quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Goed ideemaar nog niet klaar met werk voor vandaag.
Nee weg met die hersenverrotting hier. Daar heb je je eigen topic voor.quote:
ik score hier lieverquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee weg met die hersenverrotting hier. Daar heb je je eigen topic voor.
hopelijk wordt t snel beterquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis. 2 pijnstillers ingenomen alvast..
Ik heb ook nog nooit zo veel incapable imbecielen bij elkaar gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet heel moeilijk. Ik heb nog nooit een kabinet zo tegengewerkt zien worden.
dts nooit geopend?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit zo veel incapable imbecielen bij elkaar gezien.
Ik heb al een schaduwaccount op bokt.nlquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel enorm grote kans dat fok het kabinet niet overleeft.
Al die regels mbt "online veiligheid" gaan een hoop sites slopen.
ja maar daar zijn meerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij het afvoerputje van fok waren?![]()
Als Nonius ??quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een schaduwaccount op bokt.nl
Lange rokken weet ik niet, maar lang haar moet daar wel lukkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat dat nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lange rokken weet ik niet, maar lang haar moet daar wel lukken
het valt... en er is waterquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar het nieuwe hotel nog een omweg gemaakt naar een waterval.
Bij aankomst viel het toch een beetje tegen. [ afbeelding ]
In de brochure was ie groter, zeg maar.
Wel mooi landschap verderquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar het nieuwe hotel nog een omweg gemaakt naar een waterval.
Bij aankomst viel het toch een beetje tegen. [ afbeelding ]
In de brochure was ie groter, zeg maar.
Je hebt er ook een account?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Bokt, bijzondere types zitten daar.
Heb jij daar ook een account?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Bokt, bijzondere types zitten daar.
quote:
Komt een vos wel eens in een kippenhok?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij daar ook een account?
Hoe zit het met de gemiddelde roklengte?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Komt een vos wel eens in een kippenhok?
Haaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeyy Ygritte eert ons weer eens met een bezoek
Alleen maar van die rijbroeken maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe zit het met de gemiddelde roklengte?
Asking for a friend….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |