SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
bemoei je eens niet met mijn eetlust
Je kan het plaatje ook zelf openen en gewoon de hele tijd bekijken he.quote:
Dat kan met elk plaatjequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan het plaatje ook zelf openen en gewoon de hele tijd bekijken he.
SOWquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan met elk plaatje
Correctquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan met elk plaatje
quote:
quote:
quote:
Ik vind het een prachtige hond maar pff als ik zie hoe mijn kat eruit ziet (de helft van haar wat wit is) dan wil ik niet weten hoe vaak je zo'n hond moet wassen om schoon te houden.quote:
Alleen als ie in de stront heeft gerold.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige hond maar pff als ik zie hoe mijn kat eruit ziet (de helft van haar wat wit is) dan wil ik niet weten hoe vaak je zo'n hond moet wassen om schoon te houden.
Een paar keer per dag wel, denk ik!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige hond maar pff als ik zie hoe mijn kat eruit ziet (de helft van haar wat wit is) dan wil ik niet weten hoe vaak je zo'n hond moet wassen om schoon te houden.
Een vriendin van mij had ooit een husky kruising en de hobby van die hond was dus door stront enz rollen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ie in de stront heeft gerold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |