Dit is mijn manier van mijn schandelijke spelfout in het vorige topic te eren. Het is een kolderieke fout inderdaad.quote:
Daar zal je voorlopig nog wel even last van hebben gok ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is mijn manier van mijn schandelijke spelfout in het vorige topic te eren. Het is een kolderieke fout inderdaad.
Tja, zulke tegenslag heb je mee te dealen in het leven. Ik moet zorgen dat mijn prep en activatie voor iedere post minimaal op het niveau Sjon zit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal je voorlopig nog wel even last van hebben gok ik
Sterkte
quote:
Zeker. Steur ook wel bijzonder goed. Heerlijke speler.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bounida laat weer eens van zich spreken.
Hij had blijkbaar ook schuld aan de 1e tegengoal, maar goed. Liever in Jong dan Ajax 1.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heerkens stopt even 2 penalty's. (Waren echt heel matig genomen, maar shh)
Die jongens hebben er al eens bij gezeten toch? (Bounida in ieder geval?). Uitblinken tegen jong AZ is wat anders dan uitblinken tegen AZ 1 natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Misschien Steur en Bounida wat vaker bij Ajax 1.
Technisch gezien, ja was zijn schuld. Maar de verdedigers en middenveld stond ook echt enorm te kloten. Vooral Regeer was dramatisch, speelde als een pupil. Heerkens kon continue de bal niet kwijt, beide backs stonden aan de lijn geplakt, beide centrale verdedigers dramatisch opgesteld. Regeer en Mokio stonden continue niet op te letten. En voorin stond niemand vrij. Dit gebeurde een keer of 5 denk ik?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar ook schuld aan de 1e tegengoal, maar goed. Liever in Jong dan Ajax 1.
Tjsa, Kaplan ook. Allemaal bij '1' maar tegen Jong Utrecht niet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Technisch gezien, ja was zijn schuld. Maar de verdedigers en middenveld stond ook echt enorm te kloten. Vooral Regeer was dramatisch, speelde als een pupil. Heerkens kon continue de bal niet kwijt, beide backs stonden aan de lijn geplakt, beide centrale verdedigers dramatisch opgesteld. Regeer en Mokio stonden continue niet op te letten. En voorin stond niemand vrij. Dit gebeurde een keer of 5 denk ik?
Heerkens moet er beter mee leren omgaan. Voetballend vermogen is duidelijk zijn beperking, maar dan moet de rest daar ook wat ondersteuning in bieden.
Die is héél slecht terug gekomen van zijn blessure. Maar dat was ook het geval bij Berghuis die heeft 6 maanden gigantisch lopen klote. Nu alweer een heel stuk beter en fitter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:09 schreef papert het volgende:
Regeer wel opvallend matig zeg, was bij Twente toch een onbetwiste basisspeler, en soms zelfs èèn van de betere.
Het zal bij hem en Mokio ook wel een stukje motivatie en gemakzucht zijn bij Jong. Maar daar moet je juist je professionaliteit en volwassenheid dan tonenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:09 schreef papert het volgende:
Regeer wel opvallend matig zeg, was bij Twente toch een onbetwiste basisspeler, en soms zelfs èèn van de betere.
Zeker op deze korte termijn zal een vervanger lastig zijn. In de media werd die linksback van Utrecht genoemd als mogelijkheid voor Ajax. Zou dat wat zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Paris FC biedt 6 miljoen voor Gaaei. Normaal zou ik zeggen strik omheen en weg ermee, maar dan zitten we met Regeer/Rosa en Wijndal in de CL. Want ik zie Kroes geen vervanger halen
Volgens mij wil FCU daar 10 miljoen voor en het is altijd maar de vraag of een speler van een subtopper de stap naar de top kan maken. Daar vind ik de gok dan te groot voor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:32 schreef papert het volgende:
[..]
Zeker op deze korte termijn zal een vervanger lastig zijn. In de media werd die linksback van Utrecht genoemd als mogelijkheid voor Ajax. Zou dat wat zijn?
Waarom een LB halen als een RB vertrekt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:32 schreef papert het volgende:
[..]
Zeker op deze korte termijn zal een vervanger lastig zijn. In de media werd die linksback van Utrecht genoemd als mogelijkheid voor Ajax. Zou dat wat zijn?
Lekker al je verdedigers verkopen terwijl je er al te weinig hebt. Zelfde verhaal als Kaplan, die gasten hebben we echt nodig al dan niet voor de bank. Bij jong (zoals je gisteren ook al kon zien) loopt echt niets rond qua verdediging dat wel even bij Ajax-1 gehaald kan worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Paris FC biedt 6 miljoen voor Gaaei. Normaal zou ik zeggen strik omheen en weg ermee, maar dan zitten we met Regeer/Rosa en Wijndal in de CL. Want ik zie Kroes geen vervanger halen
Het is niet nieuw dat jongens die bij het 1e zitten en dan mee moeten doen met Jong er dan weinig van bakken, kan door zelfoverschatting komen of gewoon teleurstelling, maar die scherpte is er dan niet en dan blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Technisch gezien, ja was zijn schuld. Maar de verdedigers en middenveld stond ook echt enorm te kloten. Vooral Regeer was dramatisch, speelde als een pupil. Heerkens kon continue de bal niet kwijt, beide backs stonden aan de lijn geplakt, beide centrale verdedigers dramatisch opgesteld. Regeer en Mokio stonden continue niet op te letten. En voorin stond niemand vrij. Dit gebeurde een keer of 5 denk ik?
Heerkens moet er beter mee leren omgaan. Voetballend vermogen is duidelijk zijn beperking, maar dan moet de rest daar ook wat ondersteuning in bieden.
Is ook Aangeraakt Door Arne, dus dat kan alleen maar een succes zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, de controleur die zo gewenst is is er
James McConnell, 20 jarige van Liverpool, jaar huur.
https://www.voetbalprimeu(...)ol-als-nieuwe-6.html
Daar gaat het niet aan liggen, ken die jongen verder niet, maar een routinier is het niet, terwijl je juist op die positie ook wel wat leiderschap kan gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook Aangeraakt Door Arne, dus dat kan alleen maar een succes zijn.
Wat noem jij arne nou?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook Aangeraakt Door Arne, dus dat kan alleen maar een succes zijn.
Man man man wat faalt Kroes hier hard zeg.. lekker binnenhalen wat domme Sjon wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
De Europese subtop afgetroefd!quote:Ajax was clubs als West Bromwich Albion, Hull City, Oxford United en Sturm Graz te snel af als het gaat om het verkrijgen van de handtekening van McConnell
Dat zal wel meevallen, denk eerder dat John Kroes hier een handje helpt omdat een routinier niet haalbaar is momenteel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Man man man wat faalt Kroes hier hard zeg.. lekker binnenhalen wat domme Sjon wil
waarom zou dit meteen weer falen zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Man man man wat faalt Kroes hier hard zeg.. lekker binnenhalen wat domme Sjon wil
De zoektocht naar een 6 is neem ik aan al lang gaande en dan kom je niet verder dan een huurling van Liverpool? Valt me tegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou dit meteen weer falen zijn?
En een psver die er meteen wat van vindt maar zelf een middenvelder halen die vorig seizoen bij heidenheim speelde. Gelachen weer.
wellicht liep dit al even. Wellicht valt het precies in het plaatje (een echte 6). Het zal 1 van de opties zijn en veel moet gewoon kloppen (ook financieel).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De zoektocht naar een 6 is neem ik aan al lang gaande en dan kom je niet verder dan een huurling van Liverpool? Valt me tegen
En dan 13 middenvelders hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Gehuurd talentje op 6….alle seinen op groen dus voor de terugkeer van Blind op 31 augustus! #leider #ervaring
ik denk niet dat blind komt (en dat is helemaal prima).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan 13 middenvelders hebben?
quote:
Wat was dat weer een verdrietig aangezicht tegen Villarreal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Gehuurd talentje op 6….alle seinen op groen dus voor de terugkeer van Blind op 31 augustus! #leider #ervaring
Wat moet je hier nou weer mee? Lekker opleiden voor Liverpool?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Fitz Jim is zwaar ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:43 schreef Adames het volgende:
We gaan het zien. Denk dat een leidertype niet per se nodig is. Type Fitz Jim, maar dan gewoon net wat beter ben ik al tevreden mee.
Hopelijk is een redelijk talent uit Liverpool goed genoeg daarvoor.
Waar zit Harry precies in de VK? Verder niet nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Opzich wel prima, dit is wel een talentje. Staat hier in het VK wel echt hoog aangeschreven. Wat ik zo gehoord heb speelt die best volwassen voor zijn leeftijd.
Had liever een ervaren 6 gehad. Maar goed, wat niet kan, dat kan niet. Ik zou oprecht ook niet weten wie er precies gehaald zou moeten worden. Die knakker uit Noorwegen krijgt al heimwee als die zijn straat uitrijd. En Blanco wat je vaak hoorde heeft volgens mij geen zin in Ajax.
De rest is heel erg duur, en dat geld hebben we gewoon niet.
Die was zondag goed. Heb hem echter ook wedstrijden zien spelen dat ik hem minder vond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fitz Jim is zwaar ondergewaardeerd.
Ontwikkelt zich goed en zit wel rek in naar mijn idee. Geef 'm vertrouwen doodzonde als je 'm laat gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was zondag goed. Heb hem echter ook wedstrijden zien spelen dat ik hem minder vond.
Klopt, hij ontwikkelt zich goed. Alleen zijn er daar teveel van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ontwikkelt zich goed en zit wel rek in naar mijn idee. Geef 'm vertrouwen doodzonde als je 'm laat gaan.
Denk wel dat de subtop ala utrecht ligt te slapen als ze 'm niet binnenhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |