SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Bij mij in de straat klagen de echte bewoners dat het allemaal beetje saai en stil is 's avonds. Iedereen gordijnen dicht en zijn eigen ding aan het doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
Jullie hebben nog gelijk ook.Ik dacht echt even van ja leuk maar waarom moest ik er eigenlijk twee hebben maar ik zie toch wel het nut nu.
De gemiddelde bakfiets wil (en kan) hier niet wonen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?
De echte bewoners?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij in de straat klagen de echte bewoners dat het allemaal beetje saai en stil is 's avonds. Iedereen gordijnen dicht en zijn eigen ding aan het doen.
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoondquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die er al 30+ jaar wonen. Niet die enge nieuwelingen.
Ik wel. Maar het is echt zo mega relaxt nu ik er niet meer woon.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoond
Neem jij de alcohol, neem ik het deken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
belachelijk. alle dekentjes zijn verplicht om MET alcohol te zijn
je ziet de username?quote:
Ja, dat mag ookquote:
Zieke burnquote:
Ik woon er vrij dichtbijquote:
Van mij nietquote:
Zellufquote:
Ok AI.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
Nee, in Nederland mag je geen luiaard als huisdier houden. Hoe schattig ze ook zijn met hun trage bewegingen en grote ogen, ze staan niet op de officiële huis- en hobbydierenlijst van de Rijksoverheid. Dat betekent dat het wettelijk verboden is om een luiaard te houden als huisdier2.
Waarom mag het niet?
Dierenwelzijn: Luiaards hebben een heel specifieke leefomgeving nodig (warm, vochtig, rustig) die moeilijk na te bootsen is in een huiselijke setting.
Gedrag en stress: Ze zijn solitaire dieren die snel gestrest raken van menselijk contact.
Bescherming van wilde dieren: Het houden van exotische dieren als huisdier kan illegale handel en ontbossing stimuleren.
Kom vechten danquote:
Ah! Dan is dat zeker en vast de verklaringquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon er vrij dichtbij
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah! Dan is dat zeker en vast de verklaring
Doe ik niet met mensen die het deken typenquote:
vervelend!!quote:
Je bent gewoon bang dat je de gevecht gaat verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik niet met mensen die het deken typen
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels bekend als KarzAI.
Ik weet niet beterquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen ‘de deken’![]()
En hoeneer is ook geen normaal woord @:US.
echt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen ‘de deken’![]()
En hoeneer is ook geen normaal woord @:US.
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je de gevecht gaat verliezen
Het dekentjequote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
Gebruik wel de dekens
En voor koukleumen.quote:
Belgen moeten naar FOK.be gaanquote:
Ik zal beetje tussen het oude en nieuwe in. Maar vind het maar allemaal gezapig geworden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoond
Als je twijfelt wat juist is, gewoon verkleinwoord ervan maken, dan is het altijd 'het'.quote:
‘Oh je hebt gelijk’, ‘Sorry, dan heb ik niet goed gekeken’.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!
Past bij de leeftijd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal beetje tussen het oude en nieuwe in. Maar vind het maar allemaal gezapig geworden.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
keuze opties voor het avondeten
- kapucijners met spek en ui
- tortelini met ham, met carbonara
- aardappelgratin met groentemacedoine en cordon blue of mini-kiprollade
Als studenten AI gaan gebruiken leren ze nooit wat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Oh je hebt gelijk’, ‘Sorry, dan heb ik niet goed gekeken’.
Je ligt in het ziekenhuis?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
0ptie 3quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
Ik heb hem laatst met een flink prompt aan het werk gezet binnen mijn eigen niche beroep. Dat deed ie aardig prima met wel een aantal (als feiten gepresenteerde) fouten die een junior geheid voor waar had aangenomen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als studenten AI gaan gebruiken leren ze nooit wat.
Je mist er weinig aan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegeten
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegeten
neequote:
Ik blijf het eng vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst met een flink prompt aan het werk gezet binnen mijn eigen niche beroep. Dat deed ie aardig prima met wel een aantal (als feiten gepresenteerde) fouten die een junior geheid voor waar had aangenomen.
Voor de rest weet ie mij meer te vertellen van ‘randzaken’ dan mijn eigen arts
nou ja, die groente macedoine word ik ook meestal niet heel vrolijk vanquote:
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een bladblazer
Hingggggggg hingggggggggg hinggggggggggggggggggggg!
makreel uit blik mag je niet eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef Karzai het volgende:
ik maak vanavond een salade met sla uiteraard, makreel uit blik, tomaat, amsterdamse uien en een eitje
ook nog nooit ergens vers te koop gezien. Alleen de potjesquote:
Waarom? Het scheelt mij oneindig veel zoeken. Ik heb hem een hele vakantie, een weekend trip en een weekmenu laten plannen op basis van mijn eigen dingen die ik leuk/lekker vindt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf het eng vinden.
Wij hebben tegenwoordig een haan in de buurt. Begint rond 4 's nachts alquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een bladblazer
dan zou het pasta wordenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, die groente macedoine word ik ook meestal niet heel vrolijk van
en cordon blue ook niet
de blaadjes beginnen ook al erg vroeg te vallen dit jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een bladblazer
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.
Waar word je wel vrolijk van?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, die groente macedoine word ik ook meestal niet heel vrolijk van
en cordon blue ook niet
broccoli natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar word je wel vrolijk van?
Taart.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vlaaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst kennisgemaakt met de term 'valse herfst', elk jaar leer je weer wat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de blaadjes beginnen ook al erg vroeg te vallen dit jaar.
Ik zie nu een mental image voor me: dat er zo'n hele grote berg met bladblazers ligtquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.
ik zag ze liggen bij vomar voor een euro, ff eentje gekocht om te proberen en het was verrassend goed te nassenquote:
Verkopen aan de KFCquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig een haan in de buurt. Begint rond 4 's nachts al
Ik denk dat het nu vooral om stof en steentjes gaatquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles verdroogd natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee dank je. Het dichtstbijzijnde wat ik eet is vegan "vissticks".quote:
Beide kan ik niet handelen. Of het zijn van die gepensoenieerde senioren die dat ene blaadje van hun oprit moeten blazen (of ze het apparaat ipv een sportwagen o.i.d.), of het hoveniersbedrijf die hun uren vol moeten maken op het naburige bedrijventerreintje. Terecht dat Lubach er een item aan heeft gewijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.
Ja, dat doen ze zeldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.
maar klimaatverandering blijft een hoax natuurlijkquote:
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar klimaatverandering blijft een hoax natuurlijk
nog 4 maanden en je zit aan het kerstdinerquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Ygritte het volgende:
Van mij mag het nog wel even indian summeren. Kunnen we daarna direct door naar de kerstboom
Ik ga alvast een afspraak voor de winterbanden maken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Ygritte het volgende:
Van mij mag het nog wel even indian summeren. Kunnen we daarna direct door naar de kerstboom
ja, een paar maanden terug nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een paar maanden terug nogWas ook geen ninja, ik zag hem niet meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Itssss the season to be jollyquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 4 maanden en je zit aan het kerstdiner
Slim, anders kan je in december pasquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga alvast een afspraak voor de winterbanden maken.
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Itssss the season to be jolly
[..]
Slim, anders kan je in december pas
Nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben verdorie zeiknat geregend afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu een mental image voor me: dat er zo'n hele grote berg met bladblazers ligt
Brandend ...
Prachtigquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste AI picture creatie ooit
Ontzettend. Geestverruimend ook enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtig
Werkt het therapeutisch ?
Gedoetjes.quote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ontzettend. Geestverruimend ook enzo.
van mijquote:
Hoezo lagen die in emmenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedoetjes.
Mocht niet bij de lokale merkdealer; daar kwamen ze pas redelijk laat achter. Daarna keer afspraak gehad bij de Ford-dealer om te wisselen maar mijn zomerbanden lagen toen nog in Emmen. Toen was ik er wel beetje klaar mee.
Oh, wow, daardoor voel ik me iets beter over mijn procrastination skillsquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
maar waarom?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste AI picture creatie ooit
Dank uquote:
Oh, jij had ook al zo'n lekker logische? Mijne komt blijkbaar uit Limburg ergens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar werd mijn lease-auto geleverd blijkbaar.
Bedoel meer op medisch gebiedquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom? Het scheelt mij oneindig veel zoeken. Ik heb hem een hele vakantie, een weekend trip en een weekmenu laten plannen op basis van mijn eigen dingen die ik leuk/lekker vindt.
Ik had Canva.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dank uChatGPT wilde geen vlammen toevoegen, want dat was te geweldadig, rook of cartoon symbolen mochten wel
Ik heb het noodzakelijke onderhoud van mijn auto 8 maanden uitgesteld en besloot gewoon elke keer de andere auto te nemen omdat ik er geen zin in garagegeneuzel had.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, daardoor voel ik me iets beter over mijn procrastination skills
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij had ook al zo'n lekker logische? Mijne komt blijkbaar uit Limburg ergens.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het noodzakelijke onderhoud van mijn auto 8 maanden uitgesteld en besloot gewoon elke keer de andere auto te nemen omdat ik er geen zin in garagegeneuzel had.![]()
Thank you, you’re welcome.
Oh dat vind ik altijd zo gaar die ‘preferred dealers’.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar werd mijn lease-auto geleverd blijkbaar.
Nee, de mijne hebben ze met 4km op de teller afgeleverd, die is niet vanuit het zuiden gereden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.
Male gigelo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.
oh sterkte slik vast 2 molletjes om de pijn de voorkomenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moet nu een uur wachten om te kijken hoe het bloeden gaat, of het is gestopt of niet. (ik slik bloedverdunners).
Maar kies is er in zijn geheel uit. Tandarts was bang dat dat niet ging lukken.
Ik liet laatst mijn tekeningen beoordelen door ChatGPT vond de uitkomst best grappigquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter is heel creatief met tekenen en zo.
Kan ze echt heel goed, die heeft een gruwelijke hekel aan AI.
Die neemt ook je tekeningen of stijl over
als bossie van hem geen petat met sitostick mag mag hij van mij geen makreel uit blikquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom?
makreel uit blik is lekker
Niet doen die kopieert je stijl!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik liet laatst mijn tekeningen beoordelen door ChatGPT vond de uitkomst best grappig
Ben nog niet thuis. Ik heb wel eens recept voor AB meegekregenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh sterkte slik vast 2 molletjes om de pijn de voorkomen
Eens. AI als hulpmiddel om je idee te verduidelijken richting een artiest: fair game. Creatief werk aan een bot voeren om diezelfde artiesten niet meer te hoeven betalen: slechtste idee ooit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter is heel creatief met tekenen en zo.
Kan ze echt heel goed, die heeft een gruwelijke hekel aan AI.
Die neemt ook je tekeningen of stijl over
Meer dan een jaar de sportschool gesponsord;quote:
Je ziet veel wall paintings op bv die ToodeLoo toiletten en moderne gebouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens. AI als hulpmiddel om je idee te verduidelijken richting een artiest: fair game. Creatief werk aan een bot voeren om diezelfde artiesten niet meer te hoeven betalen: slechtste idee ooit.
Ik had een abo op een tijdschrift wat ik steeds op wilde zeggen. Uiteindelijk hield het blad eerder op met bestaan dan dat ik doorgaf dat ik 'm niet meer wilde.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer dan een jaar de sportschool gesponsord;
Meer dan een jaar een tijdschrift in de bus waar ik geen reet meer aan vond en eigenlijk niet meer las.
Ik kan nog wel even doorgaan
Next levelquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een abo op een tijdschrift wat ik steeds op wilde zeggen. Uiteindelijk hield het blad eerder op met bestaan dan dat ik doorgaf dat ik 'm niet meer wilde.
sitostickquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als bossie van hem geen petat met sitostick mag mag hij van mij geen makreel uit blik
Daar heb ik me ook vaak schuldig aan gemaakt vroeger idd, sportschool donaties, hele stapels Quests verzameld, maar nooit eentje lezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer dan een jaar de sportschool gesponsord;
Meer dan een jaar een tijdschrift in de bus waar ik geen reet meer aan vond en eigenlijk niet meer las.
Ik kan nog wel even doorgaan
Ja, het is best wel triest hoeveel AI meuk je aantreft.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet veel wall paintings op bv die ToodeLoo toiletten en moderne gebouwen.
Dan wijst ze zo de AI foutjes aan binnen 3 tellen.
Kijk dan pappa dit klopt niet dat klopt niet is gewoon gare AI
Dat snap ik dan niet, geef je loeiveel geld uit voor zo’n hele wand mag de foto niks kosten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is best wel triest hoeveel AI meuk je aantreft.
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook vaak schuldig aan gemaakt vroeger idd, sportschool donaties, hele stapels Quests verzameld, maar nooit eentje lezenNu is het voornamelijk de evil 'huis ToDo lijst', die maar niet kleiner wordt
Bij het technische werk is AI ook nog niet al te best andersquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens. AI als hulpmiddel om je idee te verduidelijken richting een artiest: fair game. Creatief werk aan een bot voeren om diezelfde artiesten niet meer te hoeven betalen: slechtste idee ooit.
stuur even door naar Nederlandquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De regen heeft Ierland bereikt.
Daar is regen toch permanent?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De regen heeft Ierland bereikt.
Topvent.quote:
nee vrijdagquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Komt hier donderdag aan land. #goedvoordeplantjes
Ik vraag me eigenlijk ook af of de lui die het goedgekeurd/gekocht hebben doorhebben dat het AI is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet, geef je loeiveel geld uit voor zo’n hele wand mag de foto niks kosten.
Sommige mensen zijn ook helaas niet zo van de details. Waarschijnlijk een combinatie van niet willen en niet kunnen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af of de lui die het goedgekeurd/gekocht hebben doorhebben dat het AI is.
Allemaal de schuld van ons rechtse kabinet. Eigen land eerst.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerende hoerendheid ik heb nou eoa gratis update van Windows 11 gekregen blijkbaar en nou switcht mijn toetsenbord iedere keer vanzelf naar Nederlands / NL terwijl ik Nederlands / Internationaal wil.
Ik wil NOOIT Nederlands / NL. Maar ik kan het niet eens verwijderen
Ben er ook bang voor ja. Rechts gaaf klotelandquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van ons rechtse kabinet. Eigen land eerst.
Ze lossen wel de echte problemen op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van ons rechtse kabinet. Eigen land eerst.
precies en eindelijk es minder miegranten, zou keertje tijd worden!!!11quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze lossen wel de echte problemen op.
Heeft niet echt zoden aan de dijk gezet met vorige kabinetquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
precies en eindelijk es minder miegranten, zou keertje tijd worden!!!11
"kabinet"quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft niet echt zoden aan de dijk gezet met vorige kabinet
Ja, in de jaren 70 is alles al bepaald en vastgelegd. Daar mag men niet van afwijken kennelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even je vader bellen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerende hoerendheid ik heb nou eoa gratis update van Windows 11 gekregen blijkbaar en nou switcht mijn toetsenbord iedere keer vanzelf naar Nederlands / NL terwijl ik Nederlands / Internationaal wil.
Ik wil NOOIT Nederlands / NL. Maar ik kan het niet eens verwijderen
Nee die hebben het de vorige keer ook nogal goed gedaan, dus dat helpt vastquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon geen reet aantrekken van regels en afspraken. Die mensen gaan mijn stem krijgen.
Niet dat het uitmaakt, want het kabinet staat al vast.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stroomstoring hier. Dat overleef ik wel.
Welke regel hebben ze aan de laars gelapt dan?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee die hebben het de vorige keer ook nogal goed gedaan, dus dat helpt vast
EN als je het eenmaal opgegeven hebt, kan je het ook niet meer terugdraaienquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker alle privacy opgeven, heerlie de peerlie.
Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN als je het eenmaal opgegeven hebt, kan je het ook niet meer terugdraaien
Gesluierde vrouwen zie ik niet zitten, nou ja bij de helft ervan dan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke regel hebben ze aan de laars gelapt dan?
Maar we gaan ons allen verheugen op Bontebal, Timmermans en Jetten. En wie daar nog bij moet straks.
Lekker alle privacy opgeven, heerlie de peerlie.
sommige mensen hebben een gavequote:
Ook niet heel moeilijk. Ik heb nog nooit een kabinet zo tegengewerkt zien worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
puntenjachtquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VIJF MINUTEN GEEN POST
Bel de krant
Tijd voor STEAM.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Goed ideemaar nog niet klaar met werk voor vandaag.
Nee weg met die hersenverrotting hier. Daar heb je je eigen topic voor.quote:
ik score hier lieverquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee weg met die hersenverrotting hier. Daar heb je je eigen topic voor.
hopelijk wordt t snel beterquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis. 2 pijnstillers ingenomen alvast..
Ik heb ook nog nooit zo veel incapable imbecielen bij elkaar gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet heel moeilijk. Ik heb nog nooit een kabinet zo tegengewerkt zien worden.
dts nooit geopend?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit zo veel incapable imbecielen bij elkaar gezien.
Ik heb al een schaduwaccount op bokt.nlquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel enorm grote kans dat fok het kabinet niet overleeft.
Al die regels mbt "online veiligheid" gaan een hoop sites slopen.
ja maar daar zijn meerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij het afvoerputje van fok waren?![]()
Als Nonius ??quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een schaduwaccount op bokt.nl
Lange rokken weet ik niet, maar lang haar moet daar wel lukkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat dat nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lange rokken weet ik niet, maar lang haar moet daar wel lukken
het valt... en er is waterquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar het nieuwe hotel nog een omweg gemaakt naar een waterval.
Bij aankomst viel het toch een beetje tegen. [ afbeelding ]
In de brochure was ie groter, zeg maar.
Wel mooi landschap verderquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar het nieuwe hotel nog een omweg gemaakt naar een waterval.
Bij aankomst viel het toch een beetje tegen. [ afbeelding ]
In de brochure was ie groter, zeg maar.
Je hebt er ook een account?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Bokt, bijzondere types zitten daar.
Heb jij daar ook een account?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Komt een vos wel eens in een kippenhok?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij daar ook een account?
Hoe zit het met de gemiddelde roklengte?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Komt een vos wel eens in een kippenhok?
Haaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeyy Ygritte eert ons weer eens met een bezoek
Alleen maar van die rijbroeken maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe zit het met de gemiddelde roklengte?
Asking for a friend….
mmmm vanaf de zijkant bekeken worden zal toch anders voelenquote:
ah daarom staat de stoel naast het bedquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het midden van het bureau staat nog een spiegel, dus nu kan ik naar mezelf kijken vanuit bed.
Hier gelukkig nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja, kan je vanuit de stoel via de spiegel naar het bed kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah daarom staat de stoel naast het bed
ik vind zelf dat twee pakjes chocolademelk (die van 200ml in drinkkarton) beter werken dan die maaltijdvervangende drankjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even voor vandaag minder vast voedsel naar binnen werken. Ga zo wel een beker Skyr ofzo halen Of van die flesjes waarvan ze zeggen dat het goed is voor 1 maaltijd..
Loop je vast?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef STING het volgende:
dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.
Netjes hoor.quote:
ReBOOT.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even op restart geklikt, komt goed.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar van die rijbroeken maar ja
Tebbie?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even voor vandaag minder vast voedsel naar binnen werken. Ga zo wel een beker Skyr ofzo halen Of van die flesjes waarvan ze zeggen dat het goed is voor 1 maaltijd..
Tandartsgedoetjes denk ikquote:
Kies is getrokken. Zat al een ontsteking (van tandvlees) bij. Is ook nog eens gehecht. Heb AB kuur meegekregen..quote:
als je een CD had meegekregen had je nog wat te luisteren gehadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kies is getrokken. Zat al een ontsteking (van tandvlees) bij. Is ook nog eens gehecht. Heb AB kuur meegekregen..
Tenzij jij een deadline hebt, bepaal jij toch zelf of je morgen, woensdag, donderdag of vrijdag werkt??quote:
Dat tweede.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je iets leuks gepland of gewoon geen zin in de week?
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tenzij jij een deadline hebt, bepaal jij toch zelf of je morgen, woensdag, donderdag of vrijdag werkt??![]()
![]()
Deadline dus...quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je beantwoordt je eigen vraag.
nog even volhoudenquote:
Moet ik wel CD's hier hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een CD had meegekregen had je nog wat te luisteren gehad
Uhmm, volgens mij had ze een menu met iets als Babi Pangang en Tjap Tjoy met kiepquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, volgens mij had ze een menu met iets als Babi Pangang en Tjap Tjoy met kiep
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, volgens mij had ze een menu met iets als Babi Pangang en Tjap Tjoy met kiep
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
Nomnomnom.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
Hollandser kan bijna nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
quote:
maar babi pangang en nasi is altijd goedquote:
Ja, dan is het maar Hollandse Chinese potquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar babi pangang en nasi is altijd goed
Oei, sterkte Bosquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kies is getrokken. Zat al een ontsteking (van tandvlees) bij. Is ook nog eens gehecht. Heb AB kuur meegekregen..
ja, chinese chinese pot is misschien helemaal niet lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dan is het maar Hollandse Chinese pot
Dat is laat nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
Hangt er heel erg vanafquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, chinese chinese pot is misschien helemaal niet lekker
Reboot geslaagd?quote:
even tegen de zijkant slaanquote:
hebben ze friet?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf
China is stiekem best groot en heeft ook grote regionale verschillen in de keuken
Dat is ouderwets.quote:
perdon?quote:
Vast welquote:
Ik las iets over een rechtzaak tegen STING van Andy en Stewart . Ik wist dat Stewart en Sting geen vriendjes waren maar dat van Andy was nieuw voor me...quote:
Hier?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las iets over een rechtzaak tegen STING van Andy en Stewart . Ik wist dat Stewart en Sting geen vriendjes waren maar dat van Andy was nieuw voor me...
Hij durft.quote:
Jawel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, chinese chinese pot is misschien helemaal niet lekker
Het leeft!quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]ik had vakantie en niet altijd (steeds minder
) zin in de negativiteit van foks
maar als ik me maar genoeg verveel dan komt het weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dotjequote:
Ik sta nog strak van de werkdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
Zoveel ganzen, zoveel kansenquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch: kan beter![]()
Jouw in de zee -yeet technieken ook.![]()
Al had ik ook veel kansen om je in de Nieuwe Waterweg te duwen, naast de 'ganzen.'
Strak strak in mijn werkpak pak...quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta nog strak van de werkdag.
Lijkt me de boodschap wel duidelijk, en hij zal vast niet op een fatbike hebben gezetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had m'n handen vol.
En iemand slaan met bevroren mango stukjes (1 kilo) is niet zo heel handig.
Vind die smaakjes bij Dr.Pepper niet zo denderend, alleen die linkse (Vanilla Float) is wel lekker. Maar liever gewoon de normalequote:Op maandag 25 augustus 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Wat cute.
[ link | afbeelding ]
@:LTVDK ze hebben hier bij de Jumbo nu een paar soorten Dr Pepper.
[ link | afbeelding ]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strak strak in mijn werkpak pak...
Voor mij ook al zeker 20 jaar geleden..quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.
Toen was ik vergeten mee te nemen en moest ik het ter plaatse kopen
Hey Stigquote:
Ook niet een trouwpak??quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
het liefst zal ik ook nooit meer een pak gaan dragen
quote:
Sjezusquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.
Toen was ik vergeten mee te nemen en moest ik het ter plaatse kopen
Ik heb vorig jaar een pak gekocht. 570 euro.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
het liefst zal ik ook nooit meer een pak gaan dragen
Loop je dadelijk in een pak van 50 jaar oud.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een pak gekocht. 570 euro.
Zodat ik wat heb om aan te trekken op de uitvaarten van mijn ouders. Verder nergens voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus Hedwig haha.Your beauty never ever scared me.
Ik wel, jasje dasje ergens heen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een pak aangehad
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Lol krijg een foto van de bovenbuurman (baasje van Coco) of dit de etterbak kat is.
Kijk maar uit, anders is ze straks Hedweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus Hedwig haha."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jammer dat de bruiloft met ballie niet doorging inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een pak aangehad
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders is ze straks Hedweg.
Ja vond het wel wat extreem dat ze gelijk naar Thailand vluchtte, maar okquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat de bruiloft met ballie niet doorging inderdaad
Ohwquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |