Ben verdorie zeiknat geregend afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu een mental image voor me: dat er zo'n hele grote berg met bladblazers ligt
Brandend ...
Prachtigquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste AI picture creatie ooit
Ontzettend. Geestverruimend ook enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtig
Werkt het therapeutisch ?
Gedoetjes.quote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ontzettend. Geestverruimend ook enzo.
van mijquote:
Hoezo lagen die in emmenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedoetjes.
Mocht niet bij de lokale merkdealer; daar kwamen ze pas redelijk laat achter. Daarna keer afspraak gehad bij de Ford-dealer om te wisselen maar mijn zomerbanden lagen toen nog in Emmen. Toen was ik er wel beetje klaar mee.
Oh, wow, daardoor voel ik me iets beter over mijn procrastination skillsquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
maar waarom?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste AI picture creatie ooit
Dank uquote:
Oh, jij had ook al zo'n lekker logische? Mijne komt blijkbaar uit Limburg ergens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar werd mijn lease-auto geleverd blijkbaar.
Bedoel meer op medisch gebiedquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom? Het scheelt mij oneindig veel zoeken. Ik heb hem een hele vakantie, een weekend trip en een weekmenu laten plannen op basis van mijn eigen dingen die ik leuk/lekker vindt.
Ik had Canva.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dank uChatGPT wilde geen vlammen toevoegen, want dat was te geweldadig, rook of cartoon symbolen mochten wel
Ik heb het noodzakelijke onderhoud van mijn auto 8 maanden uitgesteld en besloot gewoon elke keer de andere auto te nemen omdat ik er geen zin in garagegeneuzel had.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, daardoor voel ik me iets beter over mijn procrastination skills
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij had ook al zo'n lekker logische? Mijne komt blijkbaar uit Limburg ergens.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het noodzakelijke onderhoud van mijn auto 8 maanden uitgesteld en besloot gewoon elke keer de andere auto te nemen omdat ik er geen zin in garagegeneuzel had.![]()
Thank you, you’re welcome.
Oh dat vind ik altijd zo gaar die ‘preferred dealers’.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar werd mijn lease-auto geleverd blijkbaar.
Nee, de mijne hebben ze met 4km op de teller afgeleverd, die is niet vanuit het zuiden gereden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.
Male gigelo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.
oh sterkte slik vast 2 molletjes om de pijn de voorkomenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moet nu een uur wachten om te kijken hoe het bloeden gaat, of het is gestopt of niet. (ik slik bloedverdunners).
Maar kies is er in zijn geheel uit. Tandarts was bang dat dat niet ging lukken.
Ik liet laatst mijn tekeningen beoordelen door ChatGPT vond de uitkomst best grappigquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter is heel creatief met tekenen en zo.
Kan ze echt heel goed, die heeft een gruwelijke hekel aan AI.
Die neemt ook je tekeningen of stijl over
als bossie van hem geen petat met sitostick mag mag hij van mij geen makreel uit blikquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom?
makreel uit blik is lekker
Niet doen die kopieert je stijl!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik liet laatst mijn tekeningen beoordelen door ChatGPT vond de uitkomst best grappig
Ben nog niet thuis. Ik heb wel eens recept voor AB meegekregenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh sterkte slik vast 2 molletjes om de pijn de voorkomen
Eens. AI als hulpmiddel om je idee te verduidelijken richting een artiest: fair game. Creatief werk aan een bot voeren om diezelfde artiesten niet meer te hoeven betalen: slechtste idee ooit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter is heel creatief met tekenen en zo.
Kan ze echt heel goed, die heeft een gruwelijke hekel aan AI.
Die neemt ook je tekeningen of stijl over
Meer dan een jaar de sportschool gesponsord;quote:
Je ziet veel wall paintings op bv die ToodeLoo toiletten en moderne gebouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens. AI als hulpmiddel om je idee te verduidelijken richting een artiest: fair game. Creatief werk aan een bot voeren om diezelfde artiesten niet meer te hoeven betalen: slechtste idee ooit.
Ik had een abo op een tijdschrift wat ik steeds op wilde zeggen. Uiteindelijk hield het blad eerder op met bestaan dan dat ik doorgaf dat ik 'm niet meer wilde.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer dan een jaar de sportschool gesponsord;
Meer dan een jaar een tijdschrift in de bus waar ik geen reet meer aan vond en eigenlijk niet meer las.
Ik kan nog wel even doorgaan
Next levelquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een abo op een tijdschrift wat ik steeds op wilde zeggen. Uiteindelijk hield het blad eerder op met bestaan dan dat ik doorgaf dat ik 'm niet meer wilde.
sitostickquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als bossie van hem geen petat met sitostick mag mag hij van mij geen makreel uit blik
Daar heb ik me ook vaak schuldig aan gemaakt vroeger idd, sportschool donaties, hele stapels Quests verzameld, maar nooit eentje lezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer dan een jaar de sportschool gesponsord;
Meer dan een jaar een tijdschrift in de bus waar ik geen reet meer aan vond en eigenlijk niet meer las.
Ik kan nog wel even doorgaan
Ja, het is best wel triest hoeveel AI meuk je aantreft.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet veel wall paintings op bv die ToodeLoo toiletten en moderne gebouwen.
Dan wijst ze zo de AI foutjes aan binnen 3 tellen.
Kijk dan pappa dit klopt niet dat klopt niet is gewoon gare AI
Dat snap ik dan niet, geef je loeiveel geld uit voor zo’n hele wand mag de foto niks kosten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is best wel triest hoeveel AI meuk je aantreft.
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook vaak schuldig aan gemaakt vroeger idd, sportschool donaties, hele stapels Quests verzameld, maar nooit eentje lezenNu is het voornamelijk de evil 'huis ToDo lijst', die maar niet kleiner wordt
Bij het technische werk is AI ook nog niet al te best andersquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens. AI als hulpmiddel om je idee te verduidelijken richting een artiest: fair game. Creatief werk aan een bot voeren om diezelfde artiesten niet meer te hoeven betalen: slechtste idee ooit.
stuur even door naar Nederlandquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De regen heeft Ierland bereikt.
Daar is regen toch permanent?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De regen heeft Ierland bereikt.
Topvent.quote:
nee vrijdagquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Komt hier donderdag aan land. #goedvoordeplantjes
Ik vraag me eigenlijk ook af of de lui die het goedgekeurd/gekocht hebben doorhebben dat het AI is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet, geef je loeiveel geld uit voor zo’n hele wand mag de foto niks kosten.
Sommige mensen zijn ook helaas niet zo van de details. Waarschijnlijk een combinatie van niet willen en niet kunnen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook af of de lui die het goedgekeurd/gekocht hebben doorhebben dat het AI is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |