Blijkbaar zo goed als rond. Lekker een concurrent sterker makenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:20 schreef Black-Death het volgende:
NEC heeft zich bij Ajax gemeld voor Kaplan, om voor 1 jaar te huren.
Had hem liever verkocht zien worden, óf erbij houden. Dit is een matige tussenweg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijkbaar zo goed als rond. Lekker een concurrent sterker maken
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijkbaar zo goed als rond. Lekker een concurrent sterker maken
Ik vind hem sowieso niet enorm slechtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die gast gaat waarschijnlijk de sterren van de hemel spelen tegen onze kwakkelende voorhoede
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom ga je altijd alle wedstrijden uit
OH NEE WACHT
HAHA
Misschien dat hij indruk maakt, zich bewijst en volgend jaar Sutalo gewoon opvolgt. Hij kan nu wel echt minuten gaan maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet enorm slecht
Ik ben inmiddels al FIRE (Financially IRresponsiblE) tap de creditkaart.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ik stop mijn geld in versnaperingen
Are you drunk?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:05 schreef Wotte het volgende:
Gimenez zit in een lastige situatie, zoals ik al had voorzien, wellicht huren.
Doe maar even nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:05 schreef Wotte het volgende:
Gimenez zit in een lastige situatie, zoals ik al had voorzien, wellicht huren.
kon echt slechter. Alsnog lastig natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig:
Chelsea uit
Inter thuis
Zolang Brobbey niet weg is kan je weinig doen, al denk ik niet dat Boadu veel meer zou toevoegen, heeft teveel ruimte nodig, snap ook niet echt waarom PSV hem haalt, blijkbaar net zo wanhopig als Boadu zelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Wotte het volgende:
Boadu gaat liever naar het Bangladesh van de lage landen. Wel in de lijn der verwachting gezien zijn twijfelachtige keuzes in het verleden.
Waarom zo hatelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Wotte het volgende:
Boadu gaat liever naar het Bangladesh van de lage landen. Wel in de lijn der verwachting gezien zijn twijfelachtige keuzes in het verleden.
Nou vooruit, zolang Brobbey dan dit jaar maar de goal bedreigt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang Brobbey niet weg is kan je weinig doen, al denk ik niet dat Boadu veel meer zou toevoegen, heeft teveel ruimte nodig, snap ook niet echt waarom PSV hem haalt, blijkbaar net zo wanhopig als Boadu zelf.
Dat valt mee, Qarabag is wel heel ver weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Olympiakos thuis.
Galatasaray thuis.
Qarabag uit.
Yup, zowaar een kans op een plek bij de top 24.quote:
ripquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals bij onze Eindhovense vrinden.
Wat zou Sjon nu denken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet de mooiste tegenstanders, maar wel een loting waar we nog enigszins kans maken. Al verwacht ik er nog steeds niet heel veel van.
Ik ook niet, maar met een beetje geluk pak je nog wel wat puntjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet de mooiste tegenstanders, maar wel een loting waar we nog enigszins kans maken. Al verwacht ik er nog steeds niet heel veel van.
Zie wel mogelijkhedenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met een beetje geluk pak je nog wel wat puntjes.
Brobbey zal wel pas op dinsdag vertrekken en dan hebben we geen vervanger meerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Wotte het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voor de uit-supporters wel echt een zaadloting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |