abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218571061
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Precies ja.
Eerst zelf stemmen pro migratie.
Verkracht worden door een migrant
De boze witte man oproepen er iets aan te doen.

Wat willen ze dan, dat we ze preventief oppakken en vergassen?
Lisa mocht nog niet stemmen, misschien zou ze wel op Wilders gaan stemmen
pi_218571068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wil je een veiliger Nederland of niet?

Uitgaande van dat je dat wil mag je best constateren dat er problemen zijn met een deel van de asielzoekers (veiligelanders).

En we kunnen ook constateren dat we onvoldoende grip hebben op die overlast.

Is dat specifiek relevant voor deze casus? Dat weten we helemaal niet. Ik verwacht zelfs van niet, want dit lijkt mij een hele afwijkende casus.

Maar kom niet bij mij aan dat dit wel een mannenprobleem is, maar absoluut geen asielzoekersprobleem genoemd mag worden.

Meer in zijn algemeenheid: wil je dat vrouwen zich veiliger voelen op straat zul je de overlastgevers aan moeten pakken. En daar heb je direct weer te maken met oververtegenwoordigingen. En die mogen prima benoemd worden.
Ik denk dat je het geen mannenprobleem, maar ook geen asielzoekersprobleem moet noemen. Want daar mee gooi je in beide gevallen een volledige groep op een hoop. In beide groepen zitten klootzakken en erger, maar dat maakt niet dat dat op de hele groep van toepassing is.

Overigens kun je van alles over de islamitische cultuur zeggen, maar ook daar is het nergens normaal om zomaar een vrouw van een fiets te trekken en te vermoorden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218571083
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Migratie op een hoop gooien is ook dom. Het probleem zit met name bij asielzoekers. Niet bij hoogopgeleide expats en ook zelden bij de stucadoor uit Poznan.
Die uit Zeist was een Oostblok arbeidsmigrant.

Maar goed, de politieman die dat meisje vermoordde of die gast die Gino vermoordde waren dan weer Nederlanders.

Er lopen gewoon ongelofelijke rotzakken rond.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:56:03 #204
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218571089
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die hebben Danny om een namechange gevraagd.
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:56:16 #205
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218571091
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als Driekus K. uit Eindhoven een moord pleegt is het gewoon een klootzak die opgehangen moet worden. Het is dan niet ineens een Brabander-probleem of een Nederlanderprobleem.

Maar als Muhammad Al-Bhin uit het AZC in Ter Apel een moord pleegt, is het wel een asielzoekersprobleem of een buitenlanderprobleem.
Dat komt omdat er een verschil is tussen de onvermijdelijke autochtone daders waarmee we dus maar gewoon te dealen hebben en wat al erg genoeg is en daders waarvan je de keus hebt of je ze in je samenleving toe laat
Als je van mening bent dat ook een misdadiger het recht moet hebben z'n misdaden te plegen waar hij wil en dat grenzen daarbij voor hem geen belemmering mogen zijn, heb ik nog wel een paar suggesies voor je
pi_218571094
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar goed, de politieman die dat meisje vermoordde of die gast die Gino vermoordde waren dan weer Nederlanders.

Waarbij er een bepaalde groep oververtegenwoordigd is in het aantal ongelofelijke “rotzakken” gedeelte.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:59:00 #207
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_218571107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is duidelijk een probleem van migranten. Wij autochtone Nederlanders doen zoiets niet. Oké, behalve dan Driekus K uit Eindhoven, Coen den D. uit Bodegraven, Timothy B. Uit Landsmeer, Jos B uit Limburg, Jan Jacobus B uit Limburg, Klaas Bijl uit Beerta, Fred K uit Boekel, Cees de J uit Alblasserdam, Richard V uit Huizen, Donny M uit Geleen, Anita R uit Lelystad, John van den B. en Daisy W. uit Vlaardingen, Kurt Bu uit Kinrooi, Arnold O uit Zoetermeer, Nico D uit Rhenen, Cherylin B en Boudewijn B uit Leiden en Oestgeest, Anthony J en Nancy J, André V. uit Venlo, Politiebrigadier Frank B uit Doetinchem, Maarten V uit Hilvarenbeek, Benno L uit Den Bosch, Julian F uit Schagen, Joey E uit Vlijmen, Peter S uit Beegden en Nancy D. uit Herkenbosch, Mels van B uit Barendrecht, Sander V uit Utrecht(politieman), Gianni de W uit Etten-Leur, Robert M uit Amsterdam, Politieagent Andre N uit Altena(brabant), Richard K uit Weiteveen, Christin van B uit Steenwijk, Jan W (topambtenaar) uit Zoetermeer, Cor M uit Zegveld, Marcel B uit Schiedam, Kleuterleraar Thijs D.W uit Geraardsbergen, Meester B.V uit Aalst, John P uit Zeist, Dennis te A uit Hengelo, Anthony F uit Rotterdam, Richard van den B. en Evertje van E. uit Woudenberg, Menno van H uit Amsterdam.
Meer verder zijn het echt altijd weer die asielzoekers.
Er wonen natuurlijk veel meer autochtonen in Nederland dan allochtonen of mensen met een migratie achtergrond.
Dat begrijp je zelf ook wel denk ik
Ik ben inmiddels overleden
pi_218571129
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat je het geen mannenprobleem, maar ook geen asielzoekersprobleem moet noemen. Want daar mee gooi je in beide gevallen een volledige groep op een hoop. In beide groepen zitten klootzakken en erger, maar dat maakt niet dat dat op de hele groep van toepassing is.

Overigens kun je van alles over de islamitische cultuur zeggen, maar ook daar is het nergens normaal om zomaar een vrouw van een fiets te trekken en te vermoorden.
Klopt. Ik denk dat er een flinke psychische stoornis een rol speelt hier, zeker als je kijkt naar het buitensporige geweld.

Ik vind dus ook niet dat in deze specifieke zaak sprake is van een asielzoekersprobleem. En als het gaat om seksueel misbruik heb ik ook aangegeven dat naar mijn mening alle jongeren op school les moeten krijgen in normale omgang op dat gebied (ook al zijn de daders vooral mannen, ik denk dat juist door open gesprekken met de andere sekse veel kan worden tegengegaan).

Maar daarnaast staat simpelweg dat er een deel is van de asielzoekers waar heel veel problemen mee zijn. En dat moeten we ook kunnen constateren.

Ook al staat dat echt los van deze zaak, maar ik heb het al wel opgegeven… in deze discussie is Lisa helaas niet meer relevant. En ik hoop dat duidelijk is hoe ik dat bedoel, want ik had het graag anders gezien.
pi_218571136
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Allemaal waar. Zie hierboven.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:02:59 #210
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218571138
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Durmada het volgende:

[..]
Maar als van alle gevallen van geweld zo'n 20% moslim is, is dat best problematisch
Ik gok dat 60% van de gevallen zwart haar heeft. Dat is best problematisch
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_218571174
Er zijn genoeg problemen met mannelijke asielzoekers die naar Nederland komen met afwijkende culturele waarden, maar de moord op onbekende vrouwen is daar niet zozeer 1 van.

Wel van straatintimidatie bij vrouwen (nafluiten of beledigingen toeroepen), ongewenste intimiteiten, geweld tegen homo's en andere lgbtq-groepen, eerwraak en een hele lijst aan misdrijven zonder seksuele of gender gerelateerde achtergrond. Daarover is de discussie ook al 100 keer gevoerd en hoor je vrouwen ook steeds over klagen (en terecht) maar leggen ze nog amper de schuld bij die groep die zich er het meest schuldig aan maakt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218571192
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik gok dat 60% van de gevallen zwart haar heeft. Dat is best problematisch
En als je dan weet dat slechts 10% van de nederlandse mannen zwart haar heeft kun je de rest wel invullen. Zelfs jij.
-
pi_218571195
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef roos94 het volgende:
Eigen volk eerst, ja tog?
100% ja.
pi_218571233
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Klopt. Ik denk dat er een flinke psychische stoornis een rol speelt hier, zeker als je kijkt naar het buitensporige geweld.

Ik vind dus ook niet dat in deze specifieke zaak sprake is van een asielzoekersprobleem. En als het gaat om seksueel misbruik heb ik ook aangegeven dat naar mijn mening alle jongeren op school les moeten krijgen in normale omgang op dat gebied (ook al zijn de daders vooral mannen, ik denk dat juist door open gesprekken met de andere sekse veel kan worden tegengegaan).

Maar daarnaast staat simpelweg dat er een deel is van de asielzoekers waar heel veel problemen mee zijn. En dat moeten we ook kunnen constateren.

Ook al staat dat echt los van deze zaak, maar ik heb het al wel opgegeven… in deze discussie is Lisa helaas niet meer relevant. En ik hoop dat duidelijk is hoe ik dat bedoel, want ik had het graag anders gezien.
Natuurlijk is er een deel van de asielzoekers waar veel problemen mee zijn. Dat moeten we constateren en iets mee doen, helemaal eens.

Maar we moeten ons niet alleen constateren op de asielzoekers, want daarmee negeren we andere problemen die er OOK zijn. Inderdaad goede voorlichting en lessen op school lijkt me heel belangrijk. Niet alleen qua inzicht van mannen, maar ook van vrouwn.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:13:03 #215
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218571259
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk is er een deel van de asielzoekers waar veel problemen mee zijn. Dat moeten we constateren en iets mee doen, helemaal eens.

Maar we moeten ons niet alleen constateren op de asielzoekers, want daarmee negeren we andere problemen die er OOK zijn. Inderdaad goede voorlichting en lessen op school lijkt me heel belangrijk. Niet alleen qua inzicht van mannen, maar ook van vrouwn.
Wat dacht je ervan om naast voorlichting te stoppen met het toelaten van groepen mensen die wij generaties lang moeten opvoeden en bijbrengen hoe je met vrouwen moet omgaan?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:14:03 #216
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218571264
Alle mannen het land uit *O*
Trotste mama van Ambar
pi_218571272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En die misdaadcijfers gooien we ook maar even op één hoop voor het gemak? De enorme lijst autochtone zedendelinquenten en moordenaars van vrouwen en kinderen toont aan dat het met grote regelmaat gewoon om autochtone debielen gaat. Godzijdank komt moord op jonge kinderen niet zo vaak voor. Het is volgens mij wat dat aangaat echt niet zo dat voor elke moord op een 17 jarig meisje door een autochtoon 6 moorden door een asielzoeker staan. Ik geloof best dat er meer gestolen en geroofd wordt. Maar niet dat een asielzoeker 6x vaker een jong meisje zou vermoorden dan een autochtone man.
Kortom: er schuilt al genoeg gevaar voor vrouwen onder de autochtone bevolking. Waarom zou je extra gevaar/risico willen importeren?
pi_218571318
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar we moeten ons niet alleen constateren op de asielzoekers, want daarmee negeren we andere problemen die er OOK zijn. Inderdaad goede voorlichting en lessen op school lijkt me heel belangrijk. Niet alleen qua inzicht van mannen, maar ook van vrouwen.
Een groot probleem is natuurlijk hoe de meeste immigranten met hele andere culturele waarden kijken naar de rol van de vrouw en dan in het bijzonder dan hoe ze vrouwen met westerse kleding en waarden behandelen. Of mensen met een andere seksuele voorkeur dan hetero.

We proberen al vele decennia aan hun duidelijk te maken dat we in Nederland anders met elkaar om gaan, maar ze zijn nog geen meter onze kant op geschoven. In tegendeel: ze worden alleen maar extremer met hun waarden en in hun geboorteland schrikken ze vaak nu hoe conservatief ze geworden zijn nu ze in Nederland wonen.
pi_218571321
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Kortom: er schuilt al genoeg gevaar voor vrouwen onder de autochtone bevolking. Waarom zou je extra gevaar/risico willen importeren?
Het antwoord is simpel; dat willen we niet. Het probleem is echter dat bepaalde politieke groepen nog niet zover zijn dat ze überhaupt willen toegeven dat massale en ongebreidelde immigratie van mensen wiens cultuur haaks staat op de Nederlandse niet zo’n goed idee is. Pas als deze mensen uit deze politieke stromingen het spreekwoordelijke licht zien kunnen we het gaan hebben over structurele oplossingen.

Tot die tijd zullen we vele incidenten zoals deze blijven zien waarbij mensen, die volledig voor de immigratie van niet-Westerse personen zijn, zich steeds meer zullen ingraven in hun tunnelvisie, of als uiterste wanhoopspoging domweg deze gebeurtenissen gaan negeren.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:22:36 #220
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218571337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Als je zo redeneert kunnen we ook beter stoppen met baby’s maken (= meer mannen die weer meisjes kunnen verkrachten en vermoorden).

Begrijp me niet verkeerd hoor, immigratie komt met een hoop problemen en uitdagingen. Maar het structureel vermoorden van minderjarige meisjes is er niet 1 van. De discussie hier voeren is daarom op z’n best een geval van negatieve framing om Geertje naar de volgende overwinning te helpen en draagt echt niets bij aan een oplossing.
pi_218571374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:22 schreef Saboo het volgende:

[..]
Als je zo redeneert kunnen we ook beter stoppen met baby’s maken (= meer mannen die weer meisjes kunnen verkrachten en vermoorden).

Begrijp me niet verkeerd hoor, immigratie komt met een hoop problemen en uitdagingen. Maar het structureel vermoorden van minderjarige meisjes is er niet 1 van. De discussie hier voeren is daarom op z’n best een geval van negatieve framing om Geertje naar de volgende overwinning te helpen en draagt echt niets bij aan een oplossing.
Laten we inderdaad iets simpels zoals het stoppen van duizenden mannen het land in laten die op hun best de positie van de vrouw minderwaardig vinden ten opzichte van de man niet bespreken, dat zou namelijk niets toevoegen aan een oplossing voor de situatie waarin mannen die vrouwen minderwaardig vinden hun iets vreselijks aandoen.
pi_218571380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.

Inhumane oplossingen als afschriktechniek.
Nee een mooi filter voor mensen die echt in een levensbedreigende situatie zitten, want mensen zoals jouw vergeten nog wel eens dat het concept van asiel daarop gebaseerd is, niet op het feit dat ze het niet zo leuk vinden waar ze nu zitten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:29:17 #223
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218571383
Het is steeds not all men, maar het is wel alle moslims volgens dit topic.

Haat tegen vrouwen komt maar van een groep: mannen. Mannen zijn zo gefocust op het feit dat zij het niet zijn, want not all men, dat ze zich door alle bochten gaan wringen om de kaart naar een aanwijsbare groep te spelen en de daarvan maar allemaal te beschuldigen.

Als jullie mannen zo denken, ga lekker op straat moslim mannen aanspreken dan op hun gedrag ipv de racistische toetsenbord ridder uit te hangen.
Oh en spreek tegelijkertijd ook die mannelijke collega aan die door het argument van de vrouwelijke collega praat. Of stel zelf eens voor om het verjaarscadeau namens de afdeling te kopen. Of om op straat of in de trein die gast die geen nee snapt tijdens het "flirten" aan te spreken.

Genoeg autochtone mannen die mss geen moord plegen, maar ook zorgen voor het onveilig gevoel voor vrouwen. Niet alleen 's nachts op straat, ook op werk, op school of in het park. Dat is altijd al zo geweest en is totaal niet toegenomen door meer migratie.
Gewoon te laf om het probleem bij de oorzaak aan te pakken, want het raakt jullie zelf. Daarom liever wijzen naar een ander. Bah.
Trotste mama van Ambar
pi_218571385
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:58 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Hebben mensen in een AZC auto's?
Nou ja in ieder geval fatbikes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218571387
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef roos94 het volgende:
Pech dat je land gebombardeerd wordt en dat er een hongersnood is, wij motten dat niet, oprotten ermee.
In juli 2025 waren de meest voorkomende nationaliteiten van asielzoekers en nareizigers in Nederland Syrisch (35,8 procent), Eritrees (8,4 procent), Jemenitisch (7,5 procent), Turks (5,3 procent), Onbekend (4,4 procent) of Somalisch (4,0 procent). De overige 34,6 procent had een andere nationaliteit. Bron

Dus 40% van de asielzoekers komen uit Syrië en Turkije. Misschien kan je me even helpen vlindertje, waar vallen nu ook alweer precies die bommen in deze landen? Ik kan het namelijk niet vinden...

De groep asielzoekers in juli 2025 bestond voor 48,1 procent uit volwassen mannen, 18,2 procent was een volwassen vrouw en 33,7 procent was kind. Onder nareizigers was 53,7 procent minderjarig, 34,6 procent een volwassen vrouw en 11,7 procent een volwassen man.Bron

Kan je me tevens even verlichten... welke bommen gebruiken ze precies in de landen? Want kennelijk zijn het bommen die precies mannen weten te raken en veel minder de vrouwen.

Edit: Tevens ook enorm frappant dat die ene Syrische collega die ik heb (gek genoeg een man), dit jaar op vakantie is naar jawel... Syrië. En dat terwijl er zoveel bommen vallen. Bizar gewoon.

[ Bericht 4% gewijzigd door Alloch87 op 23-08-2025 13:46:31 ]
pi_218571392
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ga lekker op straat moslim mannen aanspreken dan op hun gedrag ipv de racistische toetsenbord ridder uit te hangen.
Islam is geen ras, naïef muisje.

Mensen die dat niet snappen neem ik niet serieus.
pi_218571399
quote:

Nee, wat wordt gezegd is dat de groep mannen onder wie dit het meeste speelt van Niet westerse afkomst is en als je dus een groot resultaat wilt boeken hier veel te winnen valt.

Als je dat hier niet wilt bespreken prima, maar dan blijft er verder niet zoveel over om te discussiëren.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:35:16 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218571421
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle mannen het land uit *O*
Ben wel weer toe aan vakantie ja.
Huilen dan.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:36:28 #229
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_218571430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:28 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Laten we inderdaad iets simpels zoals het stoppen van duizenden mannen het land in laten die op hun best de positie van de vrouw minderwaardig vinden ten opzichte van de man niet bespreken, dat zou namelijk niets toevoegen aan een oplossing voor de situatie waarin mannen die vrouwen minderwaardig vinden hun iets vreselijks aandoen.
Simpel?

Het hele probleem is juist dat het juridisch en praktisch uiterst complex is (en dan laat ik het ethische aspect gemakshalve even weg).

En niets te maken heeft met iemand die gruwelijk vermoord is.
pi_218571432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:22 schreef Saboo het volgende:

Als je als land zijnde asielzoekers opvangt dan accepteer je daarmee dat je meer risico importeert. Dat zegt overigens niks over asielzoekers in het algemeen, maar het is gewoon een feit.

Stoppen met opvang is geen optie, dus zal je als samenleving moeten accepteren dat het risico op incidenten (waar dit een triest, maar extreem geval van is) toeneemt.
pi_218571440
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een groot probleem is natuurlijk hoe de meeste immigranten met hele andere culturele waarden kijken naar de rol van de vrouw en dan in het bijzonder dan hoe ze vrouwen met westerse kleding en waarden behandelen. Of mensen met een andere seksuele voorkeur dan hetero.

We proberen al vele decennia aan hun duidelijk te maken dat we in Nederland anders met elkaar om gaan, maar ze zijn nog geen meter onze kant op geschoven. In tegendeel: ze worden alleen maar extremer met hun waarden en in hun geboorteland schrikken ze vaak nu hoe conservatief ze geworden zijn nu ze in Nederland wonen.
Maar het probleem zit hem niet alleen of het grootst bij sommige immigranten (zeker niet de meeste). Door daar de nadruk op te leggen, op de gevaarlijke gek die je tegen kunt komen, is er minder aandacht voor het veel grotere gevaar: de date die je naar huis brengt, de verkering, de vriend van de familie, de trainer, de docent, etc. De kans is veel groter voor iedere vrouw dat ze een verkeerde date mee naar huis neemt die toch wel wil nemen waar hij recht op denkt te hebben aangezien hij het etentje heeft betaald, dan op de gevaarlijke gek van welke afkomst dan ook die je bespringt vanuit de bosjes.

Er moet en-en aandacht zijn. Door Wilders cs wordt er alleen naar asielzoekers gewezen, ook echt specifiek die ene groep die ook nog moslim is. Dat is gewoon te beperkt en maakt daardoor juist dat er verder niets verandert.
pi_218571455
quote:

Haat tegen vrouwen komt maar van een groep: mannen. Mannen zijn zo gefocust op het feit dat zij het niet zijn, want not all men, dat ze zich door alle bochten gaan wringen om de kaart naar een aanwijsbare groep te spelen en de daarvan maar allemaal te beschuldigen.

Als jullie mannen zo denken, ga lekker op straat moslim mannen aanspreken dan op hun gedrag ipv de racistische toetsenbord ridder uit te hangen.
Oh en spreek tegelijkertijd ook die mannelijke collega aan die door het argument van de vrouwelijke collega praat. Of stel zelf eens voor om het verjaarscadeau namens de afdeling te kopen. Of om op straat of in de trein die gast die geen nee snapt tijdens het "flirten" aan te spreken.

Genoeg autochtone mannen die mss geen moord plegen, maar ook zorgen voor het onveilig gevoel voor vrouwen. Niet alleen 's nachts op straat, ook op werk, op school of in het park. Dat is altijd al zo geweest en is totaal niet toegenomen door meer migratie.
Gewoon te laf om het probleem bij de oorzaak aan te pakken, want het raakt jullie zelf. Daarom liever wijzen naar een ander. Bah.
_O_
pi_218571467
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:37 schreef miss_sly het volgende:
Maar het probleem zit hem niet alleen of het grootst bij sommige immigranten (zeker niet de meeste)
Met de meeste bedoel ik uiteraard dat ze de vrouw als minderwaardig zien en de westers geklede vrouw als nog minderwaardig.
pi_218571468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:36 schreef Saboo het volgende:

[..]
Simpel?
Simpel ja.

quote:
En niets te maken heeft met iemand die gruwelijk vermoord is.
Ik durf wel te stellen dat als deze asielzoeker het land niet binnen was gelaten Lisa nog geleefd had. Gewaagde uitspraak natuurlijk.
pi_218571470
Mooi dat iedereen z'n plas straks heeft gedaan en we weer over gaan tot de orde van de dag.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:41:32 #236
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218571475
quote:

ja vrouwen haten vrouwen niet :') |:(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218571477
quote:

[..]
Door daar de nadruk op te leggen, op de gevaarlijke gek die je tegen kunt komen, is er minder aandacht voor het veel grotere gevaar: de date die je naar huis brengt, de verkering, de vriend van de familie, de trainer, de docent, etc. De kans is veel groter voor iedere vrouw dat ze een verkeerde date mee naar huis neemt die toch wel wil nemen waar hij recht op denkt te hebben aangezien hij het etentje heeft betaald, dan op de gevaarlijke gek van welke afkomst dan ook die je bespringt vanuit de bosjes.
Heb je daar data over? Ben wel benieuwd naar de cijfers.
pi_218571481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Met de meeste bedoel ik uiteraard dat ze de vrouw als minderwaardig zien en de westers geklede vrouw als nog minderwaardig.
Op zichzelf, hoe belachelijk ik het ook vind dat ze zo denken, mogen ze zo denken, toch? Ze mogen er alleen niet naar handelen en de meesten doen dat dan ook niet.
pi_218571487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:40 schreef Nober het volgende:
Mooi dat iedereen z'n plas straks heeft gedaan en we weer over gaan tot de orde van de dag.
Mwha, de publieke opinie is blijvend veranderd hoor. Dat zal nog wel een impact gaan hebben met de nieuwe verkiezing die er aan zit te komen.
pi_218571491
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Op zichzelf, hoe belachelijk ik het ook vind dat ze zo denken, mogen ze zo denken, toch? Ze mogen er alleen niet naar handelen en de meesten doen dat dan ook niet.
Ze mogen helemaal niet zo denken. Dat is juist het hele punt.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:43:49 #241
459912 FlippingCoin
pi_218571494
quote:

[..]
Maar het probleem zit hem niet alleen of het grootst bij sommige immigranten (zeker niet de meeste). Door daar de nadruk op te leggen, op de gevaarlijke gek die je tegen kunt komen, is er minder aandacht voor het veel grotere gevaar: de date die je naar huis brengt, de verkering, de vriend van de familie, de trainer, de docent, etc. De kans is veel groter voor iedere vrouw dat ze een verkeerde date mee naar huis neemt die toch wel wil nemen waar hij recht op denkt te hebben aangezien hij het etentje heeft betaald, dan op de gevaarlijke gek van welke afkomst dan ook die je bespringt vanuit de bosjes.

Er moet en-en aandacht zijn. Door Wilders cs wordt er alleen naar asielzoekers gewezen, ook echt specifiek die ene groep die ook nog moslim is. Dat is gewoon te beperkt en maakt daardoor juist dat er verder niets verandert.
Die nadruk ligt daarop omdat het topic daarover gaat, simpel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_218571499
quote:

[..]

Ik denk dat er het meest naar asielzoekers wordt gewezen omdat die hier anders niet zouden zijn.

Die gevaarlijke mannen die je mee op date nemen zijn er zeker ook, maar die waren er al.

Snap je wat ik bedoel?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218571500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:41 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Heb je daar data over? Ben wel benieuwd naar de cijfers.
https://www.sensoa.be/sek(...)en-en-cijfers#title6
pi_218571503
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je het hele nieuws gemist toen bleek dat in Amsterdam het overgrote merendeel van het geweld tegen lhbtq'ers gepleegd werd door daders met een migratieachtergrond? En dat de lokale GL dat in de doofpot probeerde te stoppen? Of toen het nieuws kwam dat de meeste straatintimidatie tegen vrouwen gepleegd werd door dezelfde groep?
pi_218571506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:43 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ze mogen helemaal niet zo denken. Dat is juist het hele punt.
Sinds wanneer is er ook een gedachtenpolitie in Nederland?

Want dan heb ik nog wel wat dingen waarvan ik vind dat mensen het niet mogen denken.
pi_218571507
quote:
in bijna de helft van de gevallen een (ex-)partner (46,7%)

Das wel hoog zeg.
pi_218571509
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sinds wanneer is er ook een gedachtenpolitie in Nederland?

Want dan heb ik nog wel wat dingen waarvan ik vind dat mensen het niet mogen denken.
Omdat je dan dus blijkbaar niet gelooft in de term micro aggression, en je hiermee eigenlijk alle vrouwen in dit topic die claimen dat ze onvriendelijk worden behandeld door mannen afserveert.
pi_218571525
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heb je het hele nieuws gemist toen bleek dat in Amsterdam het overgrote merendeel van het geweld tegen lhbtq'ers gepleegd werd door daders met een migratieachtergrond? En dat de lokale GL dat in de doofpot probeerde te stoppen? Of toen het nieuws kwam dat de meeste straatintimidatie tegen vrouwen gepleegd werd door dezelfde groep?
Wat begrijp je niet aan "men mag zo denken, er alleen niet naar handelen"?
pi_218571529
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan "men mag zo denken, er alleen niet naar handelen"?
Wat begrijp jij er niet aan dat ze beiden doen?
pi_218571530
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:46 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Omdat je dan dus blijkbaar niet gelooft in de term micro aggression, en je hiermee eigenlijk alle vrouwen in dit topic die claimen dat ze onvriendelijk worden behandeld door mannen afserveert.
Denken niet handelen.
pi_218571533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef Dven het volgende:

[..]
Feitelijk onjuist, doch leuk geprobeerd.
Hij zegt; 1 van, en dat klopt gewoon.
Of wil jij met droge ogen beweren dat NL onderaan de voorkeurslijst staat van immigranten...?
_O-
pi_218571542
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Denken niet handelen.
Lees even wat de term micro aggression inhoudt. Dat is bewust al dan niet onbewust handelen - dus precies hetgeen waarvan jij geen issue hebt sijpelt hierin door.
pi_218571546
Of geloof je soms dat ze vanuit hun cultuur het doodnormaal vinden om de vrouw als minderwaardig te vinden en dat vrouwen die zich westers kleden en gedragen hoeren vinden, maar dat dat geen enkel effect heeft op het feit dat ze zich ook veel vaker schuldig maken aan seksuele misdaden en overtredingen tegen vrouwen?

Ook jij zal vast dat verband wel snappen.
pi_218571549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat begrijp jij er niet aan dat ze beiden doen?
Als men iets doet, dient men daarop te worden aangepakt.

Ik reageerde op de opmerking dat je met 'de meeste' bedoelde dat ze de vrouw als minderwaardig zien. Dat mogen ze. Er wordt genoeg neergekeken binnen de Nederlandse samenleving op bepaalde groepen: studenten op MBO'ers, mannen op vrouwen, vrouwen op mannen, etc. Er is geen gedachtenpolitie in Nederland. Ze mogen er niet naar handelen. Doen mensen (welke dan ook) dat wel, dan zijn ze fout en moeten ze aangepakt.
pi_218571558
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik reageerde op de opmerking dat je met 'de meeste' bedoelde dat ze de vrouw als minderwaardig zien. Dat mogen ze. Er wordt genoeg neergekeken binnen de Nederlandse samenleving op bepaalde groepen: studenten op MBO'ers, mannen op vrouwen, vrouwen op mannen, etc. Er is geen gedachtenpolitie in Nederland. Ze mogen er niet naar handelen. Doen mensen (welke dan ook) dat wel, dan zijn ze fout en moeten ze aangepakt.
Of we laten die mensen gewoon überhaupt niet toe in Nederland waardoor we het hele probleem van mannen die minderwaardig denken over vrouwen kleiner maken.
pi_218571563
We gaan het niet eens worden. Ik kan daar mee leven verder :)
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:53:59 #257
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218571564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hij zegt; 1 van, en dat klopt gewoon.
Of wil jij met droge ogen beweren dat NL onderaan de voorkeurslijst staat van immigranten...?
_O-
Top 3 sowieso
pi_218571566
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Als je weet dat een groot deel van het probleem veroorzaakt word door hun sterk afwijkende culturele denkbeelden dan wil je daar toch iets aan doen? Ofwel door die in de loop der tijd aan te passen of door minder asielzoekers met zulke culturele vijandige denkbeelden toe te laten.

Of is dat heel vreemd gedacht?
pi_218571571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of geloof je soms dat ze vanuit hun cultuur het doodnormaal vinden om de vrouw als minderwaardig te vinden en dat vrouwen die zich westers kleden en gedragen hoeren vinden, maar dat dat geen enkel effect heeft op het feit dat ze zich ook veel vaker schuldig maken aan seksuele misdaden en overtredingen tegen vrouwen?

Ook jij zal vast dat verband wel snappen.
Het hoeft niet eens een overtreding te zijn, hierboven ging een vrouwelijke user al los over vrouwonvriendelijke opmerkingen of grapjes of gedragingen, al dan niet getriggerd door minderwaardigheidsdenken van desbetreffende persoon.

Veel succes met iemand aanpakken omdat hij een vrouwonvriendelijk grapje maakt - dan is het toch echt vele malen effectiever diegene geen verblijfsvergunning te geven indien het om een asielzoeker gaat.
pi_218571576
quote:

Dit doe ik al hoor, geen zorgen. Ik maai de gerust een (niet-) moslim naar de grond als ik zoiets zie. Maar wat de fuck is dit clown :') : "Oh en spreek tegelijkertijd ook die mannelijke collega aan die door het argument van de vrouwelijke collega praat. Of stel zelf eens voor om het verjaarscadeau namens de afdeling te kopen."
pi_218571578
quote:

Wat is volgens jou dan ‘de oorzaak’?
pi_218571582
Oh, en niemand hier roept op om een soort gedachtepolitie in te voeren die mensen opsluit als ze denken dat vrouwen en homo's minderwaardig zijn. Uiteraard mag je dat denken. Hoe walgelijk de meeste Nederlanders zulke denkbeelden ook vinden.

Veranderd verder niks aan het feit dat je je tegen zulke culturele waardes kunt verzetten.
pi_218571672
Arme verwarde arts zat vast is een psychose toch?
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:31:29 #264
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218571927
In België worden nu asielzoeker geweigerd als ze al eens geweigerd werden in een ander EU land. Stel je voor hij vraagt asiel aan in Oostenrijk en wordt daar geweigerd kan hij geen asiel meer aanvragen in België. Is dat in Nederland ook zo?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218571955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België worden nu asielzoeker geweigerd als ze al eens geweigerd werden in een ander EU land. Stel je voor hij vraagt asiel aan in Oostenrijk en wordt daar geweigerd kan hij geen asiel meer aanvragen in België. Is dat in Nederland ook zo?
Nee dat mag niet van de EU
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:36:06 #266
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218571956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat is volgens jou dan ‘de oorzaak’?
In 1 woord te omschrijven als het Patriarchaat
Trotste mama van Ambar
pi_218571959
quote:
Volgens de Dublin verordening mag een asielzoeker slechts in één EU land een asielaanvraag indienen. Als diegene eerder in een ander land een aanvraag heeft gedaan kan Nederland dat andere land verantwoordelijk stellen maar in de praktijk gebeurt dat nauwelijks. Verdragen worden door de rechterlijke macht meestal alleen maar in het voordeel van asielzoekers toegepast.
pi_218571967
quote:
Wij vangen de vluchtelingen uit België (en andere EU landen) op want in België (en andere EU landen) is het mensonterend.

https://www.raadvanstate.(...)elijke-asielzoekers/
pi_218571979
quote:
Tuurlijk niet
Vakman pur sang
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:40:30 #270
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218571981
Fijn wel dat een vrouw/meisje vermoord is en dat FOK! en de rest van Nederland het alleen weer kan hebben over het asielbeleid.

Lekker gehersenspoeld door Wilders en consorten ^O^
Trotste mama van Ambar
pi_218571983
quote:

Dat is dus pertinent niet waar. Als dat je (onterechte) uitgangspunt is dan ga je nooit een fatsoenlijke discussie kunnen beginnen.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:41:15 #272
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218571988
quote:
nee hoor kom maar binnen , Groen Links heeft een open deur beleid voor zielige moslims
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218571998
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn wel dat een vrouw/meisje vermoord is en dat FOK! en de rest van Nederland het alleen weer kan hebben over het asielbeleid.

Gek hè als de dader een asielzoeker is.
pi_218571999
quote:

Ja want het is natuurlijk helemaal niet belangrijk hoe de dader in Nederland terecht is gekomen ^O^
pi_218572006
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
In 1 woord te omschrijven als het Patriarchaat
Ai...

Dat is toch lastig, want we leven niet meer in een patriarchaat in het Westen. Sterker nog, als je naar de jongere generaties kijkt, dan zie je dat vrouwen de mannen wel voorbij zijn gestoken op belangrijke gebieden als onderwijs, maar ook inkomen (alleenstaande jonge vrouwen verdienen meer dan alleenstaande jonge mannen, wat natuurlijk veel te maken heeft met dat ze hoger opgeleid zijn). En als gevolg daarvan de betere maatschappelijke positie hebben verworven.

En nou weet ik dat Nederland op dat laatste weer een uitzondering is, maar dat heeft alles te maken met dat vrouwen enorm vaak al als schoolverlater kiezen voor deeltijd. En met alle respect, dat doen ze echt zelf en heeft niets met macht te maken.

(en desondanks bestaat onze rechterlijke macht voor 60% uit vrouwen, over macht hebben gesproken...)

Dit alles nog afgezien van het feit dat er natuurlijk niet zoiets is als 'de oorzaak' van uiteenlopende problematieken.
pi_218572007
quote:
Theoretisch is dat in Nederland ook zo, alleen het eerste land moet dan meewerken aan het Nederlandse 'Dublinclaim' verzoek. In de praktijk lukt dit zeer weinig. Na 18 maanden vervalt de Dublinverordening en kan de asielzoeker jn een ander land een nieuwe aanvraag indienen.

Volgens jaar zomer treed het nieuwe migratie pact in werking. Strengere controles aan de buitengrenzen en een Europees centrale aanpak. Dit zou dat 'asielhoppen' grotendeels moeten verhelpen. Of dat in de praktijk lukt moet nog blijken.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:46:46 #277
338319 ZarB
Piña colada
pi_218572010
quote:
De verdachte was hoogstwaarschijnlijk illegaal (schrijft het Parool, maar wil men niet bevestigen). Dus zelfs áls je hier niet eens mag zijn én je wordt verdacht van een delict (verkrachting Weesperzijde) dan nog krijg je een bedje en vrij spel om nog een delict te plegen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218572011
quote:

Aldus de dame die zojuist liet zien gehersenspoeld te zijn door een bepaald slag feministen.
pi_218572013
quote:

Misschien was dat geen onderwerp van gesprek geweest als de dader geen asielzoeker was geweest, maar ik kan het mis hebben.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:47:53 #280
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218572015
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ai...

Dat is toch lastig, want we leven niet meer in een patriarchaat in het Westen. Sterker nog, als je naar de jongere generaties kijkt, dan zie je dat vrouwen de mannen wel voorbij zijn gestoken op belangrijke gebieden als onderwijs, maar ook inkomen (alleenstaande jonge vrouwen verdienen meer dan alleenstaande jonge mannen, wat natuurlijk veel te maken heeft met dat ze hoger opgeleid zijn). En als gevolg daarvan de betere maatschappelijke positie hebben verworven.

En nou weet ik dat Nederland op dat laatste weer een uitzondering is, maar dat heeft alles te maken met dat vrouwen enorm vaak al als schoolverlater kiezen voor deeltijd. En met alle respect, dat doen ze echt zelf en heeft niets met macht te maken.

(en desondanks bestaat onze rechterlijke macht voor 60% uit vrouwen, over macht hebben gesproken...)

Dit alles nog afgezien van het feit dat er natuurlijk niet zoiets is als 'de oorzaak' van uiteenlopende problematieken.
Onderwijs als voorbeeld noemen terwijl de hele maatschappij nog ingericht is op mannen.
Trotste mama van Ambar
pi_218572016
quote:

Wat moeten mensen anders? Natuurlijk is iedereen boos, maar woede alleen lost niets op. Daarom proberen mensen oplossingen aan te dragen. Een aanpassing aan het asielbeleid alleen is niet genoeg, omdat er helaas ook veel autochtone daders zijn. Het zou er echter wel voor zorgen dat de situatie voor vrouwen en meisjes in de toekomst niet nog verder verslechtert.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:48:45 #282
338319 ZarB
Piña colada
pi_218572019
quote:

Vind je dat niet een klein beetje logisch aangezien het om een hoogstwaarschijnlijk illegale asielzoeker gaat? Toen Michael P. Anne Faber vermoordde ging het hele debat over de invulling en veiligheid van de forensische zorg, omdat hij nog in een kliniek verbleef.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:49:11 #283
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218572021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Misschien was dat geen onderwerp van gesprek geweest als de dader geen asielzoeker was geweest, maar ik kan het mis hebben.
Verrassend wel dat veel vrouwen het in eerste instantie gewoon over mannen in het algemeen hebben omdat zij het constant ervaren en dat het niet uit maakt wat de oorspronkelijke nationaliteit is van de man.
Maar ook dat het een universeel gevoel is van vrouwen over de hele wereld.
Heel gek ja.
Trotste mama van Ambar
pi_218572028
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Theoretisch is dat in Nederland ook zo, alleen het eerste land moet dan meewerken aan het Nederlandse 'Dublinclaim' verzoek. In de praktijk lukt dit zeer weinig. Na 18 maanden vervalt de Dublinverordening en kan de asielzoeker jn een ander land een nieuwe aanvraag indienen.

Volgens jaar zomer treed het nieuwe migratie pact in werking. Strengere controles aan de buitengrenzen en een Europees centrale aanpak. Dit zou dat 'asielhoppen' grotendeels moeten verhelpen. Of dat in de praktijk lukt moet nog blijken.
Ik verwacht niet dat het migratiepact veel gaat doen voor de situatie in Nederland. Het inwilligingspercentage is hier ongeveer 87% dus de mensen die nu binnenkomen zullen dan nog steeds blijven komen.
pi_218572029
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218572033
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Verrassend wel dat veel vrouwen het in eerste instantie gewoon over mannen in het algemeen hebben omdat zij het constant ervaren en dat het niet uit maakt wat de oorspronkelijke nationaliteit is van de man.
Heel gek ja.
Tuurlijk, tuurlijk, nu gaat het om “een gevoel”, laten we vooral niet over feiten en cijfers praten.
pi_218572038
quote:

[..]
Heel gek ja.
Ik word continu lastig gevallen door vrouwen dus ik begrijp het wel, en met mij vele mannen.
pi_218572042
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:48 schreef ZarB het volgende:

[..]
Vind je dat niet een klein beetje logisch aangezien het om een hoogstwaarschijnlijk illegale asielzoeker gaat? Toen Michael P. Anne Faber vermoordde ging het hele debat over de invulling en veiligheid van de forensische zorg, omdat hij nog in een kliniek verbleef.
Ook een kutmongool die nooit vrij had mogen lopen.
pi_218572049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat het migratiepact veel gaat doen voor de situatie in Nederland. Het inwilligingspercentage is hier ongeveer 87% dus de mensen die nu binnenkomen zullen dan nog steeds blijven komen.
Je weet waarom Nederland dat hoge percentage heeft, als de aanvraag aan de buitengrenzen behandeld wordt dan is dat 'probleem' grotendeels getackeld
pi_218572063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ook een kutmongool die nooit vrij had mogen lopen.
Die gaf perfect het failliet aan van de GGZ en het TBS systeem in Nederland ja.
Maar daar mogen we het dus blijkbaar ook niet over hebben als we de logica van onze muis-gebruiker volgen.
pi_218572068
Maarja ik zie al dat er weer allerlei nutteloze "maatregelen" worden genomen. Een bord langs de snelweg met 'wij eisen de nacht op!'. Denken ze dat zo'n verkrachter dat leest en denkt: oké ja dan hou ik er ook mee op.
pi_218572072
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Onderwijs als voorbeeld noemen terwijl de hele maatschappij nog ingericht is op mannen.
Misschien heb je het niet door, maar ik heb meerdere voorbeelden genoemd die geconcretiseerd zijn en jij komt met een vage bewering.

Want als de hele maatschappij is ingericht op mannen, hoe komt het dan dat inmiddels 60% van de rechterlijke macht vrouw is? Zijn er niet genoeg mannen die rechter willen worden? Ik kan je vertellen dat er veel meer aanbod is (van mannen en vrouwen) dan er plaatsen zijn. Dus dat is het niet.

Zijn er deelgebieden waarin de maatschappij meer bevoordeeld is richting mannen? Zeker. Dat komt vooral vanuit het verleden (denk aan zaken als medische wetenschap). Maar de hele maatschappij? Dat is aantoonbaar onjuist.

(en dan zwijg ik maar over dat je nog helemaal geen koppeling hebt weten te maken tussen patriarchaat en seksueel misbruik, wat op zeker ook voor zal komen bij een maatschappij die ook door jou herkend zal worden als geen patriarchaat)
pi_218572088
quote:

Alsof het kunstmatig om de hete brij heen draaien wat je zelf doet geen resultaat van een hersenspoeling is.
-
pi_218572093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 15:02 schreef quo_ het volgende:

[..]
Alsof het kunstmatig om de hete brij heen draaien wat je zelf doet geen resultaat van een hersenspoeling is.
Ja maar Wilders.
pi_218572094
Wat een mannenhaat in dit topic :N
pi_218572099
quote:

[..]

O?

Mijn vrouw ervaart weldegelijk dat ze zowel in New York, als in Parijs, als in Antwerpen vrijwel uitsluitend door getinte mannen lastig werd gevallen.

N=1, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat meer vrouwen dat zo ervaren, hetgeen overigens ook wel uit de cijfers van oververtegenwoordiging blijkt.

Het helpt daarbij natuurlijk niet dat in de drie genoemde steden er een relatief hoge concentratie is van getinte mannen, maar dan nog: ze zijn ook daar niet in de meerderheid.
pi_218572108
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:58 schreef DrDentz het volgende:
Maarja ik zie al dat er weer allerlei nutteloze "maatregelen" worden genomen. Een bord langs de snelweg met 'wij eisen de nacht op!'. Denken ze dat zo'n verkrachter dat leest en denkt: oké ja dan hou ik er ook mee op.
Ja, dat is wel weer heel naïef.

Gewoon seksueel misbruik, maar ook mishandeling eens zwaarder gaan bestraffen. Zeker mishandeling... dat is vaak een geldboete als de politie al eens tijd heeft om iets met de aangifte te doen.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:34:16 #298
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_218572250
Abcoude past programma Feestweek aan na dood Lisa: minuut stilte en klokgelui https://www.nu.nl/binnenl(...)te-en-klokgelui.html
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Spellchecker zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:37:54 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218572270
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef jcdragon het volgende:
Abcoude past programma Feestweek aan na dood Lisa: minuut stilte en klokgelui https://www.nu.nl/binnenl(...)te-en-klokgelui.html
^O^
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:44:45 #300
459912 FlippingCoin
pi_218572301
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 15:03 schreef De_Onstopbare het volgende:
Wat een mannenhaat in dit topic :N
gefrustreerde feministen, water is nat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')