Dit jaar voor het eerst kennisgemaakt met de term 'valse herfst', elk jaar leer je weer wat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de blaadjes beginnen ook al erg vroeg te vallen dit jaar.
Ik zie nu een mental image voor me: dat er zo'n hele grote berg met bladblazers ligtquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.
ik zag ze liggen bij vomar voor een euro, ff eentje gekocht om te proberen en het was verrassend goed te nassenquote:
Verkopen aan de KFCquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig een haan in de buurt. Begint rond 4 's nachts al
Ik denk dat het nu vooral om stof en steentjes gaatquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles verdroogd natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee dank je. Het dichtstbijzijnde wat ik eet is vegan "vissticks".quote:
Beide kan ik niet handelen. Of het zijn van die gepensoenieerde senioren die dat ene blaadje van hun oprit moeten blazen (of ze het apparaat ipv een sportwagen o.i.d.), of het hoveniersbedrijf die hun uren vol moeten maken op het naburige bedrijventerreintje. Terecht dat Lubach er een item aan heeft gewijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.
Ja, dat doen ze zeldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.
maar klimaatverandering blijft een hoax natuurlijkquote:
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar klimaatverandering blijft een hoax natuurlijk
nog 4 maanden en je zit aan het kerstdinerquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Ygritte het volgende:
Van mij mag het nog wel even indian summeren. Kunnen we daarna direct door naar de kerstboom
Ik ga alvast een afspraak voor de winterbanden maken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Ygritte het volgende:
Van mij mag het nog wel even indian summeren. Kunnen we daarna direct door naar de kerstboom
ja, een paar maanden terug nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een paar maanden terug nogWas ook geen ninja, ik zag hem niet meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Itssss the season to be jollyquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 4 maanden en je zit aan het kerstdiner
Slim, anders kan je in december pasquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga alvast een afspraak voor de winterbanden maken.
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Itssss the season to be jolly
[..]
Slim, anders kan je in december pas
Nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |