Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!quote:
Heb ik wel eens over nagedacht maar ik ben bang dat hij hier niet over de drempels kan .quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.
Jeetjequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!
drempels er uit halenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over nagedacht maar ik ben bang dat hij hier niet over de drempels kan .
Ik heb hem geblokkeerd dus weet niet zo goed waarom hij mij blijft quoten.quote:
Okquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!
Ja nou ja ooit als ik keer een nieuwe vloer koop maar dat is over tien jaar misschien een keer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
drempels er uit halemn
/ denkt in oplossingen
Ditquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoe harder jij erover nuilt, hoe meer de mensen de hakken in het zand zetten. Jij bent echt de enige die er steeds over begintAls iemand anders hem eruit gooit, wordt ie weer teruggezet, halen we de schouders op en gaan we verder met onze poep- en piesverhalen.
Kom eraan.quote:
Met Yuki?quote:
Blijf er maar gewoon vanaf nare kleuter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem geblokkeerd dus weet niet zo goed waarom hij mij blijft quoten.Dit heb ik vanochtend ook al gezegd tegen hem.
Die is onderweg naar Nederland als het goed is.quote:
@Amaquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf er maar gewoon vanaf nare kleuter.
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet zo goed wat het idee is van hem om mij te quoten en dit te roepen als ik hem heb geblokkeerd.quote:
Niet te merkenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]ik had vakantie en niet altijd (steeds minder
) zin in de negativiteit van foks
maar als ik me maar genoeg verveel dan komt het weer goed
ftfyquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, kinderachtige bui deze eeuw
Er klinkt iets erg kapotquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ama @:ijsdraakje
tegen wie zeg je dit en waarom nvm, weet ook niet waarom ik dit vraagquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat het idee is van hem om mij te quoten en dit te roepen als ik hem heb geblokkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |