abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218600625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, de controleur die zo gewenst is is er :')

James McConnell, 20 jarige van Liverpool, jaar huur.

https://www.voetbalprimeu(...)ol-als-nieuwe-6.html
Wat moet je hier nou weer mee? Lekker opleiden voor Liverpool?
Dit, dus.
pi_218600755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:43 schreef Adames het volgende:
We gaan het zien. Denk dat een leidertype niet per se nodig is. Type Fitz Jim, maar dan gewoon net wat beter ben ik al tevreden mee.
Hopelijk is een redelijk talent uit Liverpool goed genoeg daarvoor.
Fitz Jim is zwaar ondergewaardeerd.
pi_218600773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Opzich wel prima, dit is wel een talentje. Staat hier in het VK wel echt hoog aangeschreven. Wat ik zo gehoord heb speelt die best volwassen voor zijn leeftijd.

Had liever een ervaren 6 gehad. Maar goed, wat niet kan, dat kan niet. Ik zou oprecht ook niet weten wie er precies gehaald zou moeten worden. Die knakker uit Noorwegen krijgt al heimwee als die zijn straat uitrijd. En Blanco wat je vaak hoorde heeft volgens mij geen zin in Ajax.
De rest is heel erg duur, en dat geld hebben we gewoon niet.
Waar zit Harry precies in de VK? Verder niet nieuwsgierig :)
pi_218600774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:18 schreef Wotte het volgende:

[..]
Fitz Jim is zwaar ondergewaardeerd.
Die was zondag goed. Heb hem echter ook wedstrijden zien spelen dat ik hem minder vond.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218600791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Die was zondag goed. Heb hem echter ook wedstrijden zien spelen dat ik hem minder vond.
Ontwikkelt zich goed en zit wel rek in naar mijn idee. Geef 'm vertrouwen doodzonde als je 'm laat gaan.

Denk wel dat de subtop ala utrecht ligt te slapen als ze 'm niet binnenhalen.
pi_218600856
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ontwikkelt zich goed en zit wel rek in naar mijn idee. Geef 'm vertrouwen doodzonde als je 'm laat gaan.

Denk wel dat de subtop ala utrecht ligt te slapen als ze 'm niet binnenhalen.
Klopt, hij ontwikkelt zich goed. Alleen zijn er daar teveel van.
Krijg je als team heel matige tot slechte wedstrijden door soms.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218602193
Die McConnell-deal past totaal niet bij Ajax, maar er paste de afgelopen jaren wel meer niet bij ons, dus als dit nodig is om op termijn weer gewoon Ajax te worden dan moet het maar. Hopelijk is 'ie zo goed als ze zeggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218602299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die McConnell-deal past totaal niet bij Ajax, maar er paste de afgelopen jaren wel meer niet bij ons, dus als dit nodig is om op termijn weer gewoon Ajax te worden dan moet het maar. Hopelijk is 'ie zo goed als ze zeggen.
Voordeel is wel dat het maar voor 1 jaar is, dus jeugd sta je er niet echt mee in de weg. Ben benieuwd.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218602602
Dus je huurt een talent van Liverpool om je eigen grootste talent (Mokio) te blokken?

Juist.
pi_218602615
Ik geloof niet dat een onervaren voetballer van 20 het beter in kan vullen dan Fitz, Mokio en Klaassen. Als je een 6 wil huren, huur je er eentje die er dit jaar staat en veel beter is dan je eigen alternatieven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218602631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:31 schreef Solispolar het volgende:
Dus je huurt een talent van Liverpool om je eigen grootste talent (Mokio) te blokken?

Juist.
Je snapt er weer vrij weinig van.
In Southern Sun
pi_218602635
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:34 schreef dimmak het volgende:
Ik geloof niet dat een onervaren voetballer van 20 het beter in kan vullen dan Fitz, Mokio en Klaassen. Als je een 6 wil huren, huur je er eentje die er dit jaar staat en veel beter is dan je eigen alternatieven.
Daarom is huren een optie.

Je huurt geen bankzitter, dat is geld weggooien.
Kroes heeft het echt niet in zich hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218602661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:34 schreef dimmak het volgende:
Misschien is deze jongen wel veel beter dan je alternatieven. Mokio is geen optie op 6, zoveel is wel duidelijk.
In Southern Sun
pi_218602722
Uitwedstrijd naar Almaty, ik zie het al gebeuren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218602734
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:43 schreef franklop het volgende:
Uitwedstrijd naar Almaty, ik zie het al gebeuren
Mooi toch.
In Southern Sun
pi_218602899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Daarom is huren een optie.

Je huurt geen bankzitter, dat is geld weggooien.
Kroes heeft het echt niet in zich hoor.
Maar wij weten toch helemaal niet of dit een bankzitter wordt? Misschien is ie wel 2 klassen beter dan Mokio/Klaassen/Fitz Jim. De enige in dit topic die hem bewust heeft zien spelen was in ieder geval positief.
pi_218602975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:57 schreef papert het volgende:

[..]
Maar wij weten toch helemaal niet of dit een bankzitter wordt? Misschien is ie wel 2 klassen beter dan Mokio/Klaassen/Fitz Jim. De enige in dit topic die hem bewust heeft zien spelen was in ieder geval positief.
Het is in de basis gewoon raar om een 20-jarige jongen te huren (zonder optie tot koop). Dat is prima als je een club van het statuur GAE, NEC of Heracles bent, maar niet als Ajax zijnde.

Als die 19-jarige jongen echt zo'n onwijs toptalent was dan bleef hij wel gewoon bij de selectie. Die jongen van 16 die afgelopen maandag nog de winnende maakte tegen Newcastle (en dus 3 jaar jonger is) wordt ook niet verhuurd. Dan zal dit knaapje van 19 echt niet zo'n onwijs talent zijn dat hij nu bij Ajax even eigenhandig het verschil gaat maken.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 10:05:06 #68
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218602985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mooi toch.
Ben je ook een romanticus
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_218603042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is in de basis gewoon raar om een 20-jarige jongen te huren (zonder optie tot koop). Dat is prima als je een club van het statuur GAE, NEC of Heracles bent, maar niet als Ajax zijnde.

Als die 19-jarige jongen echt zo'n onwijs toptalent was dan bleef hij wel gewoon bij de selectie. Die jongen van 16 die afgelopen maandag nog de winnende maakte tegen Newcastle (en dus 3 jaar jonger is) wordt ook niet verhuurd. Dan zal dit knaapje van 19 echt niet zo'n onwijs talent zijn dat hij nu bij Ajax even eigenhandig het verschil gaat maken.
Jairo Riedewald scoorde ook als knaapje bij zijn debuut in de Eredivisie. Werd ook niet verhuurd.
In Southern Sun
pi_218603144
Boeiend die aankopen. Nu belangrijke zaken! De loting morgen.

Hoe weet ik zsm welke wedstrijden en uit zijn en wanneer uit zijn? Vorig jaar was ik echt tering laat en werd ik door meerdere users uitgelachen.

HELP!

Deze verstandelijk beperkte user.

@Alaphilippe_ @Bofjijff @dimmak @alleanderevrienden
Groot fan van User Wotte
pi_218603240
quote:
19s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:

Hoe weet ik zsm welke wedstrijden en uit zijn en wanneer uit zijn? Vorig jaar was ik echt tering laat en werd ik door meerdere users uitgelachen.

HELP!

@:Alaphilippe_ @:bofjijff @:dimmak @:alleanderevrienden
Je moet geduld hebben tot zaterdag. Het schema zal ook afhangen van de UEL en ECL. De openbare veiligheid in bepaalde steden moet ook gestroomlijnd worden.
pi_218603271
quote:
19s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:

HELP!

@:Alaphilippe_ @:bofjijff @:dimmak @:alleanderevrienden
Gewoon voor alle data vliegtickets boeken maat *O*
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218603275
Reageer toch niet op die mokerdomme trolletjes.

Maar goed, die huur. Niet ideaal. Maar denk dat onze nieuwe Engelse vrind wel twee dingen kan toevoegen die we missen. Body, is een heel sterke gast voor zijn leeftijd. Niet als in 2 bij 2 zoals Bassey, maar hij weet heel goed hoe die zijn lichaam moet gebruiken.
En inzicht, de jongeman heeft een enorm goed inzicht, zowel voorwaarts als achterwaarts. Dat kunnen we we gebruiken.
pi_218603308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Jairo Riedewald scoorde ook als knaapje bij zijn debuut in de Eredivisie. Werd ook niet verhuurd.
Geen idee hoe dit verband houd met wat ik zei, maar goed :') Ajax moet natuurlijk lekker doen wat ze denken dat juist is, maar ik vraag me af of dit de manier is om weer naast PSV (en in mindere mate Feyenoord) te komen.
pi_218603314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Geen idee hoe dit verband houd met wat ik zei, maar goed :')
Niet geheel verrassend.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')