Dat laatstequote:Op maandag 25 augustus 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat alles in de fik of zet hij alles in de fik?
Gelukkig rolt ie niet in stront, dode dieren of modder. Dat scheelt heel veelquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ie in de stront heeft gerold.
wassen knippen en watergolvenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zelf na drie uur ongeveer schoon, alleen moet ik dan eens de vloer stofzuigen. Zijn haar regelt het allemaal zelf welHij gaat 1x per 2 a 3 maand naar de trimmer voor badderen, plukken en drogen. Maar dat is meer voor de lengte van zijn haar dan voor het schoonmaken
Ja stofzuigen mag je sowieso elke dag doen denk ik dan. Doe ik hier ook maar dat is misschien meer omdat ik ook gewoon een tik heb.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is zelf na drie uur ongeveer schoon, alleen moet ik dan eens de vloer stofzuigen. Zijn haar regelt het allemaal zelf welHij gaat 1x per 2 a 3 maand naar de trimmer voor badderen, plukken en drogen. Maar dat is meer voor de lengte van zijn haar dan voor het schoonmaken
Ben altijd aan het eten, dus hoe dan ook aan de beurtquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd de beste gesprekken als iemand bijna gaat eten![]()
welkom in KSC
Ik heb niks met caafs, maar gaapcaaf heeft inmiddels gewoon cult-statusquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Nou ik zie dat hij er weer staat dus iedereen kan weer helemaal rustig ademen. Mijn god zeg.
Eet smakelijkquote:
Die 'haha'quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan greep je de hond bij de riem om weg te halen bij die luier en zat het allemaal aan je handen haha
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan greep je de hond bij de riem om weg te halen bij die luier en zat het allemaal aan je handen haha
Denken dat je kan eten, tijdens het fokkenquote:
En dat had je dan niet in de gaten tot je een boterham met kaas ging eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Die lucht ...quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan moest ze weer de auto in!
Zit het helemaal zo onder je nagels.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat had je dan niet in de gaten tot je een boterham met kaas ging eten.
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks met caafs, maar gaapcaaf heeft inmiddels gewoon cult-statusJij bent de enige die 'm er perse steeds uit wil omdat je anders blijkbaar niet rustig kunt ademen
Gewoon afblijven kleuter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is echt onzin want hij is er wel vaker uit.Denk dat het mensen gewoon meer opvalt wanneer ik het doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |