SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Bij mij in de straat klagen de echte bewoners dat het allemaal beetje saai en stil is 's avonds. Iedereen gordijnen dicht en zijn eigen ding aan het doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
Jullie hebben nog gelijk ook.Ik dacht echt even van ja leuk maar waarom moest ik er eigenlijk twee hebben maar ik zie toch wel het nut nu.
De gemiddelde bakfiets wil (en kan) hier niet wonen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?
De echte bewoners?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij in de straat klagen de echte bewoners dat het allemaal beetje saai en stil is 's avonds. Iedereen gordijnen dicht en zijn eigen ding aan het doen.
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoondquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die er al 30+ jaar wonen. Niet die enge nieuwelingen.
Ik wel. Maar het is echt zo mega relaxt nu ik er niet meer woon.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoond
Neem jij de alcohol, neem ik het deken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
belachelijk. alle dekentjes zijn verplicht om MET alcohol te zijn
je ziet de username?quote:
Ja, dat mag ookquote:
Zieke burnquote:
Ik woon er vrij dichtbijquote:
Van mij nietquote:
Zellufquote:
Ok AI.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
Nee, in Nederland mag je geen luiaard als huisdier houden. Hoe schattig ze ook zijn met hun trage bewegingen en grote ogen, ze staan niet op de officiële huis- en hobbydierenlijst van de Rijksoverheid. Dat betekent dat het wettelijk verboden is om een luiaard te houden als huisdier2.
Waarom mag het niet?
Dierenwelzijn: Luiaards hebben een heel specifieke leefomgeving nodig (warm, vochtig, rustig) die moeilijk na te bootsen is in een huiselijke setting.
Gedrag en stress: Ze zijn solitaire dieren die snel gestrest raken van menselijk contact.
Bescherming van wilde dieren: Het houden van exotische dieren als huisdier kan illegale handel en ontbossing stimuleren.
Kom vechten danquote:
Ah! Dan is dat zeker en vast de verklaringquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon er vrij dichtbij
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah! Dan is dat zeker en vast de verklaring
Doe ik niet met mensen die het deken typenquote:
vervelend!!quote:
Je bent gewoon bang dat je de gevecht gaat verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik niet met mensen die het deken typen
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels bekend als KarzAI.
Ik weet niet beterquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen ‘de deken’![]()
En hoeneer is ook geen normaal woord @:US.
echt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen ‘de deken’![]()
En hoeneer is ook geen normaal woord @:US.
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je de gevecht gaat verliezen
Het dekentjequote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
Gebruik wel de dekens
En voor koukleumen.quote:
Belgen moeten naar FOK.be gaanquote:
Ik zal beetje tussen het oude en nieuwe in. Maar vind het maar allemaal gezapig geworden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoond
Als je twijfelt wat juist is, gewoon verkleinwoord ervan maken, dan is het altijd 'het'.quote:
‘Oh je hebt gelijk’, ‘Sorry, dan heb ik niet goed gekeken’.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!
Past bij de leeftijd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal beetje tussen het oude en nieuwe in. Maar vind het maar allemaal gezapig geworden.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
keuze opties voor het avondeten
- kapucijners met spek en ui
- tortelini met ham, met carbonara
- aardappelgratin met groentemacedoine en cordon blue of mini-kiprollade
Als studenten AI gaan gebruiken leren ze nooit wat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Oh je hebt gelijk’, ‘Sorry, dan heb ik niet goed gekeken’.
Je ligt in het ziekenhuis?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
0ptie 3quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
Ik heb hem laatst met een flink prompt aan het werk gezet binnen mijn eigen niche beroep. Dat deed ie aardig prima met wel een aantal (als feiten gepresenteerde) fouten die een junior geheid voor waar had aangenomen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als studenten AI gaan gebruiken leren ze nooit wat.
Je mist er weinig aan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegeten
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegeten
neequote:
Ik blijf het eng vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst met een flink prompt aan het werk gezet binnen mijn eigen niche beroep. Dat deed ie aardig prima met wel een aantal (als feiten gepresenteerde) fouten die een junior geheid voor waar had aangenomen.
Voor de rest weet ie mij meer te vertellen van ‘randzaken’ dan mijn eigen arts
nou ja, die groente macedoine word ik ook meestal niet heel vrolijk vanquote:
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een bladblazer
Hingggggggg hingggggggggg hinggggggggggggggggggggg!
makreel uit blik mag je niet eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef Karzai het volgende:
ik maak vanavond een salade met sla uiteraard, makreel uit blik, tomaat, amsterdamse uien en een eitje
ook nog nooit ergens vers te koop gezien. Alleen de potjesquote:
Waarom? Het scheelt mij oneindig veel zoeken. Ik heb hem een hele vakantie, een weekend trip en een weekmenu laten plannen op basis van mijn eigen dingen die ik leuk/lekker vindt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf het eng vinden.
Wij hebben tegenwoordig een haan in de buurt. Begint rond 4 's nachts alquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een bladblazer
dan zou het pasta wordenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, die groente macedoine word ik ook meestal niet heel vrolijk van
en cordon blue ook niet
de blaadjes beginnen ook al erg vroeg te vallen dit jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een bladblazer
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.
Waar word je wel vrolijk van?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, die groente macedoine word ik ook meestal niet heel vrolijk van
en cordon blue ook niet
broccoli natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar word je wel vrolijk van?
Taart.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vlaaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst kennisgemaakt met de term 'valse herfst', elk jaar leer je weer wat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de blaadjes beginnen ook al erg vroeg te vallen dit jaar.
Ik zie nu een mental image voor me: dat er zo'n hele grote berg met bladblazers ligtquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn aardsvijand #1, dat ze allemaal maar ritueel verbrand mogen worden.
ik zag ze liggen bij vomar voor een euro, ff eentje gekocht om te proberen en het was verrassend goed te nassenquote:
Verkopen aan de KFCquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig een haan in de buurt. Begint rond 4 's nachts al
Ik denk dat het nu vooral om stof en steentjes gaatquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles verdroogd natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee dank je. Het dichtstbijzijnde wat ik eet is vegan "vissticks".quote:
Beide kan ik niet handelen. Of het zijn van die gepensoenieerde senioren die dat ene blaadje van hun oprit moeten blazen (of ze het apparaat ipv een sportwagen o.i.d.), of het hoveniersbedrijf die hun uren vol moeten maken op het naburige bedrijventerreintje. Terecht dat Lubach er een item aan heeft gewijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.
Ja, dat doen ze zeldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze gewoon een lange hiiinnnnggggg doen is het wel prima. Maar niet van die korte hinggg, hingggg, hinggg.
maar klimaatverandering blijft een hoax natuurlijkquote:
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar klimaatverandering blijft een hoax natuurlijk
nog 4 maanden en je zit aan het kerstdinerquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Ygritte het volgende:
Van mij mag het nog wel even indian summeren. Kunnen we daarna direct door naar de kerstboom
Ik ga alvast een afspraak voor de winterbanden maken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Ygritte het volgende:
Van mij mag het nog wel even indian summeren. Kunnen we daarna direct door naar de kerstboom
ja, een paar maanden terug nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een paar maanden terug nogWas ook geen ninja, ik zag hem niet meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Itssss the season to be jollyquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 4 maanden en je zit aan het kerstdiner
Slim, anders kan je in december pasquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga alvast een afspraak voor de winterbanden maken.
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Itssss the season to be jolly
[..]
Slim, anders kan je in december pas
Nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
Ben verdorie zeiknat geregend afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |