Denken dat je kan eten, tijdens het fokkenquote:
En dat had je dan niet in de gaten tot je een boterham met kaas ging eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan greep je de hond bij de riem om weg te halen bij die luier en zat het allemaal aan je handen haha
Die lucht ...quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan moest ze weer de auto in!
Zit het helemaal zo onder je nagels.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat had je dan niet in de gaten tot je een boterham met kaas ging eten.
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks met caafs, maar gaapcaaf heeft inmiddels gewoon cult-statusJij bent de enige die 'm er perse steeds uit wil omdat je anders blijkbaar niet rustig kunt ademen
Gewoon afblijven kleuter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.Denk dat het mensen gewoon meer opvalt wanneer ik het doe.
Nee hoe harder jij erover nuilt, hoe meer de mensen de hakken in het zand zetten. Jij bent echt de enige die er steeds over begintquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.Denk dat het mensen gewoon meer opvalt wanneer ik het doe.
3 jaar, in november wordt ie 4quote:
Mja klopt, my badquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken dat je kan eten, tijdens het fokken
Ik vond de docu op netflix of HBO wel goedquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
@:Cherrylips Ik zie dat er een serie is gemaakt over Amanda Knox, ik probeer het te kijken maar ik weet niet.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoe harder jij erover nuilt, hoe meer de mensen de hakken in het zand zetten. Jij bent echt de enige die er steeds over begintAls iemand anders hem eruit gooit, wordt ie weer teruggezet, halen we de schouders op en gaan we verder met onze poep- en piesverhalen.
Is al wel eventjes geleden dan toch? Althans ik heb niet recent zoiets gekeken volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de docu op netflix of HBO wel goed
Wajooowquote:
Alle eer naarquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Beest is nu legendarisch alleen maar omdat je er zo moeilijk over doet
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja stofzuigen mag je sowieso elke dag doen denk ik dan. Doe ik hier ook maar dat is misschien meer omdat ik ook gewoon een tik heb.
VOEM!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benzine, lucifers.............trippel trippel trippel.
daar snap ik nou helemaal niets vanquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |