Allemaal de schuld van ons rechtse kabinet. Eigen land eerst.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerende hoerendheid ik heb nou eoa gratis update van Windows 11 gekregen blijkbaar en nou switcht mijn toetsenbord iedere keer vanzelf naar Nederlands / NL terwijl ik Nederlands / Internationaal wil.
Ik wil NOOIT Nederlands / NL. Maar ik kan het niet eens verwijderen
Ben er ook bang voor ja. Rechts gaaf klotelandquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van ons rechtse kabinet. Eigen land eerst.
Ze lossen wel de echte problemen op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:16 schreef STING het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van ons rechtse kabinet. Eigen land eerst.
precies en eindelijk es minder miegranten, zou keertje tijd worden!!!11quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze lossen wel de echte problemen op.
Heeft niet echt zoden aan de dijk gezet met vorige kabinetquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
precies en eindelijk es minder miegranten, zou keertje tijd worden!!!11
"kabinet"quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft niet echt zoden aan de dijk gezet met vorige kabinet
Ja, in de jaren 70 is alles al bepaald en vastgelegd. Daar mag men niet van afwijken kennelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even je vader bellen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerende hoerendheid ik heb nou eoa gratis update van Windows 11 gekregen blijkbaar en nou switcht mijn toetsenbord iedere keer vanzelf naar Nederlands / NL terwijl ik Nederlands / Internationaal wil.
Ik wil NOOIT Nederlands / NL. Maar ik kan het niet eens verwijderen
Nee die hebben het de vorige keer ook nogal goed gedaan, dus dat helpt vastquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon geen reet aantrekken van regels en afspraken. Die mensen gaan mijn stem krijgen.
Niet dat het uitmaakt, want het kabinet staat al vast.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stroomstoring hier. Dat overleef ik wel.
Welke regel hebben ze aan de laars gelapt dan?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee die hebben het de vorige keer ook nogal goed gedaan, dus dat helpt vast
EN als je het eenmaal opgegeven hebt, kan je het ook niet meer terugdraaienquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker alle privacy opgeven, heerlie de peerlie.
Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN als je het eenmaal opgegeven hebt, kan je het ook niet meer terugdraaien
Gesluierde vrouwen zie ik niet zitten, nou ja bij de helft ervan dan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke regel hebben ze aan de laars gelapt dan?
Maar we gaan ons allen verheugen op Bontebal, Timmermans en Jetten. En wie daar nog bij moet straks.
Lekker alle privacy opgeven, heerlie de peerlie.
sommige mensen hebben een gavequote:
Ook niet heel moeilijk. Ik heb nog nooit een kabinet zo tegengewerkt zien worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
puntenjachtquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VIJF MINUTEN GEEN POST
Bel de krant
Tijd voor STEAM.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Goed ideemaar nog niet klaar met werk voor vandaag.
Nee weg met die hersenverrotting hier. Daar heb je je eigen topic voor.quote:
ik score hier lieverquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee weg met die hersenverrotting hier. Daar heb je je eigen topic voor.
hopelijk wordt t snel beterquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis. 2 pijnstillers ingenomen alvast..
Ik heb ook nog nooit zo veel incapable imbecielen bij elkaar gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet heel moeilijk. Ik heb nog nooit een kabinet zo tegengewerkt zien worden.
dts nooit geopend?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit zo veel incapable imbecielen bij elkaar gezien.
Ik heb al een schaduwaccount op bokt.nlquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel enorm grote kans dat fok het kabinet niet overleeft.
Al die regels mbt "online veiligheid" gaan een hoop sites slopen.
ja maar daar zijn meerquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij het afvoerputje van fok waren?![]()
Als Nonius ??quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een schaduwaccount op bokt.nl
Lange rokken weet ik niet, maar lang haar moet daar wel lukkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat dat nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lange rokken weet ik niet, maar lang haar moet daar wel lukken
het valt... en er is waterquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar het nieuwe hotel nog een omweg gemaakt naar een waterval.
Bij aankomst viel het toch een beetje tegen. [ afbeelding ]
In de brochure was ie groter, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |