Zoveel ganzen, zoveel kansenquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch: kan beter![]()
Jouw in de zee -yeet technieken ook.![]()
Al had ik ook veel kansen om je in de Nieuwe Waterweg te duwen, naast de 'ganzen.'
Strak strak in mijn werkpak pak...quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta nog strak van de werkdag.
Lijkt me de boodschap wel duidelijk, en hij zal vast niet op een fatbike hebben gezetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had m'n handen vol.
En iemand slaan met bevroren mango stukjes (1 kilo) is niet zo heel handig.
Vind die smaakjes bij Dr.Pepper niet zo denderend, alleen die linkse (Vanilla Float) is wel lekker. Maar liever gewoon de normalequote:Op maandag 25 augustus 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Wat cute.
[ link | afbeelding ]
@:LTVDK ze hebben hier bij de Jumbo nu een paar soorten Dr Pepper.
[ link | afbeelding ]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strak strak in mijn werkpak pak...
Voor mij ook al zeker 20 jaar geleden..quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.
Toen was ik vergeten mee te nemen en moest ik het ter plaatse kopen
Hey Stigquote:
Ook niet een trouwpak??quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
het liefst zal ik ook nooit meer een pak gaan dragen
quote:
Sjezusquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.
Toen was ik vergeten mee te nemen en moest ik het ter plaatse kopen
Ik heb vorig jaar een pak gekocht. 570 euro.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
het liefst zal ik ook nooit meer een pak gaan dragen
Loop je dadelijk in een pak van 50 jaar oud.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een pak gekocht. 570 euro.
Zodat ik wat heb om aan te trekken op de uitvaarten van mijn ouders. Verder nergens voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus Hedwig haha.Your beauty never ever scared me.
Ik wel, jasje dasje ergens heen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een pak aangehad
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Lol krijg een foto van de bovenbuurman (baasje van Coco) of dit de etterbak kat is.
Kijk maar uit, anders is ze straks Hedweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus Hedwig haha."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jammer dat de bruiloft met ballie niet doorging inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een pak aangehad
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders is ze straks Hedweg.
Ja vond het wel wat extreem dat ze gelijk naar Thailand vluchtte, maar okquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat de bruiloft met ballie niet doorging inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |