Je hebt er ook een account?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Bokt, bijzondere types zitten daar.
Heb jij daar ook een account?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Komt een vos wel eens in een kippenhok?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij daar ook een account?
Hoe zit het met de gemiddelde roklengte?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Komt een vos wel eens in een kippenhok?
Haaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeyy Ygritte eert ons weer eens met een bezoek
Alleen maar van die rijbroeken maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe zit het met de gemiddelde roklengte?
Asking for a friend….
mmmm vanaf de zijkant bekeken worden zal toch anders voelenquote:
ah daarom staat de stoel naast het bedquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het midden van het bureau staat nog een spiegel, dus nu kan ik naar mezelf kijken vanuit bed.
Hier gelukkig nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja, kan je vanuit de stoel via de spiegel naar het bed kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah daarom staat de stoel naast het bed
ik vind zelf dat twee pakjes chocolademelk (die van 200ml in drinkkarton) beter werken dan die maaltijdvervangende drankjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even voor vandaag minder vast voedsel naar binnen werken. Ga zo wel een beker Skyr ofzo halen Of van die flesjes waarvan ze zeggen dat het goed is voor 1 maaltijd..
Loop je vast?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef STING het volgende:
dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.
Netjes hoor.quote:
ReBOOT.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb even op restart geklikt, komt goed.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar van die rijbroeken maar ja
Tebbie?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even voor vandaag minder vast voedsel naar binnen werken. Ga zo wel een beker Skyr ofzo halen Of van die flesjes waarvan ze zeggen dat het goed is voor 1 maaltijd..
Tandartsgedoetjes denk ikquote:
Kies is getrokken. Zat al een ontsteking (van tandvlees) bij. Is ook nog eens gehecht. Heb AB kuur meegekregen..quote:
als je een CD had meegekregen had je nog wat te luisteren gehadquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kies is getrokken. Zat al een ontsteking (van tandvlees) bij. Is ook nog eens gehecht. Heb AB kuur meegekregen..
Tenzij jij een deadline hebt, bepaal jij toch zelf of je morgen, woensdag, donderdag of vrijdag werkt??quote:
Dat tweede.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je iets leuks gepland of gewoon geen zin in de week?
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tenzij jij een deadline hebt, bepaal jij toch zelf of je morgen, woensdag, donderdag of vrijdag werkt??![]()
![]()
Deadline dus...quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je beantwoordt je eigen vraag.
nog even volhoudenquote:
Moet ik wel CD's hier hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een CD had meegekregen had je nog wat te luisteren gehad
Uhmm, volgens mij had ze een menu met iets als Babi Pangang en Tjap Tjoy met kiepquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, volgens mij had ze een menu met iets als Babi Pangang en Tjap Tjoy met kiep
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmm, volgens mij had ze een menu met iets als Babi Pangang en Tjap Tjoy met kiep
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
Nomnomnom.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
Hollandser kan bijna nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Foe yong Hai
Ajam pangang
Loempia's
Ajam saté
Pisang Goreng
Nasi
Bami
Kroepoek
Zoiets oid?
quote:
maar babi pangang en nasi is altijd goedquote:
Ja, dan is het maar Hollandse Chinese potquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar babi pangang en nasi is altijd goed
Oei, sterkte Bosquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kies is getrokken. Zat al een ontsteking (van tandvlees) bij. Is ook nog eens gehecht. Heb AB kuur meegekregen..
ja, chinese chinese pot is misschien helemaal niet lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dan is het maar Hollandse Chinese pot
Dat is laat nogquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
Hangt er heel erg vanafquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, chinese chinese pot is misschien helemaal niet lekker
Reboot geslaagd?quote:
even tegen de zijkant slaanquote:
hebben ze friet?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf
China is stiekem best groot en heeft ook grote regionale verschillen in de keuken
Dat is ouderwets.quote:
perdon?quote:
Vast welquote:
Ik las iets over een rechtzaak tegen STING van Andy en Stewart . Ik wist dat Stewart en Sting geen vriendjes waren maar dat van Andy was nieuw voor me...quote:
Hier?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las iets over een rechtzaak tegen STING van Andy en Stewart . Ik wist dat Stewart en Sting geen vriendjes waren maar dat van Andy was nieuw voor me...
Hij durft.quote:
Jawel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, chinese chinese pot is misschien helemaal niet lekker
Het leeft!quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]ik had vakantie en niet altijd (steeds minder
) zin in de negativiteit van foks
maar als ik me maar genoeg verveel dan komt het weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dotjequote:
Ik sta nog strak van de werkdag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens een kopje koffie maken
Zoveel ganzen, zoveel kansenquote:Op maandag 25 augustus 2025 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch: kan beter![]()
Jouw in de zee -yeet technieken ook.![]()
Al had ik ook veel kansen om je in de Nieuwe Waterweg te duwen, naast de 'ganzen.'
Strak strak in mijn werkpak pak...quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta nog strak van de werkdag.
Lijkt me de boodschap wel duidelijk, en hij zal vast niet op een fatbike hebben gezetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had m'n handen vol.
En iemand slaan met bevroren mango stukjes (1 kilo) is niet zo heel handig.
Vind die smaakjes bij Dr.Pepper niet zo denderend, alleen die linkse (Vanilla Float) is wel lekker. Maar liever gewoon de normalequote:Op maandag 25 augustus 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Wat cute.
[ link | afbeelding ]
@:LTVDK ze hebben hier bij de Jumbo nu een paar soorten Dr Pepper.
[ link | afbeelding ]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strak strak in mijn werkpak pak...
Voor mij ook al zeker 20 jaar geleden..quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.
Toen was ik vergeten mee te nemen en moest ik het ter plaatse kopen
Hey Stigquote:
Ook niet een trouwpak??quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
het liefst zal ik ook nooit meer een pak gaan dragen
quote:
Sjezusquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer tijd geleden dat ik in pak moest.
Toen was ik vergeten mee te nemen en moest ik het ter plaatse kopen
Ik heb vorig jaar een pak gekocht. 570 euro.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
het liefst zal ik ook nooit meer een pak gaan dragen
Loop je dadelijk in een pak van 50 jaar oud.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een pak gekocht. 570 euro.
Zodat ik wat heb om aan te trekken op de uitvaarten van mijn ouders. Verder nergens voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus Hedwig haha.Your beauty never ever scared me.
Ik wel, jasje dasje ergens heen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een pak aangehad
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Lol krijg een foto van de bovenbuurman (baasje van Coco) of dit de etterbak kat is.
Kijk maar uit, anders is ze straks Hedweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus Hedwig haha."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jammer dat de bruiloft met ballie niet doorging inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een pak aangehad
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders is ze straks Hedweg.
Ja vond het wel wat extreem dat ze gelijk naar Thailand vluchtte, maar okquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat de bruiloft met ballie niet doorging inderdaad
Ohwquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Hier lopen en zitten altijd katten langs de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |