar nieuwe normale schoenen, laarzen, gymschoenen en wellicht sportschoenen voor een hobby?
Net even teruggekeken, ongeveer 25 hartjes per bericht, het verhaal had 52 hoofdstukken, dus 1300 hartjes voor de blije mama. Er zitten dagen tussen dat ik er minder krijg 😉quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:17 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Had ze daar erg veel reacties/likes/hartjes? Maarja, elke reactie was aandacht en vond ze fijn.
Was het maar zo makkelijk 😂🤡 zou ze het zelf geloven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
Oh my god. Ellen (terugnaarliefde) van de Kwarrel heeft een paar taartjes op vorige week en is 0 kilo aangekomen.
Hoe dat kan? Dat manifesteert ze.
![]()
![]()
![]()
Deze vrouw. Ik kan niet meer.
Meestal duurt het toch een week of 2 voordat je dat zietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
Oh my god. Ellen (terugnaarliefde) van de Kwarrel heeft een paar taartjes op vorige week en is 0 kilo aangekomen.
![]()
![]()
![]()
OMG daarom ben ik zo dik, ik manifesteer niet genoeg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga mijzelf nu even 20 kilo minder manifesteren! Be right back!!!! Koekoek!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is sowieso het leven van fluflu’s vind ik. Alles is aandacht. Aandikken is nog meer aandacht. Kan er zo een handvol denk ik die hier schuldig aan zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:02 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Ik denk ergens dat ze wel weet dat ze niet goed bezig is, vandaar ook de bloemetjes over de gezichten en de nicknames. Maar social media brengt haar blijkbaar veel (in de vorm van likes, reacties, steun, zich gehoord voelen, etc.) dat ze er niet mee wil stoppen. En hoe extremer haar verhalen, hoe meer reactie ze krijgt, denk bijvoorbeeld aan het 100-delig zwangerschaps- en bevalverhaal van haar op Treads. Dit krijgt ze denk ik niet (of te weinig) in het "echte" leven van bijvoorbeeld haar man, vrienden, familie, collega's of een professional.
Sanne(ke) en Elyse vind ik hetzelfde soort type, best sneu eigenlijk...
Hier kwam ik voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alleen bij onwetende sukkels die zichzelf niet slank manifesteren natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:50 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Meestal duurt het toch een week of 2 voordat je dat ziet
Echt he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:22 schreef Holaa het volgende:
Gezellige laatste vakantieweek bij AM: elke dag verplichte uitjes, zelfs voor de twee bijna middelbaren die vanaf het middelbaar dus helemaal losgelaten worden (lees: over 6 dagen). En elke middag een inhaalles... 🙃 Lekker bijkomen zo.
Nouuu zij is echt niet oké hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef Donna het volgende:
![]()
![]()
![]()
En, heb je al resultaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:55 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf nu even 20 kilo minder manifesteren! Be right back!!!! Koekoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |