Kom vechten danquote:
Ah! Dan is dat zeker en vast de verklaringquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon er vrij dichtbij
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah! Dan is dat zeker en vast de verklaring
Doe ik niet met mensen die het deken typenquote:
vervelend!!quote:
Je bent gewoon bang dat je de gevecht gaat verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik niet met mensen die het deken typen
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels bekend als KarzAI.
Ik weet niet beterquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen ‘de deken’![]()
En hoeneer is ook geen normaal woord @:US.
echt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen ‘de deken’![]()
En hoeneer is ook geen normaal woord @:US.
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je de gevecht gaat verliezen
Het dekentjequote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet beter
Gebruik wel de dekens
En voor koukleumen.quote:
Belgen moeten naar FOK.be gaanquote:
Ik zal beetje tussen het oude en nieuwe in. Maar vind het maar allemaal gezapig geworden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoond
Als je twijfelt wat juist is, gewoon verkleinwoord ervan maken, dan is het altijd 'het'.quote:
‘Oh je hebt gelijk’, ‘Sorry, dan heb ik niet goed gekeken’.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!
Past bij de leeftijd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal beetje tussen het oude en nieuwe in. Maar vind het maar allemaal gezapig geworden.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom nog naar school gaan of werken AI weet alles!
ik geloof niet dat ik ooit kapucijners heb gegetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:15 schreef Nizno het volgende:
keuze opties voor het avondeten
- kapucijners met spek en ui
- tortelini met ham, met carbonara
- aardappelgratin met groentemacedoine en cordon blue of mini-kiprollade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |