che en roma deden het ook zonderquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Zou dit de eerste loodsbaby worden?
En hoeveel SOA's heeft Che opgelopen?
Vragen, vragen.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
che en roma deden het ook zonder
Het feit dat Serena daar zit zou al reden genoeg zijn om d'r niet te gaan zitten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zou hij daar gaan zitten Serena als er geen eten is.
Hij mag er wel bij maar ze doet niets meer voor hemquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Serena bepaalt voor het hele bondje
of marco erbij mag of eten krijgt
Nee, ze wil niet voor hem eten bereiden, zitten mag hij natuurlijk wel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Serena bepaalt voor het hele bondje
of marco erbij mag of eten krijgt
Jij typt het ik dacht het ennnn dat dat natuurlijk door iemand wordt gelezen, want dat hoort erbijquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
Che achter de PC, morning-after pilletje bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nou niets gebeurd?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij typt het ik dacht het ennnn dat dat natuurlijk door iemand wordt gelezen, want dat hoort erbij
En Faat maar zeggen dat er niets gebeurd is. (wat natuurlijk ook zo is, ik vind dit dus wel een toneelstukje)
Ik geloof er ook geen zak van. Zogenaamd een wippie maken en ze is niet aan de pil, dit was nep.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij typt het ik dacht het ennnn dat dat natuurlijk door iemand wordt gelezen, want dat hoort erbij
En Faat maar zeggen dat er niets gebeurd is. (wat natuurlijk ook zo is, ik vind dit dus wel een toneelstukje)
Dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen zak van. Zogenaamd een wippie maken en ze is niet aan de pil, dit was nep.
Talpa: Ah, godver. Kunnen we weer op zoek naar een nieuwe loods. Gezeik elke keerquote:
En dat terwijl ze alles heeeeelemaaaaal alleen moest doen. WAT een prestatie toch mensen!quote:
ik vind het net zo knap van de rest die nog nooit achter een naaimachine hebben gezetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze niet wint zal het een verpletterende teleurstelling voor haar zijn
Knapper eigenlijk, maar ja, daar wordt niet naar gekekenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het net zo knap van de rest die nog nooit achter een naaimachine hebben gezeten
En Mart bij El Che en Floortje weg houdenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou dat model uit de buurt van El Che houden, je weet nooit!
Tenzij je zwangerschapmode wil gaan maken natuurlijk.
Het zit als een losse zakquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
ehhh nee
deze is niet zo mooi van de gieren
quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat de slangen de jurk hebben gepast op Serena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |