Dit is mijn manier van mijn schandelijke spelfout in het vorige topic te eren. Het is een kolderieke fout inderdaad.quote:
Daar zal je voorlopig nog wel even last van hebben gok ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is mijn manier van mijn schandelijke spelfout in het vorige topic te eren. Het is een kolderieke fout inderdaad.
Tja, zulke tegenslag heb je mee te dealen in het leven. Ik moet zorgen dat mijn prep en activatie voor iedere post minimaal op het niveau Sjon zit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal je voorlopig nog wel even last van hebben gok ik
Sterkte
quote:
Zeker. Steur ook wel bijzonder goed. Heerlijke speler.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bounida laat weer eens van zich spreken.
Hij had blijkbaar ook schuld aan de 1e tegengoal, maar goed. Liever in Jong dan Ajax 1.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Heerkens stopt even 2 penalty's. (Waren echt heel matig genomen, maar shh)
Die jongens hebben er al eens bij gezeten toch? (Bounida in ieder geval?). Uitblinken tegen jong AZ is wat anders dan uitblinken tegen AZ 1 natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Misschien Steur en Bounida wat vaker bij Ajax 1.
Technisch gezien, ja was zijn schuld. Maar de verdedigers en middenveld stond ook echt enorm te kloten. Vooral Regeer was dramatisch, speelde als een pupil. Heerkens kon continue de bal niet kwijt, beide backs stonden aan de lijn geplakt, beide centrale verdedigers dramatisch opgesteld. Regeer en Mokio stonden continue niet op te letten. En voorin stond niemand vrij. Dit gebeurde een keer of 5 denk ik?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar ook schuld aan de 1e tegengoal, maar goed. Liever in Jong dan Ajax 1.
Tjsa, Kaplan ook. Allemaal bij '1' maar tegen Jong Utrecht niet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Technisch gezien, ja was zijn schuld. Maar de verdedigers en middenveld stond ook echt enorm te kloten. Vooral Regeer was dramatisch, speelde als een pupil. Heerkens kon continue de bal niet kwijt, beide backs stonden aan de lijn geplakt, beide centrale verdedigers dramatisch opgesteld. Regeer en Mokio stonden continue niet op te letten. En voorin stond niemand vrij. Dit gebeurde een keer of 5 denk ik?
Heerkens moet er beter mee leren omgaan. Voetballend vermogen is duidelijk zijn beperking, maar dan moet de rest daar ook wat ondersteuning in bieden.
Die is héél slecht terug gekomen van zijn blessure. Maar dat was ook het geval bij Berghuis die heeft 6 maanden gigantisch lopen klote. Nu alweer een heel stuk beter en fitter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:09 schreef papert het volgende:
Regeer wel opvallend matig zeg, was bij Twente toch een onbetwiste basisspeler, en soms zelfs èèn van de betere.
Het zal bij hem en Mokio ook wel een stukje motivatie en gemakzucht zijn bij Jong. Maar daar moet je juist je professionaliteit en volwassenheid dan tonenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:09 schreef papert het volgende:
Regeer wel opvallend matig zeg, was bij Twente toch een onbetwiste basisspeler, en soms zelfs èèn van de betere.
Zeker op deze korte termijn zal een vervanger lastig zijn. In de media werd die linksback van Utrecht genoemd als mogelijkheid voor Ajax. Zou dat wat zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Paris FC biedt 6 miljoen voor Gaaei. Normaal zou ik zeggen strik omheen en weg ermee, maar dan zitten we met Regeer/Rosa en Wijndal in de CL. Want ik zie Kroes geen vervanger halen
Volgens mij wil FCU daar 10 miljoen voor en het is altijd maar de vraag of een speler van een subtopper de stap naar de top kan maken. Daar vind ik de gok dan te groot voor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:32 schreef papert het volgende:
[..]
Zeker op deze korte termijn zal een vervanger lastig zijn. In de media werd die linksback van Utrecht genoemd als mogelijkheid voor Ajax. Zou dat wat zijn?
Waarom een LB halen als een RB vertrekt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:32 schreef papert het volgende:
[..]
Zeker op deze korte termijn zal een vervanger lastig zijn. In de media werd die linksback van Utrecht genoemd als mogelijkheid voor Ajax. Zou dat wat zijn?
Lekker al je verdedigers verkopen terwijl je er al te weinig hebt. Zelfde verhaal als Kaplan, die gasten hebben we echt nodig al dan niet voor de bank. Bij jong (zoals je gisteren ook al kon zien) loopt echt niets rond qua verdediging dat wel even bij Ajax-1 gehaald kan worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Paris FC biedt 6 miljoen voor Gaaei. Normaal zou ik zeggen strik omheen en weg ermee, maar dan zitten we met Regeer/Rosa en Wijndal in de CL. Want ik zie Kroes geen vervanger halen
Het is niet nieuw dat jongens die bij het 1e zitten en dan mee moeten doen met Jong er dan weinig van bakken, kan door zelfoverschatting komen of gewoon teleurstelling, maar die scherpte is er dan niet en dan blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Technisch gezien, ja was zijn schuld. Maar de verdedigers en middenveld stond ook echt enorm te kloten. Vooral Regeer was dramatisch, speelde als een pupil. Heerkens kon continue de bal niet kwijt, beide backs stonden aan de lijn geplakt, beide centrale verdedigers dramatisch opgesteld. Regeer en Mokio stonden continue niet op te letten. En voorin stond niemand vrij. Dit gebeurde een keer of 5 denk ik?
Heerkens moet er beter mee leren omgaan. Voetballend vermogen is duidelijk zijn beperking, maar dan moet de rest daar ook wat ondersteuning in bieden.
Is ook Aangeraakt Door Arne, dus dat kan alleen maar een succes zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, de controleur die zo gewenst is is er
James McConnell, 20 jarige van Liverpool, jaar huur.
https://www.voetbalprimeu(...)ol-als-nieuwe-6.html
Daar gaat het niet aan liggen, ken die jongen verder niet, maar een routinier is het niet, terwijl je juist op die positie ook wel wat leiderschap kan gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook Aangeraakt Door Arne, dus dat kan alleen maar een succes zijn.
Wat noem jij arne nou?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook Aangeraakt Door Arne, dus dat kan alleen maar een succes zijn.
Man man man wat faalt Kroes hier hard zeg.. lekker binnenhalen wat domme Sjon wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
De Europese subtop afgetroefd!quote:Ajax was clubs als West Bromwich Albion, Hull City, Oxford United en Sturm Graz te snel af als het gaat om het verkrijgen van de handtekening van McConnell
Dat zal wel meevallen, denk eerder dat John Kroes hier een handje helpt omdat een routinier niet haalbaar is momenteel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Man man man wat faalt Kroes hier hard zeg.. lekker binnenhalen wat domme Sjon wil
waarom zou dit meteen weer falen zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Man man man wat faalt Kroes hier hard zeg.. lekker binnenhalen wat domme Sjon wil
De zoektocht naar een 6 is neem ik aan al lang gaande en dan kom je niet verder dan een huurling van Liverpool? Valt me tegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou dit meteen weer falen zijn?
En een psver die er meteen wat van vindt maar zelf een middenvelder halen die vorig seizoen bij heidenheim speelde. Gelachen weer.
wellicht liep dit al even. Wellicht valt het precies in het plaatje (een echte 6). Het zal 1 van de opties zijn en veel moet gewoon kloppen (ook financieel).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De zoektocht naar een 6 is neem ik aan al lang gaande en dan kom je niet verder dan een huurling van Liverpool? Valt me tegen
En dan 13 middenvelders hebben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Gehuurd talentje op 6….alle seinen op groen dus voor de terugkeer van Blind op 31 augustus! #leider #ervaring
ik denk niet dat blind komt (en dat is helemaal prima).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan 13 middenvelders hebben?
quote:
Wat was dat weer een verdrietig aangezicht tegen Villarreal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:00 schreef Urquhart het volgende:
Gehuurd talentje op 6….alle seinen op groen dus voor de terugkeer van Blind op 31 augustus! #leider #ervaring
Wat moet je hier nou weer mee? Lekker opleiden voor Liverpool?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Fitz Jim is zwaar ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:43 schreef Adames het volgende:
We gaan het zien. Denk dat een leidertype niet per se nodig is. Type Fitz Jim, maar dan gewoon net wat beter ben ik al tevreden mee.
Hopelijk is een redelijk talent uit Liverpool goed genoeg daarvoor.
Waar zit Harry precies in de VK? Verder niet nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Opzich wel prima, dit is wel een talentje. Staat hier in het VK wel echt hoog aangeschreven. Wat ik zo gehoord heb speelt die best volwassen voor zijn leeftijd.
Had liever een ervaren 6 gehad. Maar goed, wat niet kan, dat kan niet. Ik zou oprecht ook niet weten wie er precies gehaald zou moeten worden. Die knakker uit Noorwegen krijgt al heimwee als die zijn straat uitrijd. En Blanco wat je vaak hoorde heeft volgens mij geen zin in Ajax.
De rest is heel erg duur, en dat geld hebben we gewoon niet.
Die was zondag goed. Heb hem echter ook wedstrijden zien spelen dat ik hem minder vond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fitz Jim is zwaar ondergewaardeerd.
Ontwikkelt zich goed en zit wel rek in naar mijn idee. Geef 'm vertrouwen doodzonde als je 'm laat gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was zondag goed. Heb hem echter ook wedstrijden zien spelen dat ik hem minder vond.
Klopt, hij ontwikkelt zich goed. Alleen zijn er daar teveel van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ontwikkelt zich goed en zit wel rek in naar mijn idee. Geef 'm vertrouwen doodzonde als je 'm laat gaan.
Denk wel dat de subtop ala utrecht ligt te slapen als ze 'm niet binnenhalen.
Voordeel is wel dat het maar voor 1 jaar is, dus jeugd sta je er niet echt mee in de weg. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die McConnell-deal past totaal niet bij Ajax, maar er paste de afgelopen jaren wel meer niet bij ons, dus als dit nodig is om op termijn weer gewoon Ajax te worden dan moet het maar. Hopelijk is 'ie zo goed als ze zeggen.
Je snapt er weer vrij weinig van.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:31 schreef Solispolar het volgende:
Dus je huurt een talent van Liverpool om je eigen grootste talent (Mokio) te blokken?
Juist.
Daarom is huren een optie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:34 schreef dimmak het volgende:
Ik geloof niet dat een onervaren voetballer van 20 het beter in kan vullen dan Fitz, Mokio en Klaassen. Als je een 6 wil huren, huur je er eentje die er dit jaar staat en veel beter is dan je eigen alternatieven.
Misschien is deze jongen wel veel beter dan je alternatieven. Mokio is geen optie op 6, zoveel is wel duidelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:34 schreef dimmak het volgende:
Ik geloof niet dat een onervaren voetballer van 20 het beter in kan vullen dan Fitz, Mokio en Klaassen. Als je een 6 wil huren, huur je er eentje die er dit jaar staat en veel beter is dan je eigen alternatieven.
Mooi toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:43 schreef franklop het volgende:
Uitwedstrijd naar Almaty, ik zie het al gebeuren
Maar wij weten toch helemaal niet of dit een bankzitter wordt? Misschien is ie wel 2 klassen beter dan Mokio/Klaassen/Fitz Jim. De enige in dit topic die hem bewust heeft zien spelen was in ieder geval positief.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom is huren een optie.
Je huurt geen bankzitter, dat is geld weggooien.
Kroes heeft het echt niet in zich hoor.
Het is in de basis gewoon raar om een 20-jarige jongen te huren (zonder optie tot koop). Dat is prima als je een club van het statuur GAE, NEC of Heracles bent, maar niet als Ajax zijnde.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:57 schreef papert het volgende:
[..]
Maar wij weten toch helemaal niet of dit een bankzitter wordt? Misschien is ie wel 2 klassen beter dan Mokio/Klaassen/Fitz Jim. De enige in dit topic die hem bewust heeft zien spelen was in ieder geval positief.
Jairo Riedewald scoorde ook als knaapje bij zijn debuut in de Eredivisie. Werd ook niet verhuurd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is in de basis gewoon raar om een 20-jarige jongen te huren (zonder optie tot koop). Dat is prima als je een club van het statuur GAE, NEC of Heracles bent, maar niet als Ajax zijnde.
Als die 19-jarige jongen echt zo'n onwijs toptalent was dan bleef hij wel gewoon bij de selectie. Die jongen van 16 die afgelopen maandag nog de winnende maakte tegen Newcastle (en dus 3 jaar jonger is) wordt ook niet verhuurd. Dan zal dit knaapje van 19 echt niet zo'n onwijs talent zijn dat hij nu bij Ajax even eigenhandig het verschil gaat maken.
Je moet geduld hebben tot zaterdag. Het schema zal ook afhangen van de UEL en ECL. De openbare veiligheid in bepaalde steden moet ook gestroomlijnd worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Boeiend die aankopen. Nu belangrijke zaken! De loting morgen.
Hoe weet ik zsm welke wedstrijden en uit zijn en wanneer uit zijn? Vorig jaar was ik echt tering laat en werd ik door meerdere users uitgelachen.
HELP!
Deze verstandelijk beperkte user.
@:Alaphilippe_ @:bofjijff @:dimmak @:alleanderevrienden
Gewoon voor alle data vliegtickets boeken maatquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Hoe weet ik zsm welke wedstrijden en uit zijn en wanneer uit zijn? Vorig jaar was ik echt tering laat en werd ik door meerdere users uitgelachen.
HELP!
Geen idee hoe dit verband houd met wat ik zei, maar goedquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jairo Riedewald scoorde ook als knaapje bij zijn debuut in de Eredivisie. Werd ook niet verhuurd.
Niet geheel verrassend.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit verband houd met wat ik zei, maar goed![]()
Kijk eens dom Harry? Ja, ho maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Reageer toch niet op die mokerdomme trolletjes.
Maar goed, die huur. Niet ideaal.
Tijd voor je pilletje kerel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk eens dom Harry? Ja, ho maar.
Negeer de trolletjes maar en ondertussen zeg je zelf exact hetzelfde. Misschien is het ook goed om eens buiten die pizzabubbel van je te kijken en te beseffen dat niet elke afwijkende mening een troll is? Dat je vervolgens de mening ook nog eens deelt is natuurlijk helemaal een beetje dom, maar goed.
Maar vorig jaar was er toch wel een patroon?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben tot zaterdag. Het schema zal ook afhangen van de UEL en ECL. De openbare veiligheid in bepaalde steden moet ook gestroomlijnd worden.
HOE DAN?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gewoon voor alle data vliegtickets boeken maat
Het was meer een algemene tip.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hoeft je kontmaatje niet te helpen hoor. Harry de pizzabakker kan het zelf denk ik
Als ik tips van jou nodig heb dan zal ik het met het belletje rinkelen vriend.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was meer een algemene tip.
Blijf gewoon met je poten van onze vriend Da_Sandman afquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als ik tips van jou nodig heb dan zal ik het met het belletje rinkelen vriend.
Nee geen patroon. Het is helaas niet meer zo als vroeger. Uitsupportertje pestenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was er toch wel een patroon?
1 speelt thuis tegen 4.
Of hoe ik mijzelf voor de gek?
[..]
HOE DAN?
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is in de basis gewoon raar om een 20-jarige jongen te huren (zonder optie tot koop). Dat is prima als je een club van het statuur GAE, NEC of Heracles bent, maar niet als Ajax zijnde.
Als die 19-jarige jongen echt zo'n onwijs toptalent was dan bleef hij wel gewoon bij de selectie. Die jongen van 16 die afgelopen maandag nog de winnende maakte tegen Newcastle (en dus 3 jaar jonger is) wordt ook niet verhuurd. Dan zal dit knaapje van 19 echt niet zo'n onwijs talent zijn dat hij nu bij Ajax even eigenhandig het verschil gaat maken.
ik zal je nooit uitlachen maat. Donderdag half 6 voor de buis en hopelijk vrijdagochtend de dagenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
HELP!
Vorig jaar kwam het speelschema pas op zaterdagmiddagquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
HELP!
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam het speelschema pas op zaterdagmiddag
Ik weet dat omdat ik die dag om half 7 de wekker had gezet om het zekere voor het onzekere te nemen, ik voelde mij toen aardig in de aap gelogeerd kan ik je mededelen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zal je nooit uitlachen maat. Donderdag half 6 voor de buis en hopelijk vrijdagochtend de dagen
Even ter info!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee geen patroon. Het is helaas niet meer zo als vroeger. Uitsupportertje pesten.
Dan heb je dus geen serieuze baan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even ter info!
Ik heb nu een serieuze baan dus ik ga niet naar Kairat
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen serieuze baan.
Een grotemensenbaan met genoeg flexibiliteit en een leuk loon.quote:
Vaak zijn dat bullshitbanen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij een serieuze baan bepaal je gewoon lekker zelf wanneer je er wel of niet bent.
Dit is inderdaad precies de reden dat Bayern mijlenver boven Dortmund staat en altijd zal blijven staan: die doen niet aan dit soort ongein. Bedankt voor het versterken van mijn puntquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
[ x ]
We scharen Borussia Dortmund in het rijtje Heracles, NEC en GAE
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een grotemensenbaan met genoeg flexibiliteit en een leuk loon.
in een onmisbare sector als bijvoorbeeld de logistiek is dat niet echt vanzelfsprekendquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij een serieuze baan bepaal je gewoon lekker zelf wanneer je er wel of niet bent.
Des te meer flexibiliteit in aanwezigheid en locatie van uitvoeren van werkzaamheden des te groter de kans op bullshit.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat palletsorteerders serieuze zaken als bullshit duiden.
doe gewoon linkpostenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:20 schreef Houniet het volgende:
Oh, my bad, ik had netjes betaald hoor.
https://www.vi.nl/pro/analyse-ajax-doelwit-james-mcconnellquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe gewoon linkposten
dan archive phen we hem wel
quote:Het is nog allesbehalve een uitgemaakte zaak dat Brian Brobbey Ajax verlaat deze zomer. Nu de internationale transferdeadline over vijf dagen al verstrijkt, lijkt een transfer nog niet dichtbij, zo meldt het Algemeen Dagblad woensdag: "De club weet al heel het jaar dat het Brobbey wil verkopen en dat de sterke aanvaller zelf ook de tijd rijp acht voor een nieuw avontuur buiten Ajax."
Ajax kan zich zoals inmiddels algemeen bekend pas roeren op de transfermarkt zodra Brobbey verkocht is. Na de komst van Oscar Gloukh en Raúl Moro is de kassa momenteel aardig leeg in de Johan Cruijff ArenA: "Een week voor de transferdeadline is het nog altijd geen uitgemaakte zaak dat Brobbey budget voor Ajax vrij gaat maken. De spits werd gelinkt aan clubs als VfB Stuttgart, AS Roma en Sunderland, maar die lijken vooralsnog niet door te pakken", zo schetst het AD.
De club verlangt naar verluidt zo'n vijfentwintig miljoen euro voor zijn spits en Ajax lijkt niet voornemens dat bedrag te herinvesteren in een nieuwe spits. Trainer John Heitinga houdt er ondertussen rekening mee een vervanger van Brobbey uit de eigen geledingen te moeten halen, mocht de spits alsnog vertrekken deze week.
Wout Weghorst is ondertussen uitgegroeid tot eerste spits van Ajax. Volgens De Telegraaf zou Ajax Myron Boadu op het oog hebben als mogelijke vervanger van Brobbey. Zolang de spits nog onder contract staat bij Ajax, lijkt er weinig beweging omtrent nieuwe spelers voor Ajax.
Tsja, wie gaat nou 25 miljoen betalen voor een luie spits die niet scoort?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
"We gaan het doen met deze groep"
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een videoband van Lukaku sturen, niemand die het verschil ziet.
Ik lees geen nieuws?quote:
Goedkope vlucht anders met Pegasus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even ter info!
Ik heb nu een serieuze baan dus ik ga niet naar Kairat
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een videoband van Lukaku sturen, niemand die het verschil ziet.
Is mijn droomreis met mijn vriendin om een keer een maand naar de Stans te gaan. Zonde om in een week te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goedkope vlucht anders met Pegasus.
Geklootzak.quote:
Lui is hij niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, wie gaat nou 25 miljoen betalen voor een luie spits die niet scoort?
Is ook niet een ideale bestemming buiten de zomer om.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is mijn droomreis met mijn vriendin om een keer een maand naar de Stans te gaan. Zonde om in een week te doen
Niet echt de versterking waar je op hoopt, al zal het best een aardig talent zijn en als je niet de 6 kan kopen die je echt wil dan is huren ook wel ok, volgend seizoen zal dat niet meer moeten hoeven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De 6 is binnen. Met veel pijn en moeite geloof ik als je ziet wat het uiteindelijk is geworden.
En lees nu dat er daardoor(?) geen Blind komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De 6 is binnen. Met veel pijn en moeite geloof ik als je ziet wat het uiteindelijk is geworden.
dat is echt prima nieuwsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lees nu dat er daardoor(?) geen Blind komt.
Ik was liever het seizoen ingegaan met Pepi en Plea, maar gelet op de omstandigheden denk ik dat we het slechter kunnen treffen dan met Boadu. Dat is, als het rond komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan is het vast nu ineens wel een goede speler.
Hier werd gedaan alsof deze man niet goed genoeg zou zijn voor Helmond Sport. Ik had 'm graag zien komen, hoop nog steeds dat het lukt maar dan moet eerst Brobbey weg dus ziet er naar uit dat het PSV wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik was liever het seizoen ingegaan met Pepi en Plea, maar gelet op de omstandigheden denk ik dat we het slechter kunnen treffen dan met Boadu. Dat is, als het rond komt.
Ik vind het geen topper, maar als tweede spits achter Pepi denk ik wel goed genoeg om de druk er op te houden en je slaat geen modderfiguur met die twee in Europa.
Hij is natuurlijk 10x beter dan Brobbey. Maar dat is dan ook echt helemaal niks.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier werd gedaan alsof deze man niet goed genoeg zou zijn voor Helmond Sport. Ik had 'm graag zien komen, hoop nog steeds dat het lukt dan moet eerst Brobbey weg dus ziet er naar uit dat het PSV wordt.
Vijfentwintig miljoen? Ik dacht dat je het met 15 al bijzonder netjes zou hebben gedaan.quote:
Godver, het staat er echt. 25 miljoen. Voor Brobbey.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vijfentwintig miljoen? Ik dacht dat je het met 15 al bijzonder netjes zou hebben gedaan.
Maar jij bent toch voor psv?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is inderdaad precies de reden dat Bayern mijlenver boven Dortmund staat en altijd zal blijven staan: die doen niet aan dit soort ongein. Bedankt voor het versterken van mijn puntAls je als Ajax graag de Dortmund-lijn wil volgen dan ben je op deze manier goed bezig (en dat zeg ik al Dortmund fan met pijn in mijn hart).
Dit is niet het topic over PSV.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik was liever het seizoen ingegaan met Pepi en Plea, maar gelet op de omstandigheden denk ik dat we het slechter kunnen treffen dan met Boadu. Dat is, als het rond komt.
Ik vind het geen topper, maar als tweede spits achter Pepi denk ik wel goed genoeg om de druk er op te houden en je slaat geen modderfiguur met die twee in Europa.
Je zou idd denken dat je na afgelopen seizoen flink heb mogen afschrijven op hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godver, het staat er echt. 25 miljoen. Voor Brobbey.
Dat probleem is er al als Wout niet geblesseerd is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat je na afgelopen seizoen flink heb mogen afschrijven op hem.
Als Wout geblesseerd raakt heb je wel echt een probleem. Geen ritme en geen vertrouwen meer.
Uiteraard, maar ik heb ook een seizoenskaart van Dortmund omdat ik er voor mijn werk vaak kom.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar jij bent toch voor psv?
Tijd voor een Pandemie, huidige stand aanhouden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:48 schreef DeeBee het volgende:
https://en.m.wikipedia.or(...)_League_league_phase
WIJ staan bovenaan, dit is gespeeld
dit zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Chelsea T
Borussia Dortmund U
Villarreal U
Club Brugge T
Olympiakos T
Slavia Praag U
Pafos U
Kairat Almaty T
.
Daar hebben we echt helemaal niks aanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:20 schreef Black-Death het volgende:
NEC heeft zich bij Ajax gemeld voor Kaplan, om voor 1 jaar te huren.
Meh, zou die jongen dan gewoon maar houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:20 schreef Black-Death het volgende:
al geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook leuk voor wat groundhoppingwerk bij clubjes zoals Dukla en Bohemians.
wel duur hoor maatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Niet te vaak idd.
Cyprus wel lachen en dortmund lekker dichtbij
Blijkbaar zo goed als rond. Lekker een concurrent sterker makenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:20 schreef Black-Death het volgende:
Had hem liever verkocht zien worden, óf erbij houden. Dit is een matige tussenweg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijkbaar zo goed als rond. Lekker een concurrent sterker maken
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blijkbaar zo goed als rond. Lekker een concurrent sterker maken
Ik vind hem sowieso niet enorm slechtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die gast gaat waarschijnlijk de sterren van de hemel spelen tegen onze kwakkelende voorhoede
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom ga je altijd alle wedstrijden uit
OH NEE WACHT
HAHA
Misschien dat hij indruk maakt, zich bewijst en volgend jaar Sutalo gewoon opvolgt. Hij kan nu wel echt minuten gaan maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet enorm slecht
Ik ben inmiddels al FIRE (Financially IRresponsiblE) tap de creditkaart.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ik stop mijn geld in versnaperingen
Are you drunk?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:05 schreef Wotte het volgende:
Gimenez zit in een lastige situatie, zoals ik al had voorzien, wellicht huren.
Doe maar even nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:05 schreef Wotte het volgende:
Gimenez zit in een lastige situatie, zoals ik al had voorzien, wellicht huren.
kon echt slechter. Alsnog lastig natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig:
Chelsea uit
Inter thuis
Zolang Brobbey niet weg is kan je weinig doen, al denk ik niet dat Boadu veel meer zou toevoegen, heeft teveel ruimte nodig, snap ook niet echt waarom PSV hem haalt, blijkbaar net zo wanhopig als Boadu zelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Wotte het volgende:
Boadu gaat liever naar het Bangladesh van de lage landen. Wel in de lijn der verwachting gezien zijn twijfelachtige keuzes in het verleden.
Waarom zo hatelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Wotte het volgende:
Boadu gaat liever naar het Bangladesh van de lage landen. Wel in de lijn der verwachting gezien zijn twijfelachtige keuzes in het verleden.
Nou vooruit, zolang Brobbey dan dit jaar maar de goal bedreigt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang Brobbey niet weg is kan je weinig doen, al denk ik niet dat Boadu veel meer zou toevoegen, heeft teveel ruimte nodig, snap ook niet echt waarom PSV hem haalt, blijkbaar net zo wanhopig als Boadu zelf.
Dat valt mee, Qarabag is wel heel ver weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Olympiakos thuis.
Galatasaray thuis.
Qarabag uit.
Yup, zowaar een kans op een plek bij de top 24.quote:
ripquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals bij onze Eindhovense vrinden.
Wat zou Sjon nu denken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet de mooiste tegenstanders, maar wel een loting waar we nog enigszins kans maken. Al verwacht ik er nog steeds niet heel veel van.
Ik ook niet, maar met een beetje geluk pak je nog wel wat puntjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet de mooiste tegenstanders, maar wel een loting waar we nog enigszins kans maken. Al verwacht ik er nog steeds niet heel veel van.
Zie wel mogelijkhedenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met een beetje geluk pak je nog wel wat puntjes.
Brobbey zal wel pas op dinsdag vertrekken en dan hebben we geen vervanger meerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:20 schreef Wotte het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voor de uit-supporters wel echt een zaadloting
Lekker met Konadu er inquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brobbey zal wel pas op dinsdag vertrekken en dan hebben we geen vervanger meer
Traore in de spitsquote:
Ja, als je niet wilt scoren hebben we een goede selectie.quote:
Valenciaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef Tjacka het volgende:
Waar beste op vliegen naar Villarreal? @:gurneyisbestoke
ReusGOD?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valencia
Alternatief Barcelona
Taylor gaat blijkbaar ook nog weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
Kaplan dus echt op weg naar NEC. Waar zit her voordeel voor Ajax? Enige dat ik me kan bedenken is salarisruimte..
Die speelt al sinds PSV-uit als iemand die weg wilt .quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Taylor gaat blijkbaar ook nog weg.
Lijkt me niet, enige gerucht is Porto die een dik transferrecord zou moeten vestigen om enigzins in de buurt te komen van de minimumprijs.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat zou een goede zaak zijn, Ajax kan die 35 miljoen euro goed gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Met wel de vraag welk deel NEC overneemtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:47 schreef Black-Death het volgende:
Kaplan dus echt op weg naar NEC. Waar zit her voordeel voor Ajax? Enige dat ik me kan bedenken is salarisruimte..
2 uur rijden is dichtbij man naar EHV. Als het 200 euro scheeltquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet je wel in de buurt van Eindhoven wonen. (En vrijwillig met Ryanair willen vliegen)
Benieuwd welke loting jij had kunnen uittekenen die makkelijker is dan wat Ajax nu heeft. Ik zie 4 winstpartijen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:44 schreef Parafernalia het volgende:
Zo, wat een loting
Max een puntje of 6 a 9 voor Ajax resp PSV.
Ach, kunnen we straks tenminste klagen over de nieuwe opzet
Inderdaad. Veel makkelijker kun je bijna niet loten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Benieuwd welke loting jij had kunnen uittekenen die makkelijker is dan wat Ajax nu heeft. Ik zie 4 winstpartijen.
Heitinga vindt het anders een pittige lotingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel makkelijker kun je bijna niet loten.
Die houdt rekening met de kwaliteit van zijn selectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heitinga vindt het anders een pittige loting
Voor Ajax is het ook een pittige loting, maakt niet dat het niet veel makkelijker had gekund.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heitinga is dan ook wel gewoon ronduit dom natuurlijk. Een goede wedervraag zou zijn: welke loting had jij dan graag willen zien Sjon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij bent niet veel slimmerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heitinga is dan ook wel gewoon ronduit dom natuurlijk. Een goede wedervraag zou zijn: welke loting had jij dan graag willen zien Sjon?
Een idioot?quote:'Vorig jaar kreeg hij een tikje op zijn mond, tand eruit. Hij maakte zijn training af en ging daarna pas zijn tand zoeken. Dan weet je wel wat voor type speler er straks op ons middenveld staat.'
Zonder tanden wordt het lastig om het gras op te eten.quote:
Niet tegen jou.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jeetje Tjacka. Laten we het even gezellig houden.
'We gaan het doen met deze groep!'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:37 schreef Jaeger85 het volgende:
Taylor en Brobbey vertrekken mogelijk nog. Verwachten jullie nog vervangers of zal Kroes hierin weer falen zodat we als Weghorst geblesseerd uitvalt we mogen genieten van Traore of Konadu in de spits?
a) weer falen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:37 schreef Jaeger85 het volgende:
Taylor en Brobbey vertrekken mogelijk nog. Verwachten jullie nog vervangers of zal Kroes hierin weer falen zodat we als Weghorst geblesseerd uitvalt we mogen genieten van Traore of Konadu in de spits?
https://www.espn.nl/voetb(...)finitief-van-de-baanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
a) weer falen?
b) er zijn totaal geen realistische geruchten over zowel Taylor als Brobbey.
YOURI REGEER HOOLI-GANS!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'We gaan het doen met deze groep!'
Wie had jij dan gehaald? Ajax schijnt stad en land te hebben afgezocht naar een betaalbare ervaren 6.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef Astro_boy het volgende:
We hebben een ervaren 6 erbij! Echt fantastisch nieuws voor Fitz-Jim en Mokio. Een LFC onder 21 huurling.
Top! We worden kampioen met deze trainer en deze ervaren 6.
Als je niet terug wil naar die Overmars salaris structuur is dat ook bijna niet te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie had jij dan gehaald? Ajax schijnt stad en land te hebben afgezocht naar een betaalbare ervaren 6.
Geen een.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie had jij dan gehaald? Ajax schijnt stad en land te hebben afgezocht naar een betaalbare ervaren 6.
Ja, dat zien we wel bij Wijndalquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:55 schreef papert het volgende:
El Karouani naar Moskou gaat niet door, hij zou 6 á 7 miljoen hebben gekost. Zou toch sowieso een upgrade en opzichte van Wijndal zijn? Bovendien een bedrag wat je ook als hij niet helemaal slaagt bij Ajax er alsnog voor kan krijgen.
1 van de spelers die we al hadden zag jij het hele seizoen op 6 spelen?quote:
Hij is inderdaad een 6.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
1 van de spelers die we al hadden zag jij het hele seizoen op 6 spelen?
Even los van of onze nieuwe engelsman de juiste persoon is, het is (als het goed is) wel een 6.
Ik ben normaal niet snel van het klagen, maar een jeugdspeler huren van Liverpool, die in de weg staat van onze jeugd is een verkeerd signaal naar onze jeugd. Als je zo nodig een 6 erbij wilt, waarom dan deze keuze? Ik begrijp ‘m oprecht niet. Ik laat me vraag verrassen, maar het is echt een dikke middelvinger naar de Mokio en Fitz-Jim. Waarvan ik echt niet denk dat ze een heel seizoen die positie kunnen invullen, maar een onder 21 speler van Liverpool wel? Is dit de CL versterking?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
1 van de spelers die we al hadden zag jij het hele seizoen op 6 spelen?
Even los van of onze nieuwe engelsman de juiste persoon is, het is (als het goed is) wel een 6.
non taken. Sta er ook zo in hoor. Alles is kut, de rest is fantastisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een 6.
En voor de rest is het toch gewoon weer klagen om te kunnen klagen. Niks is goed. Alles is kut. Trainer is kut. Kroes is kut. Elke speler die gehaald is, is kut. Alles wat het veld staat is ook brandhout.
Man man man.
Niet naar jou bedoeld bofjijff. Meer in het algemeen.
fitz jim is toch geen 6? En volgens mij ia daar zelfs over mokio twijfel of het een 6 is of meer een 8. En laat ze maar concurrerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet snel van het klagen, maar een jeugdspeler huren van Liverpool, die in de weg staat van onze jeugd is een verkeerd signaal naar onze jeugd. Als je zo nodig een 6 erbij wilt, waarom dan deze keuze? Ik begrijp ‘m oprecht niet. Ik laat me vraag verrassen, maar het is echt een dikke middelvinger naar de Mokio en Fitz-Jim. Waarvan ik echt niet denk dat ze een heel seizoen die positie kunnen invullen, maar een onder 21 speler van Liverpool wel? Is dit de CL versterking?
Wat ik lees is dat zolang Taylor en/of Brobbey niet verkocht zijn, dat er geen/weinig geld is. Voor een huurdeal die bij wijze van spreken 2 miljoen mag kosten is dit misschien wel het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet snel van het klagen, maar een jeugdspeler huren van Liverpool, die in de weg staat van onze jeugd is een verkeerd signaal naar onze jeugd. Als je zo nodig een 6 erbij wilt, waarom dan deze keuze? Ik begrijp ‘m oprecht niet. Ik laat me vraag verrassen, maar het is echt een dikke middelvinger naar de Mokio en Fitz-Jim. Waarvan ik echt niet denk dat ze een heel seizoen die positie kunnen invullen, maar een onder 21 speler van Liverpool wel? Is dit de CL versterking?
Mokio en FJ zijn sowieso te licht voor dit seizoen. Dan kan je het toch juist een seizoen met deze jongen proberen? Je moet pas jeugd inpassen als de basis goed staatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het is topclub onwaardig om een talent te huren zonder koopoptie. Je betaalt daarmee geld aan een andere club om hem voor die club op te mogen leiden. Die gaat er volgens met de vruchten vandoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Al dat gezeik de laatste weken op Kroes en co. Nu ook weer over McConnell. Laat die mensen gewoon hun werk doen, heb met name alle vertrouwen in Beuker.
We kunnen heel romantisch denken dat de Mokio's, Bounida's en Steurs van deze wereld onbetwiste basisspelers zouden zijn. Dat is gewoon een te grote gok en met name Mokio gaat zijn minuten nog wel maken. En nu vinden de meesten Fitz-Jim weer een geweldenaar voor de 6-positie, maar daar is hij tot nu toe niet langer dan 2 potten stabiel goed geweest toen ie kansen kreeg.
Het is alleen kut dat Brobbey nu zo moeilijk de deur uit te krijgen is en je daarom niet kunt handelen voor de spitspositie.
eens en ik koop ook liever een ervaren 6 bijvoorbeeld maar we vergeten steeds vaker de ellende van mislintat waar we nog aan het puinruimen zijn. Het gaat echt de goede kant op maar we zijn er nog echt niet. Als dit dat een goede optie is terwijl je die intern nog niet had dan so be it.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is topclub onwaardig om een talent te huren zonder koopoptie. Je betaalt daarmee geld aan een andere club om hem voor die club op te mogen leiden. Die gaat er volgens met de vruchten vandoor.
Ik weet niet of je het door hebt. Maar er is geen tot weinig geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is topclub onwaardig om een talent te huren zonder koopoptie. Je betaalt daarmee geld aan een andere club om hem voor die club op te mogen leiden. Die gaat er volgens met de vruchten vandoor.
Schijnt vrij lastig te begrijpen te zijn, maar Mokio is geen 6.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |