SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bemoei je eens niet met mijn eetlust
Je kan het plaatje ook zelf openen en gewoon de hele tijd bekijken he.quote:
Dat kan met elk plaatjequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan het plaatje ook zelf openen en gewoon de hele tijd bekijken he.
SOWquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan met elk plaatje
Correctquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan met elk plaatje
quote:
quote:
quote:
Ik vind het een prachtige hond maar pff als ik zie hoe mijn kat eruit ziet (de helft van haar wat wit is) dan wil ik niet weten hoe vaak je zo'n hond moet wassen om schoon te houden.quote:
Alleen als ie in de stront heeft gerold.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige hond maar pff als ik zie hoe mijn kat eruit ziet (de helft van haar wat wit is) dan wil ik niet weten hoe vaak je zo'n hond moet wassen om schoon te houden.
Een paar keer per dag wel, denk ik!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige hond maar pff als ik zie hoe mijn kat eruit ziet (de helft van haar wat wit is) dan wil ik niet weten hoe vaak je zo'n hond moet wassen om schoon te houden.
Een vriendin van mij had ooit een husky kruising en de hobby van die hond was dus door stront enz rollen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ie in de stront heeft gerold.
Of dode diertjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar keer per dag wel, denk ik!
altijd de beste gesprekken als iemand bijna gaat etenquote:
Hij is zelf na drie uur ongeveer schoon, alleen moet ik dan eens de vloer stofzuigen. Zijn haar regelt het allemaal zelf welquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat alles in de fik of zet hij alles in de fik?
Gelukkig rolt ie niet in stront, dode dieren of modder. Dat scheelt heel veelquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wassen knippen en watergolvenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zelf na drie uur ongeveer schoon, alleen moet ik dan eens de vloer stofzuigen. Zijn haar regelt het allemaal zelf welHij gaat 1x per 2 a 3 maand naar de trimmer voor badderen, plukken en drogen. Maar dat is meer voor de lengte van zijn haar dan voor het schoonmaken
Ja stofzuigen mag je sowieso elke dag doen denk ik dan. Doe ik hier ook maar dat is misschien meer omdat ik ook gewoon een tik heb.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zelf na drie uur ongeveer schoon, alleen moet ik dan eens de vloer stofzuigen. Zijn haar regelt het allemaal zelf welHij gaat 1x per 2 a 3 maand naar de trimmer voor badderen, plukken en drogen. Maar dat is meer voor de lengte van zijn haar dan voor het schoonmaken
Ben altijd aan het eten, dus hoe dan ook aan de beurtquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd de beste gesprekken als iemand bijna gaat eten![]()
welkom in KSC
Ik heb niks met caafs, maar gaapcaaf heeft inmiddels gewoon cult-statusquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Nou ik zie dat hij er weer staat dus iedereen kan weer helemaal rustig ademen. Mijn god zeg.
Eet smakelijkquote:
Die 'haha'quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan greep je de hond bij de riem om weg te halen bij die luier en zat het allemaal aan je handen haha
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan greep je de hond bij de riem om weg te halen bij die luier en zat het allemaal aan je handen haha
Denken dat je kan eten, tijdens het fokkenquote:
En dat had je dan niet in de gaten tot je een boterham met kaas ging eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Die lucht ...quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan moest ze weer de auto in!
Zit het helemaal zo onder je nagels.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat had je dan niet in de gaten tot je een boterham met kaas ging eten.
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks met caafs, maar gaapcaaf heeft inmiddels gewoon cult-statusJij bent de enige die 'm er perse steeds uit wil omdat je anders blijkbaar niet rustig kunt ademen
Gewoon afblijven kleuter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.Denk dat het mensen gewoon meer opvalt wanneer ik het doe.
Nee hoe harder jij erover nuilt, hoe meer de mensen de hakken in het zand zetten. Jij bent echt de enige die er steeds over begintquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.Denk dat het mensen gewoon meer opvalt wanneer ik het doe.
3 jaar, in november wordt ie 4quote:
Mja klopt, my badquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken dat je kan eten, tijdens het fokken
Ik vond de docu op netflix of HBO wel goedquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
@:Cherrylips Ik zie dat er een serie is gemaakt over Amanda Knox, ik probeer het te kijken maar ik weet niet.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoe harder jij erover nuilt, hoe meer de mensen de hakken in het zand zetten. Jij bent echt de enige die er steeds over begintAls iemand anders hem eruit gooit, wordt ie weer teruggezet, halen we de schouders op en gaan we verder met onze poep- en piesverhalen.
Is al wel eventjes geleden dan toch? Althans ik heb niet recent zoiets gekeken volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de docu op netflix of HBO wel goed
Wajooowquote:
Alle eer naarquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Beest is nu legendarisch alleen maar omdat je er zo moeilijk over doet
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja stofzuigen mag je sowieso elke dag doen denk ik dan. Doe ik hier ook maar dat is misschien meer omdat ik ook gewoon een tik heb.
VOEM!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benzine, lucifers.............trippel trippel trippel.
daar snap ik nou helemaal niets vanquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!quote:
Heb ik wel eens over nagedacht maar ik ben bang dat hij hier niet over de drempels kan .quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robotstofzuiger met opvangstation is de beste koop geweest.
Jeetjequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!
drempels er uit halenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over nagedacht maar ik ben bang dat hij hier niet over de drempels kan .
Ik heb hem geblokkeerd dus weet niet zo goed waarom hij mij blijft quoten.quote:
Okquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je een cavia laten blaffen? Benzine, lucifers.... WOEF!
Ja nou ja ooit als ik keer een nieuwe vloer koop maar dat is over tien jaar misschien een keer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
drempels er uit halemn
/ denkt in oplossingen
Ditquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoe harder jij erover nuilt, hoe meer de mensen de hakken in het zand zetten. Jij bent echt de enige die er steeds over begintAls iemand anders hem eruit gooit, wordt ie weer teruggezet, halen we de schouders op en gaan we verder met onze poep- en piesverhalen.
Kom eraan.quote:
Met Yuki?quote:
Blijf er maar gewoon vanaf nare kleuter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem geblokkeerd dus weet niet zo goed waarom hij mij blijft quoten.Dit heb ik vanochtend ook al gezegd tegen hem.
Die is onderweg naar Nederland als het goed is.quote:
@Amaquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf er maar gewoon vanaf nare kleuter.
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet zo goed wat het idee is van hem om mij te quoten en dit te roepen als ik hem heb geblokkeerd.quote:
Niet te merkenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]ik had vakantie en niet altijd (steeds minder
) zin in de negativiteit van foks
maar als ik me maar genoeg verveel dan komt het weer goed
ftfyquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, kinderachtige bui deze eeuw
Er klinkt iets erg kapotquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ama @:ijsdraakje
tegen wie zeg je dit en waarom nvm, weet ook niet waarom ik dit vraagquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat het idee is van hem om mij te quoten en dit te roepen als ik hem heb geblokkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |