Ben verdorie zeiknat geregend afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het heeft anders genoeg geregend laatst.'
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu een mental image voor me: dat er zo'n hele grote berg met bladblazers ligt
Brandend ...
Prachtigquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste AI picture creatie ooit
Ontzettend. Geestverruimend ook enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtig
Werkt het therapeutisch ?
Gedoetjes.quote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ontzettend. Geestverruimend ook enzo.
van mijquote:
Hoezo lagen die in emmenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gedoetjes.
Mocht niet bij de lokale merkdealer; daar kwamen ze pas redelijk laat achter. Daarna keer afspraak gehad bij de Ford-dealer om te wisselen maar mijn zomerbanden lagen toen nog in Emmen. Toen was ik er wel beetje klaar mee.
Oh, wow, daardoor voel ik me iets beter over mijn procrastination skillsquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook pas een maand mijn zomerbanden erop liggen
maar waarom?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eerste AI picture creatie ooit
Dank uquote:
Oh, jij had ook al zo'n lekker logische? Mijne komt blijkbaar uit Limburg ergens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar werd mijn lease-auto geleverd blijkbaar.
Bedoel meer op medisch gebiedquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom? Het scheelt mij oneindig veel zoeken. Ik heb hem een hele vakantie, een weekend trip en een weekmenu laten plannen op basis van mijn eigen dingen die ik leuk/lekker vindt.
Ik had Canva.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dank uChatGPT wilde geen vlammen toevoegen, want dat was te geweldadig, rook of cartoon symbolen mochten wel
Ik heb het noodzakelijke onderhoud van mijn auto 8 maanden uitgesteld en besloot gewoon elke keer de andere auto te nemen omdat ik er geen zin in garagegeneuzel had.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, daardoor voel ik me iets beter over mijn procrastination skills
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij had ook al zo'n lekker logische? Mijne komt blijkbaar uit Limburg ergens.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het noodzakelijke onderhoud van mijn auto 8 maanden uitgesteld en besloot gewoon elke keer de andere auto te nemen omdat ik er geen zin in garagegeneuzel had.![]()
Thank you, you’re welcome.
Oh dat vind ik altijd zo gaar die ‘preferred dealers’.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar werd mijn lease-auto geleverd blijkbaar.
Nee, de mijne hebben ze met 4km op de teller afgeleverd, die is niet vanuit het zuiden gereden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.
Male gigelo?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb eens bijbaan gehad waarbij ik die auto's dan van plaats x naar plaats y mocht rijden. Was wel leuk werk.
oh sterkte slik vast 2 molletjes om de pijn de voorkomenquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moet nu een uur wachten om te kijken hoe het bloeden gaat, of het is gestopt of niet. (ik slik bloedverdunners).
Maar kies is er in zijn geheel uit. Tandarts was bang dat dat niet ging lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |