Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Heftige shit dit. SBS6 pakt door, het begint ook steeds spraakmakender te worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:46 schreef chufi het volgende:
mannetjes laten zichzelf kennen bijt diner
Doorgaand succes... ben benieuwd wanneer dit in het buitenland gaat worden opgepakt/verkocht / Huubje ??!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftige shit dit. SBS6 pakt door, het begint ook steeds spraakmakender te worden.
Ik vind het véél leuker dan BB dat is inmiddels dood gemaakt door social media in combinatie met streams. Ik denk ook dat het een succes is omdat er geen streams zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorgaand succes... ben benieuwd wanneer dit in het buitenland gaat worden opgepakt/verkocht / Huubje ??!
Dat is een aanname, denk met streams dat het nog populairder wordt omdat de kijker juist nog meer een band krijgt met de deelnemers. Je ziet dan ook wat meer en goede gesprekken die sommige situaties wat meer in perspectief kunnen zetten wat het in de knip en plakshow juist niet doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het véél leuker dan BB dat is inmiddels dood gemaakt door social media in combinatie met streams. Ik denk ook dat het een succes is omdat er geen streams zijn.
Ja misschien dat idd .. ik wil dit geen 24/7 volgen want dan gebeurt er weer te weinig .. mqar de mensen moeten er dus wel 24/7 zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het véél leuker dan BB dat is inmiddels dood gemaakt door social media in combinatie met streams. Ik denk ook dat het een succes is omdat er geen streams zijn.
Het tijdstip gaat niet veel uitmaken, het woke gedoe is er niet omdat er geen streams zijn. Dan gaat alles op zwart, nu is het wel knip en plakwerk maar er word wel uitgezonden wat het daglicht niet kan verdragen. En dat is tof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:00 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat dit alleen maar in Nederland kan, de rest van de wereld wordt alleen maar woke maar op een zender als SBS kan dit gelukkig weer (nog). Ze zoeken steeds weer meer de grens op en ik vind dat wel mooi. Steeds meer dingen toevoegen en verbeteren zodat stilstand geen achteruitgang betekend. Dus hopelijk zoals gezegd, zetten ze dit voort op het oorspronkelijke tijdstip vanaf september weer alleen heb je dan wel weer met jongere kijkers te maken.
In dat interview met Robert werd ook duidelijk dat ze eigenlijk op de bank hangen en wachten totdat de toeter afgaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat idd .. ik wil dit geen 24/7 volgen want dan gebeurt er weer te weinig .. mqar de mensen moeten er dus wel 24/7 zijn
beetje slap gelul over en weer dus ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat interview met Robert werd ook duidelijk dat ze eigenlijk op de bank hangen en wachten totdat de toeter afgaat.
Lamlendig zootjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje slap gelul over en weer dus ..
Gebeurd altijd genoeg, Robert kan dat wel zeggen maar bij EJVJL gebeurde buiten de opdrachten ook gewoon genoeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien dat idd .. ik wil dit geen 24/7 volgen want dan gebeurt er weer te weinig .. mqar de mensen moeten er dus wel 24/7 zijn
Denk het niet, even misschien. Maar streams zijn niet leuk meer omdat alles op zwart gaat als er iets aan de hand is dus moet je alsnog tv kijken. Het verkooptquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:10 schreef chufi het volgende:
Maar ja als ze weten dat er live-xtreams zijn zal dat ook weer anders worden ... Iedereen naar de gym ... om maar bezig te zijn
Dat is ook al weer een tijdje geleden. Ze trekken toch mensen naar de tv uitzending.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gebeurd altijd genoeg, Robert kan dat wel zeggen maar bij EJVJL gebeurde buiten de opdrachten ook gewoon genoeg.
Dat is prima maar bij een opkomende ruzie of relletje heb je ook al snel een streamlock.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:15 schreef freaky40 het volgende:
Als je dat van te voren zegt. We gaan streams starten maar bij de opdrachten gaat er wel een SL op. Dat weten we nu bij BB ook en dan kun je hier op voorbereiden dat je natuurlijk niet alles ziet maar wel meer dan in de uitzending, daar gaat het om.
Die is juist zo lastig, je haalde het net al even aan het "woke" gedoe. Die camera gaat héél snel op zwart. Stel je voor dat er live iets gebeurt waar een bepaalde groep aanstoot aan neemt en internet bol van gaat staan. Dat wil een omroep niet hebben. Helaasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:17 schreef freaky40 het volgende:
Daar zul je dan een middenweg in moeten vinden als FEBO.
Ik kreeg het idee dat die gesprekken aan tafel niet live waren dat daar op het moment camera's waren die het gelijk naar de loods streamde. Ze kregen gewoon random snippets van die gesprekken aan tafel te zien. Misschien is er ook niet gek veel verteld over andere in de loods.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
Ik ben helemaal niet van de complottheorieën maar wel raar dat de 'minst betrouwbaren' op het dineetje helemaal los gaan. Eerst Serena afbranden, dan Roma, en wie weet wie de volgende is. Terwijl toen ze de trap opliepen ze nog tegen elkaar zeiden 'stel je voor dat alles wat we gaan zeggen op groot scherm te zien zal zijn'. En dan geen gezellige prietpraat aan tafel maar nare dingen over anderen zeggen.... Moet toch echt gestuurd zijn van bovenaf.
Er zitten altijd 2 minuten vertraging tussen wat live is en wat te zien is op de streams. Ze kunnen altijd een SL starten, dat gebeurde bij BB ook maar daar was het wel erg vaak omdat RTL nog woker is dan SBS dus misschien valt het juist in DB dan wel weer mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is juist zo lastig, je haalde het net al even aan het "woke" gedoe. Die camera gaat héél snel op zwart. Stel je voor dat er live iets gebeurt waar een bepaalde groep aanstoot aan neemt en internet bol van gaat staan. Dat wil een omroep niet hebben. Helaas
Ach kom op, dit is toch ook zo woke als de pest? Of denk je dat de hoeveelheid hetero's ten opzichte van trans/bi/homo in die loods een afspiegeling is van de maatschappij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:00 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat dit alleen maar in Nederland kan, de rest van de wereld wordt alleen maar woke maar op een zender als SBS kan dit gelukkig weer (nog). Ze zoeken steeds weer meer de grens op en ik vind dat wel mooi. Steeds meer dingen toevoegen en verbeteren zodat stilstand geen achteruitgang betekend. Dus hopelijk zoals gezegd, zetten ze dit voort op het oorspronkelijke tijdstip vanaf september weer alleen heb je dan wel weer met jongere kijkers te maken.
Publiekelijk vernederen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat El Che van Roma vindt, zal hij haar mssn verteld hebben, maar om haar publiekelijk te vernederen voor de loods en alle kijkers gaat mij wel wat te ver.
Dat is het ook, maar deze types zijn wel wat meer uitgesproken dan types die je in BB ziet. Daar wordt meer gekeken in de castingprocedure naar wat iemand is en wat iemand wil overbrengen naar de kijker, dan naar wat iemand kan. Alleen Joe zou je nog als woke deelnemer kunnen bestempelen die is wel erg vaak betuttelend en bewust van het wil overbrengen naar de kijker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op, dit is toch ook zo woke als de pest? Of denk je dat de hoeveelheid hetero's ten opzichte van trans/bi/homo in die loods een afspiegeling is van de maatschappij?
Het is sowieso niet te bestempelen als publiekelijk voor de loods. Hij wist immers niet dat heel de loods zat te kijken. Vanuit hem gezien omschrijft hij het netjes naar een groepje van 3 waarom hij niet valt op Roma. Meestal gebeurt het in zo'n setting iets minder respectvol.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Publiekelijk vernederen?
Hij noemt haar "te groot" voor hem en geeft aan dat hij normaal niet zo op "haar soort bouw" valt. Allemaal vrij nette taal. Roma is gewoon dik, dat zien we allemaal. Er is niets vernederends aan om dat te benoemen hoor.
Het pijnlijke stuk is om dat te horen uit iemands mond waar je gevoelens voor hebt en waarvan je liever hoort dat die persoon jou goddelijk en woest aantrekkelijk vind. Maar ook daarover is Che al eerder eerlijk geweest tegen Roma.
Pijnlijk voor Roma, tuurlijk. Vernederend? Welnee.
Ik vind het dubbel, als in het lijkt of ze elkaar gebruiken. Roma wil ook best met Fabio, en Che duikt met Fatima het toilet in. Maar om nu te zeggen dat ze te groot is had hij ook eerder kunnen bedenken. Dat is niet echt chique.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het is sowieso niet te bestempelen als publiekelijk voor de loods. Hij wist immers niet dat heel de loods zat te kijken. Vanuit hem gezien omschrijft hij het netjes naar een groepje van 3 waarom hij niet valt op Roma. Meestal gebeurt het in zo'n setting iets minder respectvol.
Ik vermoed dat ze het wel vernederend vindt dat iedereen in de loods dit nu gehoord heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Publiekelijk vernederen?
Hij noemt haar "te groot" voor hem en geeft aan dat hij normaal niet zo op "haar soort bouw" valt. Allemaal vrij nette taal. Roma is gewoon dik, dat zien we allemaal. Er is niets vernederends aan om dat te benoemen hoor.
Het pijnlijke stuk is om dat te horen uit iemands mond waar je gevoelens voor hebt en waarvan je liever hoort dat die persoon jou goddelijk en woest aantrekkelijk vind. Maar ook daarover is Che al eerder eerlijk geweest tegen Roma.
Te dik?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Publiekelijk vernederen?
Duidelijk, enge foto.quote:
BB is vooral doodgemaakt omdat alles binnen de lijntjes moet blijven uit angst voor ophef en cancelculture. Daardoor krijg je tergend saaie streams met een grotendeels kleurloze groep. Niemand durft of mag iets anders doen dan weerwolven en afgestompte oninteressante gesprekken voeren over o.a. hoeveel volgers ze hebben op insta.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Om te laten zien dat het allemaal weer gescript isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gewoon nep, weet niet wat het doel van deze foto is.
Ik zei "dik", niet "te dik".quote:
Hij heeft meerdere keren met haar het bed gedeeld. Dus dat doet El Che met vrouwen die hij niet aantrekkelijk vindt. Zegt wel wat over hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Publiekelijk vernederen?
Ik vind Roma niet dik, wel heel fors gebouwd en groot, vooral voor een vrouw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei "dik", niet "te dik".
Wellicht "te dik" voor Che, dat is in elk geval wat hij aangaf.
En ja, Roma is dik. Zet haar eens naast Demi, Julia, Kim of... El Che. En dan zie je dat ze dik is.
Ze is niet obees, zoals Serena, maar wel dik. Dat mag toch gewoon benoemd worden? Tom heeft nep haar, El Che is klein, Alexander is kaal. En Roma is dik.
Roma is een grote vrouw, niet dikquote:
Post verwijderd.quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Roma is een grote vrouw, niet dik
Dus jij zegt dat als je Roma naast El Che, Kim, Demi of Julia zet, Roma alleen "groter en forser" is. Dus wat bredere schouders, grotere handen, langer, en wat meer spieren enzo? Maar niet meer vet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Roma niet dik, wel heel fors gebouwd en groot, vooral voor een vrouw.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, geen idee, leg uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:51 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik vind het toch ongelofelijk wat ik hier allemaal lees over woke en cancel culture, weten jullie wel waar die termen voor staan?
Open Google even pikkenbaas, woke is echt zo'n term dat zo vaak word geuit dat het zijn betekenis verloren heeft. Cancel culture is een hoax, zou sommige fokkers toch moeten bevallen 😅quote:
Obees.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Whuzz zegt rare dingen hier, dik Roma en Serena is dan????
Tom heeft nephaar. Alexander is kaal. Joe heeft geen borsten en een adamsappel. Julia heeft een kale scheiding op haar hoofd. Floris heeft een broccoli op zijn hoofd. Roma is dik.quote:Erg onzinnig allemaal ik heb een hekel als mensen vanuit een forum mensen zwart maken of over het uiterlijk beginnen. Volgens mij heb je dan zelf een groot probleem.
Hou daar eens mee op aub.
Jij was zo stellig dat anderen het niet wisten, dus ik ging er vanuit dat jij het ons dan haarscherp kon uitleggen. Maar kennelijk weet jij het ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Open Google even pikkenbaas, woke is echt zo'n term dat zo vaak word geuit dat het zijn betekenis verloren heeft. Cancel culture is een hoax, zou sommige fokkers toch moeten bevallen 😅
Alexander zei dat inderdaad. Als doorgewinterde camera-acteur heeft dat meteen door natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:58 schreef kater1 het volgende:
Ik ben helemaal niet van de complottheorieën maar wel raar dat de 'minst betrouwbaren' op het dineetje helemaal los gaan. Eerst Serena afbranden, dan Roma, en wie weet wie de volgende is. Terwijl toen ze de trap opliepen ze nog tegen elkaar zeiden 'stel je voor dat alles wat we gaan zeggen op groot scherm te zien zal zijn'. En dan geen gezellige prietpraat aan tafel maar nare dingen over anderen zeggen.... Moet toch echt gestuurd zijn van bovenaf.
Misschien hebben ze wel een vermoede dat dit wel gefilmd wordt, maar dat ze in de loods te zien zijn zeker niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alexander zei dat inderdaad. Als doorgewinterde camera-acteur heeft dat meteen door natuurlijk.![]()
Ik denk serieus dat hij dat vermoedt en dat hij daarom begon over wat Serena had gezegd en dat hij daarom riep dat Che met Fatima heeft gezoend.
Ik denk verder niet dat de rest iets vermoedt.
Als jij Roma dik vind ben jij vast mager🤪quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zei "dik", niet "te dik".
Wellicht "te dik" voor Che, dat is in elk geval wat hij aangaf.
En ja, Roma is dik. Zet haar eens naast Demi, Julia, Kim of... El Che. En dan zie je dat ze dik is.
Ze is niet obees, zoals Serena, maar wel dik. Dat mag toch gewoon benoemd worden? Tom heeft nep haar, El Che is klein, Alexander is kaal. En Roma is dik.
Man man man, woke volgens het woordenboek: zelfbewust en gespitst op sociaal onrecht en racisme. Vertel mij nu eens wat woke met de bondgenoten van doen heeft? Naar mijn mening dus een woord dat ten onrechte door sommige fokkers in dit forum word gebruikt omdat iets ze niet bevalt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Obees.
Is allemaal zo moeilijk niet hoor. Zet ze gewoon op een rijtje:
Julia -> Normaal postuur
Roma -> Dik
Serena -> Obees
[..]
Tom heeft nephaar. Alexander is kaal. Joe heeft geen borsten en een adamsappel. Julia heeft een kale scheiding op haar hoofd. Floris heeft een broccoli op zijn hoofd. Roma is dik.
Het is een TV show he, dan krijg je dat mensen opmerkingen over het uiterlijk van de deelnemers gaan maken. Als je dat niet wilt, moet je naar een forum gaan waar het alleen over radioprogramma's gaat
[..]
Jij was zo stellig dat anderen het niet wisten, dus ik ging er vanuit dat jij het ons dan haarscherp kon uitleggen. Maar kennelijk weet jij het ook niet
Het lijkt mij gewoon dat de FEBO simpelweg de gesprekken stuurt en de gewenste beelden naar de loods stuurt. Het zijn toch ook gewoon gesprekken over onderwerpen/personen/situaties die men in de loods voert.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een vermoede dat dit wel gefilmd wordt, maar dat ze in de loods te zien zijn zeker niet.
Jij vind de overdreven hoeveelheid LGBTQ in de loods dus niet wokequote:Op zondag 24 augustus 2025 19:34 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Man man man, woke volgens het woordenboek: zelfbewust en gespitst op sociaal onrecht en racisme. Vertel mij nu eens wat woke met de bondgenoten van doen heeft? Naar mijn mening dus een woord dat ten onrechte door sommige fokkers in dit forum word gebruikt omdat iets ze niet bevalt.
Nee hoor, normaal postuur. Maar wat heeft mijn postuur te maken met het dik zijn van Roma? Als ik zelf dik was, dan had Roma toch niet ineens een normaal postuur? Dan waren we allebei dikquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Als jij Roma dik vind ben jij vast mager🤪
Denk dat het een kwestie van definitie is. Voor mij is Roma helemaal niet dik. Julia daarentegen erg mager.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Obees.
Is allemaal zo moeilijk niet hoor. Zet ze gewoon op een rijtje:
Julia -> Normaal postuur
Roma -> Dik
Serena -> Obees
Omdat jij daar zoveel nadruk op legt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij vind de overdreven hoeveelheid LGBTQ in de loods dus niet woke
[..]
Nee hoor, normaal postuur. Maar wat heeft mijn postuur te maken met het dik zijn van Roma? Als ik zelf dik was, dan had Roma toch niet ineens een normaal postuur? Dan waren we allebei dik
Juist geen script, stuurt is het juiste woord.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:39 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon dat de FEBO simpelweg de gesprekken stuurt en de gewenste beelden naar de loods stuurt. Het zijn toch ook gewoon gesprekken over onderwerpen/personen/situaties die men in de loods voert.
Ja klopt maar die gesprekken worden dan niet op een groot scherm getoond zodat iedereen mee kan kijken en luisterenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:39 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon dat de FEBO simpelweg de gesprekken stuurt en de gewenste beelden naar de loods stuurt. Het zijn toch ook gewoon gesprekken over onderwerpen/personen/situaties die men in de loods voert.
En een piemel. Biologisch is hij gewoon een man die vrouwenkleding draagt. Moet hij weten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Whuzz het volgende:
Joe heeft geen borsten en een adamsappel.
Zelfs die definitie is al woke.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:34 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Man man man, woke volgens het woordenboek: zelfbewust en gespitst op sociaal onrecht en racisme.
Dat is tegenwoordig bij alles op tv. Reclames, overdreven veel ****. In vrijwel elke reclame minstens een. Reclames met alleen blanken zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:49 schreef Whuzz het volgende:
Jij vind de overdreven hoeveelheid LGBTQ in de loods dus niet woke
Nuff said inderdaad...en doorrr!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelfs die definitie is al woke.
[..]
Dat is tegenwoordig bij alles op tv. Reclames, overdreven veel *****. In vrijwel elke reclame minstens een. Reclames met alleen blanken zijn op 1 hand te tellen.
Spelshows, talentenshows, noem maar op. Heb je een panel of jury, dan is meestal 1/3 tot de helft gekleurd en/of homofiel.
Alsof dat een afspiegeling is van de samenleving.
Mwa, Geert en Marlene kan ik niet aantrekkelijk noemen. El Che en Fabiola overigens ook niet. Voor de rest zijn het gewoon mooie mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Interessante discussies over hoe er tegen lichamen aangekeken wordt. Er is niemand in de loods waarvan ik denk dat die "lelijk" is (en nee, er wordt hier ook niemand voor lelijk uitgemaakt).
Nou, Roma is wel mollig hoor, maar door haar lengte is dat wel redelijk in proportie. Maar ze is, zelfs voor haar lengte, niet slank. Niet slank = mollig/volslank. Serena is echt obese. 'Dik' was ze toen ze de loods verliet. Maar nu is ze echt obese.quote:Julia is denk ik idd normaal postuur, Roma is steviger (maar die zou ik nog geen eens mollig willen noemen), en Serena is dik (sorry)
We gaan het zien.quote:Ben benieuwd wat dit voor drama gaat geven als die lui weer terug de loods in gaan. Er zullen mensen boos een gekwetst zijn.
Ach... De termen maken ook niet uitquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, Geert en Marlene kan ik niet aantrekkelijk noemen. El Che en Fabiola overigens ook niet. Voor de rest zijn het gewoon mooie mensen.
[..]
Nou, Roma is wel mollig hoor, maar door haar lengte is dat wel redelijk in proportie. Maar ze is, zelfs voor haar lengte, niet slank. Niet slank = mollig/volslank. Serena is echt obese. 'Dik' was ze toen ze de loods verliet. Maar nu is ze echt obese.
[..]
We gaan het zien.
O ja, eens kijken hoe dat aflooptquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef greysbones het volgende:
Vanavond meer van het roma /elche gezeur
Marco die de volle lading krijgt van serena
De rest die braaf volgt
Een beetje gedoe is best vermakelijk
Maar vind dit toch iets teveel van het goede
Tuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Benieuwd of we nog meer beelden van het roddeldiner krijgen.
Vooral omdat het zo gestuurd is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:13 schreef greysbones het volgende:
Vanavond meer van het roma /elche gezeur
Marco die de volle lading krijgt van serena
De rest die braaf volgt
Een beetje gedoe is best vermakelijk
Maar vind dit toch iets teveel van het goede
vind het ook makkelijkquote:
Haha inderdaad. De hypocrisie spat er vanafquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
die smoelen
allemaal de hele dag lullen over elkaar![]()
![]()
maar selectief verontwaardigd zijn
Die zou ik echt als eerste over die schutting gooien door de poort naar buiten rollen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Serena weerlegt even goed dat ze nooit een grote mond heeft.
mwahh Julia mag dan wel meteen meequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zou ik echt als eerste over die schutting gooien door de poort naar buiten rollen.
serena is wel het toppunt van hypocrietquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Serena is top, lekker een knuppel in die hoenderhok pluren.
Ze is direct, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
serena is wel het toppunt van hypocriet
naar eng mens die Juliaquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh Julia mag dan wel meteen mee
Marco is 'n soort van Chihuahua, keft als de neten maar als het er op aan komt met de staartquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Marco staat wel een beetje nerveus te trillen.
Serena moet zich er niet mee bemoeien, ze zijn samen die relatie aangegaan om sex te hebben, verder niks. Dat Serena daar wat van vindt is haar probleem.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
serena is wel het toppunt van hypocriet
maar dit wat ik nu zie, neequote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is direct, daar hou ik wel van.
En iedere keer haar eerlijkheid naar voren schuiven, alsof ze daarom mensen kan afbranden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
aapje uit de mouw
flo heeft serena gekwetst
en daarom haalt serena uit naar iedereen
Er wel even vanuit gaand dan dat de edit qua tijd klopt. En dat is vrijwel nooit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhh ligt dit er niet te dik bovenop ....er jankt er een en dan duik je met zijn tweetjes op de bank
lachwekkend gewoon dit.
Dat zeker niet. Die che pakt ook alles wat hij pakken kan.quote:
Krijgen ze van de Febo een extraatje ¤ voorquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ehhh ligt dit er niet te dik bovenop ....er jankt er een en dan duik je met zijn tweetjes op de bank
lachwekkend gewoon dit.
che en roma deden het ook zonderquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Zou dit de eerste loodsbaby worden?
En hoeveel SOA's heeft Che opgelopen?
Vragen, vragen.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
che en roma deden het ook zonder
Het feit dat Serena daar zit zou al reden genoeg zijn om d'r niet te gaan zitten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zou hij daar gaan zitten Serena als er geen eten is.
Hij mag er wel bij maar ze doet niets meer voor hemquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Serena bepaalt voor het hele bondje
of marco erbij mag of eten krijgt
Nee, ze wil niet voor hem eten bereiden, zitten mag hij natuurlijk wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Serena bepaalt voor het hele bondje
of marco erbij mag of eten krijgt
Jij typt het ik dacht het ennnn dat dat natuurlijk door iemand wordt gelezen, want dat hoort erbijquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Che achter de PC, morning-after pilletje bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou niets gebeurd?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij typt het ik dacht het ennnn dat dat natuurlijk door iemand wordt gelezen, want dat hoort erbij
En Faat maar zeggen dat er niets gebeurd is. (wat natuurlijk ook zo is, ik vind dit dus wel een toneelstukje)
Ik geloof er ook geen zak van. Zogenaamd een wippie maken en ze is niet aan de pil, dit was nep.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij typt het ik dacht het ennnn dat dat natuurlijk door iemand wordt gelezen, want dat hoort erbij
En Faat maar zeggen dat er niets gebeurd is. (wat natuurlijk ook zo is, ik vind dit dus wel een toneelstukje)
Dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen zak van. Zogenaamd een wippie maken en ze is niet aan de pil, dit was nep.
Talpa: Ah, godver. Kunnen we weer op zoek naar een nieuwe loods. Gezeik elke keerquote:
En dat terwijl ze alles heeeeelemaaaaal alleen moest doen. WAT een prestatie toch mensen!quote:
ik vind het net zo knap van de rest die nog nooit achter een naaimachine hebben gezetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze niet wint zal het een verpletterende teleurstelling voor haar zijn
Knapper eigenlijk, maar ja, daar wordt niet naar gekekenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het net zo knap van de rest die nog nooit achter een naaimachine hebben gezeten
En Mart bij El Che en Floortje weg houdenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou dat model uit de buurt van El Che houden, je weet nooit!
Tenzij je zwangerschapmode wil gaan maken natuurlijk.
Het zit als een losse zakquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
ehhh nee
deze is niet zo mooi van de gieren
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat de slangen de jurk hebben gepast op Serena.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind eigenlijk de Slangen nog steeds mooier.
Beter niet teveel voorover bukken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Vosjes hebben wel het mooiste decollete
Mart leek ook wel weg van het modelquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Vosjes hebben wel het mooiste decollete
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beter niet teveel voorover bukken.
Was een "De Waard" ritsquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef spapaars het volgende:
4e.
Niet zo gek, rits was aan de buitenkant genaaid.
ik denk zonder strikkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
idd weg met die strikken, het is geen kadoverpakking
Greys, die nog steeds vastklampt aan het idee dat Marlene had kunnen verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk zonder strikken
hadden ze misschien wel gewonnen
was wel een momentje geweest denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Greys, die nog steeds vastklampt aan het idee dat Marlene had kunnen verliezen
Die strikken zijn denk ik om wat afwerk fouten te verbergen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk zonder strikken
hadden ze misschien wel gewonnen
ja daar heb je denk ik wel gelijk inquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die strikken zijn denk ik om wat afwerk fouten te verbergen.
Oh, dan kunnen ze ook een grote strik voor Serena maken. Graag over d'r mond.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar je wordt er uiteindelijk toch op afgerekendquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mot watquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar je wordt er uiteindelijk toch op afgerekend
Ooit een patroonfout in een jurk voor een bruidsmeisje, echt nog nagekeken maar dat deel was te smal en had niet genoeg stof over om een nieuwe te knippen, twee spietjes erin en een bloemenrand langs het lijfje wat eroverheen viel en er was niets van te zien.quote:
Beetje overdreven ja. Duurt normaal toch echt zo'n 9 maanden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
Roma moet er nog een maand inzitten met hem
ehhh
dus noog 1 cyclus en dan is 1 van beide weg
Ja prima toch, misschien zaten die schouderbandjes wel met plakband vast, prima oplossingquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooit een patroonfout in een jurk voor een bruidsmeisje, echt nog nagekeken maar dat deel was te smal en had niet genoeg stof over om een nieuwe te knippen, twee spietjes erin en een bloemenrand langs het lijfje wat eroverheen viel en er was niets van te zien.
Omdat ik geen TV kijk?quote:
tis geen tv programmaquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Volgens mij is TV programma's kijken een typisch boomerdingetje, dus hou je koest oma. Lekker op de bank hangen
Is juist begonnen op Youtubequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat ik geen TV kijk?
Volgens mij is TV programma's kijken een typisch boomerdingetje, dus hou je koest oma. Lekker op de bank hangen
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet vanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis geen tv programma![]()
tis een streamprogramma
Ik ken het ook niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat ik geen TV kijk?
helaas opa(blijkbaar is boomer een gevoelig snaartje ) ik ken het van youtubequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet van
Ik geef haar gelijk in deze, Floris wil alles wel doen.quote:
Werd. Laatste was op Videoland.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Even gegoogled, en wordt gewoon op SBS uitgezonden? Dat het ooit puur als streaming is beginnen zal wel, maar wees eerlijk oma, daar ken jij het niet van
ik vind het deze cyclus echt meevallenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk in deze, Floris wil alles wel doen.
Sure, surequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas opa(blijkbaar is boomer een gevoelig snaartje ) ik ken het van youtube
ook van jouquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sure, sure
COSmeubulair is ineens superhip omdat ze een TV show kijkt die ooit op youtube was. Is goed hoor
Ja dan Demi en Roma de poort uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het deze cyclus echt meevallen
geert heeft meer opgeeist dan ieder ander in dat bondje
Die uitdagingen of spellen zijn nooit objectief. Er is altijd wel één iemand die ergens goed in is of ervaring mee heeft. Demi weet alles van het songfestival b.v. En iemand anders kan goed jongleren. Gewoon verdient deze keer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou, de grote 'Roma ik ben gekwatst' show. El Che heeft niets verkeerds gezegd waar zij gewoon weet van heeft en waar hij heel duidelijk in was. Wel mooi dat hij gelijk tussen de klamme lappen duikt op de bank met Fatima. Top script! Wat er ook gebeurd, of niet gebeurd is. Dis Is TV men!
Die Kim is tegenwoordig wel weer heel mild naar Marco. Een hele rant vorige week en Serena deed vrolijk mee, maar die blijft er in maar Kim hoor je er niet meer over.
Dat die Haaien de jurknaaiopdracht zouden winnen was ook geen rocket science en een bovendien niet echt objectief want Marlene had naai ervaring. Ook de Vossen zijn gematst vanwege hetzelfde geval namelijk het beetje ervaring van Geert had. Ik vond de Slangen qua stijl niet slecht, alleen de kleur niet mooi. Die had ik zeker hoger zien eindigen.
Morgen Demi en Roma de poort uit voor de promotie van Jachtseizoen. Nog zo iets opvallends. Een programma gebruiken ter promotie van een ander programma op dezelfde zender.
Ik hou van Eline, ik kijk en luister altijd naar haar en Patrick. Ze kan zo lekker dommig zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens Eline in Shownieuws kunnen ze beter de naam Bondgenoten veranderen in BonKgenoten
Ga dat maar eens opzoeken morgen op YT, ik heb géén idee wat het inhoud.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mag toch hopen dat Demi en Roma de poort uit mogen, leuk het jachtseizoen😉
Hééééquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Briljante zet van El_Verlullo.. Of Slooma nog iets te zeggen heeft.. nee? en daarna gelijk met Faatje op bank.. En helaas gebruikt Faat de NeukPil niet
Wie?quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Briljante zet van El_Verlullo.. Of Slooma nog iets te zeggen heeft.. nee? en daarna gelijk met Faatje op bank.. En helaas gebruikt Faat de NeukPil niet
Tis een vrij simpel opgezet programmaquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga dat maar eens opzoeken morgen op YT, ik heb géén idee wat het inhoud.
En ook dat lult hij meteen door, terwijl Fatima zegt dat er niets is gebeurd. Uitgerekend tegen roddelkoning Joey. Echt, dit gaat in no time de loods door en komt dus ook weer bij Fatima terecht. En dat gaat vuurwerk worden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
Wat is El Che ene smiecht zeg. Nou doet hij - en sommige anderen in de loods - alsof hij altijd eerlijk is geweest, maar dat is totaal niet waar. Hij heeft nooit tegen Roma gezegd dat hij haar onaantrekkelijk, en dat vindt hij, ook al ontkent hij dat nu. Hij heeft al helemaal nooit gezegd dat hij haar onaantrekkelijk vindt doordat hij haar te dik vindt.
Wel allemaal tegen anderen natuurlijk, zoals de halve loods kan beamen.
En nou doet hij heel stoer dat ie een mening mag hebben en eerlijk mag zijn. Maar ehm, hij is dus niet eerlijk geweest naar haar toe. Achter haar rug om, voor de ogen van alle kijkers heeft 'ie slecht over de gepraat. Ja, je roddel kan eerlijk zijn, maar dat maakt jou niet eerlijk en oprecht.
Daarnaast beweert ie niks verkeerds gedaan te hebben, waardoor hij niks te vertellen zou hebben. Hij weet dondersgoed wat ie verkeerd heeft gedaan. 1) Haar neuken/vleien terwijl hij haar onaantrekkelijk vindt zonder dat tegen haar te zeggen. 2) Achter haar rug om dit vertellen aan wie het horen wil. Wat nog erger is.
Dit is nou de ware definitie van gaslighting. Althans een poging daartoe. Als hij altijd eerlijk was geweest en oprecht en niks verkeerds had gedaan dan was 1) Roma niet gekwetst geweest 2) Serena niet boos geweest 3) Che niet boos geweest dat zij Che verraden had.
En dan heb je hier op dit forum ook een paar koekwausen die opkomen voor Che en meegaan in die leugens. Victim blaming.
Ik ben absoluut geen fan van Roma en geloof zeker al haar tranen niet, maar dit is gewoon ronduit gemeen en zielig voor haar. En dan ook nog meteen Fatima neuken op juist dit moment.
Ik ben het met je eens. El Che heeft wel tegen Roma gezegd dat hij niet verliefd op haar is, dat ze voor hem geen relatiemateriaal is. Maar om tegen medebewoners te zeggen dat je haar niet aantrekkelijk vindt en er met zijn allen om zitten te lachen, natuurlijk is dat kwetsend. Hij duikt wel met haar het bed in om zijn kwak kwijt te kunnen, dat is laag. Hij gebruikt haar, terwijl hij wel wist dat Roma hem wel meer dan leuk vindt/ vond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
Wat is El Che ene smiecht zeg. Nou doet hij - en sommige anderen in de loods - alsof hij altijd eerlijk is geweest, maar dat is totaal niet waar. Hij heeft nooit tegen Roma gezegd dat hij haar onaantrekkelijk, en dat vindt hij, ook al ontkent hij dat nu. Hij heeft al helemaal nooit gezegd dat hij haar onaantrekkelijk vindt doordat hij haar te dik vindt.
En nou doet hij heel stoer dat ie een mening mag hebben en eerlijk mag zijn. Maar ehm, hij is dus niet eerlijk geweest naar haar toe. Achter haar rug om, voor de ogen van alle kijkers heeft 'ie slecht over de gepraat. Ja, je roddel kan eerlijk zijn, maar dat maakt jou niet eerlijk en oprecht.
Daarnaast beweert ie niks verkeerds gedaan te hebben, waardoor hij niks te vertellen zou hebben. Hij weet dondersgoed wat ie verkeerd heeft gedaan. 1) Haar neuken/vleien terwijl hij haar onaantrekkelijk vindt zonder dat tegen haar te zeggen. 2) Achter haar rug om dit vertellen aan wie het horen wil. Wat nog erger is.
Dit is nou de ware definitie van gaslighting. Althans een poging daartoe. Als hij altijd eerlijk was geweest en oprecht en niks verkeerds had gedaan dan was 1) Roma niet gekwetst geweest 2) Serena niet boos geweest 3) Che niet boos geweest dat zij Che verraden had.
En dan heb je hier op dit forum ook een paar koekwausen die opkomen voor Che en meegaan in die leugens. Victim blaming.
Ik ben absoluut geen fan van Roma en geloof zeker al haar tranen niet, maar dit is gewoon ronduit gemeen en zielig voor haar. En dan ook nog meteen Fatima neuken op juist dit moment.
newsflashquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb hem altijd vinden lijken op een:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, er is wel iets mis met je als je iemand eerst heel erg kwetst en dan gelijk dezelfde nacht nog gaat batsen met een ander in dezelfde omgeving (en ook weer op de gezamenlijke bank). Kon hij nou echt niet even wachten uit respect?
All those angels with their wings glued on.
Het was ook zo gênant dat moment met Joey. Die dacht volgens mij echt: okeeee dan waarom vertel je dit aan mij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:59 schreef Gia het volgende:
[..]
En ook dat lult hij meteen door, terwijl Fatima zegt dat er niets is gebeurd. Uitgerekend tegen roddelkoning Joey. Echt, dit gaat in no time de loods door en komt dus ook weer bij Fatima terecht. En dat gaat vuurwerk worden!
Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat hij haar onaantrekkelijk vond. Hij loog er ook gisteren weer over, toen ze buiten zaten. Toen vroeg Anne of hij dan seks met haar had gehad terwijl hij haar onaantrekkelijk vond, ging hij eerst weer erom heen draaien dat hij dr een leuke meid vond, maar Anne vroeg door en toen beweerde hij dat hij haar wel aantrekkelijk vond. Maar een zin later zei hij weer "ik ga geen relatie aan met iemand die ik totaal niet aantrekkelijk vindt". Hij gebruikt haar letterlijk als een gat om zn zaad in te dumpen en het maakt hem niet uit hoe ze eruit ziet voor dat doel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
newsflash
Elche heeft wel degelijk gespreken met Roma gevoerd hierover
Che is niet aan het gaslighten
dat is net zo goed een mode term erin gooien als iets woke noemen
En als je het gemeen en zielig voor haar vindt raad ik je aan een brief te sturen naar talpa@debondgenoten.nl
zij hebben dit zo bedacht en op het grote scherm laten zien
Het is eigenlijk te lang geleden om het zeker te weten, maar wat ik mij kan herinneren heeft Che wel altijd naar Roma uitgesproken het puur voor de lust te doen en niet iets voor buiten de loods met haar ambieert. Ik kan mij ook niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, maar gewoon aangaf dat Roma normaliter niet zijn type is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:50 schreef Cirilico het volgende:
Heeft er meer recht op dan de gasten die zijn teruggekomen na een vakantie, en of laatst ook de poort uit mochten om te dineren zoals Floris.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Roma eist even alles voor zichzelf omdat ze gedumpt is
Geert is er toch al eerder uit geweest met die stormbaan. Nu mag es iemand anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft er meer recht op dan de gasten die zijn teruggekomen na een vakantie, en of laatst ook de poort uit mochten om te dineren zoals Floris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch! TeamElche in deze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te lang geleden om het zeker te weten, maar wat ik mij kan herinneren heeft Che wel altijd naar Roma uitgesproken het puur voor de lust te doen en niet iets voor buiten de loods met haar ambieert. Ik kan mij ook niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, maar gewoon aangaf dat Roma normaliter niet zijn type is.
Ik snap dat het niet leuk is om dit "en plein public" te horen maar Che zei dit in een tafel gesprek met de 3 mannen (waarschijnlijk naar aanleiding van Serena haar opmerkingen de vorige avond) en de FEBO pleurt het op groot scherm. Roma loopt te nep huilen(waar zijn te tranen?) om zielig te doen. En om dit nu gaslighting te noemen vind ik overdreven, zij vind Che leuker dat hij haar en had misschien in haar hoofd dat Che zijn mening omtrent haar inmiddels was veranderd en dit van Che te horen die illusie instorten?
Ook nog even toevoegend als Che daadwerkelijk heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, dan hadden de FEBO dit in een flashback laten zien net als ze bij Geert doen wanneer hij weer eens op een leugen betrapt word.
Neen. Hij heeft nooit gezegd "Roma ik vind je lelijk en veel te dik dus ik wil niks met je. Maar kom met een fragment waarin hij dat wel aangeeft en ik neem mijn woorden terug. Dat zou niet heel moeilijk moeten zijn om te bewijzen namelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
newsflash
Elche heeft wel degelijk gespreken met Roma gevoerd hierover
De woorden 'dit', 'nou', 'ware' en 'definitie' impliceren toch vrij duidelijk dat ik de term er niet zomaar in gooi omdat deze in de mode is. Ik geef hiermee juist aan dat het woord gewoonlijk te pas en te onpas wordt gebruikt.quote:Che is niet aan het gaslighten
dat is net zo goed een mode term erin gooien als iets woke noemen
Dit slaat ook weer als een tang op een varken. Dikke quatsch.quote:En als je het gemeen en zielig voor haar vindt raad ik je aan een brief te sturen naar talpa@debondgenoten.nl
zij hebben dit zo bedacht en op het grote scherm laten zien
Dat heeft ie überhaupt nooit gezegd, niet tegen Roma of tegen iemand anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Neen. Hij heeft nooit gezegd "Roma ik vind je lelijk en veel te dik dus ik wil niks met je.
exactquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat heeft ie überhaupt nooit gezegd, niet tegen Roma of tegen iemand anders.
Dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te lang geleden om het zeker te weten, maar wat ik mij kan herinneren heeft Che wel altijd naar Roma uitgesproken het puur voor de lust te doen en niet iets voor buiten de loods met haar ambieert. Ik kan mij ook niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd Roma onaantrekkelijk te vinden, maar gewoon aangaf dat Roma normaliter niet zijn type is.
Beetje gejammer is leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop weinig gejammer en weer wat strijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |