Kijk eens dom Harry? Ja, ho maar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Reageer toch niet op die mokerdomme trolletjes.
Maar goed, die huur. Niet ideaal.
Tijd voor je pilletje kerel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk eens dom Harry? Ja, ho maar.
Negeer de trolletjes maar en ondertussen zeg je zelf exact hetzelfde. Misschien is het ook goed om eens buiten die pizzabubbel van je te kijken en te beseffen dat niet elke afwijkende mening een troll is? Dat je vervolgens de mening ook nog eens deelt is natuurlijk helemaal een beetje dom, maar goed.
Maar vorig jaar was er toch wel een patroon?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je moet geduld hebben tot zaterdag. Het schema zal ook afhangen van de UEL en ECL. De openbare veiligheid in bepaalde steden moet ook gestroomlijnd worden.
HOE DAN?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gewoon voor alle data vliegtickets boeken maat
Het was meer een algemene tip.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hoeft je kontmaatje niet te helpen hoor. Harry de pizzabakker kan het zelf denk ik
Als ik tips van jou nodig heb dan zal ik het met het belletje rinkelen vriend.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was meer een algemene tip.
Blijf gewoon met je poten van onze vriend Da_Sandman afquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als ik tips van jou nodig heb dan zal ik het met het belletje rinkelen vriend.
Nee geen patroon. Het is helaas niet meer zo als vroeger. Uitsupportertje pestenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was er toch wel een patroon?
1 speelt thuis tegen 4.
Of hoe ik mijzelf voor de gek?
[..]
HOE DAN?
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is in de basis gewoon raar om een 20-jarige jongen te huren (zonder optie tot koop). Dat is prima als je een club van het statuur GAE, NEC of Heracles bent, maar niet als Ajax zijnde.
Als die 19-jarige jongen echt zo'n onwijs toptalent was dan bleef hij wel gewoon bij de selectie. Die jongen van 16 die afgelopen maandag nog de winnende maakte tegen Newcastle (en dus 3 jaar jonger is) wordt ook niet verhuurd. Dan zal dit knaapje van 19 echt niet zo'n onwijs talent zijn dat hij nu bij Ajax even eigenhandig het verschil gaat maken.
ik zal je nooit uitlachen maat. Donderdag half 6 voor de buis en hopelijk vrijdagochtend de dagenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Boeiend die aankopen. Nu belangrijke zaken! De loting morgen.
Hoe weet ik zsm welke wedstrijden en uit zijn en wanneer uit zijn? Vorig jaar was ik echt tering laat en werd ik door meerdere users uitgelachen.
HELP!
Deze verstandelijk beperkte user.
@:Alaphilippe_ @:bofjijff @:dimmak @:alleanderevrienden
Vorig jaar kwam het speelschema pas op zaterdagmiddagquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Boeiend die aankopen. Nu belangrijke zaken! De loting morgen.
Hoe weet ik zsm welke wedstrijden en uit zijn en wanneer uit zijn? Vorig jaar was ik echt tering laat en werd ik door meerdere users uitgelachen.
HELP!
Deze verstandelijk beperkte user.
@:Alaphilippe_ @:bofjijff @:dimmak @:alleanderevrienden
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam het speelschema pas op zaterdagmiddag
Ik weet dat omdat ik die dag om half 7 de wekker had gezet om het zekere voor het onzekere te nemen, ik voelde mij toen aardig in de aap gelogeerd kan ik je mededelen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zal je nooit uitlachen maat. Donderdag half 6 voor de buis en hopelijk vrijdagochtend de dagen
Even ter info!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee geen patroon. Het is helaas niet meer zo als vroeger. Uitsupportertje pesten.
Dan heb je dus geen serieuze baan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even ter info!
Ik heb nu een serieuze baan dus ik ga niet naar Kairat
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen serieuze baan.
Een grotemensenbaan met genoeg flexibiliteit en een leuk loon.quote:
Vaak zijn dat bullshitbanen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij een serieuze baan bepaal je gewoon lekker zelf wanneer je er wel of niet bent.
Dit is inderdaad precies de reden dat Bayern mijlenver boven Dortmund staat en altijd zal blijven staan: die doen niet aan dit soort ongein. Bedankt voor het versterken van mijn puntquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
[ x ]
We scharen Borussia Dortmund in het rijtje Heracles, NEC en GAE
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een grotemensenbaan met genoeg flexibiliteit en een leuk loon.
in een onmisbare sector als bijvoorbeeld de logistiek is dat niet echt vanzelfsprekendquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij een serieuze baan bepaal je gewoon lekker zelf wanneer je er wel of niet bent.
Des te meer flexibiliteit in aanwezigheid en locatie van uitvoeren van werkzaamheden des te groter de kans op bullshit.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat palletsorteerders serieuze zaken als bullshit duiden.
doe gewoon linkpostenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:20 schreef Houniet het volgende:
Oh, my bad, ik had netjes betaald hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |